loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (1)

 

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سايتهائي از قبيل (You Tube خرید شارژ ایرانسل ) روزانه بيش از 100 ميليون كاربر دارند كه از فايل‌هاي ويدئوئي اين سايت بازديد مي‌كنند.
ین گوشی مجهز به ویندوز ۸ بوده و صفحه نمایشگر ۴٫۵اینچی داشته (از نوع AMOLED) و دوربین ۴۱ مگاپیکسلی خرید شارژ ایرانسل آن با لنز f/2.2 همراه اپ مخصوص دوربین بنام Pro Camera اجازه تنظیم دستی برای گرفتن تصاویر بهتر را به کاربر می دهد.
اردن-30 اكتبر: با دسترسي حدود 78.7 ميليون نفر به اينترنت و استفاده بيش از 350 ميليون نفر از خرید شارژ ایرانسل تلفن همراه در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا، منطقه منا در اولويت بالائي براي بهره‌گيري از امكانات تلفيق اينترنت و موبايل خواهد بود.
خدمات متنوع اينترنتي دنياي اطراف ما را شديداً دگرگون كرده است.امروزه مردم انتظار دارند سريعاً به اطلاعات و انواع سرگرمي‌ها دسترسي داشته باشند جه خرید شارژ ایرانسل از طريق خريد و يا استفاده از امكانات ارتباطات اينترنتي. نوكيا تلاش مي‌كند كه كاربرانش را هميشه در ارتباط نگاه دارد.
با زوم کردن روی عکس خرید شارژ ایرانسل در لومیا ۱۰۲۰ کیفیت را به هیچ وجه از دست نمی دهید.
موبايل‌هاي پيشرفته نوكيا در حقيقت تبديل به يك سيستم كامل شده است كه خرید شارژ ایرانسل قادر است خدمات دستگاه‌هائي نظير دوربين عكاسي ، پخش كننده موسيقي ، كامپيوتر جيبي و مكان ياب (GPS ) را در يك دستگاه ارائه دهد.
آپشن ها از طریق دگمه مخصوص قابل خرید شارژ ایرانسل دسترسی است.
نوكيا روش دسترسي خرید شارژ ایرانسل كاربران به موسيقي و به اشتراك كذاردن آن با ديگران را تغيير ميدهد.آقاي كريس برام Chris Braam قائم
به اشتراك گذاردن و استفاده از سايت‌هاي مربوطه ازقبيل (FACE BOOK ) خرید شارژ ایرانسل حدود 20 درصد از ترافيك اينترنت را تشكيل مي‌دهند.
گوشي‌هاي نوكيا براي همين خرید شارژ ایرانسل خصوصيات معروف شده است، كاربران نوكيا براحتي ميتوانند از محتواي سايت‌هاي گوناگون استفاده كرده و تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند.
در نتيجه نوكيا علاوه بر تمركز روي مدل هاي جديد گوشي در خرید شارژ ایرانسل نظر دارد طيف وسيعي از خدمات اينترنتي را با معرفي OVI به كاربرانش ارائه دهد.هدف اصلي OVI دادن توانائي به كاربران گوشي هاي نوكيا براي استفاده از كليه خدمات اينترنت ميباشد.
سايت‌هاي مختلفي از قبيل فليكر يا Ikbis مخصوص به اشتراك گذاشتن عكسها با دوستان و افراد خانواده روزانه ميليونها كاربر دارند. خرید شارژ ایرانسل
هدف نوكيا ارائه 300 ميليون گوشي با قابليت اتصال به اينترنت تا سال 2010 ميباشد خرید شارژ ایرانسل كه خود ايجاد كننده شغلهاي جديد و سود آور خواهد بود.
قابلیت گرفتن دو تصویر هم زمان با دو رزولوشن مختلف نیز از دیگر ویژگی های این گوشی فوق العاده است.یکی از این عکسها برای ریختن روی شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و فیس بوک و … ایجاد می شود و عکس خرید شارژ ایرانسل فول رزولوشن نیز برای پرینت کرده و … بکار می رود.
در نسل جديد ارتباطات اينترنتي به اشتراك گذاشتن اطلاعات، عكس و فيلم بسيار مرسوم است. ارتباطات اجتماعي پس از EMAIL و جست‌وجو در خرید شارژ ایرانسل اينترنت به سومين پديده آنلاين تبديل شده است.
منبعی که خبر را بدست سایت ورج رسانده می گوید کنترل وایت بالانس، فوکوس تصویر ، سرعت خرید شارژ ایرانسل شاتر و ریت تصویر از جمله تنظیمات دستی است که می توان با این اپ روی گوشی پیورویو بدست آورد.
گوشی ۱۰۲۰ نوکیا ۳۲ گیگ حافظه داخلی داشته و فلش Xenon در خود خرید شارژ ایرانسل دارد. دوربین جلو نیز داشته و رم دستگاه ۲ گیگ تعریف شده است.امروز پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ مراسم رسمی رونمایی از لومیا ۱۰۲۰ بوده و این تصاویر قبل از شروع کنفرانس لو رفته است.
امروز بيش از 80 خبرنگار در اينجا جمع شده‌اند تا از مديران ارشد نوكيا آقايان انسي ونجوكي وكريس برام بشنوند كه چگونه كاربران نوكيا در منطقه خاورميانه و شمال خرید شارژ ایرانسل آفريقا با روشي نو و ابتكاري به اينترنت متصل مي‌گردند.
قائم مقام اجرائي نوكيا آقاي انسي ونجوكي اظهار ميدارد:" آيا ما مي توانيم اينترنت را از آنچه كه اكنون است تغيير دهيم؟ اين يك ادعاي بزرگي است ولي ما خرید شارژ ایرانسل برنامه هائي داريم كه به اينترنت ارائه دهيم. ما داريم شالوده اي را پي ميريزيم كه ارتباطي مستحكم با زمان، مكان و انسانها دارد.وقتي كه خدمات بر اساس اين عناصر پايه ريزي شود بالطبع ميتوان انتظار خدمات جديدتري را نيز داشت."
این هم یک خبر خوب برای طرفداران نوکیا. نوکیا اخیرا از عرضه جدید ترین گوشی خود ملقب به Nokia N96 در انگلستان خبر داد. این گوشی قرار است در اولین روز ماه اکتبر تحت شبکه های مخابراتی ۳، کارفون ویرهاوس، اورنج، فونز فور یو، تی موبایل و وودافون عرضه شود. مهم خرید شارژ ایرانسل ترین چیزی که باید در مورد این گوشی دانست مربوط به مشخصات آن است؛ داشتن صفحه نمایش ۲.۸ اینچ، HSDPA یا همان High-Speed Downlink Packet Access ( که متاسفانه این سرویس بدلیل فعال نبودن شبکه ۳G در ایران غیر قابل استفاده است)، داشتن WiFi، دوربین ۵ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه فلش داخلی و خروجی تلویزیون ( DVB-H ). همچنین N96 فایل های تصویری MPEG 4، فایل های تصویری ویندوز مدیا و فایل های تصویری فلش را می تواند به خوبی پخش کند .

م بازدید : 24 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (1)

 

 

 

هوآوی در ساخت پردازنده گوشی‌ها خودکفا است و پردازنده گوشی‌های خود را توسط کمپانی HiSiliconکه متعلق به خود هوآوی است می‌سازد. در این گوشی از یک پردازنده 4 هسته‌ای که سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز دارد استفاده شده است این پردازنده که Huawei K3V2 نام دارد در سال 2012 معرفی شده و 4 هسته Cortex-A9 دارد. در داخل آن نیز یک پردازنده گرافیکی Vivante GC4000 با سرعت 480 مگاهرتز قرار دارد. رم این گوشی 2 گیگابایت است. تمام این موارد به روان کار کردن خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی بسیار کمک خواهند کرد و باعث می‌شوند تا گوشی در اجرای فرامین سنگین مشکلی نداشته باشد تنها در هنگام اجرای یک بازی سنگین مانند NFS این گوشی کمی با مشکل مواجه شد و در هنگام اجرای بازی سرعت پردازش کمی با تاخیر همراه بود و فریم‌های بازی گیر می‌کرد که در ویدئوی زیر می‌توانید این مشکل را که ما تست کردیم مشاهده کنید.
نظر جی اس خرید شارژ مستقیم ایرانسل ام
ناتیفیکیشن بار گوشی تمام و کمال است و تمام تنظیمات مورد نیاز را در آن پیدا خواهید کرد، گزینه جالبی در این قسمت دیده می‌شود که پروفایل نام دارد، با ضربه زدن بر روی این گزینه تنظیماتی مانند شکل زیر بر روی صفحه به وجود خواهد آمد که به راحتی می‌توانید تنظیم کنید گوشی در چه جالتی از صدا قرار بگیرد این تنظیمات انیمیشن زیبایی دارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و مطمئن باشید شما را بسیار جذب خواهد کرد.
پشتیبانی از DLNA نیز وجود دارد که توسط آن می‌توانید گوشی خود را به دستگاهایی که در شبکه بی سیم خانگی شما متصل هستند و از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند متصل کرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل و محتویات مدیای خود را بر روی این دستگاه‌ها مشاهده کنید.
یکی دیگر از برنامه‌های جالب Note است که برای یادداشت برداری و نوشتن خرید شارژ مستقیم ایرانسل توسط گوشی بسیار مناسب است.
این گوشی ویژگی های خوب زیادی دارد که می‌تواند شما را برای خرید قانع کند، صفحه نمایش با کیفیت با وجود Full HD نبودن، پردازنده مناسب، دوربین خوب، اندروید نسخه 4.2.2 و از همه مهمتر طراحی شیک و ضخامت بسیار کم در کنار قیمت بسیار مناسب همه می توانند دلایل خوبی برای خرید این اسمارت فون باشند. اگر شما به دنبال یک گوشی شیک که بتواند به راحتی کارهای روزمره شما را پشتیبانی کند هستید این گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک انتخاب بسیار مناسب است اما اگر به دنبال یک گوشی هستید که بتواند به خوبی برای انجام بازی‌های مختلف و سنگین نیاز شما را برطرف کند این گوشی را به شما پیشنهاد نمی کنیم.
در اینجا می‌توانید تنظیماتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل را فعال کنید که بتوانید با استفاده از دستکش نیز از گوشی استفاده کنید نام این حالت Gloves Mode است.
بعد از باز کردن صفحه قفل گوشی صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد، با توجه به اینکه هوآوی از رابط کاربری مخصوص خود در این گوشی استفاده کرده است ظاهر اندروید و خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارآیی آن کمی با اندرویدهای دیگر تفاوت دارد، در اینجا شما دکمه مخصوصی که به نام منو باشد نخواهید داشت و در عوض با کشیدن صفحه به سمت چپ از صفحه اصلی به صفحه اپلیکیشن‌ها منتقل خواهید شد.
نرم افزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سیستم عامل گوشی اندروید است و هوآوی از نسخه 4.2.2 آب نبات ژله‌ای استفاده کرده است. در اینجا مانند تمام گوشی‌های اندرویدی در ابتدا صفحه قفل گوشی قرار دارد که با تغییر تم‌ها به راحتی ظاهر این صفحه قفل تغییر خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیدا خواهد کرد.
این گوشی یک صفحه نمایش 4.7 اینچی که کیفیتی برابر 720p را دارد، همانند گوشی‌هایی مانند خرید شارژ مستقیم ایرانسل Galaxy S4، HTC One و Xperia Z این گوشی صفحه نمایشی Full HD ندارد اما حقیقتا کیفیت این صفحه نمایش بسیار خوب است و شفافیت بسیار زیادی دارد که می‌تواند این صفحه نمایش را در رده گوشی‌هایی مانند LG Nexus 4 قرار دهد. در اینجا برای اینکه بتوانید تفاوتی بین کیفیت این صفحه و صفحه نمایش‌های Full HD در تماشای آیکون‌ها مشاهده کنید باید بسیار از نزدیک به صفحه نمایش نگاه کنید. اگر بخواهید برای خواندن کتاب از این گوشی استفاده کنید مطمئن باشید که تفاوتی بین این صفحه نمایش و صفحه نمایش گوشی‌های Full HD مشاهده نخواهید کرد. در قسمت مرورگر نیز به خوبی می‌توانید به کیفیت این صفحه نمایش تکیه کنید و عکس‌های اینترنتی نیز با کیفیت خوبی بر روی این صفحه نمایش نشان داده می‌شود.
گوشی با نمایش فبلم‌های فول اچ دی نیز مشکلی ندارد و به راحتی می‌توانید فیلم‌های با کیفیت 1080p را بر روی آن مشاهده کنید، در ویدئوی زیر ما یک ویدئوی فول اچ دی بر روی گوشی پخش کردیم همانطور که مشاهده می‌کنید گوشی به خوبی این ویدئو را نشان می‌دهد.حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که تنها 4.7 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر قرار دارد. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند و می توانید برای جبران کمبود حافظه از یک کارت حافظه خارجی microSD که تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند استفاده کنید.هوآوی برای این گوشی از یک باتری 2000 میلی آمپری استفاده کرده است که خیلی نامناسب برای یک گوشی 4.7 اینچی که صفحه نمایش Full HD ندارد بد به حساب نمی‌آید. ضمنا بهتر است که به خاطر داشته باشید هوآوی این باتری را در یک گوشی به ضخامت تنها 6.2 میلمیتر گنجانده است که این بسیار جالب توجه است. هوآوی ادعا کرده است که از چندین تکنولوژی ذخیره خرید شارژ مستقیم ایرانسل باتری در این گوشی استفاده کرده است. در استفاده عادی که ما از گوشی داشتیم اگر به کارهای روزمره خود مانند استفاده چند دقیقه‌ای از مرورگر، استفاده معمولی از دوربین و استفاده از گوشی برای فرستادن پیامک و ایمیل بپردازید گوشی تا 1 روز را به خوبی پاسخگو است و مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی هر شب موقع خواب باید آن را به شارژ بزنید.

م بازدید : 18 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اکنون اگر آن کتابدار 64 کمک کتابدار شارژ ایرانسل داشته باشد آوردن آن 65 کتاب 3 برابر سریعتر خواهد شد زیرا کمک کتابداران تنها باید دو بار این مسیر را طی کنند، یکبار 64 کتاب را با هم خواهند آورد و یکبار دیگر 1 کتاب باقی مانده را می‌آورند. این وضعیت وقتی بحرانی‌تر می‌شود و 64 کمک کتابدار زمانی مفید تر واقع خواهند شد که مشتری 256 کتاب را از کتابدار بخواهد.
در رتبه 3 تا 5 به ترتیب گوگل، سیسکو و Pfizer قرار دارند. 50 کمپانی اول صاحب 62 درصد این مبلغ شارژ ایرانسل هستند که نسبت به سال گذشته 2 درصد و نسبت به 2006، 81 درصد اضافه شده است. این نتایج از 1000 کمپانی به دست آمده است.
اول اینکه برنامه‌ها برای اینکه از شارژ ایرانسل ظرفیت 64 بیتی پردازنده استفاده کنند باید به روز شوند، بنابراین توسعه دهندگان باید تلاش خود را شروع کنند.
بنابراین پردازنده 64 بیتی سرعت بسیار بیشتری از پردازنده 32 بیتی خواهد شارژ ایرانسل داشت
با همه این، به به شارژ ایرانسل گفتن‌ها و هیجان زده شدن دیگران، سوالی که برای بسیاری هنوز مطرح است این است که پردازنده 64 بیتی چیست و چرا ما باید به استفاده از این پردازنده در گوشی‌های خود علاقه داشته باشیم؟
گفته شده که بیشتر این پول‌ها در حساب های شناور هستند تا از مالیات فرار کنند. احتمال داده می‌شود که 61 درصد از مبلغ کل که برابر شارژ ایرانسل 900 میلیارد دلار می‌شود در جاهایی خارج از آمریکا هستند بنابراین کمپانی‌ها می‌توانند از پرداخت مالیات فرار کنند.
امروز در این مقاله به شارژ ایرانسل این دو موضوع خواهیم پرداخت.
32 یا شارژ ایرانسل 64: بیت‌ها چه هستند و چرا شما باید به آن‌ها توجه کنید؟
به گزارش جی اس ام 10 درصد از این میزان پول نقد متعلق به اپل است، شارژ ایرانسل پول اپل 147 میلیارد دلار است که با این میزان پول در رتبه اول ایستاده است، در رتبه دوم مایکروسافت قرار دارد که 77 میلیون دلار از این پول به آن تعلق دارد.
با تمام این تفاسیر 2 مسئله هستند که شارژ ایرانسل آیفون 5S را محدود می‌کنند:
اما برای شروع و برای اینکه بفهمیم اپل چه کرده است اجازه بدهید که از مقایسه بیت‌ها با هم شروع شارژ ایرانسل کنیم.
چند روز قبل که اپل گوشی آیفون 5S را معرفی کرد بیشترین تمرکز و مانور این کمپانی در معرفی محصول جدیدش بر روی پردازنده جدید A7 بود که یک نسخه 64-bit است. اپل اعلام کرده که با این پردازنده چیپ‌ها به کاربران معماری کامپیوترهای خانگی را ارائه خواهند داد. چند روز بعد از اینکه اپل آیفون 5S را با این پردازنده معرفی کرد سامسونگ اعلام کرد که در گوشی بعدی خود از این نوع پردازنده‌ها شارژ ایرانسل استفاده خواهد کرد.
در حواب سوال اول همه با نظر اپل که استفاده از این پردازنده باعث می‌شود سرعت بیشتری برای گوشی به وجود آید موافق هستیم اما در مورد سوال دوم کمی موضوع پیچیده تر خواهد شد و جواب شارژ ایرانسل به همین سادگی‌ها هم نخواهد بود.
بخش تکنولوژی شارژ ایرانسل با دارابودن مبلغ 515 میلیارد دلار از این مبلغ بیشترین سهم را در بانک دارد.بخش سلامتی و داروسازی در رتبه بعدی هستند.
در ابتدا شاید تفاوت استفاده از پردازنده 64 بیتی برای کاربران عادی زیاد به چشم نیاید و تنها خوبی این پردازنده این باشد که iOS7 سریعتر و بهتر عمل می‌کند، اما در طولانی مدت با ورود این پردازنده به تبلت‌های اپلی و دیگر گجت‌های شارژ ایرانسل موبایلی تجربه کاربری این دستگاه‌ها به رایانه‌های شخصی بسیار نزدیک خواهد شد
درزمینه پردازنده‌ها تعداد بیت‌ها یک مرجع اصلی برای این هستند که پردازنده در یک لحظه چه تعداد اطلاعات را می‌تواند آنالیز کند، به نظر می‌آید که پردازنده 64 بیتی باید دو برابر پردازنده 32 بیتی سرعت داشته باشد اما در اصل اینگونه نیست. اگر بخواهیم این موضوع را روشن کنیم بهتر است که یک مثال واضح برای شما بزنیم، تصور کنید که پردازنده یک کتابدار است و گوشی موبایل شما یک کتابخانه خیلی بزرگ است، این کتابدار 32 کمک کتابدار دارد که کتاب‌ها را برای آن می‌آورند و هر کدام در آن واحد تنها می‌توانند یک نوع کتاب را حمل کنند. اگر یک مشتری وارد این کتابخانه شود و 65 کتاب را بخواهد این کمک کتابدارها باید 3 بار برای آوردن این کتاب‌ها بروند و بیایند، اولین بار این کمک کتابدارها می‌توانند 32 شارژ ایرانسل کتاب را بیاورند و در سری دوم 32 کتاب دیگر را خواهند آورد که در مجموع می‌شود 64 کتاب برای بار آخر نیز برای آوردن آن 1 کتاب نیز باید آن راه را بروند و برگردند.
دوم اینکه اگر چه پردازنده‌های 64 بیتی این امکان را می‌دهند که کمپانی‌ها بتوانند از رم‌های با ظرفیت بالاتر از 4 گیگابایت استفاده کنند (محدودیتی که پردازنده‌های 32 بیتی داشتند) اما هنوز گوشی‌ها به این میزان رم نیاز ندارند. اپل میزان رم گوشی‌های خود را فاش نمی‌کند و برای آیفون 5S نیز اینکار را نکرد اما حدس‌ها بر این است که آیفون 5 رم 1 گیگابایتی داشت، سامسونگ نیز اخیرا از یک رم 3 گیگابایتی بر روی نوت 3 شارژ ایرانسل خود استفاده کرد، بنابراین به نظر نمی‌آید که این موضوع محدودیتی باشد. تا 30 ژوئن کمپانی‌های غیرمالی آمریکا 1.48 تریلیون دلار پول نقد نگه داشته بودند.

م بازدید : 86 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است که در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند.
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تمامی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
صفحه نمایش آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است.
کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند خود با صفحه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لمسی همانند آیفون ۵ رونمایی کرد.
این تلفن هوشمند جدید مجهز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به آخرین ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ هم است.
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
نشست خبری معرفی تلویزیون‌های هوشمند 2012 سامسونگ دوشنبه 22 خرداد ماه با حضور مدیران دفتر سامسونگ ایران و سام‌الکترونیک در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. هیون جونگ پارک مدیر کل دفتر سامسونگ در ایران، آرین سیف هاشمی مدیر محصولات صوتی و تصویری دفتر سامسونگ و نوید قنادان مدیر بازاریابی شرکت سام‌الکترونیک در این نشست قابلیت های تازه و هوشمند تلویزیون‌های سامسونگ را تشریح کردند و سوالات خبرنگاران را در این مورد پاسخ دادند. مدیر کل دفتر سامسونگ ایران در این نشست با اشاره به اینکه با سیاستگذاری‎های صحیح و منحصر به فرد، شرکت سامسونگ توانسته در 7 سال گذشته سهم اول بازار جهان را در حوزه تلویزیون از آن خود کند گفت: سامسونگ در حال حاضر بیش از 30 درصد از بازار تلویزیون‌های جهان را به خود اختصاص داده است و قصد دارد امسال حداقل 50 میلیون دستگاه تلویزیون تولید کند که 20 میلیون دستگاه از این تعداد مربوط به تلویزیون هوشمند و 20 میلیون دستگاه مربوط به تلویزیون‌های سه‌بعدی خواهد بود. وی همچنین با اشاره به ادامه تولید داخلی در کشور ایران افزود که سامسونگ قصد دارد با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد. وی با بیان اینکه با نسل جدید تلویزیون‌هاي هوشمند سامسونگ و دسترسی به سرگرمی‌هاي گوناگون و کیفیت تصویر بالا، آینده همین حالا در مقابل شماست گفت: سامسونگ الکترونیکز، به عنوان برند پیشتاز در بازار لوازم الکترونیک، ورود نسل جدید تلویزیون های هوشمند و سه بعدی ال ای دی و پلاسما را به بازار ایران اعلام می‌کند. مدیر کل دفتر سامسونگ در ایران اعلام کرد هدف سامسونگ ایجاد هماهنگی بین تمامی دستگاه‎های قابل اتصال و بی سیم به تلویزیون‎های هوشمند است تا بتوان راحتی بیشتری را برای مصرف‌کنندگان خود ایجاد کند. همچنین اضافه نمود که سامسونگ به دنبال این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است تا بتواند تلویزیون‎های هوشمند را به عنوان یک دستگاه مرکزی “HUB” در خانه‎های مصرف‌کنندگان معرفی کند به طوری که کاربران بتوانند توسط سیستم Cloud-storage و All share به تمامی اطلاعات خود از قبیل فیلم ، عکس و موزیک، حتی در خارج از منزل خود دسترسی داشته باشند. وی افزود: سامسونگ با بیش از 375 نرم‌افزار کاربردی شامل 47 برنامه فارسی در گروه‌های بازي، اطلاع رسانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی ، آموزشی و ... در بخش نرم‌افزارهای تلویزیون هوشمند پیشتاز است و کاربران می‌توانند به سادگی با به روز رسانی Smart HUB‌ به تمامی این نرم‌افزارها به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. پردازنده‌ دو هسته‌ای و طراحی منحصر به فرد پارک با بیان اینکه سامسونگ با طراحی تلویزیونی با پردازنده دو هسته‌اي، سرعت و قدرت پردازش تصویر خود را به طرز شگفت انگیزي افزایش داده است افزود: این فناوری کمک می‌کند تا تصاویر زیباتري بر روي صفحه تلویزیون ظاهر شود و در زمانی که از دیگر امکانات هوشمند مانند دانلود اپلیکیشن ها استفاده می کنید با کندي سرعت مواجه نشوید و به تماشای برنامه خود ادامه دهید. مدیر کل دفتر سامسونگ ایران درباره طراحی تلویزیون‌های جدید سامسونگ گفت:‌ تلویزیون‌هاي سري ES 8880 با قابلیت کنترل صوتی، حرکتی و تشخیص چهره، قاب بسیار باریک، نمایش رنگ مشکی واقعی و پخش تصویر سه‌بعدی Full HD به عنوان مدل پیشتاز در صنعت تلویزیون هاي هوشمند در سال 2012 شناخته خواهد شد. تعامل ،محتوا و ارتقای هوشمند وی با اشاره به اینکه امسال، سامسونگ در ادامه نوآوري‌هاي خود باز هم تکنولوژي جدید را به خانه مصرف‌کنندگان ایرانی می‌آورد گفت: سامسونگ اعتقاد دارد که تلویزیون وسیله‌اي مهم در هر خانه ای است و با این تفکر، نسل جدید تلویزیون هاي هوشمند خود را در جهت ایجاد نزدیکی و دوستی هر چه بیشتر در میان اعضاي خانواده به بازار معرفی کرده است. پارک سه قابلیت جدید تلویزیون‌های جدید سامسونگ را تعامل هوشمند ، محتوای هوشمند و ارتقای هوشمند خواند و گفت: در بخش محتوای هوشمند، سامسونگ سه محتواي جدید خود را براي اولین بار امسال معرفی کرده است. محتوای نخست در مورد کودکان است که سرگرمی هاي متعدد آموزشی براي کودکان با امکان کنترل عملکرد آنان توسط والدین فراهم شده است. محتوای بعدی در زمینه سلامت است که این بخش

 

 

م بازدید : 22 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 برنده نبرد ویژگی‌ها و رابط کاربری: Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear سامسونگ
طراحی رابط کاربری این ساعت به خرید شارژ ایرانسل گونه‌ای انجام شده تا تمامی اطلاعات مورد نظر به صورت واضح و شفاف قابل مشاهده باشند و تمامی موارد در کاشی‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند (چیزی شبیه به رابط کاربری مترو در ویندوزفون ۸). Galaxy Gear طوری طراحی شده است که انسان را به یاد فیلم‌های علمی تخیلی می‌اندازد.
سونی در نسل پیشین این ساعت ادعا کرد که می‌توان به مدت ۳ یا ۴ روز کاری و یا ۱۴ ساعت در صورت استفاده مداوم، از آن استفاده نمود. اما تجربه عملی، خلاف این موضوع را اثبات کرد. زیرا باتری آن محصول به سختی می‌توانست یک روز کاری کامل را دوام بیاورد. برای استفاده از آن محصول، حتما نیاز بود خرید شارژ ایرانسل تا هر روز آن‌را شارژ نمود. سونی همان رویه را در مورد SmartWatch 2 در نظر گرفته است که به نظر نمی‌رسد تغییر چندانی رخ داده باشد.
Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear سامسونگ:
مضاف بر همه این موارد، سامسونگ یک دوربین ۱٫۹ مگاپیکسل را بر روی بند این ساعت تعبیه نموده است که توانایی ضبط تصاویر و همچنین ضبط ویدیو با کیفیت ۷۲۰p را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که این قابلیت Galaxy Gear باعث خواهد شد تا بتوان به طور مخفیانه اقدام به ضبط ویدیو و تصویر نمود، اما با تمام این اوصاف، مجهز بودن این محصول به دوربین، آن‌را به محصولی جالب و جذاب بدل خواهد نمود.سامسونگ، دوربین این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده که برای استفاده از آن باید صفحه نمایش ساعت را به طرف خرید شارژ ایرانسل خود، طوری که در حال مشاهده زمان هستید، گرفته و سپس اقدام به عکس و فیلم‌‌برداری نمایید. این قابلیت ما را به یاد فیلم‌های «جیمز باند» می‌اندازد.
باتری: خرید شارژ ایرانسل
ساعت هوشمند سونی مجهز به فناوری NFC است خرید شارژ ایرانسل که با کمک بلوتوث می‌تواند به راحتی با گوشی‎های هوشمند اندرویدی جفت شود.
از آن‌جایی که ساعت سامسونگ از نظر شکل ظاهری با ابهت‌تر به نظر می‌رسد، این انتظار می‌رود که در انجام خرید شارژ ایرانسل کارهای گوناگون نیز قوی ظاهر شود؛ و در واقعیت نیز این‌چنین است. این ساعت هوشمند تقریبا توانایی انجام تمامی کارهای ساعت هوشمند سونی را دارد. اما ذکر یک نکته در این‌جا ضروری است، Galaxy Gear در زمان معرفی، فقط با فبلت گلکسی نوت ۳ سامسونگ سازگار بود و هنوز قابلیت سازگاری آن با سایر گوشی‌های هوشمند، آزمایش نشده است.
تجربه کار کردن با ساعت هوشمند سامسونگ شگفت انگیز می‌نماید. مجهز بودن این محصول به میکروفون و اسپیکر داخلی، این امکان را به کاربر می‌دهد تا کلیه تماس‌های صوتی خود را از طریق همین ساعت انجام دهد. البته این ویژگی جدید نیست زیرا قبلا هم در محصولاتی مانند Martian خرید شارژ ایرانسل Passport و Hot Watch که ساعت‌های هوشمند هستند، شاهد چنین ویژگی‌هایی بوده‌ایم. با استفاده از این محصول، دیگر نیازی نیست تا دائما با گوشی خود کار کنید.
همچنین این امکان وجود دارد تا نام و شماره فرد تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش این ساعت نمایش داده شده خرید شارژ ایرانسل و در صورت نیاز، به وی پیامک ارسال شود.
Galaxy Gear سامسونگ: خرید شارژ ایرانسل
SmartWatch 2 سونی: خرید شارژ ایرانسل
ساعت هوشمند سونی این قابلیت را دارد تا کاربر را از دریافت تماس‌ و پیامک‌های جدید آگاه سازد و مجهز به یک شماره‌گیر مخصوص برقراری تماس‌های تلفنی است. لازم به ذکر است که با توجه به این‌که SmartWatch 2 هیچ گونه میکروفون و اسپپیکری در خود ندارد، برای برقراری تماس خرید شارژ ایرانسل لازم است تا از هندزفری یا گوشی هوشمند خود برای انجام این کار استفاده نمایید.
Galaxy Gear خرید شارژ ایرانسل سامسونگ:
همانند بیشتر ساعت‌های هوشمند، با استفاده از این ساعت هنگامی که گوشی خود را گم کرده‌اید می‌توانید خرید شارژ ایرانسل از راه دور کاری کنید تا گوشی زنگ بخورد و از این طریق آن‌را پیدا کنید. همچنین این امکان وجود دارد که همین کار را به طور عکس انجام دهید.
علی‌رغم این‌که سامسونگ عمدتا در گوشی‎های هوشمند سری خرید شارژ ایرانسل گلکسی خود از فناوری NFC استفاده نموده، اما ساعت هوشمند Galaxy Gear از مجهز شدن به این فناوری بازمانده است. البته جای نگرانی نیست، زیرا قابلیت‌هایی نظیر امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و همچنین عکس و فیلم‌برداری در این ساعت، به راحتی خلاء نبودن NFC را پر می‌کنند.
SmartWatch 2 خرید شارژ ایرانسل سونی:
همانند نسل پیشین، سونی یک اپلیکیشن اختصاصی بر روی این محصول قرار داده تا کاربر در صورت گم کردن گوشی بتواند آن را به راحتی پیدا کند. همچنین اگر فاصله گوشی و خرید شارژ ایرانسل ساعت از حد مجاز بیشتر شود، ساعت شروع به پخش آهنگ هشدار می‌کند و کاربر را از موضوع آگاه می‌سازد. همچنین از طریق SmartWatch 2 می‌توانید پخش موسیقی بر روی گوشی را نیز کنترل کرده و ترانه‌های گوناگون را برای پخش بر روی گوشی انتخاب نمایید.
برنده نبرد خرید شارژ ایرانسل باتری: نداریم هر دو بازنده هستند!
ساعت هوشمند سامسونگ از نظر باتری تقریبا شبیه به رقیب ژاپنی است. سامسونگ گفته که Galaxy Gear می‌تواند مدت ۲۴ ساعت بدون نیاز به شارژ باتری کار کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا این مقدار در شرایطی خرید شارژ ایرانسل که کاربر مجبور به زیاد کردن نور صفحه نمایش هست، ثابت می‌ماند یا طول عمر باتری کاهش خواهد یافت. اما نکته قابل توجه در مورد ساعت هوشمند سامسونگ، استفاده از جدیدترین نسخه بلوتوث یعنی بلوتوث نسخه ۴ است که عملکرد بسیار بهتری در مورد مصرف انرژی دارد. همانند ساعت هوشمند سونی، توصیه می‌شود که Galaxy Gear را هر روز یک‌بار شارژ نمایید.
سایر موارد خرید شارژ ایرانسل کاربردی:

م بازدید : 93 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 بعضی از اوقات حتی برنامه‌هایی که در داخل برنامه اجازه مصرف دیتا را به آن‌ها نداده‌اید به مصرف دیتا در پس زمینه می‌پردازند. در اندروید بستی حصیری به بعد این امکان وجود دارد که در قسمت Settings > Data Usage متوجه شوید کدام برنامه‌ها مشغول مصرف دیتا هستند. در اینجا دو گزینه برای هر برنامه وجود دارد یکی به نام Foreground که نشان دهند مصرف دیتای برنامه زمانی است که از آن استفاده می کنید و دیگری Background است که نشان خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهنده مصرف دیتای برنامه زمانی است که در پس زیمنه باز است و شما از آن استفاده نمی کنید. اگر دیدید که یک برنامه مصرف زیادی دارد و باعث مصرف زیاد باتری شما می شود تیک گزینه Restrict background data را بزنید تا مصرف دیتا محدود شود، فقط توجه کنید با فعال کردن این گزینه مصرف دیتا برای تمام برنامه‌های باز محدود خواهد شد.
ویژگی Sync خرید شارژ مستقیم ایرانسل را بررسی کنید
شما هم دوست دارید بدانید گوشی‌های پرچمدار کنونی چه کیفیت دوربینی دارند و در عمل خرید شارژ مستقیم ایرانسل کدام یک بهترین عکس را خواهند گرفت؟
تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را در گوشی دارد و دشمن خرید شارژ مستقیم ایرانسل باتری شما است.
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرور گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
تنظیمات دیتایی برنامه‌ها را به صروت خودکار در برنامه‌ها تغییر دهید.برای اینکه کاربر یک تجربه خوب از برنامه داشته باشد و همیشه در دسترس تمام برنامه‌ها باشد، اپلیکیشن‌ها طوری طراحی می‌شوند که در پس زمینه باز خواهند ماند و خود را از طریق مصرف دیتا بروز خرید شارژ مستقیم ایرانسل نگه می‌دارند. به عنوان مثال گوگل پلاس از عکس‌ها و ویدئوهای شما به محض اینکه شما عکس‌ می‌گیرید یک نسخه پشتیبان می‌گیرد در حالی که بعضی از برنامه‌ها این امکان را می‌دهند که شما به صورت دلخواه تنظیم کنید که می‌خواهید بروز شوند یا خیر، بنابراین برای بعضی از برنامه‌هایی که فکر می کنید کمتر ضرورت دارد تا بروز شوند بهتر است در داخل تنظیمات برنامه گزینه مصرف دیتا را خاموش کنید.
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی از برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را خرید شارژ مستقیم ایرانسل در خود دارد فعال کنید.
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق وای فای دانلود کنید. در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
جی اس ام در این مقاله قصد دارد که به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.
می‌توانید عکس‌های گرفته شده با این گوشی‌ها را در کنار هم در خرید شارژ مستقیم ایرانسل ادامه مشاهده کنید.
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند خرید شارژ مستقیم ایرانسل و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
دستری برنامه‌ها را به مصرف دیتا در پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمینه قطع کنید
خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی در کشور ما به صورت خودکار غیرفعال است، خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای اینکه اجازه ندهید برنامه‌ها از طریق گوگل پلی به صورت خودکار بروز شوند باید به این فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات گزینه برزورسانی خودکار را یا خاموش کنید یا اینکه اجازه دهید تنها در زمانی که Wi-Fi در دسترس است این کار انجام گیرد.
به گزارش جی اس ام وبسایت Cnet کار را برای ما راحت کرده است این وبسایت با دوربین 5 گوشی آیفون 5 اس، HTC One، لومیا 1020، گلکسی اس 4 و آیفون 5 از تعدادی سوژه یکسان عکس گرفته‌اند. سی نت دوربین تمام گوشی‌ها را در حالت پیشفرض قرار داده و از حالت خودکار استفاده کرده است. همچنین HDR نیز خاموش بوده تا خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرایط کاملا برابر باشد.

 

م بازدید : 15 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 همانطور که می دانید نصب نرم افزارهای مختلف فایلهای موقتی را برای اجرای درست خود می سازند که انباشته شدن این فایلها بر روی هم به واسطه نصب برنامه های مختلف ، می تواند سرعت اسمارت فون یا تبلت شما را به شدت کاهش دهد و اینجاست که نرم شارژ ایرانسل افزارهای پاک کننده کش برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل خواهند شد.
اگر به دنبال نرم افزار های تخصصی برای انجام امور شغلی تان هستید، ما را در سلسله گزارش های بسته های تخصصی همراهی کنید. در سلسله گزارش شارژ ایرانسل های قصد معرفی نرم افزارهای تخصصی و کاربردی برای انواع مشاغل داریم، نرم افزارهایی که در بسته های تخصصی معرفی می گردند، ارتباطی مستقیم با شغل مورد نظر شما دارد. در اولین گزارش قصد معرفی تعدادی نرم افزار تخصصی برای انجام امور حسابداری را داریم. با خواندن و استفاه کردن از نرم افزارهای موجود در گزارش های ما را همراهی نمایید.
رنامه ای که قصد معرفی آن را داریم بیش از ۶ میلیون کاربر دارد و برنده برتر سال ۲۰۱۰ در طراحی اپل می شارژ ایرانسل باشد. پیاده روی، روی ستاره ها یکی از جالب ترین خیال پرستی هایی که می توانیم داشته باشیم، اما این بار در موبایل خودمان! آیفون را رو به آسمان بگیرید و صورت های فلکی شکل و موقعیت دقیق ستارگان را مشاهده کنید!
رنامه ای که قصد معرفی آن را داریم بیش از ۶ میلیون کاربر دارد و برنده برتر سال ۲۰۱۰ در طراحی اپل می باشد. پیاده شارژ ایرانسل روی، روی ستاره ها یکی از جالب ترین خیال پرستی هایی که می توانیم داشته باشیم، اما این بار در موبایل خودمان! آیفون را رو به آسمان بگیرید و صورت های فلکی شکل و موقعیت دقیق ستارگان را مشاهده کنید!
اندروید شارژ ایرانسل
مثل برخی از گوشی های گذشته سونی ، ایالات متحده آمریکا ممکن است، I1 Honami شارژ ایرانسل تا پس از آزادی اولیه خود را در آسیا را منتشر کنند.اکسپریا زد اولترا را میتوان قدرتمندترین تلفن در بازار موبایل دانست. تلفنی که با سخت افزار قدرتمند خود و صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی فول اچ دی با تکنولوژی Triluminos همه را شیفته خود کرده. اما یکی از امکاناتی که در پرچم داران دیگر شرکت ها شاهد آن بودیم و جای آن در محصولات شرکت سونی نمیبینیم فرستنده مادون قرمز است که کاربردهای فراوانی دارد.
اما بیشترین تمرکز بر روی سونی xperia I1 Honam است که با وجود این شایعه شارژ ایرانسل ظاهرا تنهای پرسشی که میماند تاریخ معرفی دستگاه در IFA 2013 در ماه سپتامبر.ایالات متحده منتشر میشود
اما امروز سونی در صفحه فیسبوک شارژ ایرانسل خود تصویری از اکسپریا زد اولترا منتشر کرد که در آن شاهد سنسور مادون قرمز در کنار دوربین هستیم. احتمالا سونی در ابتدا قصد داشته که در این تلفن از سنسور مادون قرمز استفاده کند اما بدلیل نامشخصی از این تصمیم منصرف شده است.
اگر به دنبال نرم افزار های تخصصی برای انجام امور شغلی تان هستید، ما را در سلسله گزارش های بسته های تخصصی همراهی کنید. در شارژ ایرانسل سلسله گزارش های قصد معرفی نرم افزارهای تخصصی و کاربردی برای انواع مشاغل داریم، نرم افزارهایی که در بسته های تخصصی معرفی می گردند، ارتباطی مستقیم با شغل مورد نظر شما دارد. در اولین گزارش قصد معرفی تعدادی نرم افزار تخصصی برای انجام امور حسابداری را داریم. با خواندن و استفاه کردن از نرم افزارهای موجود در گزارش های ما را همراهی نمایید.
جدول مندلیف را به شارژ ایرانسل گوشی هوشمندتان بیاورید + دانلود
با پاک کردن Cache های اضافه سرعت گوشی را افزایش دهید + شارژ ایرانسل دانلود
با پاک کردن Cache های اضافه سرعت گوشی را شارژ ایرانسل افزایش دهید + دانلود
همانطور که می دانید نصب نرم افزارهای مختلف فایلهای موقتی را برای اجرای درست خود می سازند که انباشته شدن این فایلها بر روی هم به واسطه نصب برنامه شارژ ایرانسل های مختلف ، می تواند سرعت اسمارت فون یا تبلت شما را به شدت کاهش دهد و اینجاست که نرم افزارهای پاک کننده کش برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل خواهند شد.
حتما شما با جدول تناوبی یا همان جدول مندلیف آشنا هستید، امروز قصد معرفی یک نرم افزار برای دوستداران درس شیمی را داریم، این برنامه Periodic Tableا تمامی عنصر ها را در خود جای داده است و شما می توانید با نصب آن به شارژ ایرانسل راحتی جدول تناوبی را به تلفن هوشمند خود بیاورید و از داشتن آن لذت ببرید. به کمک این نرم افزار می توانید جرم و عدد اتمی عنصر های مورد نظرتون را پیدا کنید و یا الکترو نگاتیوی آن ها را با یک عنصر دیگر مقایسه کنید.
شارژ ایرانسل برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید
برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید شارژ ایرانسل
اندروید شارژ ایرانسل
حتما شما با جدول تناوبی یا همان جدول مندلیف آشنا هستید، امروز قصد معرفی یک شارژ ایرانسل نرم افزار برای دوستداران درس شیمی را داریم، این برنامه Periodic Tableا تمامی عنصر ها را در خود جای داده است و شما می توانید با نصب آن به راحتی جدول تناوبی را به تلفن هوشمند خود بیاورید و از داشتن آن لذت ببرید. به کمک این نرم افزار می توانید جرم و عدد اتمی عنصر های مورد نظرتون را پیدا کنید و یا الکترو نگاتیوی آن ها را با یک عنصر دیگر مقایسه کنید.
برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک شارژ ایرانسل کنید

م بازدید : 21 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

روزهای هیجان در راه هستند، به انتظار IFA 2013 می نشینیم. طبق شنیده ها در این نمایشگاه، سامسونگ به معرفی ۴ محصول جدید خواهد پرداخت: گلکسی نوت ۳، گلکسی تب ۳ پلاس، گلکسی اس ۴ پلاس شارژ اتوماتیک ایرانسل و گلکسی واچ یا همان Gear.
ساعت هوشمند سامسونگ در آلمان و آماده معرفی در IFA 2013؟ شارژ اتوماتیک ایرانسل
این رفتار چیزی نیست که علاقه داشته باشیم بین شرکت های مختلف تبدیل به یک عادت شود٬ زیرا در این صورت دیگر امکان تشخیص درست و غلط از بین رفته٬ اعتبار بنچمارک ها بیش از شارژ اتوماتیک ایرانسل پیش زیر سوال می رود و کاربران هم مرجع عمومی مناسبی برای مقایسه نخواهند داشت.
پیگیری های صورت گرفته توسط سایت ها و البته نشت کنترل شده خبرها توسط سامسونگ حکایت از ارسال محصولی با کد SM-V700 به واحد تحقیق و توسعه این شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل در آلمان دارد که گویا نمونه ای از یک ساعت هوشمند است.
ساعت های هوشمند٬ محصول مهم شارژ اتوماتیک ایرانسل بعدی در عصر پست پی سی خواهند بود و به احتمال زیاد اولین خانواده از گجت های پوشیدنی لقب می گیرند که شرکت های بزرگ به طور انبوه روانه بازار مصرف می کنند. طبق شنیده ها ال جی٬ اپل٬ گوگل و سامسونگ به این قلمرو کشف نشده پا گذاشته اند ولی چه کسی ابتدا ضربه کاری را وارد می کند؟
اما سایت های پوشش دهنده اخبار سامسونگ و اکوسیستم اندروید٬ از الآن دارند بر کوس رقابت می کوبند و به نظر می شارژ اتوماتیک ایرانسل رسد این شرکت با پیشدستی٬ اولین ساعت هوشمندش را زودتر از همه رقبای ذکر شده معرفی خواهد کرد.
پیگیری های صورت گرفته توسط سایت ها و شارژ اتوماتیک ایرانسل البته نشت کنترل شده خبرها توسط سامسونگ حکایت از ارسال محصولی با کد SM-V700 به واحد تحقیق و توسعه این شرکت در آلمان دارد که گویا نمونه ای از یک ساعت هوشمند است.
خوشبختانه متخصصین مستقلی مثل اعضای Anandtech این رفتارهای نادرست را بر ملا می کنند و چیزی پشت ابر باقی نمی ماند. اما نظر شما شارژ اتوماتیک ایرانسل درباره این پرونده تازه چیست؟
اما سامسونگ معمولا یکی دو روز قبل از نمایشگاه٬ مراسمی با مرکزیت عضو جدید خانواده فبلت پر فروش خود، این بار گلکسی نوت ۳، برگزار می کند. حال چه می شود اگر شارژ اتوماتیک ایرانسل مدیران سامسونگ یک ساعت هوشمند هم روی مچ داشته باشند؟
هنگامی که سوار بر هواپیما می‌شویم، قطعا دوست داریم بدانیم فردی که در صندلی کناری ما نشسته است، از چه گوشی هوشمندی استفاده می‌کند. همچنین یک حس کنجکاوی عمیق در وجود ما شکل می‌گیرد تا ببینیم گوشی فرد کناری ما چه ویژگی‌هایی دارد. حال سامسونگ در یک تبلیغ، شارژ اتوماتیک ایرانسل فضای داخل یک هواپیمای مسافربری را به تصویر می‌کشد و دو مسافر را نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها یک گوشی گلکسی اس ۴ و دیگری صاحب یک آیفون ۵ اپل می‌باشد. فردی که یک گوشی آیفون دارد، کنجکاو می‌شود تا ویژگی‌های گلکسی اس ۴ را مشاهده کند و داستان از همین جا شروع می‌شود.
می ماند اپل که شارژ اتوماتیک ایرانسل ابتدا در خبرها آمده بود در سال ۲۰۱۴ اقدام به معرفی iWatch خواهد کرد، ولی خیلی زود با بلند شدن صدای طبل سامسونگ از سئول، کوپرتینو هم خبرساز شد و سایت های مرتبط با اپل نوشتند: استخدام افراد بیشتر برای کار روی iWatch احتمالا به معنای جدی شدن تلاش ها برای معرفی آن در اواخر ۲۰۱۳ است.
منبع:نارنجی شارژ اتوماتیک ایرانسل
همان طور که می دانید نمایشگاه سالانه IFA از روز ۱۵ شهریور کار خود را در برلین آغاز می کند. این روز شاید یکی از آن روزهای بسیار داغ شهریور امسال باشد. شارژ اتوماتیک ایرانسل چون شایعه معرفی آیفون های جدید را هم داریم -که البته کمی دور از ذهن است.
همان طور که می دانید نمایشگاه سالانه IFA از روز ۱۵ شهریور کار خود را در برلین آغاز می کند. این روز شاید یکی از آن روزهای بسیار داغ شهریور امسال باشد. چون شایعه معرفی آیفون های جدید را شارژ اتوماتیک ایرانسل هم داریم -که البته کمی دور از ذهن است.
از ساعت های ال جی و گوگل خبر خاصی در دست نیست؛ امیدواریم ال جی کلیدهای کنترلی را -مثل G2 پرچمدار بعدی اش- پشت ساعت قرار ندهد٬ چون دیگر واقعا کار با آن سخت می شود! گوگل شارژ اتوماتیک ایرانسل هم که درهای آزمایشگاه X خود را پنج قفله کرده و فعلا شایعه ای به بیرون درز نکرده. سونی هم که جلوتر از همه SmartWatch 2 را معرفی کرد -که با هیجان خاصی همراه نبود.
در آخرین اقدام سامسونگ بر علیه دارندگان گوشی آیفون اپل، این کمپانی شارژ اتوماتیک ایرانسل کره‌ای سعی نمی‌کند آن‌ها را انسان‌هایی محجور و بی‌ فکر جلوه دهد، در عوض سعی نموده است تا برتری‌های گوشی گلکسی اس ۴ نسبت به آیفون را در عمل به رخ بکشد
به نظر می‌رسد که این تبلیغ، شارژ اتوماتیک ایرانسل نقطه عطفی در روند ساخت تبلیغات مخرب سامسونگ بر علیه اپل باشد به خاطر آنکه بسیار هوشمندانه طراحی شده است، زیرا به جای توهین به دارندگان و کاربران گوشی‌های آیفون، سعی می‌کند تا ویژگی‌ها و برتری‌های ذاتی گلکسی اس ۴ را نسبت به آیفون ۵ نمایش دهد.
اما سامسونگ معمولا یکی دو روز قبل از نمایشگاه٬ مراسمی با مرکزیت عضو جدید خانواده فبلت پر فروش خود، این شارژ اتوماتیک ایرانسل بار گلکسی نوت ۳، برگزار می کند. حال چه می شود اگر مدیران سامسونگ یک ساعت هوشمند هم روی مچ داشته باشند؟

م بازدید : 17 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این امکان وجود دارد تا قالب‌های گرافیکی گوناگونی را برای ساعت هوشمند خرید شارژ ایرانسل سونی انتخاب کنید. متاسفانه برای انجام این‌کار باید حتما یک گوشی هوشمند داشته باشید و از طریق آن این کار را به انجام برسانید.
طراحی: خرید شارژ ایرانسل
ساعت سونی ۴٫۱۹ سانتی‌متر طول، ۴٫۰۸ سانتی‌متر عرض و خرید شارژ ایرانسل ۸ میلی‌متر ضخامت داشته و بسیار سبک است. وزن این ساعت حدودا ۲۲٫۶ گرم می‌باشد.
سونی از یک صفحه نمایش ۱٫۶ اینچی در خرید شارژ ایرانسل ساعت هوشمند خود استفاده کرده که در مقابل صفحه نمایش ۱٫۶۳ اینچی ساعت سامسونگ کوچک‌تر به نظر می‌رسد. همچنین صفحه نمایش SmartWatch 2 از رزولوشن ۲۲۰ در ۱۷۶ پیکسل بهره می‌برد، این مقدار در ساعت سامسونگ برابر با ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است.
Galaxy Gear خرید شارژ ایرانسل سامسونگ:
سامسونگ وعده داده که این ساعت را در شش رنگ مختلف خرید شارژ ایرانسل عرضه نماید.
جدیدترین ساعت هوشمند سونی به نام SmartWatch 2 از نظر طراحی بسیار زیبا و جذاب و مجهز به اپلیکیشن‌های مختلف و قالب‌های زیبای طرح ساعت می‌باشد و همچنین ضد آب است. Galaxy Gear که اولین ساعت هوشمند سامسونگ تلقی می‌شود، تحت یک نسخه خاص از سیستم عامل اندروید کار می‌کند و مجهز به پردازنده ۸۰۰ مگاهرتز و صفحه نمایش بزرگ از نوع OLED می‌باشد. علاوه بر این‌ها Galaxy Gear مجهز به میکروفون، اسپیکر و دوربین نیز می‌باشد. اما به خرید شارژ ایرانسل واقع این ساعت‌ها چقدر مفید خواهند بود و چگونه در مقابل هم عرض اندام خواهند کرد؟
ویژگی‌ها خرید شارژ ایرانسل و رابط کاربری:
اگر نسل قدیمی‌تر این ساعت را از نزدیک دیده باشید، شما هم با ما هم عقیده‌ خواهید بود که سونی مهارت زیادی در طراحی محصولات زیبا و شکیل دارد. این موضوع در مورد نسخه جدید ساعت هوشمند این شرکت نیز کاملا رعایت شده است. SmartWatch 2 یکی از خرید شارژ ایرانسل زیباترین و در عین حال خوش دست‌ترین ساعت‌های حال حاضر جهان است.در ساخت بند این ساعت از سیلیکون منعطف استفاده گردیده که باعث شده تا هنگامی که کاربر آن را به دست می‌کند، احساس خوبی داشته باشد. سونی تاکنون رنگ‌بندی‌های گوناگون را برای این محصول معرفی نکرده است، اما تجربه نشان داده که این اتفاق پس از گذشت اندک زمانی به وقوع خواهد پیوست.
از نقطه نظر اندازه صفحه خرید شارژ ایرانسل نمایش و تراکم پیکسل، ساعت هوشمند سامسونگ یک سر و گردن بالاتر از رقیب ژاپنی خود قرار می‌گیرد.
SmartWatch خرید شارژ ایرانسل 2 سونی:
SmartWatch 2 خرید شارژ ایرانسل سونی:
سامسونگ از صفحه نمایش OLED در ساخت Galaxy Gear استفاده کرده است، که همین موضوع باعث شده تا نوشته‌ها و تصاویر خرید شارژ ایرانسل با وضوح و شفافیت بالایی بر روی آن نقش بندند.
SmartWatch 2 سونی: خرید شارژ ایرانسل
Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear سامسونگ:
از نقطه نظر ظاهری ساعت هوشمند سامسونگ با ابهت‌تر از ساعت هوشمند سونی می‌باشد (حداقل بر روی کاغذ که این‌چنین است). این ساعت جدید ۵٫۵ سانتی‌متر طول، ۳٫۶ سانتی‌متر عرض و ۱٫۱۱ سانتی‌متر ضخامت دارد. از نظر خرید شارژ ایرانسل وزنی، Galaxy Gear با ۷۳٫۷ گرم، سنگین‌تر از SmartWatch 2 می‌باشد.
برنده خرید شارژ ایرانسل نبرد طراحی: SmartWatch 2 سونی
Samsung Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear
صفحه نمایش: خرید شارژ ایرانسل
از نظر طراحی رابط کاربری و ویژگی‌های نرم‌افزاری، ساعت جدید سونی تفاوتی با نسل قبل نکرده و شبیه به نسل قبلی می‌باشد. اما نکته جالب در مورد این ساعت این خرید شارژ ایرانسل است که SmartWatch 2 توانایی سازگاری با بسیاری از گوشی‌های اندرویدی را دارد.
برنده نبرد صفحه نمایش: Galaxy Gear سامسونگ خرید شارژ ایرانسل
کارشناس CNet این فرصت را نداشت تا عملکرد این خرید شارژ ایرانسل محصول را در زیر تابش مستقیم آفتاب مورد آزمایش قرار دهد، اما به گفته وی، صفحه نمایش این ساعت آن‌قدر پر نور و شفاف است که به نظر نمی‌رسد در محیط‌های خارجی مشکل ساز شود.
هنگامی که کارشناس وب‌سایت CNet این ساعت هوشمند را به دست کرد، عنوان نمود که وزن آن به مراتب سبک‌تر از چیزی است که تصورش خرید شارژ ایرانسل را می‌کرده است. بند لاستیک مانند این ساعت از لحاظ انعطاف و نرمی، به پای رقیب ژاپنی خود نمی‌رسد، اما کیفیت و جنس آن قابل قبول است.
سامسونگ در خرید شارژ ایرانسل ساخت بدنه Galaxy Gear از نوعی فلز نقره‌ای رنگ مجلل استفاده کرده که باعث شده تا در اولین نگاه، توجه مخاطب به این محصول جلب شود.
در محیط باز و زیر تابش مستقیم نور آفتاب، صفحه نمایش ساعت هوشمند سونی عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشت و نوشته‌ها و تصاویر نقش بسته بر روی ساعت در این شرایط، خرید شارژ ایرانسل

م بازدید : 16 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورلد آی تی، مقامات محلی لس آنجلس از اینکه دانش آموزان دبستان توانسته اند کنترل های امنیتی iPad را هک کنند تعجب کردند. در این مدرسه به بچه شارژ ایرانسل ها مژده داده شد که “برای شما بچه ها خبر های خوبی داریم. شما قرار است مشق شب خود را با iPad جدید که به شما هدیه می دهیم انجام دهید.”
iPhoneشرکت مایکروسافت طرح جدیدی را آغاز کرده است شارژ ایرانسل که به موجب آن گوشی‌های هوشمند شرکت رقیب خود یعنی اپل را می‌خرد و به عبارت دیگر، شما می‌توانید آیفون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید.
تجهیز به درایو نوری DVD- RAM /±R/±RW Super Multi شارژ ایرانسل Double-Layer، کارتخوان، وب کم باکیفیت HD، شبکه LAN: 10/100/1000، شبکه بی‌سیم Wireless، سه پورت USB 2.0 و… از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک فوق ارزان است.
فوق شارژ ایرانسل االعاده است!
ظاهرا هک کردن iPad کار زیاد سختی نبوده است. کاری که آنها انجام داده اند پاک کردن تمامی اطلاعات شخصی از روی iPad بوده است تا دستگاه را به یک iPad معمولی که به راحتی می توان شارژ ایرانسل با آن به گشت و گذار در اینترنت پرداخت تبدیل کنند.
زمان زیادی طول نکشید تا اینکه ۳۰۰ دانش شارژ ایرانسل آموز دبیرستان Theodore Rosevelt موفق شوند راهی برای هک کردن دستگاه iPad خود پیدا کنند.
شرکت شارژ ایرانسل مایکروسافت طرح جدیدی را آغاز کرده است که به موجب آن گوشی‌های هوشمند شرکت رقیب خود یعنی اپل را می‌خرد و به عبارت دیگر، شما می‌توانید آیفون‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید.
E1-531-10052G32Mnksبه گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، مدل E1-531-10052G32Mnks از لپ‌تاپ‌های فوق ارزان این برند در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهIntel 1005M شارژ ایرانسل Celeron 1.90 GHz – Cache 2MB، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت و… است.
همه می دانیم که بچه های این دوره و زمانه تقریبا از همه چیز سر در می آوردند. اما فکر نکنم دیگه کسی به ذهنش برسه که بچه ها هم شارژ ایرانسل می تونند iPad رو به نوعی هک کنند. خبر زیر رو بخونید.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، پس از انتشار گزارشات هفته گذشته مبنی بر خرید آیفون‌های قدیمی توسط مایکروسافت با قیمت حداقل ۲۰۰ دلار، غول نرم‌افزاری جهان سرانجام شارژ ایرانسل این طرح را به صورت رسمی آغاز کرد.
یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان، آن‌هم در شرایط کنونی که قیمت‌ها در بازار کامپیوتر چندان منطقی نیست، پیدا کردن بهترین لپ‌تاپ در بازه قیمتی مورد شارژ ایرانسل نظر است. در این میان Acer همواره به تولید لپ‌تاپ‌هایی که فراتر از قیمت‌شان عمل می‌کنند یا به اصطلاح لپ‌تاپ‌های «به‌صرفه» معروف بوده است، اقدام کرده است.
ipad_studentsهمه می دانیم که بچه های این دوره و زمانه تقریبا از همه چیز سر در می آوردند. اما فکر نکنم دیگه کسی به ذهنش برسه که بچه ها هم می تونند iPad رو به نوعی هک کنند. خبر زیر شارژ ایرانسل رو بخونید.
در شارژ ایرانسل مورد کارت گرافیکی این دستگاه هم باید بگوییم که کارت گرافیک از نوع Intel HD Graphics – MB است.
این طرح برای صاحبان مدل‌های جدیدتر آیفون از جمله ۴S و ۵ بسیار مناسب‌تر شارژ ایرانسل است و این افراد می‌توانند گوشی خود را به قیمت بالاتر به مایکروسافت بفروشند.
لس آنجلس تایمز در این خصوص گزارش می شارژ ایرانسل دهد:
چطور ممکن است که این برنامه بی نقص مسئولان آموزش و پرورش لس آنجلس با شارژ ایرانسل مشکل روبرو شود؟
در واقع همان دسکتاپ جدید پلی استیشن است. سایر صفحات شامل Gallery Video, Live شارژ ایرانسل Stream, Profile Page, Share Menu, Video Edit, and Messages Screen است.
گفتنی است رنگ های موجود انسان را یاد پلی استیشن ۳ می اندازد. صفحه دسکتاپ یا همان home بازی های انجام شده یا ویدئوهای دیده شده از قبل را لیست می کند. صفحه گالری ویدئو، فیلم هایی که بوسیله دوستان آپلود شده، نشان می دهد. صفحه پروفایل، مشخصات گیمر و بازی ها و جوایزی که برده است را با سایر مشخصات نشان می دهد. یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان، آن‌هم در شرایط کنونی که قیمت‌ها در بازار کامپیوتر چندان منطقی نیست، پیدا کردن بهترین لپ‌تاپ در بازه قیمتی مورد نظر است. در این میان Acer همواره به تولید لپ‌تاپ‌هایی که فراتر از قیمت‌شان عمل می‌کنند شارژ ایرانسل یا به اصطلاح لپ‌تاپ‌های «به‌صرفه» معروف بوده است، اقدام کرده است.
صفحه نمایش هم ۱۵/۶ اینچ از نوع شارژ ایرانسل HD Acer CineCrystal LED Active Matrix TFT Color LCD و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸نقطه در اینچ است.
“فقط توجه داشته باشید که شما قرار نیست با iPad خود از شارژ ایرانسل اینترنت استفاده کنید، پس لطفا iPad خود را هک نکنید!”

م بازدید : 8 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 همانطور که می دانید چند وقت پیش بازی معروف Grand Theft Auto V روانه بازار شد و برای هر دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن ۳ عرضه شد و در سه روز ۱ میلیارد نسخه فروخت که رکورد بزرگی محسوب می شود. اکنون شارژ مستقیم ایرانسل کاربران گزارش کرده اند در بازی یک مشکل کوچک وجود دارد.
سخت افزار این نسخه نیز بسیار قوی تر شده و چیپ Snapdragon 800 بر روی ان قرار دارد و پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای Krait 400 بر روی ان قرار داده شده است. پردازنده ی گرافیکی قدرتمند Adreno 330 نیز در انجام بازی های به شما سرعتی زیاد به ارمغان می آورد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پشت این فبلت قرار دارد اما هنوز اسکرین شاتی از کیفیت عکس این دوربین عرضه شارژ مستقیم ایرانسل نشده است. همچنین ال جی یک کاور هوشمند مخصوص این فبلت عرضه کرده است که قابلیت های مخصوص خودش را دارد. نظر شما در مورد این فبلت مربع چیست؟
بلت Vu شرکت ال جی بسیار شناخته شده است! نه بخاطر فروش بسیار چراکه فروش خوبی ندارد و تنها بخاطر ظاهر عجیبش معروف است چراکه همه ی صفحه نمایش های شارژ مستقیم ایرانسل امروزی در نسبت تصویر ۱۶:۹ ساخته می شوند اما این فبلت ال جی در نسبت تصویر ۴:۳ درست می شود و در واقع صفحه نمایش مربع دارد. اکنون این شرکت نسخه ی سوم ان را معرفی کرده است.
در بخش S Note بهبودهایی را دیدیم، یکی از این بهبودها این است که شما می توانید بدون باز کردن یک دفترچه نوت و تنها با کشیدن آن به سمت پایین محتوای آن دفترچه نوت را مشاهده کنید، همچنین در زمینه استفاده از نمودارها پیشرفت‌های خوبی را مشاهده کردیم، به طور مثال اگر بخواهید به یک نمودار دایره‌ای یک قسمت اضافه کنید تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بر روی قسمتی از نمودار که مد نظر شما است خطی بکشید و همچنین با نوشتن اعداد شارژ مستقیم ایرانسل جدید مشاهده کنید که نمودار بر اساس آن داده به روز شده است. و اگر نمودار به صورت ستونی است شما تنها با کشیدن یک ستون بر روی صفحه خود آن ستون را به ستون‌های نمودار اضافه کنید.
اپل مشخص نکرده است که کدام یک ایفون ها در این ۹ میلیون دستگاه شارژ مستقیم ایرانسل چقدر سهم دارد اما این رقم در مقایسه با ایفون قبلی که در هفته ی اول تنها ۵ میلیون فروش داشت ، بالاست و سود خوبی برای شرکت اپل عرضه کرده است. همچنین سیستم عامل جدید اپل یعنی iOS 7 اکنون بر روی ۲۰۰ میلیون دستگاه کار می کند و رکورد سریعترین اپدیت را در تاریخ از ان خود کرده است. لازم به ذکر است که سیستم عامل جدید اپل دو روز قبل از ورود ایفون های جدید به بازار ، عرضه شد.
نام فبلت LG Vu 3 می باشد و این نسخه ی نسبت به نسخه های قبلی این فبلت گوشه های تیزی ندارد و ظاهر فبلت G pro را به ارث برده است. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی این فبلت از نوع IPS LCD می باشد و رزولوشن ۹۶۰*۱۲۸۰ دارد و تراکم پیکسلی ۳۰۷ppi دارد و به عقیده ی شرکت ال جی صفحه نمایش مربع برای وب گردی و خواندن متن ها بسیار مناسب تر از صفحه نمایش های عریض است. این نسخه هم همراه با یک قلم مخصوص عرضه خواهد شد که کار با فبلت را راحت می شارژ مستقیم ایرانسل کند.
پل بار دیگر به خودش فخر می ورزد که مثل همیشه توانست رکورد زنی بکند. با معرفی نسل های جدید ایفون ، شرکت اپل در همین اولین هفته توانست ۹ میلیون دستگاه از ایفون ۵S و ۵C بفروشد. شرکت اپل با انتشار این خبر صدای شارژ مستقیم ایرانسل دیگر شرکت سازنده ی گوشی هوشمند را بسته است و انها را وارد شوک کرده است.
قسمت Multi Window گوشی نیز دچار تحولات خوبی شده است، اول اینکه در اینجا شما به جای محدودیت در باز کردن دو پنجره همزمان می‌توانید چندین پنجره شارژ مستقیم ایرانسل باز داشته باشید مانند شکلی که در زیر مشاهده می کنید.
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد شارژ مستقیم ایرانسل که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
کاربران گزارش کرده اند که در رابطه با ماشین ها در هنگام اپگرید ماشین شارژ مستقیم ایرانسل ها در گاراژ ها ، یک باگ وجود دارد. این گزارش ها به سازندگاه بازی رسیده است و انها در جواب به کاربران گفته اند که در حال بررسی مشکل هستند و به زودی اپدیت جدیدی عرضه خواهند کرد و این مشکل را حل خواهند کرد. این بازی همچنین از بخش اصلی سایت پی سی دی به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. به شما پیشنهاد می کنم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.
البته لازم به ذکر است که iOS 7 بر روی ایفون های جدید و همچنین ایفون شارژ مستقیم ایرانسل ۵ به خوبی کار می کند و در ایفون ۴s با سرعتی متوسط و با مصرف باتری کمی بیشتر کار می کند اما پردازنده ی های ایفون ۴ ، این نسخه ی جدید سیستم عامل را نمی توانند به خوبی بکار بیندازند پس به دارندگان ایفون ۴ پیشنهاد می شود اپدیت نکنند.

م بازدید : 14 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

ین به سامورایی ها فرصت می دهد (البته اگر فرصت را غنیمت بدانند) تا ابتدا با ایجاد نیازی تازه به شکلی که همه فکر کنیم چطور پیش از آن و بدون آن می توانستیم زندگی کنیم، حس کمبود چیزی را در وجود مصرف کنندگان برانگیزاند. سپس بستری تعلیم داده شده بیافریند تا آن نیاز را مرتفع کند و البته شارژ ایرانسل این همه را با سر و صدای زیاد انجام دهد. بله، اینها، چیزهایی هستند که سونی برای «بزرگی» نیاز دارد: «نوآوری و پیشگامی»
طراحی، فرای مشخصه های دیگری چون قدرت سخت افزار است؛ طراحی یک مقوله ارزشی است: « طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا»؛ اگر این طور نبود، اپل از بین همه چیز این عبارت را پشت دستگاه هایش نمی نوشت. همین طراحی است که یک تنه به رویارویی با لشکر شارژ ایرانسل پر تعداد پرچمداران اندرویدی می پردازد و رنگ نمی بازد.
دوربین RX1 کامپکت Full-Frame، یا سری بدون آینه NEX، همگی از تجربیات متفاوتی هستند که سونی در چند وقت اخیر در بازار دوربین ها به کار بسته است، اما محصول جدید این شرکت، بی شک شاخه ای جدید را در صنعت عکاسی و تلفن های همراه به وجود می آورد.وقتی که بحث محصولی اینچنین متفاوت مطرح می شود، باور کردن شایعات پیرامون آن کمی سخت است، اما وبلاگ SAR سابقه ای روشن در این زمینه دارد و پیش از این شارژ ایرانسل نیز با اطلاعاتی که لو داده، نشان داده که می توان به منابع موثقش در داخل ساختار سونی، اعتماد کرد. به هر ترتیب برای پی بردن به صحت این شایعه، فعلا کاری به جز صبر کردن از دستمان بر نمی آید.
در کنار تمام شایعات و شارژ ایرانسل اطلاعاتی که این روزها از شرکت ها لو می رود، از ژاپن هم اطلاعات هیجان انگیزی مخابره شده است. طبق گزارش وبلاگ Sony Alpha Rumors ، سونی در حال تولید مجموعه لنزی است که درون خودش سنسور و باتری مجزا دارد!
این مورد اخیر خیلی خوب است ولی کافی نیست. به اوضاع طلایه دار شارژ ایرانسل اچ.تی.سی نگاه کنید ؛ همان که هم نامش «یک» هست و هم انصافاً طراحی اش؛ طراحی خوب، سخت‌افزار خوب در کنار نام خوب، ولی چرا در بوته فروش انتظارها را برآورده نکرد؟ راه و رسم پیشگامی و نوآوری مسیری است که نه هر آن کس تواند پیمود.
شاید کمی تند به نظر برسد ولی به شخصه معتقدم در حال حاضر از معدود شرکت هایی که به طور بالقوه می‌تواند در برابر قوای کوپرتینو لشکری نیرومند علم کند سونی است. روح و شارژ ایرانسل روش کار ژاپنی با آن پشتکار خاص خودشان، رسیدن به این قله را ممکن می کند.به خاطر دارید وقتی در دعواهای اپل و سامسونگ پای سونی به میان آمد، مدیر عامل سونی چه پاسخی داد: «ما هیچ هراسی از اپل نداریم، در‌واقع این اپل است که باید در این زمینه (طراحی) از ما بترسد». وقتی در مقاله ای به مردان پشت صحنه طراحی گوشی های سونی پرداختیم، اگر به صحبت ها دقت کرده باشید قطعاً متوجه شده اید که سونی در پشت صحنه بعضی از اسباب بزرگی را فراهم دارد.
متخصصان بازاریابی می گویند یا باید برای نیازی که هست کالا ساخت یا باید ابتدا نیازی ساخت و بعد برای رفع آن کالا تولید کرد. «نیازآفرینی» مسئله ای است که در حوزه فناوری اطلاعات نقشی عجیب تاثیرگذار دارد و هرگز نباید آن را دست کم گرفت. حالا فرصتی طلایی برای سونی است: دودی از کوپرتیو برنمی خیزد، کشتی وایکینگ ها به کوه یخ خورده است، از دیگ غذای نوادگان یانگم هم بخاری بلند نمی شود و در شارژ ایرانسل عین حال کسی هم چندان ناراضی نیست، گویی «نیاز»ها برآورده می شوند.
شما در رابطه با شارژ ایرانسل این محصول چه نظری دارید؟ سؤال هایی مانند سرعت انتقال بین لنز و موبایل، عمر باتری و یا بحث ارگونومی در طراحی را چگونه پاسخ می دهید؟
این لنزها طوری طراحی شده اند که بر روی تلفن های هوشمند شارژ ایرانسل سوار می شوند و از طریق Wi-Fi و NFC به تبادل اطلاعات می پردازند. شنیده شده که کیفیت لنز ها و سنسور آنها برابر با دوربین RX100Mll سونی است که می تواند تصاویری فوق العاده را شکار نماید.
وقتی یک خودروی بنز را از دور می بینید با ضریب خطای کمی می توانید بنز بودنش را حدس بزنید. اگر هم اشتباه کنید وقتی آن خودرو نزدیکتر می آید حتماً حس می کنید که از طراحی بنز کپی کرده است. طراحی اکسپریا هم کم کم دارد به چنین بلوغی می رسد. یعنی مانند بنز شارژ ایرانسل که مدل بیست سال قبل با آخرین مدل آن (حالا از هر کلاسی) باز هم بنز است و همان ته چهره (!) را دارد، گوشی های اکسپریا هم دارند به چنین جایگاهی می رسند.
[تصویر: شارژ ایرانسل 3-Apple-narenji-20130709.jpg]
سونی اگر می‌خواهد به جایگاهی شایسته برسد ناگزیر است بستری نو ایجاد کند. چیزی که سونی آفریدگارش باشد و سونی در آن ترک-تازی کند. واژه کار در پارسی سه معنی شارژ ایرانسل اصلی دارد: کنش، پیشه و جنگ؛ و اپل به حق در این «کار» استاد است. ولی اکنون در شرایطی هستیم که حتی اپل هم به قول وزنیاک در دوره گذار است و خبری از بستری جدید که شرایط بازار را به هم بزند نیست.

م بازدید : 11 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بنابراین پردازنده 64 بیتی ایرانسل123 سرعت بسیار بیشتری از پردازنده 32 بیتی خواهد داشت.
طبق وعده‌ای که داده شده بود امروز ایسوس نسخه جدید پدفون اینفینیتی خود ایرانسل123 را معرفی کرد. این محصول هیچ چیز جدیدی که باعث سورپرایز شدن ما بشود ندارد و اصلی ترین بروزرسانی‌ها مربوط پردازنده و کارت حافظه این تبلت جدید است.
چند روز قبل که اپل گوشی آیفون 5S را معرفی کرد بیشترین تمرکز و مانور این کمپانی در معرفی محصول جدیدش بر روی پردازنده جدید A7 بود که یک نسخه 64-bit است. اپل اعلام کرده که با این پردازنده چیپ‌ها به کاربران معماری کامپیوترهای خانگی را ارائه خواهند داد. چند روز بعد از اینکه اپل آیفون 5S را با این پردازنده معرفی کرد ایرانسل123 سامسونگ اعلام کرد که در گوشی بعدی خود از این نوع پردازنده‌ها استفاده خواهد کرد.
باز هم نوبت گوشی جدید هوشمند جی 2 است؛ امید آینده شرکت LG. قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف این گوشی که در تجربه کار یک ساعته با آن به دست آمد، بد نیست کمی درباره حسی که این گوشی به کاربر می‌دهد صحبت کنیم. در تمام مدت ایرانسل123 کار با G2 بی آنکه بخواهیم به یاد سری نکسوس می‌افتادیم. روان بودن منوها و حس خوب کار کردن با یک گوشی سریع و سبک، شبیه‌ترین تجربه به کار کردن با Nexus 4 بود. به نظر می‌رسد LG توانسته است این بار به تنهایی از عهده کار بر آید و گوشی قابل توجهی تولید کند که برای بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های موبایل، یک گزینه ایده‌آل است. هر چند درباره قیمت آن اطلاعای نداریم که توصیه نهایی خرید را اعلام کنیم ولی بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، خریدن G2 یکی از معقول‌ترین و تجربه کار با آن یکی از بهترین تجربه‌های کار با یک گوشی اندرویدی است؛ بی‌دکمه، بی‌وقفه و تقریبا بی‌وزن‌.
در حواب سوال اول همه با نظر اپل که استفاده از این پردازنده باعث می‌شود سرعت بیشتری برای گوشی به وجود آید موافق هستیم اما در مورد سوال دوم ایرانسل123 کمی موضوع پیچیده تر خواهد شد و جواب به همین سادگی‌ها هم نخواهد بود.
با همه این، ایرانسل123 به به گفتن‌ها و هیجان زده شدن دیگران، سوالی که برای بسیاری هنوز مطرح است این است که پردازنده 64 بیتی چیست و چرا ما باید به استفاده از این پردازنده در گوشی‌های خود علاقه داشته باشیم؟
در زمینه پردازنده‌ها تعداد بیت‌ها یک مرجع اصلی برای ایرانسل123 این هستند که پردازنده در یک لحظه چه تعداد اطلاعات را می‌تواند آنالیز کند، به نظر می‌آید که پردازنده 64 بیتی باید دو برابر پردازنده 32 بیتی سرعت داشته باشد اما در اصل اینگونه نیست. اگر بخواهیم این موضوع را روشن کنیم بهتر است که یک مثال واضح برای شما بزنیم، تصور کنید که پردازنده یک کتابدار است و گوشی موبایل شما یک کتابخانه خیلی بزرگ است، این کتابدار 32 کمک کتابدار دارد که کتاب‌ها را برای آن می‌آورند و هر کدام در آن واحد تنها می‌توانند یک نوع کتاب را حمل کنند. اگر یک مشتری وارد این کتابخانه شود و 65 کتاب را بخواهد این کمک کتابدارها باید 3 بار برای آوردن این کتاب‌ها بروند و بیایند، اولین بار این کمک کتابدارها می‌توانند 32 کتاب را بیاورند و در سری دوم 32 کتاب دیگر را خواهند آورد که در مجموع می‌شود 64 کتاب برای بار آخر نیز برای آوردن آن 1 کتاب نیز باید آن راه را بروند و برگردند.
ایرانسل123
در این محصول ایسوس تاکیید زیادی بر روی دوربین دارد، این دوربین هنوز کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد اما یک ویژگی جدید به نام PixelMaster را معرفی کرد که ایرانسل123 پیکسل‌ها را با هم جمع می‌کند و پیکسل‌های کوچکتر اما با کیفیت تری را تولید خواهد کرد. این ویژگی ما را به یاد ویژگی PureView نوکیا می‌اندازد.
در ابتدا ایرانسل123 شاید تفاوت استفاده از پردازنده 64 بیتی برای کاربران عادی زیاد به چشم نیاید و تنها خوبی این پردازنده این باشد که iOS7 سریعتر و بهتر عمل می‌کند، اما در طولانی مدت با ورود این پردازنده به تبلت‌های اپلی و دیگر گجت‌های موبایلی تجربه کاربری این دستگاه‌ها به رایانه‌های شخصی بسیار نزدیک خواهد شد.
اما برای شروع و برای اینکه بفهمیم اپل ایرانسل123 چه کرده است اجازه بدهید که از مقایسه بیت‌ها با هم شروع کنیم.
امروز در این ایرانسل123 مقاله به این دو موضوع خواهیم پرداخت.
همان طور که گفتیم، جی 2 یک گوشی بی‌دکمه است. نه اینکه هیچ دکمه‌ای بر روی آن قرار نداشته باشد اما اگر گوشی را روی میز بگذارید، تقریبا به هیچ دکمه‌ای دسترسی ندارید. همه چیز پشت گوشی و نزدیک لنز دوربین تعبیه شده است. دکمه پاور و همچنین دکمه کم ایرانسل123 و زیاد کردن صدا در جای غیر متعارفی قرار گرفته‌اند. اینکه هیچ دکمه‌ای در دسترس نیست، شاید در اوایل کار حس ناامنی به دست دهد. شما برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش یا کار با گوشی، هیچ دکمه‌ای در دسترس ندارید. تنها راه این است که دو بار روی صفحه نمایش خاموش ضربه بزنید، تا گوشی در را باز کند. اگر هم اصرار دارید از دکمه‌ها استفاده کنید، حتما باید زحمت بکشید و گوشی را از روی میز بردارید زیرا همه چیز آن زیر است.
اکنون اگر آن کتابدار 64 کمک کتابدار داشته باشد آوردن آن 65 کتاب 3 برابر سریعتر خواهد شد زیرا کمک کتابداران تنها باید دو بار این مسیر را طی کنند، یکبار 64 کتاب را با هم خواهند آورد و یکبار دیگر 1 ایرانسل123 کتاب باقی مانده را می‌آورند. این وضعیت وقتی بحرانی‌تر می‌شود و 64 کمک کتابدار زمانی مفید تر واقع خواهند شد که مشتری 256 کتاب را از کتابدار بخواهد.
32 یا 64: بیت‌ها ایرانسل123 چه هستند و چرا شما باید به آن‌ها توجه کنید؟

م بازدید : 15 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

ییس پلیس فتای مازندران با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های پیامکی به خصوص پیامک برنده‌شدن در طرح «هزاران لبخند» هشدار داد: ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن شما در این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان‌دهنده کلاهبرداری است.
شاید اگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یه روزی با یک قبض موبایل که مبلغ درج شده در آن رقم های بالایی را به خود اختصاص داده باشد، مواجه شوید حال و روز امروز بوشهری ها را درک کنید.
مدیر روابط عمومی ایرانسل، با اشاره به اینکه امکان استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت نیز فراهم شده اظهار کرد: مشترکین سیمکارتهای ایرانسل برای استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ثابت هم کافی است کدی را پیش از شماره تلفن ثابت مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا این سرویس برای آنان فعال شود.
به نقل از ايسنا، با راه‌اندازی این سرویس، کلیه مشترکین سیم کارتهای ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا از میان موسیقی و آواهای موجود، یکی را انتخاب و در طول مکالمه در پس زمینه مکالمه پخش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنند.
این گروه می گویند: صورتحساب خط ثابت موبایل شان تنها مربوط به یکماهه تیر که به صورت پیامکی برایشان ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده، با رقم عجیبی همراه بوده است.
ضمنا در پایان جشنواره به کاربری که بالاترین ارسال را داشته باشد یک عدد گوشی تلفن همراه به رسم یاد بود هدیه داده می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شود.
وی ادامه‌داد : پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات، یکی از مجرمان در تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، ماموران متهم را در شهریار شناسایی و دستگیر کردند که متهم ضمن اعتراف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به جرم خود اظهارکرد این اقدامات را با کمک برادرش که در حال حاضر در کمپ ترک‌اعتیاد تحت نظر است، انجام داده است.
رییس پلیس فتای استان مازندران با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیان اینکه دومین متهم نیز پس از رویت مستندات پلیس اعتراف کرد با همدستی چهار تن دیگر اقدام به این کار کرده که سرانجام تمامی اعضای این باند در تهران شناسایی و دستگیر شدند، به شهروندان توصیه‌کرد: برای واریز وجه به حسابتان به هر دلیل، نیاز به حضور شما در پای دستگاه عابربانک نیست و زبان لاتین دستگاه خودپرداز، مخصوص افراد غیرآشنا به زبان فارسی است و افرادی که به بهانه‌های مختلف شما را به استفاده از این بخش راهنمایی می‌کنند مطمئن باشید هدف سوءاستفاده دارند.
در همین حال تلفن دائمی دارای ودیعه به خط تلفنی اطلاق می‌شود که مشترک آن در زمان ثبت‌نام علاوه بر هزینه اتصال، مالیات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و عوارض، ودیعه نیز پرداخت کرده و خط تلفنی که مشترک آن در زمان ثبت‌نام علاوه بر هزینه اتصال، مالیات و عوارض، تضمین پرداخت را نیز به دارنده پروانه پرداخت کرده تلفن دائمی دارای تضمین پرداخت تعریف شده است.
به نقل از آخرین اخبار، برخی از بوشهری ها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می گوند: صورتحساب خط همراه اول آنها مربوط به تیرماه به صورت عجیبی افزایش یافته است.
خط تلفنی که مشترک آن در زمان ثبت‌نام فقط هزینه اتصال، مالیات و عوارض را پرداخت کرده و فاقد ودیعه و تضمین پرداخت نزد دارنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پروانه است، تلفن دائمی بدون ودیعه و تضمین پرداخت محسوب می‌شود.
به گفته وی، کسانی که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در طرح هزاران لبخند همراه‌اول یا طرح‌های دیگر برنده شدند از طریق این شرکت به در منزل آنها مراجعه یا در سایت مربوطه مشخصات برندگان درج می‌شود و طی مراسمی جوایز تحویل داده می‌شود و ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان دهنده کلاهبرداری است.
هم اکنون بالغ بر 16 میلیون نفر در کشور مشترک سیم کارت دائمی و 25 میلیون نفر مشترک تلفن ثابت دائمی هستند و براساس آخرین صورتهای مالی ارائه شده در مجمع شرکت مخابرات ایران، میزان لاوصولی های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این شرکت از مشترکان بدهکار، حدود 754 میلیارد ریال برای سال 91 برآورد شده است.
یرانسل از امکان استفاده از آهنگ پس زمینه در زمان انجام مکالمات، در آینده‌ای نزدیک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خبر داد.
به نقل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از فن آوری اطلاعات ایران، به همین مناسبت خطوط اعلام شده در جدول جشنواره برای کاربران عادی با قیمت نماینده محاسبه می گردد و خطوط ۱۴و ۱۲ رقمی با ۱۵درصد تخفیف که به صورت شارژ اولیه در خطوط اعمال می گردد ارائه خواهد شد.
آرش کریم بیگی، مدیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روابط عمومی ایرانسل در خصوص نحوه فعال سازی این سرویس گفت: پس از عرضه این سرویس، مشترکین ایرانسل جهت استفاده از آهنگ پس زمینه، کافی است کدی را پیش از شماره تلفن همراه مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا بتوانند از آهنگ پس زمینه استفاده کنند.
مرکز خدمات SMS ایران، ضمن آرزوی قبولی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل طاعات و عبادات روزه داران گرامی جشنواره رمضان خود را بااعلام تخفیفات استثنایی برای خریداران جدید خطوط اختصاصی SMS برگزار نموده است.
به نقل از ايتنا، سرهنگ رستمی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت، گفت: شاکی در مورد این پرونده اظهار داشت که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چندی پیش پیامکی، مبنی بر اینکه شما در قرعه‌کشی طرح هزاران لبخند برنده شده‌اید دریافت کردم و پس از چند روز فردی با من تماس گرفته و با شگردی خاص مرا به پای دستگاه عابربانک کشاند و اطلاعات بانکی مرا اخذ کرده و در فرصتی مناسب این مبلغ را بر

م بازدید : 12 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ین پردازنده به صورت دو دسته چهارهسته ای طراحی شده است : دسته ایرانسل یک دو سه قدرتمند ARM Cortex-A15 که برای پردازش کارهای سنگین، و دسته Cortex-A7 برای هنگام سازی و پردازش برنامه های سبک است که این طراحی، در صرفه جویی مصرف باتری و انرژی گوشی نقش بسزایی دارد.
سامسونگ ایرانسل یک دو سه موبایل هوشمند Galaxy s4 را رونمایی کرد. سامسونگ به دنبال جذب مشتریان اپل در آمریکا
برای سال 2013، سامسونگ از پردازنده 8 هسته ای خود برای گوشی های همراه خود استفاده خواهد نمود. این چیپ ست جدید Exynos 5 Octa نام دارد و از تکنولوژی جدید ARM به نام big.LITTLE processor استفاده می ایرانسل یک دو سه نماید.
سامسونگ تبلتي با رزولوشن 2560 در 1600 ایرانسل یک دو سه معرفي مي کند
samsung_exynos_5_octa ایرانسل یک دو سه
ایده این طراحی پردازنده باعث می گردد تا ایرانسل یک دو سه در هنگام اجرای برنامه های سبک، از تمام انرژی بردازنده استفاده نشده و در مصرف باتری صرفه جویی زیادی گردد.
این تلفن هوشمند جدید ایرانسل یک دو سه مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ هم است.
هنوز بصورت رسمی مدلی که ایرانسل یک دو سه مجهز به این چیپ ست قدرتمند باشد از طرف سامسونگ اعلام نگردیده است.
به گزارش سایت آمار و نظرسنجی دیساپ، شرکت سامسونگ ایرانسل یک دو سه از گوشی جدید هوشمند خود به نام GALAXY S4 در سالن Radio City نیویورک رونمایی کرد. این گوشی موبایل دارای ویژگی هایی است که سامسونگ معتقد است می تواند مدت ها گوی رقابت را از دیگر رقبا برباید.
مهمترین ویزگی هوشمند این موبایل تشخیص نگاه و تعقیب آن جهت اجرای دستورات می باشد. برای مثال اگر کلیپ ویدئویی در صفحه موبایل باشد و شما به سمت صفحه موبایل تان نگاه کنید، کلیپ شروع به نمایش خواهد کرد. حال اگر لحظه ای نگاه تان از کلیپ در حال پخش به ایرانسل یک دو سه سمت دیگری دوخته شود به صورت اتوماتیک کلیپ به حالت عدم پخش یا pause در خواهد آمد.
نخست باید اشاره کرد که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini برابر 27900 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 ایرانسل یک دو سه Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد.
سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی است که ایرانسل یک دو سه در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند.
کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند خود با صفحه لمسی همانند آیفون ایرانسل یک دو سه ۵ رونمایی کرد.
26-12-1391 ایرانسل یک دو سه
با اینکه این گوشی طرفداران زیادی را پیدا کرده است ولی مدیران این شرکت هزینه های بسیاری را در آمریکا خرج کرده اند که قصد دارند گوی رقابت را از اولین رقیب شان در آمریکا یعنی اپل بربایند. اپل دارای کاربران ثابت بسیاری در آمریکا می باشد که در صورتی که سامسونگ بتواند درصدی از این کاربران را جذب نماید ایرانسل یک دو سه برای سامسونگ برد محسوب می شود.
به گفته سامسونگ، این چیپ ست 70 درصد مصرف باتری کمتری نسبت ایرانسل یک دو سه به Exynos 5 Dual دارد.(پردازنده ای که در تبلت Google Nexus 10 بکار برده شده است و دارای قدرت پردازش بسیار بالایی است)
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند. این بار مردم کشور در ایرانسل یک دو سه حال توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
و همچنین سامسونگ اعلام کرده است که چیپ ست Exynos 5 Octa تا دوبرابر رندر بالاتری در ایرانسل یک دو سه گرافیک های سه بعدی نسبت به چیپ ست Exynos 4 Quad دارد.
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.در حال حاضر چندین تبلت سطح بالا از شرکت های مختلف در بازار وجود دارد، این درحالیست که چندین تبلت دیگر نیز آماده عرضه به بازار طی چند ماه آینده می ایرانسل یک دو سه شوند. یکی از تبلت های سطح بالایی که هم اکنون در بازار است، نکسوس ۱۰ می باشد که با همکاری سامسونگ و گوگل تولید شده و دارای صفحه نمایشی با رزولوشن خیره کننده ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می باشد.
حال اطلاعاتی از یک تبلت جدید سامسونگ با نام SM-P900 و از طریق وبسایت UAProf سامسونگ بدست آمده است که نشان میدهد این شرکت کره ای بدنبال عرضه یک تبلت سطح بالای دیگر به بازار است. طبق اعلام وبلاگ ژاپنی RBMen، ظاهرا این تبلت در ایرانسل یک دو سه سه مدل عرضه خواهد شد که عبارتند از SM-P900 – ۳G ,SM-P901 – Wi-Fi و SM-P905 – LTE.
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی ایرانسل یک دو سه است.
براساس اطلاعات بدست آمده این تبلت ممکن است با نام Samsung Galaxy Tab 3 Plus عرضه گردد. از جمله اطلاعات این تبلت که تاکنون بدست آمده می توان به صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، پردازنده ARM11 با حدااکثر سرعت ۱.۴ گیگاهرتزی و سیستم عامل اندروید ایرانسل یک دو سه ۴.۲.۲ اشاره نمود. شاید بهترین زمان برای معرفی گلکسی تب ۳ پلاس در رویداد IFA 2013 باشد.

م بازدید : 15 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، نوت بوک جدید لنوو ThinkPad X220 نام دارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و از پر دازنده های Core i3 و Core i7 پشتیبانی می کند.
به گزارش خرید شارژ مستقیم ایرانسل پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی Nokia N9 که مدتهاست اخبار غیر رسمی مختلفی درباره تولید آن منتشر می شود بالاخره با تایید FCC به زودی وارد بازار خواهد شد.این گوشی که با شماره مدل RM-680 از سوی FCC به تایید رسیده از طریق اپراتور T-Mobile در آمریکای شمالی موجود می شود.Nokia N9 از اتصال شبکه های GSM و WCDMA پشتیبانی می کند.
این دستگاه در سایز ۱۲٫۵ اینچی LCD با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل در خرید شارژ مستقیم ایرانسل اختیار کاربران قرار می گیرد. این دستگاه با باتری اضافه قادر است ۲۴ ساعت شارژ نگه دارد.
این دستگاه در سایز ۱۲٫۵ اینچی LCD با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل در اختیار کاربران قرار می گیرد. این دستگاه با باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل اضافه قادر است ۲۴ ساعت شارژ نگه دارد.
میزان استانداردی که برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل عمر باتری در نظر گرفته شده ۱۶ ساعت است. ظرفیت این دستگاه ۱۶۰ گیگابایت است و هشت گیگابایت RAM دارد.
X220 دارای USB 3.0 است خرید شارژ مستقیم ایرانسل و وبکم آن از وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می کند.
از قابلیتهایی که برای این گوشی نام برده شده می توان صفحه نمایش ۴ اینچ OLED با خرید شارژ مستقیم ایرانسل وضوح ۸۰۰ x 480 پیکسل،صفحه کلید کورتی کشویی، اتصال بلوتوث و وای فای،پردازنده۱ GHz Snapdragon ،حافظه داخلی ۶۴GB و ۵۱۲MB RAM را نام برد.نوکیا در ماه فوریه با اعلام کاربرد سیستم عامل ویندوز فون در محصولات خود عنوان کرده بود که طی سال جاری میلادی یک گوشی مبتنی بر MeeGO ارائه می کند که Nokia N9 می تواند همین گوشی باشد.
شرکت لنوو از خرید شارژ مستقیم ایرانسل نوت بوک جدیدی رونمایی کرده که قادر است در ۱۶ ساعت شارژ نگه دارد.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، نوت بوک جدید لنوو ThinkPad X220 نام دارد و از پر دازنده های Core i3 و Core i7 پشتیبانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کند.
لنوو اعلام کرده نسخه تبلت این دستگاه را با قیمت ۱۱۹۹ خرید شارژ مستقیم ایرانسل دلار در اختیار کاربران قرار می دهد.
میزان استانداردی که برای عمر خرید شارژ مستقیم ایرانسل باتری در نظر گرفته شده ۱۶ ساعت است. ظرفیت این دستگاه ۱۶۰ گیگابایت است و هشت گیگابایت RAM دارد.
شرکت لنوو از نوت بوک جدیدی رونمایی کرده که قادر است در ۱۶ ساعت شارژ نگه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد.
همچنین، تعرفه‌ دائمی پیام‌های فارسی به مبلغ ۸۹ ریال و پیامک‌های لاتین به مبلغ ۲۲۲ ریال محاسبه می‌شوند اما تعرفه‌ بسیاری از خدمات مانند تغییر نشانی در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ۱۵هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل ریال، تعویض سیم‌کارت سوخته و مفقود شده در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ۵۰ هزار ریال، تغییرنام در سیم‌کارت‌های اعتباری ۵ هزار ریال و در سیم‌کارت‌های دائمی ۵۰ هزار ریال، وصل مجدد هر بار ۲۰ هزار ریال، وصل سرویس پیامک در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری به صورت رایگان و سرویس محدودیت‌ مکالمه ماهانه شش هزار ریال است.
نوت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بوک
لنوو اعلام کرده نسخه تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل این دستگاه را با قیمت ۱۱۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می دهد.
نوکیا خرید شارژ مستقیم ایرانسل ان 9
طبق آخرین تعرفه خدمات همراه اول شامل مکالمه، پیامک و غیره استفاده از سرویس و گزارش تایید دریافت پیامک هزینه‌ای ندارد و محل ثبت‌نام به‌عنوان مبدا مخابراتی مشترک شناخته می‌شود که خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصورت خروج مشترک از محدوده جغرافیایی مبدا و ورود به شهر دیگر، هنگام برقراری تماس به ازای هر دقیقه مکالمه مبلغی معادل دو پالس مکالمه تلفن همراه علاوه بر تعرفه‌های مذکور به عنوان هزینه‌ جابه‌جایی محاسبه می‌شود.
نرخ وصولی یک دقیقه ارتباط تلفن ثابت به مقصد تلفن ماهواره‌یی ثریا با کد (۰۰۸۸۲۱۶) مبلغ ۸۶۰۰ ریال به اضافه سه درصد مالیات و عوارض است که تغییری نکرده، ضمنا به نرخ وصولی ارتباط مشترکان تلفن همراه به مقصد ترمینال‌های ماهواره‌یی ثریا از ساعت ۸ تا ۲۱ به ازای خرید شارژ مستقیم ایرانسل هر دقیقه معادل مبلغ ۱۰ پالس و از ساعت ۲۱ تا ۸ و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، به ازای هر دقیقه معادل مبلغ ۸ پالس اضافه می‌شود.
نوت بوک خرید شارژ مستقیم ایرانسل
از نکات قابل توجه برای مشترکان شامل خلاف مقررات بودن دریافت هرگونه وجه نقد بابت خدمات مذکور توسط دفاتر بخش خصوصی و لحاظ آن در صورتحساب دوره‌یی (البته به استثناء ارائه صورتحساب المثنی که مبلغ دو هزار ریال است و مشترک باید در همان محل و در دفاتربه خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورت نقدی پرداخت کند)؛ تاکید به دریافت رسید برای پیگیری خدمات مورد تقاضا از دفاتر بخش خصوصی هم از دیگر موارد تاکید شده است.
X220 دارای USB 3.0 است و وبکم آن از وضوح تصویر خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می کند.

م بازدید : 11 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 سامسونگ در ایرانسل123 نمایشگاه CES از ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل آن با استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد.
ماشین لباس شویی ایرانسل123
اینترنت ماهواره ای ایرانسل123
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و زنگ هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا ایرانسل123 تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند.
سامسونگ قیمت و ایرانسل123 زمان دقیق عرضه این دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است با قیمت هزار تا دو هزار دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی است ایرانسل123 که در بخش جلویی آن جاسازی شده است.
این شرکت سرویس هایی با سرعت و هزینه کمتر نیز ارائه کرده است.بر طبق گفته های وبسایت Cnet نسخه آزمایشی اینترنت ماهواره ای ViaSat در نمایشگاه CES دارای سرعت بسیار بالایی در لود صفحات و نمایش ویدیو بوده و تصویر زیر نماینگر میانگین سرعت متوسط آپلود ایرانسل123 و دانلود این سرویس است.
بتازگی شرکت آمریکایی ViaSat سرویسی به نام Exedeراه اندازی کرده است که خدمات Broadband (باند گسترده) ماهواره ای به کاربران ارائه میدهد و آنها را قادر میسازد در بیشتر نقاط کره زمین از طریق ماهواره به اینترنت پر سرعت دسترسی ایرانسل123 داشته باشند.این سرویس اولین بار در نمایشگاه CES شهر لاس و وگاس رونمایی شد.اکنون به لطف ماهواره ViaSat-1 که چند ماه پیش به فضا پرتاب شد و نسل بعدی سیستم های ماهواره ای میباشد و با استفاده از دیش های مخصوص Exede کاربران میتوانند با پرداخت هزینه ای معادل ۵۰ دلار در ماه + ۱۴۹٫۹۹ دلار هزینه نصب اولیه اینترنت ماهواره ای را با سرعت دانلود ۱۲Mbps/ آپلود ۳Mbps در اختیار داشتنه باشند.
اجرای هم کدی در استان البرز و یکسان شدن کد به ۰۲۶ در این استان، از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود که فهرست کد های پنج رقمی و شماره های قدیم و جدید دورشوال شهرستان کرج به شرح زیر ایرانسل123 اعلام شده است.به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، طرح هم ‌کدی استانی امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه در استان البرز اجرا می‌شود.
تحقیقاتی که به تازگی انجام شده ایرانسل123 نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین تنبیه از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
در تغییرات ایجاد شده از هم کدی در شبکه استان البرز، فهرست تغییرات کد های پنج رقمی ایرانسل123 شهرستان کرج و شماره های قدیم و جدید دورشوال این شهرستان، اعلام شده است.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های ایرانسل123 همراه است.
این نمایشگر به نرم افزاری مجهز است که امکان ایرانسل123 کنترل دستگاه را با استفاده از اتصالات اینترنت بی سیم فراهم می کند.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه با ارزش ترین وسایلی هستند که ایرانسل123 نوجوانان دارند.
با وجود اینکه بحث راه اندازی اینترنت ملی در ایران بسیار داغ و مورد بحث است و راه اندازی این شبکه در ایران به معنی عدم دسترسی کاربران داخل کشور به شبکه اینترنت جهانی نمیباشد اما اکنون وضعیت نامناسب و بی کیفیت خدمات اینترنت دهی توسط شرکت های تهییه کننده ایرانسل123 اینترنت (ISP) در داخل کشور باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.
این تحقیقات همچنین نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی همچون ایرانسل123 بلک بری دارند و از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
حال با ارائه همچنین سرویس هایی در سراسر جهان ایرانسل123 میتوان امیداور بود که روزی کاربران ایرانی نیز بتوانند طعم خوش اینترنت پر سرعت را با پرداخت هزینه مناسب بچشند.
بر اساس این گزارش، تغییرات اصلی در ۱۷ شهر و ۲۳۳ روستا در ایرانسل123 سطح شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان خواهد بود و تعداد ۱،۰۵۵،۱۸۷ خط تلفن منصوبه در سطح این شهرستان‌ شامل تغییرات می‌شوند.
از میان تمام خطوط منصوبه تلفن ثابت ایرانسل123 در استان البرز، در این طرح، تعداد ۹۲۰،۳۴۹ مشترک در سطح شهرستان‌های مذکور استان البرز، تغییرات نامبرینگ (شماره مشترک) خواهند داشت.
اجرای هم کدی، از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود و در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسد؛ به ایرانسل123 طوری که صبح روز ۵ شنبه ۲۴ فروردین ماه تمام شهرستان‌های استان البرز هم شده خواهد بود.
به این ترتیب کد بین شهری در سطح استان البرز ۰۲۶ خواهد شد و شماره مشترکین در تمام شهرستان‌های استان البرزف ایرانسل123 از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر خواهد کرد.
بر ایرانسل123 اساس این گزارش، ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها اعلام کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.

م بازدید : 23 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دارای یک پردازنده Snapdragon 800 چهار irancell123 هسته ای ۲٫۲GHz و به صورت ۴G LTE میباشد
اما عکس‌هایی نیز از این نسخه بروز شده منتشر شده است و نشان دهنده این است که این بروزرسانی برای مدل‌ C6603 ارائه شده است که این کد برای نسخه جهانی این گوشی است. گزارش‌های کاربران از چین و اسپانیا مبنی بر این که گوشی آن‌ها بروزرسانی 4.2.2 را دریافت کرده رسیده irancell123 است.
خانواده گلكسي نوت همانند خانواده گلكسي اس با استقبال خوبي روبرو شد، سامسونگ برای اولين بار با معرفي فبلت گلكسي نوت نسل اول خانواده نوت را به جهان معرفي كرد، بعد از آن با معرفي گلكسي نوت ٢ و گلكسي نوت ١٠.١ اين خانواده را بزرگ‌تر كرد و اكنون در حال توليد محصولاتي در رنج‌های مختلف قيمتي و اندازه اي است. به تازگي جديدترين عضو خانواده گلكسي irancell123 نوت ها با نام گلكسي نوت ٨.٠ توسط اين كمپاني معرفي شد كه امروز به بررسي آن می‌پردازیم.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی irancell123 خواهد کرد.
ین گوشی irancell123 به عنوان باریکترین و بزرگترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند HD در جهان میباشد که
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل irancell123 سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد.
اما برسیم به دوربین٬ در زیر مقایسه irancell123 اندازه سنسوری که قرار است در هونامی استفاده شود را با چند سنسور دیگر می بینید.
حالت باتری STAMINA زمان آماده به irancell123 کار را تا ۴ برابر افزایش میدهد و زمانی که شما صفحه نمایش رو خاموش میکند در حال نگداری اطلاعات و اعلانات شما خواهد بود.
بر خلاف دیگر گوشی های سونی هدف از تولید و بازار Xperia Z Ultra ، صفحه نمایش فوق العاده پاسخگو و با تشخیص دست خط irancell123 که میتوانید.
اگر شما هم گوشی Xperia Z دارید و منتظر دریافت بروزرسانی 4.2.2 بر روی آن بودید باید بگوییم irancell123 که انتظار شما به پایان رسیده است.
یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سایبر-شات با اندازه 1/2.3 اینچ و irancell123 گشادگی دیافراگم f/2.0 که قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن ۵۲۴۸ در ۳۹۳۶ است.
روزگار طوری شده که اگر در تیتر ننویسیم محصول مورد نظر یک تلفن است٬ ممکن است واقعا فکر کنید با یک دوربین طرف هستیم! سونی قصد دارد رقیبی جدی برای لومیا ۱۰۲۰ عرضه کند٬ ولی گویا irancell123 سنسور آن به بزرگی سنسور رقیبش نیست. با این حال هنوز نمی شود گفت که رقابت به برد کدام یک ختم خواهد شد.
طراحي و irancell123 جنس بدنه
گفته می شود ابعاد که هونامی اندکی بزرگتر از اکسپریا Z است٬ یعنی ۴ میلیمتر بلندتر irancell123 و ۲ میلیمتر عریض تر٬ ولی با همان ضخامت. لبه پایینی دستگاه نیز به اشغال کامل بلندگو در آمده.
به گزارش جی اس ام سونی نسخه 4.2.2 اندروید را برای پرچم‌دار خود یعنی Xperia Z ارائه کرد. خبرها حاکی از این هستند که این ارائه به صورت جهانی برای تمام نقاط دنیا انجام شده irancell123 است بنابراین اگر شما دوست دارید می‌توانید گوشی اکسپریا زد خود را به نسخه 4.2.2 بروز کنید.
با یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی لمسی که بهینه سازی شده که تجربه ۶۰% بیشتری را نسبت irancell123 به گوشی های دیگر ارائه میدهد
همچنین فروش های ویژه و جشنواره irancell123 های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.
همچین دارای فناوری irancell123 ™X-Reality هوشمند سونی است با وضوح فوق العاده که تجزیه و تحلیل هر تصویر است که پیکسل های ازدست رفته رو باز تولید کرده و باعث افزایش کیفیت برای فیلم ها میشود.این تنها گوشی هوشمند کاملا HD سونی میباشد که مقوام در برای گرد و غبار (IP55/IP58) و همینطور زد آب هست و این اجازه رو به شما میدهد که به صورت HD در زیر آب فیلم ببیند
همان طور كه پيش از اين نيز دیده‌ایم سامسونگ تمام محصولات خود را از پلاستيك مي سازد اين محصول نيز تماما جنسي پلاستيكي دارد و تنها irancell123 در اطراف آن از يك نوار آلومينيومي استفاده شده است. در مجموع جنس بدنه با وجود پلاستيك بودن رضايت بخش است زيرا علاوه بر اينكه باعث سبكي دستگاه شده به آن عمر زيادي می‌دهد.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به irancell123 سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
سونی اعلام کرده که این گوشی دارای یک سرگرمی رایگان irancell123 ارائه مطالب از جمله یک سرویس نامحدود(در صورت موجود) موسقی میباشد
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در irancell123 بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.

م بازدید : 13 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 حافظه داخلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل 16/32/64 گیگابایت و عدم پشتیبانی از کارت حافظه
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با سرور خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
به صورت مداوم مصرف خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیتای خود را چک کنید
فروشندگان گوشی‌های سونی معتقدند در صورت کاهش قیمت این محصول تازه وارد مدل فوق با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان همراه می‌شود.از امکانات این گوشی تازه وارد می‌توان به صفحه نمایش لمسی خازنی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۴٫۶ اینچی TFT با وضوح ۷۲۰P و ۱۶ میلیون رنگ ، تکنولوژی Mobile BRAVIA Engine 2 سونی و پوشش Corning Gorilla Glass،‌ نسخه ۴٫۱٫۲ آندروید (Jelly Bean) اشاره کرد.
صفحه نمایش 4 اینچی رتینا خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کیفیت 640×1136 پیکسل
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا،‌ گوشی Xperia SP که در لیست جدیدترین‌های این برند ژاپنی محسوب می‌شود با خرید شارژ مستقیم ایرانسل گارانتی متفرقه و با قیمت یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومانی وارد بازار شده است.
در مرورگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل کروم برای فعال کردن این ویژگی شما می‌توانید Settings > Bandwidth Management > Reduce رفته و این ویژگی را فعال کنید.
جدیدترین گوشی سونی موسوم به Xperia SP برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی در سطح بازار تلفن همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل عرضه شد.
فایل‌های خود را فقط از طریق خرید شارژ مستقیم ایرانسل وای فای دانلود کنید
ا کمک برنامه‌ای مانند Onavo Count می‌توانید دیتاهای دریافتی خود را خلاصه کنید برای مثال محتوای ایمیل‌ها به صورت ساده شده دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل شوند و کیفیت عکس‌ها برای مصرف دیتای شما بهینه تر شوند
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. خرید شارژ مستقیم ایرانسل در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
وزن و اندازه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به آیفون 5 تغییری نداشته است
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.
مصرف مرورگر خود را کم کنید خرید شارژ مستقیم ایرانسل
همچنین اگر در جایی هستید که به سینک کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواب می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
تمام این کارها باعث خواهند شد که شما مصرف باتری خود را کمتر کنید و بنابراین خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمانی که به باتری نیاز داشتید خیالتان راحت باشد. آیفون 5S نیز امشب معرفی شد، مشخصات و ویدئو و عکس‌های این گوشی را مشاهده کنید.
بعضی از سایت‌ها بسیار سنگین هستند و علاوه بر محتوای سنگین تبلیغاتی دارند که برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل لو شدن نیاز به مصرف دیتایی زیادی دارند بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از ویژگی data compression است، با فعال کردن این ویژگی وب پیج مورد نظر شما پیشض از دانلود خلاصه می‌شود و سپس بر روی صفحه شما دانلود خواهد شد.
ویژگی Sync را خرید شارژ مستقیم ایرانسل بررسی کنید
جدیدترین گوشی سونی موسوم به Xperia SP برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی در سطح بازار تلفن همراه عرضه شد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مجهز به سنسور خرید شارژ مستقیم ایرانسل اثر انگشت
یکی از بهترین خرید شارژ مستقیم ایرانسل ابزار اندروید ابزار Data Usage است، با کمک این برنامه شما می توانید مصرف دیتای برنامه‌های مختلف را چک کنید و ببنید کدام برنامه مگابایت بیشتری مصرف می‌کند. همچنین برنامه‌ای جایگزین مانند Onavo Count وجود دارد که به صورت یک ویجت بر روی صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد و مصرف دیتا را به شما اطلاع خواهد داد.

م بازدید : 14 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 به این ترتیب کاربران وفادار سونی که مدت‌ها است از نسخه‌های قدیمی اندروید استفاده می‌کردند به زودی قادر خواهند ایرانسل یک دو سه بود طعم شیرین آبنبات پاستیلی اندروید را بچشند و از امکانات جالب آن همچون جستجوی صوتی Google Now بهره ببرند.
· افزایش عمر باطری در حالت زمان آماده به کار و افزایش این زمان به 4 برابر حالت اولیه ایرانسل یک دو سه
سونی ایرانسل یک دو سه اعلام کرده است که شروع به ارائه بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری برای سه مدل از گوشی‌های خود کرده است.این بروزرسانی شامل برنامه‌های جدید بخش مدیا در کنار نسخه‌ی جدید آندروید برای این گوشی‌ها است.
به تازگی سونی نسخه ایرانسل یک دو سه ASOP اندروید را برای گوشی پر اهمیت خودش یعنی Xperia Z معرفی کرده است، این نسخه همانطور که از نام آن پیدا است نسخه رسمی نیست و توسط توسعه دهندگان سونی نوشته شده و باعث می‌شود اندروید این گوشی به نسخه 4.2 ارتقاء پیدا کند.در حال حاضر این گوشی جذاب و دوست داشتنی در خود نسخه 4.1 اندروید دارد که با این نسخه به خوبی کار می‌کند، این نسخه ارائه شده که هنوز رسمی نشده به خوبی توانسته تمام امکانات از جمله Wi-Fi، بلوتوث، جی پی اس و ... را پشتیبانی کند اما برای اینکه بتوان با اعتماد نسخه 4.2 را بر روی Xperia Z نصب کرد باید منتظر ارائه رسمی این نسخه از سوی سونی باشیم.
ایرانسل یک دو سه سونی برنامه خود برای بروزرسانی گوشی‌های اکسپریا به اندروید 4.1 را اعلام کرد.
به گزارش جی اس ام گوشی‌های سونی Xperia T، Xperia TX، Xperia V به اندروید 4.1 در اواسط سه ایرانسل یک دو سه ماهه اول سال آینده میلادی بروزرسانی می‌شوند.
· یک تجربه جدید کار با ایرانسل یک دو سه عکس‌ها، ویدئوها،آهنگ‌ها با استفاده از برنامه‌های جدید بخش مدیا
· دکمه‌ی جدید برنامه‌های اخیر برای یک مرور ایرانسل یک دو سه ساده بر روی برنامه‌های گوشی شما
· بهبود کنترل بر ایرانسل یک دو سه روی دیتاهای مصرفی موبایل شما
گوشی‌های دیگر عبارتند از Xperia S، Xperia acro S، Xperia ion، Xperia P، Xperia ایرانسل یک دو سه go و Xperia J که بروزرسانی برای آن‌ها ارائه می‌شود اما زمان آن مشخص نیست.
گوشی‌های ایرانسل یک دو سه سال 2011 سونی که بروزرسانی بستنی حصیری را دریافت کردند به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی نمی‌شوند.
نکته جالب اینجا است که Xperia J که مجهز به ایرانسل یک دو سه پردازشگر کوآلکومی است که در محصولات 2011 سونی به کار رفته به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی می‌شود اما گوشی‌های سال 2011 این بروزرسانی را دریافت نمی کنند.
برنامه‌های جدید مدیا که در ایرانسل یک دو سه این بروزرسانی معرفی شده‌اند شامل Walkman، Album و Movies هستند.
سونی وعده داده که به زودی بعضی از قسمت‌ها را با منبع اصلی ایرانسل یک دو سه جایگزین کند تا این نسخه بتواند به خوبی بر روی اکسپریا زد کار کند.
تغییراتی ایرانسل یک دو سه که در گوشی با این بروزرسانی ایجاد خواهد شد:
سونی تاکیید کرده است ایرانسل یک دو سه که کاربران برای دریافت این بروزرسانی باید گوشی خود را به رایانه خود متصل کنند و این بروزرسانی از طریق Wi-Fi بر روی خود گوشی ارائه نمی‌شود.
یکی از ایراداتی که همواره به سونی وارد می‌شود، مربوط به بروز رسانی نرم‌افزاری ابزارهای اندوریدی این شرکت است. حتی کاربران پرچمداران این شرکت نیز برای دریافت بروز رسانی به نسخه‌های جدید اندروید باید چندین ماه صبر کنند. ایرانسل یک دو سه اما خبر خوب اینکه سونی دست به کار شده و قصد دارد این هفته بسیاری از تلفن‌های خود را به اندروید آبنبات پاستیلی بروز کند.
سونی ایرانسل یک دو سه رسما اعلام نموده که به زودی بسته بروز رسانی برای ابزارهای Xperia S, Xperia SL, Xperia P, Xperia Go, Xperia Arco, Xperia S و Xperia ion را ارائه خواهد کرد.
سونی در زمینه پشتیبانی از گوشی‌های خود بسیار فعال شده است و در حال حاضر به نیاز کاربران خود بسیار اهمیت می‌دهد. ایرانسل یک دو سه
در وبلاگ رسمی سونی گفته شده که برای سه گوشی Xperia go، Xperia U و ایرانسل یک دو سه Xperia sola بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری به همراه برنامه‌های مدیای خاصی ارائه می‌شود.
همچنین این کمپانی در این بروزرسانی یک ویژگی جدید برای گوشی Xperia sola معرفی کرده است که حالت دستکش نام دارد و با این ویژگی جدید که یک افزونه برای این گوشی است کاربران ایرانسل یک دو سه در سرما با دستکش خود نیز می‌توانند با گوشی کار کنند.
این کمپانی ژاپنی چندی پیش بسته بروز رسانی تازه‌ای را برای Xperia TX عرضه نمود که در آن قابلیتی جذابی به TX اضافه شد، انتظار می‌رود این قابلیت‌ها در بسته بروز رسانی تلفن‌های نام برده شده نیز وجود داشته شوند. در بسته بروز رسانی اندروید 4.1 برای TC تغییراتی در صفحه‌های اصلی اندروید اعمال شد و امکان تغییر سایز اپلکیشن و ویجت‌ها فراهم گردیده است. علاوه بر آن آلبوم واکمن تغییر چهره داده و امکاناتی به اپلیکیشن Movie اضافه شده، نرم‌افزار دوربین بهبود یافته و انتقال اپلیکیشن ایرانسل یک دو سه و ویجت‌ها بر روی صفحه آسان‌تر گردیده است.
· بهبود ویژگی‌های حالت قفل ایرانسل یک دو سه صفحه
· قابلیت ایرانسل یک دو سه تغییر اندازه ویجت‌ها

م بازدید : 14 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

مدل CP-F5 دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و مدل CP-F10L دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است. هر دو بدنه های آلومینیومی دارند؛ اولی ابعاد ۷۰.۴ در ۱۲۸ در ۹.۴ میلیمتر و وزن ۱۵۶ گرم دارد و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دومی دارای ابعاد ۷۰.۴ در ۱۳۰.۶ در ۱۶.۵ میلی متر و وزن ۲۶۰ گرم است.
همچنین Shin گفته که ما به فروش نوت 3 بسیار امیدواریم و مطمئن هستیم که این فبلت فروش بسیار بهتری از نوت 2 خواهد داشت، او تخمین زده که نوت 3 در حدود 10 میلیون عدد به فروش برسد.فبلت نوت 3 قرار است در 149 کشور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه شود، سامسونگ اعلام کرده که از 25 سپتامبر (3 مهر ماه) این گوشی را برای فروش ارائه خواهد کرد.
بر طبق مجله سوئدی M۳ چاپ ۷/۲۰۰۶، سونی اریکسون بهترین مارک فروش رفته در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کشورهای شمال است، پیرو نوکیا.
با توجه به IT گارتنر، در فصل سوم ۲۰۰۶، سونی اریکسون چهارمین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیا بعد از نوکیا، موتورولا، سامسونگ است. این شرکت ۸٪ از بازار جهانی موبایل را در دست دارد.شرکت سونی در سال ۲۰۱۱ سهام اریکسون را به‌طور رسمی خریداری کرد و عرضه تلفن‌های همراه خود را تحت نام ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Mobile Communications)‏ از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده‌است.
سونی جدیدا دو شارژر باتری قابل حمل معرفی کرده که هر چند فعلا فقط در بازار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هند در دسترس هستند، ولی بعید است در سایر کشورها نیز عرضه نشوند.
شما دوست دارید که اپل امشب چه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چیزهایی را معرفی کند، یا اینکه در محصولات جدید خود چه تغییراتی بدهد؟ جی اس ام این نظر سنجی را تنها چند ساعت مانده به این مراسم برگزار کرده تا ببینیم دوستداران اپل از این کمپانی چه انتظاراتی دارند.
به هر حال اگر می‏خواهید از این فبلت استفاده کنید، توصیه می‎کنیم فعلا دست نگه دارید تا در هفته‏های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آینده با قیمت مناسب‏تر و گارانتی رسمی ارائه شود.
سونی اریکسون اولین سود خود را در نیمه دوم ۲۰۰۳ اعلام کرد. در سال ۲۰۰۵، سونی اریکسون بیش از ۵۰ میلیون تلفن همراه فروخت. در ۲۰۰۶، تلفن‌های همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیش از ۷۴٫۸ میلیون فروش داشتند.
به گزارش جی اس ام تا کنون سامسونگ توانسته 38 میلیون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فبلت گلکسی نوت را در دنیا به فروش برساند. این خبر را مستقیما رئیس سامسونگ در کنفرانس خبری در IFA اعلام کرده است. JK Shin گفته که گلکسی نوت نسل اول و نسل دوم در مجموع به تعداد 38 میلیون عدد به فروش رفته‌اند
همانطور که در جی اس ام مشاهده کردید سامسونگ گلکسی نوت 3 را معرفی کرد، این گوشی نسل سوم خانواده مشهور فبلت‌های نوت است، اما هنوز دو هفته‌ای تا زمان ارائه آن به بازارهای جهانی باقی مانده است. اما این بدان معنی نیست که اطلاعاتی جالب از فروش نسل‌های گذشته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این مدل را به شما ندهیم.
امشب مراسم اپل برگزار خواهد شد و اپل محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد. هنوز به طور حتمی مشخص نیست که اپل چه محصولاتی را با چه امکاناتی معرفی خواهد کرد. اما همیشه خواسته مشتریان است که باعث می‌شود یک محصول تغییر کند و یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محصول چه ویژگی‌هایی در خود خواهد داشت.
هر یک از این دو شارژر قابل حمل بعد از پشت سر گذاشتن ۱۰۰۰ بار شارژ کامل، تنها ۱۰ درصد از ظرفیت شان را از دست می دهند و از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این نظر می توان گفت بسیار با دوام هستند.
ممکن است بتوانید تعداد محدودی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این فبلت را که به صورت متفرقه وارد بازار ایران شده است پیدا کنید اما طبق اعلام مسئولین ال جی موبایل در ایران، این فبلت را از اواخر ماه رمضان با گارانتی‏های رسمی قابل خریداری است و به نظر می‏رسد با قیمتی بسیار پایین‏تر و منطقی از آنچه هم اکنون موجود است ارائه شود. البته این افسوس باقی است که کاش ال جی هم مانند اغلب رقیبان خود، محصولاتش را همزمان با ارائه جهانی وارد بازار ایران می‏کرد تا این سردرگمی‏ها وجود نداشته باشد.
خواهشا این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مطلب را کپی کردید منبع یادتون نره www.berooze.blog.ir
قیمت این دو مدل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز به ترتیب ۴۲ و ۷۶ دلار است.
شارژر ۵۰۰۰ میلی آمپری ظرف ۶ ساعت به حداکثر ظرفیت خود خواهد رسید و برای انتقال آن به دستگاه هایی نظیر تبلت و تلفن، به ۲ ساعت زمان نیاز دارد. اما دومی که بزرگ تر است، باید ۷-۸ ساعت به برق باشد تا کامل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژر شود و سپس ظرف ۱ ساعت می تواند دستگاه های مورد نیاز را نیز سیراب کند. در ضمن شارژر بزرگتر، دو پورت خروجی دارد.

م بازدید : 14 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

پردازنده: Tegra 4 انویدیا irancell123
هنوز قیمت این تبلت مشخص نشده است، اما بسیاری بر این باورند که مایکروسافت قیمت 350 دلار را برای این تبلت حفظ خواهد کرد. همچنین شایعه شده که مایکروسافت نسخه 7 اینچی سرفیس irancell123 RT را نیز با نام Surface Mini عرضه خواهد کرد.
سیستم عامل ویندوز irancell123 8.1
به همراه مجموعه irancell123 آفیس نسخه Home & Student
Xperia lon مجهز به نمایشگر 4.6 اینچ با رزولوشن HD یا 1280x720 پیکسل است. طراحی ظاهری گوشی نیز بسیار باریک و شیک است. بدنه irancell123 آلومینیومی و نوار مشکی دور گوشی، ظاهر آن را بیش از گوشی های دیگر سونی اریکسون جذاب کرده است.
ظاهرا مشخصات فنی irancell123 سرفیس RT به شرح زیر است:
این گوشی مجهز به پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتزو حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد. دوربین 12 مگاپیکسلی Xperia lon برای گرفتن و ذخیره هر عکس تنها 1.5 ثانیه زمان نیاز داشته و قابلیت فیلم برداری Full HD یا 1080p را نیز دارد.رزولوشن دوربین irancell123 جلوی این گوشی 720p است و کاربر می تواند می تواند محتوا و فیلم های HD خود را با استفاده از DLNA، HDMI و تکنولوژی BRAVIA Sync به اشتراک بگذارد.
irancell123 دوربین جلو و پشت (جزئیات مربوط به رزولوشن آنها مشخص نیست)
صفحه نمایش: 10.6 اینچ از نوع ClearType با رزولوشن 1080p یا irancell123 1920 در 1080 پیکسل
Xperia lon مجهز به نمایشگر 4.6 اینچ با رزولوشن HD یا 1280x720 پیکسل است. طراحی ظاهری گوشی نیز بسیار irancell123 باریک و شیک است. بدنه آلومینیومی و نوار مشکی دور گوشی، ظاهر آن را بیش از گوشی های دیگر سونی اریکسون جذاب کرده است.
اهرا به irancell123 زمان معرفی نسل جدید دو تبلت Surface RT و Surface Pro مایکروسافت نزدیک می‌شویم و از این رو هر روز شاهد اطلاعات جدیدی از این دو تبلت هستیم. در تازه‌ترین اطلاعات بدست آمده، مشخصات فنی Surface RT 2 مشخص شده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.
حافظه رم: 4 irancell123 گیگابایت
درگاه irancell123 میکرو SD با پشتیبانی از حافظه تا سقف 64 گیگابایت
هنوز مشخصات دقیق در مورد پردازنده این گوشی جدید در irancell123 CES مطرح نشده است.
به روزرسانی irancell123
طول عمر irancell123 باتری: تا 8 ساعت
وزن و ابعاد دقیقا مشابه با سرفیس قبلی irancell123
استند جدید با قابلیت نگاه داشتن تبلت در دو irancell123 موقعیت مختلف
گوشی جدید سونی به نام Xperia lon مجهز به نمایشگر با رزولوشن 720p و دوربین 12 مگاپیکسلی است. ظاهرا این گوشی همان مدلی است که سونی اریکسون در صفحه فیس بوک خود از طرفدارانش خواسته بود که دستگاه irancell123 جدید این شرکت را حدس بزنند. در ادامه مشخصات این گوشی را مشاهده می کنید.
گوشی جدید سونی به نام Xperia lon مجهز به نمایشگر با رزولوشن 720p و irancell123 دوربین 12 مگاپیکسلی است. ظاهرا این گوشی همان مدلی است که سونی اریکسون در صفحه فیس بوک خود از طرفدارانش خواسته بود که دستگاه جدید این شرکت را حدس بزنند. در ادامه مشخصات این گوشی را مشاهده می کنید.
گوشی های سونی اریکسون در بازار امریکا طرفداران کمتری نسبت به سایر برند ها مانند اپل دارد. اما ممکن است گوشی های جدید این کمپانی مانند Xperia lon جای خود را تا حدودی در بازار irancell123 امریکا نیز باز کند.
به irancell123 روزرسانی
این گوشی مجهز به پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتزو حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد. دوربین 12 مگاپیکسلی Xperia lon برای گرفتن و ذخیره هر عکس تنها 1.5 ثانیه زمان نیاز داشته و قابلیت فیلم برداری Full HD یا 1080p را نیز دارد.رزولوشن دوربین جلوی این گوشی 720p است و کاربر می تواند می تواند محتوا و فیلم های irancell123 HD خود را با استفاده از DLNA، HDMI و تکنولوژی BRAVIA Sync به اشتراک بگذارد.
گوشی های سونی اریکسون در بازار irancell123 امریکا طرفداران کمتری نسبت به سایر برند ها مانند اپل دارد. اما ممکن است گوشی های جدید این کمپانی مانند Xperia lon جای خود را تا حدودی در بازار امریکا نیز باز کند.
دوربین پشت این گوشی 12 مگاپیکسل و سرعت عکس برداری آن نیز زیاد است. تنها نکته منفی در مورد این گوشی این است که مجهز به سیستم عامل قدیمی اندروید یعنی نسخه 2.3 است. ولی سونی اعلام کرده به زودی آپدیت جدید irancell123 سیستم عامل این گوشی را به نسخه 4.0 اندروید عرضه خواهد کرد.
هنوز مشخصات دقیق در مورد پردازنده این گوشی جدید در CES مطرح irancell123 نشده است.
اگر قصد خرید این گوشی را دارید باید تا سه ماهه دوم سال 2012 صبر کنید تا این گوشی وارد بازار جهانی irancell123 شود.
اگر قصد خرید این گوشی irancell123 را دارید باید تا سه ماهه دوم سال 2012 صبر کنید تا این گوشی وارد بازار جهانی شود.
دوربین پشت این گوشی 12 مگاپیکسل و irancell123 سرعت عکس برداری آن نیز زیاد است. تنها نکته منفی در مورد این گوشی این است که مجهز به سیستم عامل قدیمی اندروید یعنی نسخه 2.3 است. ولی سونی اعلام کرده به زودی آپدیت جدید سیستم عامل این گوشی را به نسخه 4.0 اندروید عرضه خواهد کرد.

م بازدید : 14 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 وکوس دوربین این گوشی سریع و کیفیت عکس های گرفته شده عالی است. رنگ ها زنده و واضح می شارژ اتوماتیک ایرانسل باشند. ضبط ویدئو در این گوشی از 176x144 پیکسل تا 1,920x1,080 فول HD می باشد.
این گوشی داری حافظه 16 گیگی و رم 1.5 گیگی و پردازنده 4 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی است. اما شاید بتوان در میان گوشی های فوق حرفه ای بخواهیم به نقطه ضعفی از این گوشی اشاره نمود شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین 8 مگاپیکسلی آن اشاره نمود هرچند که دوربین این گوشی از کیفیت نسبی خوبی برخوردار است اما از سامسونگ انتظار می رفت که برای گلکسی مگا دوربینی با کیفیتی بیش از 8 مگا پیکسل در نظر بگیرد.
اولترابوک جذاب بعدی Acer Aspire S7 بود که سری جدید آن به هاسول مجهز شده و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته و از ماه جولای به قمیت 1399 دلار رایه بازار می شود.
توشیبا نیز کرابوک مجهز به هاسول را در نمایشگاه Computex عرضه کرد دارای صفحه 13.3 اینچی است که رزولوشنی معادل 2560 در 1440 پیکسل با 221 پیکسل در هر اینچ (221ppi) در مقایسه با مک بوک ایر اپل با 227ppi و 2560 در 1600 پیکسل بسیار پرفورمنس بالایی دارد.(با این تفاوت بزرگ که توشیبا نمایشگر لمسی شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد و نمایشگر مک بوک ایر لمسی نیست)
قیمت دستگاه 170 دلار تعیین شده که در تصویر زیر شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانید از لحاظ قیمت، با محصولات مشابه مقایسه نمایید.
مدل به روز شده Dell XPS 12 توسط کمپانی دل در نمایشگاه تایپه نسخه جدید با پردازنده هاسول در معرض تماشا قرار داد. دل شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام کرد پرفورمنس و عمر باطری در پردازنده های هاسول دو برابر مدل های پیشین است. در این مدل به خصوص عمر باطری 9.5 ساعت است. همچنین 63 درصد نسبت به مدل بدون هاسول سریعتر و گرافیک آن نیز 1.6 برابر سریعتر است.
وشی ال جی اپتیموس اف 7 یک گوشی هوشمند با پردازنده 4هسته ای Dual-core ، 1.5 گیگا هرتزی است. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح 720 x 1280 پیکسل و تفکیک پیکسلی 312 پیکسل در هر اینچ و 16 میلیون رنگ می باشد. ال سی دی این گوشی از نوع True HD-IPS و مولتی تاچ است. این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی از شبکه 4G LTE ، بلوتوث و Wi-Fi 802.11 a/b/g/n نیز پشتیبانی می کند.
گوشی ال جی,گوشی LG,گوشی ال جی اپتیموس شارژ اتوماتیک ایرانسل اف 7
جدیدترین اولترابوکها در نمایشگاه سخت افزار تایپه Computex معرفی شدند.امسال پردازنده نسل شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید هاسول Haswell گل سر سبد محصولات جدید بود اما برای جا افتادن این محصول در سیستم های جدید به طور گسترده، باید تا چند ماه آینده منتظر باشیم.
پردازنده دو هسته ای ARM Cortex-A9 با سرعت 1.6 گیگاهرتز با یک گیگ رم و 8 گیگ حافظه دارد. وای فای و بلوتوث نسخه 2.1 ، بدون جی پی اس، آندروید جلی بین 4.1، هفت اینچی HFFS LCD با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل است. همچنین دوربین 3 مگاپیکسلی دارد.در بخش نرم افزاری، اپ Project Butter پرفورمنس سیستم را بالا می برد و با Google Now کارآیی کیبورد بالا می رود. اپ HP ePrint نیز به شما اجازه پرینت اسناد از شارژ اتوماتیک ایرانسل روی تبلت به پرینتر مورد نظر را می دهد.
به لحاظ طراحی آنچه بیش از سایر گوشی های هوشمند نظر کاربران را به خود جلب می کند صفحه نمایش 6.3 اینچی فول HD گلکسی مگا است و بر خلاف شارژ اتوماتیک ایرانسل آنچه در گلکسی اس 4 و گلکسی نت وجود دارد گلکسی مگا از پنل AMOLED استفاده نمی کند. بر مبنای ترجیح برخی از کاربران صفحه نمایش TFT را انتخاب می کنند.
سیستم عامل این گوشی اندروید جیلی بین 4.2 است. گلکسی مگا همراه با نرم افزاری هایی می آید که با گلکسی اس 4 همراه بوده است. این گوشی از بلوتوث 4،Wi-Fi a/b/g/n/ac و 3Gپشتیبانی می نماید.گوشی گلکسی مگا سامسونگ,گوشی گلکسی مگا,گوشی گلکسی شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ
ایسوس نیز سری زنبوک را با سخت افزار نو شده در نمایشگاه عرضه کرد. زنبوک اینفینیتی که گفته شد زیباترین اولترابوک نمایشگاه Computex است با صفحه گوریلا گلس 3 در ابعاد 13 اینچی و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی و نیز core i7-4558U و سرعت 2.8 گیگاهرتز به صورت دو هسته ای با گرافیک 5100 اینتل نمایش داده شد.ایسوس در نمایشگاه Computex ترنسفورمر بوک تریو را به عنوان اولترابوک کانورتیبل به معرض تماشا گذاشت که قرار است شارژ اتوماتیک ایرانسل در فصل سوم سال جاری راهی بازار کند.
توشیبا کرابوک شارژ اتوماتیک ایرانسل
دگمه روشن و خاموش در بالای شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت، کم و زیاد کردن صدا در سمت راست تبلت،میکرو یو اس بی و اسپیکرها در پایین قرار گرفته است.
هر چند اپلیکیشن های دیگری از آمازون همچون آمازون شاپ،کیندل، آمازون MP3 و اپلیکیشن برای فیس بوک و تویتر نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل در این گوشی گجانده شده است. ابعاد این گوشی 131.7 x 68.2 x 9.6 میلی متر و وزن آن 4.7 اونس می باشد.
سیستم عامل ال جی اپتیموس اف 7 آندروید شارژ اتوماتیک ایرانسل جیلی بین 4.1.2 است. همراه آن دسته ای از محصولات گوگل نیز همچون کروم، گوگل تاک، یوتوب، گوگل پلاس،جستجوگر گوگل،پلی بوک و چند اپلیکیشن جالب دیگر از گوگل خواهد بود.
اولترابوک 1199 شارژ اتوماتیک ایرانسل دلاری که چند هفته دیگر راهی بازار می شود گرافیک اینتل اچ دی سری 5000 داشته و سی پی یوی core i5 -4200Uدر خود جای داده است.
Dell شارژ اتوماتیک ایرانسل XPS 12
گوشی ال جی اپتیموس اف 7 دارای 2 گیگ رم و 8 گیگ حافظه است که از طریق میکرو SD قابلیت ارتقا تا 32 گیگ را هم دارد. دوربین این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی 8 مگاپیکسلی اتو فوکس با وضوح 3264 x 2448 پیکسل می باشد. دوربین جلوی این گوشی نیز 1.3 مگاپیکسلی می باشد که قابلیت عکسبرداری در سه انداز از 640x480 پیکسل تا 1,280x960 و با دو حالت مختلف را دارد.
هترین اولترابوکهای شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش داده شده در نمایشگاه

م بازدید : 12 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

مرکز تولید تلفن‌های همراه سونی از گوشی هوشمند ضدآب جدیدی رونمایی کرده ایرانسل123 است که Xperia Z1 نام دارد و از اواخر ماه جاری میلادی برای فروش وارد بازار جهانی می‌شود.
این گوشی هوشمند از شبکه ایرانسل123 مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می‌کند و با پشتیبانی از استانداردهای IP55 و IP58 به صورت ضدآب و ضدگرد و غبار ساخته شده است.
لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ قرار است از سه ماهه پایانی سال ایرانسل123 ۲۰۱۳ با قیمت پایه ۹۹۹ پوند و لپ تاپ ایسر اسپایر ای ۱ نیز با قیمت پایه ۳۹۹ پوند از اواسط ماه اکتبر وارد بازار اروپا، خاورمیانه و افریقا بشوند.
لپ تاپ Acer,نوت بوک Acer Aspire ایرانسل123 R7,لپ تاپ ایسر
لپ تاپ ایرانسل123 Acer,نوت بوک Acer Aspire R7,لپ تاپ ایسر
نسخه ۱۴ اینچی نیز تنها از پردازنده گرافیکی GT740M بهره ایرانسل123 خواهد برد که قابلیت سوئیچ میان آن و پردازنده مجتمع گرافیکی را برای شما به وجود خواهد آورد.
دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند پیشرفته مبتنی بر فناوری CMOS ساخته شده است و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. این دوربین دیجیتالی به پردازنده تصویری BIONZ ایرانسل123 مجهز شده است.
نوت بوک Acer Aspire R7 تا کنون جوایزی ایرانسل123 مانند بهترین انتخاب (Best Choice) در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳، جایزه طراحی Red Dot و همچنین d&i را دریافت کرده است. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی لمسی می تواند تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را به نمایش بگذارد.
ایسر از ایرانسل123 دو لپ تاپ با طراحی بی نظیر رونمایی کرد
لپ تاپ بعدی ایسر با نام Aspire E1 یک محصول قدرتمند برای کارهای روزمره است که پردازنده نسل چهارم Core اینتل و یا پردازنده AMD APU را به عنوان قلب تپنده در اختیار دارد. این محصول در دو نسخه ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی تولید می گردد که برای نسخه ۱۵٫۶ اینچی آن پردازنده ایرانسل123 های گرافیکی مختلفی مانند Nvidia GT720M، Nvidia GT740M و AMD HD 8000M در نظر گرفته شده است.
کمپانی سامسونگ به طور رسمی از جدیدترین نسخه فبلت خود یعنی گلکسی نوت 3 پرده برداشت. این گوشی جدید نسبت به نسل قبلی خود باریک‌تر شده و ایرانسل123 از طراحی زیباتری برخوردار است.
درواقع اين مكعب يك آمپلي فاير اختصاصي براي گوشي همراه شماست. BoomBass با ابعاد 64x64x64 میلیمتر به ایرانسل123 ساب ووفر مجهز است.
مهم ترین قابلیت بی نظیر این نوت بوک، تغییر زاویه نمایش در چهار حالت (Ezel، Display، Pad و Notebook) ایرانسل123 است که می توانید از Aspire R7 در شرایط بسیار متفاوتی استفاده کنید.
گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود ایرانسل123 از فناوری G Lens با زاویه گسترده ۲۷ میلیمتری بهره برده و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.
BoomBass يك ایرانسل123 وسيله جانبي كوچك است كه مي تواند گوشي همراه شما را به يك بلندگوشي كاملا قوي مجهز كند.
گوشی هوشمند Xperia Z1 شامل پردازنده Snapdragon 800 با چهار هسته پردازشگر مجزا می‌شود که هر ایرانسل123 هسته قادر است، با توان 2.2 گیگاهرتز فعالیت کند.
اين اسپيكر ایرانسل123 HTC از Bluetooth و NFC براي ارتباط با گوشي هوشمند كمك مي گيرد و از باتری 1200 میلی آمپر بهره مي برد كه تا 9 ساعت پخش موسیقی و 120 ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي كند.
پس از خبر رونمايي گوشي هاي جديد Desire 600/601 و ارائه نسخه آبي رنگ HTC One و One mini؛ HTC يك خبر غافلگيرانه ديگر ایرانسل123 هم براي كاربرانش دارد.
لپ تاپ Aspire R7 به دوازده گیگابایت حافظه رم و ایرانسل123 ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی هارد دیسک (قابل انتخاب و تعویض با SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) مجهز است. صفحه کلید با کلید های کامل، به نور پس زمینه نیز مجهز گردیده و سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ نیز به همراه نرم افزار ها و قابلیت های جدید خود می تواند شما را در یک شرایط متفاوت قرار دهد.
به نقل از سلولار – نیوز گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود از فناوری G Lens ایرانسل123 با زاویه گسترده 27 میلی‌متری بهره برده است و برای شفافیت تصاویر تهیه شده نیز فناوری F2.0 را در خود جا داده است.
شرکت سونی برای این گوشی هوشمند ضدآب یک شاتر سخت‌افزاری مجزا برای تصویربرداری در ایرانسل123 نظر گرفته است و امکان زوم 3x یا همان سه‌برابری را برای کاربران فراهم می‌کند.
ایسر از دو لپ تاپ جدید خود که در طراحی حرفه ای حرف زیادی برای گفتن ایرانسل123 دارند، رونمایی کرد. لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ که به پردازنده نسل چهارم Core اینتل (Haswell) مجهز است به دلیل برخورداری از صفحه نمایش لمسی، یک قلم مخصوص نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
گلکسی نوت 3 سامسونگ با قابلیت ایرانسل123 های متنوع نرم افزاری جدید رسما معرفی شد
از نمای جلویی، این گوشی شبیه به مدل‌های قبلی است، اما تغییرات محسوسی در کل پروسه طراحی آن اعمال شده است. ایرانسل

م بازدید : 52 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

در بعضی سایت های خبری ، خبر رسیده که شرکت موفق شارژ اتوماتیک ایرانسل Asus در حال ساخت باریکترین تبلت می باشد. شرکت ایسوس که با ساخت گجت های محدود اما بسیار قدرتمند و با کیفیت به موفق های خوبی رسیده است اکنون می خواهد عنوان باریکترین تبلت را از ان خود کند. شرکت ایسوس قبل از این با ساخت پدفون به موفقیت بسیار خوبی رسیده است و در چند روز گذشته نیز با ساخت نکسوس ۷ دوم به موفقیت و فروش بسیار خوبی خواهد رسید. اکنون تبلت نکسوس ۷ دوم بهترین در بین تبلت های ۷ اینچی می باشد و اکنون ایسوس می خواهد باریکترین تبلت حدودا ده اینچی را بسازد تا در بین برند های تبلت ها یکه و تک تاز باشد.
قط چند روز تا معرفی گوشی Optimus G2 مانده است و لوازم جانبی برای این گوشی معرفی می شود. برای این گوشی کاور های مخصوصی معرفی شده است که بسیار زیبا و کاربردی هستند. این کاور به شما اجازه بسیاری از کار ها را می دهد. می توانید با این کاور در حالی که گوشی شما احاطه کرده است و گوشی شما بسته است ، ساعت را ببینید ، وضعیت اب و هوا را بفهمید و شارژ اتوماتیک ایرانسل حتی وقتی کسی با شما تماس گرفت ، بدون باز کردن کاور به تماس پاسخ دهید. حتی می توانید با استفاده از این کاور و در حالی که گوشی قفل می باشد ، به موزیک گوشی دهید و یا در هنگام الارم ان را خاموش کنید.همچنین اعلام شده است که این کاور در هفت رنگ بسیار متنوع خواهد بود که در عکس می توانید انها را مشاهده کنید. این گوشی ال جی بسیار حرفه ای خواهد بود چراکه بسیار کامل می باشد
شما با این ساعت ضد اب و ضد گرد و غبار می توانید تماس ها و پیام های خود را نگاه کنید و حتی ایمیل های خود ببینید. موبایل خود را در جایی قرار دهید و با ساعت به او دستور عکس گرفتن دهید. می توانید اپلیکیشن های بسیاری ار این ساعت خود کنترل کنید مثل برنامه های مسیر یابی و جی پی اس! حتی می توانید صدای گوشی را کم و زیاد کنید و یا شارژ اتوماتیک ایرانسل اهنگ در حال پخش را عوض کنید.
در مطالب قبلی خبر پرچم دار بعدی سونی را به شما داده بودیم و اکنون چند عکس دیگر از ان منتشر شده که بهترین عکس را شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانید در عکس مطلب مشاهده کنید. این گوشی بنا به خبر ها صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD خواهد داشت و پردازنده ی چهار هسته ای بسیار قوی خواهد داشت.
سامسونگ سال‌ها است که در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی فعالیت می‌کند اما تا به امروز نتوانسته در این زمینه موفق باشد. در سال 1999 این کمپانی اولین ساعت مچی که کار تلفن همراه را نیز انجام می‌داد، با نام SPH-WP10 وارد بازار کرد. پس از آن در سال 2009 نیز ساعت دیگر با نام S9110 که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده شارژ اتوماتیک ایرانسل کردید وارد بازار شد. این ساعت دارای صفحه لمسی، بلوتوث و امکان همگام سازی ایمیل‌ها با اوت‌لوک بود. S9110 حدود 470 دلار قیمت داشت و هیچ وقت موفق نبود.ساعت مچی SPH-WP10 سامسونگ که امکان برقراری تماس تلفنی را داشت.
شرکت سونی چند روز پیش ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. این ساعت که در واقع نمایشگر دوم گوشی شما می باشد ، با اندروید سازگار می باشد و کار های شگفت انگیزی انجام می دهد. این ساعت شیک و هوشمند ترین شارژ اتوماتیک ایرانسل گجت در سایز کوچک خود، می تواند کار هایی بسیار شگفت اور انجام دهد.
در حال حاضر نازکترین تبلت ، تبلت Xperia شارژ اتوماتیک ایرانسل Tablet Z می باشد که ۶٫۹ میلی متر ضخامت دارد و ایسوس در نظر دارد تبلتی با نازکی ۶ میلی متر بسازد. نظر شما در مورد شرکت ایسوس چیست
اما حالا با پلتفرم اندورید امکان ساخت یک ساعت هوشمند تمام شارژ اتوماتیک ایرانسل عیار میسر شده است و براساس اظهارات تازه مدیر بخش موبایل سامسونگ احتمالا امسال شاهد ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.
این ساعت با گوشی شما ارتباط برقرار می کند و می تواند همه ی اینکار ها را انجام دهد. درضمن فراموش نشود که این ساعت کار اصلی خود را فراموش نکرده است و ساعت و تاریخ و حتی شارژ اتوماتیک ایرانسل وضعیت اب و هوا را به شما نشان می دهد.
خبری شارژ اتوماتیک ایرانسل منتشر شده است که در ان از یک تکلونوژی بسیار پیشرفته خبر می دهد و ان این است که در ایفون بعدی قابلیت قفل بر اساس اثر انگشت قرار خواهد داشت! یکی از کارکنان اپل در توئیتی اعلام کرده که این تکلونوژی در ایفون های بعدی گنجانده خواهد شد و کاربران برای باز کردن قفل گوشی خود باید انگشت خود را بر روی صفحه نمایش بگذارند.
اگر این امر محقق شود ، موفقیت زیادی برای اپل خواهد بود چراکه با این تکلونوژی گوشی های موبایل بسیار امن تر شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهند بود و شکستن قفل انها امکان پذیر نخواهد بود و این برای حفظ امنیت رمز ها و اطلاعات شخصی کاربر ها ، امری ضروری می باشد. نظر شما چیست؟
همچنین این گوشی قرار است دوربین ۲۰ مگاپیکسلی داشته باشد و همینطور خوش دستی را که در اکسپریا زد نبود را به این پرچم دار شارژ اتوماتیک ایرانسل اضافه کند. این گوشی در ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA در برلین رونمایی خواهد شد. نظر شما در مورد این وشی چیست.
پیش از این، شایعاتی در رابطه با ساعتی به نام Galaxy Altius منتشر شده بود و تصاویری از رابط کاربری آن بدست شارژ اتوماتیک ایرانسل آمده بود. مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه با پروژه ساعت هوشمند این شرکت بیان نکرده است.

م بازدید : 13 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

شرکت کره ای ال جی در نمایشگاه امسال کار زیادی نکرد اما اولین تبلت خود را معرفی کرد و بسیار ایرانسل یک دو سه جلب توجه کرد. نام این تبلت LG Optimus G Pad 8.3 می باشد که ویژگی های بسیار خوبی دارد و می توان گفت توانایی رقابت با ابر قدرت هایی مثل nexus 7 2 و آیپد مینی را دارد. مشخصات این تبلت را می توانید در زیر مطالعه کنید:
2 ایرانسل یک دو سه گیگابایت رم
پردازنده ایرانسل یک دو سه ی گرافیکی اعلام نشده
صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع TTF با قابلیت پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ با تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi با قابلیت Multitouch و به همراه موتور گرافیکی BRAVIA ایرانسل یک دو سه 2
دوربین جلو با ایرانسل یک دو سه کیفیت ۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم
باتری ۳۰۰۰ ایرانسل یک دو سه میلی امپری
شرکت Acer ایرانسل یک دو سه که در زمینه موبایل و تبلت یکمی جدید می باشد و مارک گمنامی است ، این بار در نمایشگاه کاری کرد که همگان را متعجب کرد. این شکرت اولین موبایل هوشمند با قابلیت فیلم برداری با سایز ۴K را معرفی کرد. اگر به خبر قبلی هم توجه کنید گلگسی نوت ۳ نیز این امکان را دارد اما این گوشی چند روز قبل از گلگسی نوت ۳ معرفی شد و همین باعث می شود که مارک اولین گوشی با امکان گرفتن فیلم ها و عکس های ۴K از ان گوشی Liquid S2 از شرکت Acer شود. مشخصات این گوشی در زیر امده است:
ضخامت ۸٫۳ میلی متر و وزن ۳۳۸ ایرانسل یک دو سه گرم
حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی همراه با پشتیبانی ایرانسل یک دو سه از microSD
پردازنده ی ایرانسل یک دو سه گرافیکی Adreno 330
چیپ Snapdragon 800 با پردازنده ی چهار هسته ای Krait 400 ایرانسل یک دو سه با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز
دوربین جلو ایرانسل یک دو سه با کیفیت ۲ مگاپیکسل
صفحه نمایش ۸٫۳ اینچی با قابلیت پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ ، با سرعت ایرانسل یک دو سه ۱٫۷ گیگاهرتز
ایرانسل یک دو سه قیمت نچندان زیاد ۷۳۰ دلار
همپنین سونی دو لنز دوربین به نام های QX100 و QX10 معرفی کرده است که به پشت گوشی های هوشمند وص می شوند و دوربین ان را چند برابر قوی تر می کنند و در ایرانسل یک دو سه اخر می رسیم به شاهکار جدید سونی! یعنی گوشی Xperia Z1
ایسوس در ابتدا تبلت Transformer Pad TF701T که یک در واقع یک کیبرد جدا شدنی نیز دارد ، را معرفی کرد که بسیار پرقدرت می باشد و اولین دستگاهی است که با پردازنده ی Tegra 4 کار می کند. این تبلت یک پردازنده ی چهار هسته ای Cortex-A15 با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز دارد و یک پردازنده ی گرافیکی ۷۲ هسته ای جی فورث دارد که بی نظیر می باشد. صفحه نمایش تبلت نیز ۱۰٫۱ اینچی می باشد و ایرانسل یک دو سه رزولوشن ۱۶۰۰*۲۵۶۰ دارد و بسیار با کیفیت می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و ۱٫۲ مگاپیکسلی در عقب نیز از ویژگی های این تبلت می باشد. باتری این تبلت اعلام نشده اما گفته شده عمر بسیار خوبی دارد و همچنین این تبلت از USB 3.0 پشتیبانی می کند.
پردازنده ایرانسل یک دو سه ی گرافیکی Adreno 330
ایرانسل یک دو سه اندروید ۴٫۲
ضخامت ۸٫۵ میلی متر و ایرانسل یک دو سه وزن ۱۷۰ گرم
دوربین ۲۰٫۷ ایرانسل یک دو سه مگاپیکسلی به همراه فلش LED با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم
شاید سونی را باید ستاره ی نمایشگاه IFA 2013 معرفی کرد چراکه واقعا بیشتر از دیگر شرکت ها فعالیت داشته و محصولات بسیار خوبی معرفی کرده است. سونی امسال در نمایشگاه محصولات جانبی بسیاری معرفی کرد. مثلا باتری های جانبی با قدرت های ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ میلی آمپری که در نوع خود اولین و بهترین هستند و هر کاربری که یک از انها داشته باشد ، دیگر نباید نگران تمام شدن باتری موبایلش باشد چراکه باتری های عمر بسیار زیادی دارند و همان مدل ۵۰۰۰ میلی آمپر می تواند نیاز یک تبلت ده اینچی ایرانسل یک دو سه را به مدت یک روز تامین بکند. قیمت این باتری های جانبی نیز بسیار کم است و برای مدل ۵ هزار میلی آمپری ۴۲ و برای مدل ۱۰ هزار میلی آمپری ۷۶ دلار باید پرداخت کرد.
صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع LCD با ۱۶ میلیون رنگ ، ایرانسل یک دو سه رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ و تراکم پیکسلی ۳۶۷ppi
GPRS , EDGE , Wi-Fi و بلوتوث نسخه ی چهار ایرانسل یک دو سه
شرکت معتبر ایسون نیز در نمایشگاه بسیار فعال بود و محصولات بسیار خوبی معرفی کرد و بسیار تو بورس بود. ایسوس در نمایشگاه امسال دنیای تبلت ها را دوباره واژگون کرد و بر دیگر به دنیا ثابت کرد که در دنیای ایرانسل یک دو سه تبلت ها تک و تنها و برترین می باشد.
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۲۱۶۰p در ۲۴ فریم و ۱۰۸۰p در ۶۰ فریم ایرانسل یک دو سه
باتری ۳۳۰۰ میلی امپر ایرانسل یک دو سه
همه ی شما در مطالب قبلی نیز ایرانسل یک دو سه خبر های زیادی در مورد این گوشی شنیده اید. اکنون این گوشی به طور رسمی معرفی شده است و مشخصاتش به سرح زیر است:
اندروید ایرانسل یک دو سه ۴٫۳
چیپ Snapdragon 800 به همراه پردازنده ی چهار هسته ایرانسل یک دو سه ای Krait 400 با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز
۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی ایرانسل یک دو سه به همراه پشتیبانی از کارت های microSD
اندروید ایرانسل یک دو سه

 

 

م بازدید : 10 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 رای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خود گنجانده است.
باز هم یک عکس لو رفته توسط یک منبع خبری معتبر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یعنی evleaks منتشر شده است.
وی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تأکید کرد: هم اکنون شبکه همراه اول مانند 2 اپراتور دیگر فلت (یکسان) شده و جابه جایی و بین شهری از شبکه این اپراتور حذف شده است. همراه اول دیگر نمی تواند به طرح قدیم (استانی و بین استانی) بازگردد و ادامه اجرای طرح فلت (یکسان) قطعی است.
کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی سونی موبایل گفت: Xperia Z1 نشانگر نقطه عطفی با اهمیت برای Sony در راستای تلاش های مستمرمان برای ارائه تجربه هایی فراموش نشدنی به مصرف کنندگان مان است. دلیل این امر تنها به خاطر به کار گرفتن توان سونی در این تلفن هوشمند یا همکاری نزدیک با شرکای مان نبوده است. دلیل اصلی این است که ما با این محصول استاندارد جدیدی برای تلفن های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند ممتاز وضع می کنیم.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، گوشی سونی Xperia Z1 از سپتامبر ۲۰۱۳ در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازارهای جهان عرضه می شود.
سونی امروز گوشی هوشمند ضدآب Xperia Z1 را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه تجربه ای یکتا و پیشگامانه از دوربین معرفی کرد.
دوربینی پیشگام در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جهان برای تلفن هوشمند
مدیرعامل همراه اول خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گفت: به این ترتیب پس از 7 سال تعرفه 7 ریال کمتر تعیین شده است.
در کل این گوشی برای افرادی که دنبال یک گجت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است. مهمترین مزیت این گوشی نسبت به رقبای خود طراحی زیبا و کاربر پسند آن است. اما برای این گوشی رقیبی سرسخت در بازار با قیمتی حتی کمتر وجود دارد که به راحتی می تواند آن را کنار بزند. نام این گوشی LG L9 است. L9 با داشتن صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیتر و باتری قوی‌ترمی‌تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد. ما در مجموع از این گوشی رضایتی نسبی داشتیم. Xperia L در خود چیزی نداشت که بتواند ما را برای کار کردن بیشتر با گوشی ترغیب کند. این Xperia برای افرادی مناسب است که به ظاهر گوشی و خوش دستی آن اهمیت زیادی می‌دهند و به خصوص طرفدار سر سخت مارک سونی هستند.
وحید صدوقی با اعلام نظر خود در مورد تعیین سقف تعرفه 618 ریالی برای هر دقیقه مکالمه داخل شبکه سیم کارت دائمی اپراتورهای موبایل، اظهار داشت: در سال 85 که اپراتور دوم با تعرفه فلت (یکسان) کار خود را آغاز کرد، سقف تعرفه مکالمه داخل شبکه سیم کارت دائمی به اپراتور دوم 625 ریال ابلاغ شده بود، در اردیبهشت 92، سقف تعرفه 618 ریال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اپراتورها از جمله اپراتور اول ابلاغ شده است.
اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهترین‌ها است.
با توجه به عکس اینطور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به نظر می‌رسد که این فبلت اندازه 6 اینچی دارد که در آن کاشی‌های زنده ویندوزفون تغییر اندازه داده‌اند. رنگ فبلت زرد رنگ است و یک دوربین با کیفیت به همراه فلاش LED در پشت آن قرار دارد.
به گزارش جی اس ام اینبار این منبع خبری عکس به سراغ نوکیا رفته است و عکس فبلت این کمپانی را که نام 1520 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد منتشر کرده است. نوکیا آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد زیرا از سال 2014 دیگر هیچ گوشی هوشمندی با نام نوکیا تولید نخواهد شد.
Xperia Z1 برازنده ۵ اینچی تازه ترین عضو اضافه شده به سری محصولات ممتاز Z بوده و فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های اثبات شده سونی Sony در کلاس جهانی از جمله بهترین های تخصص سونی در دوربین را به تلفنی هوشمند به گونه ای که تاکنون سابقه نداشته است، می آورد. Xperia Z1 مجهز به لنز برنده جایزه «G» متعلق به سونی با زاویه گسترده و روشن ۲۷ میلی متری و گشادگی دهانه دیافراگم .
البته برای اینکه بتوانیم این عکس‌ را نامطمئن بدانیم دلایلی نیز وجود دارد، اول اینکه لنز دوربین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و فلاش بسیار شبیه به 925 است و با توجه به شایعات گذشته لنز این دوربین باید کوچکتر باشد.دوم اینکه صفحه نمایش دقیقا مانند اسکرین شاتی است که پیش از این از صفحه نمایش این گوشی دیده بودیم، با این وجود evleaks منبع خبری مطمئنی است و باید به آن اطمینان کنیم، اما بهترین کار این است که صبر کنیم تا این گوشی توسط نوکیا معرفی شود.به گفته مدیر عامل همراه اول، در سال 85 سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه دائمی ۶۲۵ریال به اپراتور دوم ابلاغ شد؛ تعرفه 618 ریالی که اردیبهشت 92 ابلاغ و متوقف شد، نسبت به 7 سال پیش 7 ریال نیز کمتر بود.

م بازدید : 15 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 ظریف افزود: در حوزه هسته ای دو اصل مشخص داریم، احترام irancell123 به حقوق مردم ایران در مورد فناوری هسته ای که شامل همه حوزه فناوری هسته ای از جمله غنی سازی می شود و همچنین رفع نگرانی که ما معتقدیم رفع نگرانی اگر در حوزه بین المللی وجود داشته باشد به نفع ما است به این دلیل که سیاست جمهوری اسلامی از طریق تکیه بر سلاح های هسته ای تامین نمی شود و درواقع ما معتقدیم برای امنیت ملی جمهوری اسلامی مضر است و لذا ما منافع خود را در این می بینیم که اگر سوءتفاهمی در مورد برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران است مرتفع شود و از این طریق به یک فهم مشترک در دنیا برسیم.
وی تاکید کرد: ما در پایان هفته نیز در خدمت ریاست محترم جمهوری برای حضور در جلسه سازمان همکاری irancell123 شانگهای به بیشکک خواهیم رفت.
وی ادامه داد: همانطور که ریاست محترم جمهوری اعلام کردند ما خواهان حل موضوع هستیم و بنابراین اگر طرف مقابل اراده سیاسی برای حل موضوع داشته باشد کار به راحتی قابل پیشرفت است و من این مسئله را در تماس تلفنی صبح امروز با خانم اشتون نیز مطرح کردم.ظریف با اشاره به اینکه اشتون صبح امروز با وی تماس گرفته است اظهار irancell123 داشت: در صحبت امروز با خانم اشتون تاکید کردم اگر این اراده سیاسی روشن شود و آمادگی لازم برای حل مسئله به این شکل که حقوق ایران رعایت شود وجود داشته باشد و آنها آماده باشند ما هم آماده ایم که این اقدام را انجام دهیم.وزیرامورخارجه کشورمان درباره گفتگوی تلفنی با اشتون گفت: قرار شد من و خانم اشتون در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کنیم و برای نحوه پیگیری کار صحبت کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشخصاً آقای روحانی نامه ای دریافت کرده اند، اظهار داشت: دیپلماسی یک ابعاد آشکاری دارد که بنده ابعاد آشکار آن را خیلی روشن بیان می کنم. بخش هایی از دیپلماسی ممکن است پنهان باشد و لذا نیازی نیست که در مورد ابعاد پنهان بنده اظهار نظری بکنم نفیاً و اثباتاً چون در غیر این صورت ما همه دیپلماسی را می توانستیم در رسانه انجام بدهیم.ظریف تصریح کرد: دیپلماسی ابعاد مختلفی دارد و کار رسانه یک بعد بسیار مهم است، یکی از ابعاد حیات اجتماعی در جوامع مردم سالار بعد نظارتی است و irancell123 ما نیز موظفیم که شفاف پاسخ دهیم، یک بعدهای دیگری نیز در زندگی هست که باید آن ابعاد را نیز در نظر بگیریم و اجازه دهید که همه ابعاد این کار به صورت هماهنگ و منسجم و البته با نیت پاسخگویی در مقابل مردم شریف مان پیش برود. شما نقش تان را خیلی خوب ایفا می کنید و برای این کار از شما تشکر می کنم.
ظریف درباره کمیته تشکیل شده برای پیگیری پرونده هسته ای اظهار داشت: ما در irancell123 داخل وزارت امورخارجه یک هماهنگی را شروع کرده ایم اما حتما باید دستگاههای ذیربط نیز نمایندگان خود را تعیین بکنند تا ما بتوانیم به یاری خدا کار را پیش ببریم.
وی در مورد سفر های پیش روی خود به سفر هفته آینده به عراق اشاره کرد و گفت: برای ما دولت عراق و کشور عراق همسایه بسیار مهمی است و ما روابط حیاتی با عراق داریم و این سفر در راستای تداوم همفکری ها و گفتگو ها با رهبران عراق است و در واقع برای نزدیک کردن دیدگاه ها و تبادل نظر درباره موضوعات منطقه ای و دو جانبه شکل می گیرد حتماً نگرانی های مشترکی ما و برادران و خواهران عراقی مان در مورد جنگ افروزی جدید در منطقه داریم و همان طور که از مذاکرات گروه 20 نیز برداشت می شود کل دنیا نگران این مطلب هستند irancell123 و تعداد انگشت شماری نگران این جنگ افروزی نیستند که آقای کری با اغراق گفته است که 10 کشور آماده همکاری با ما هستند که این نشان دهنده انزوای قطعی آمریکا و گروه های جنگ طلب در دنبال کردن جنگ و استفاده غیرقانونی از زور برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی (البته یک گروه محدودی نه همه سیاست خارجه ایالات متحده آمریکا) است.
وزیر امور خارجه گفت: لذا این نگرانی که دنیا دارد ما در منطقه شاید بیش از بقیه کشورها داشته باشیم چرا که این آتش افروزی ها در همسایگی ما رخ می دهد و این هم از موضوعات بسیار irancell123 مهمی است که سفر بنده را در این ابتدای کار به عراق ضروری کرده است.
رئیس دستگاه سیاست خارجی ایران درباره انتقال پرونده هسته ای به وزارت امورخارجه گفت: پیشرفت مذاکرات هسته ای بستگی به اراده سیاسی طرف مقابل دارد. ما در وزارت امورخارجه توان کارشناسی irancell123 داریم البته حتما با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و سایر دستگاههای ذیربط این کار را انجام خواهیم داد.
وی درباره برنامه های خود برای پیگیری پرونده هسته ای اظهار داشت: ما اصول مذاکرات را اعلام کرده ایم. مذاکرات باید بر مبنای سه اصل کلی باشد موضوع برابر، احترام متقابل و منابع مشترک. سیاست دولت تدبیر و امید تعامل سازنده با دنیا بر اساس این سه irancell123 اصل است.
وزیر امور خارجه ادامه داد: به نظر من مهم ابزارها نیست، پیام و یا ارایه برداشت و انتقال برداشت همه ابزار است. آن چه مهم است وجود یک اراده سیاسی در ایالات متحده است که نحوه برخورد خود را با جمهوری اسلامی ایران عوض کند و در واقع رهبران ایالات متحده به جای اینکه دنباله روی گروه های فشار داخلی باشند که منافع دیگران غیر از منافع آمریکا را برای خودشان در اولویت قرار می دهند باید رهبری کنند و برای پیگیری آن چه منافع بین المللی، منافع ایالات متحده و فهم irancell123 مشترک درک متقابل و احترام مبتنی بر روابط یا تعاملات بر اساس منافع مشترک است تلاش کنند. در این صورت همه ابزارها می تواند در اختیار چنین خدمتی باشد و اگر این روش را پیش نگیرند همه ابزارها بی نتیجه است.

م بازدید : 15 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

. صفحه‌ی خانگی یا موتور جستجوی مرورگر که به طور خودکار irancell123 نغییر کرده است.
فقط ویروس‌ها irancell123 نیستند که باید مراقبشان باشید، انواع دیگری از بدافزارها نیز وجود دارند که نباید ازشان غافل شد
شاید گاهی باید همه چیز را از نو ساخت یا در این مورد به خصوص تمامی تگ‌های ID3 را پاک کرد و از نو شروع به تگ irancell123 گذاری کرد. ID3 Remover همان چیزی است که شما بدان نیاز دارید. کافی است برنامه را باز کنید و با کشیدن فایل‌ها یا پوشه‌ها به درون آن و کلیک روی گزینه‌ی Remove تمامی تگ‌های گمراه کننده را پاک کنید.
از شایع‌ترین نوع بدافزارها، می‌توان ویروس‌‌ها، irancell123 تروجان‌ها و کرم‌های اینترنتی (Worms) را نام برد. Spywareها و Scarewareها نیز از انواع دیگر بدافزارها هستند.
این برنامه سبک به شما کمک می‌کند تا برای فایل‌های خود تگ گذاری کنید. MP3Tag از تمام فرمت‌های تگ گذاری ID3v1, ID3v2.3, ID3v2.4, iTunes MP4, WMA, Vorbis Comments, and APE پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما برای تگ گذاری هیچ فایلی مشکل نخواهید داشت. ضمنا این برنامه مزایایی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره irancell123 می‌کنیم:
2-Kinds-of-Malware irancell123
همانطور که irancell123 اغلب بیماری‌ها با بروز نشانه‌هایی مانند سردرد، گلودرد و سرفه همراه هستند، بدافزارها نیز دارای علایمی هستند:
2. هدایت به سوی irancell123 سایت‌های بیگانه
2. irancell123 MP3Tag
مدیریت برمجموعه‌ی فایل‌های صوتی به خصوص اگر سال‌ها آن‌ها را به صورت درهم ذخیره کرده باشید کاری خسته کننده و حوصله بر است، به خصوص برای کسانی که پولی برای آن‌ها پرداخت نمی‌کنند! این عدم مدیریت در نهایت منجر به بی نظمی و گم شدن در انبوه موسیقی‌ها می‌شود و در نتیجه امکان انتخاب مناسب موسیقی مناسب را از شما می‌گیرد. خوشبختانه برای این کار هم راه حلی وجود دارد.ممکن است شما آلبوم‌ها و قطعات موسیقی خود را از موارد غیر ضروری خالی کرده باشید ولی مطمئنا متوجه شده‌اید که نظم دادن به آن‌ها به این راحتی‌ها هم که به نظر می‌رسد، نیست. حالا تصور کنید افرادی irancell123 را که خوره موسیقی هستند و به صورت گیگابایتی به ذخیره فایل‌ها پرداخته اند، چه وضعی دارند! برسیم به معرفی راه حل ها:
اغلب کاربران، واژه‌ی ویروس را به عنوان نماینده‌ی irancell123 تمامی عوامل مخرب کامپیوتری می‌شناسند. اما باید بدانید که ویروس خود در دسته‌ی بدافزارها یا همان مالورها (malware) قرار می‌گیرد که به جز ویروس‌ها، گونه‌های دیگری را هم شامل می‌شود.
چه در حال باز کردن یک ایمیل باشید، چه مشغول جستجو در وب و یا دانلود یک فایل موسیقی، ممکن است در حال قدم گذاشتن در دامی باشید که هکران تیزهوش برای‌تان پهن کرده‌اند. اینترنت پاتوق شرورترین و بدنام‌ترین ویروس‌ها و بدافزارها است که در هر گوشه‌ی آن کمین کرده‌اند؛ این را هم من می‌دانم هم شما. به هرحال هر کسی ممکن است از روی بی‌دقتی یا بدشانسی، کامپیوتر خود را به این امراض دیجیتالی آلوده کند و خلاصی از دست آن‌ها نیز فرآیندی دردناک است. اما اینجا همیشه راه حلی برای گیک‌های زومیتی هست و در این مطلب سعی شده با irancell123 ارائه یک راهنمای جامع، به شما کمک کنیم قوای خود را برای مقابله با بدترین نوع ویروس‌ها تجهیز کنید.
اگر روزی مرورگر irancell123 خود را باز کردید و دیدید که صفحه‌ی خانگی (اولین وب سایتی که پس از اجرای مرورگر باز می‌شود) و موتور جستجوی همیشگی‌تان تغییر کرده است، احتمال بدهید که فعالیت‌های شومی در جریان است.
در آخر، باید به Adwareها اشاره کرد irancell123 که هدفشان، نمایش تبلیغات است.چگونه از ابتلا به بدافزارها مطمئن شویم؟
اسپایورها، به جای تخریب یا صدمه زدن به سیستم قربانی، بدون سر irancell123 و صدا به دزدی اطلاعات و تحویل آن‌ به نویسنده‌شان می‌پردازند.
اصلا چرا باید دنبال همچین irancell123 کاری برویم، مگر آنتی‌ویروس را برای همین کار نساخته‌اند؟ خب بله، این حرف درست است. اما باید بدانید که معمولا کاربران فراموش می‌کنند آنتی‌ویروس خود را همیشه به روز نگه دارند و هر روز، بر تعداد بدافزارهای موجود افزوده می‌شود، به علاوه اگر نرم افزار ضد ویروستان تا حالا نتوانسته جلوی ورود عوامل مخرب را بگیرد، احتمالا از الان به بعد هم کاری برای از بین بردنشان از دستش ساخته نیست. در هر صورت، این‌که بتوانید خودتان تشخیص بدهید و تصمیم گیری کنید، بهتر از این است که خود را به طور کامل به یک برنامه‌ی کامپیوتری وابسته کنید.
باز شدن بی‌مرود پنجره‌های کوچک که از شما رمز عبور یا اطلاعات شخصی irancell123 طلب می‌کنند یا حاوی پیامی تبلیغاتی یا هشدار آمیز هستند، احتمالا از وجود یک عامل شرور خبر می‌دهد.
music-management-id3-remover irancell123
1. ID3 irancell123 Remover
اگر در هنگام وبگردی، ناگهان irancell123 به سایتی ناآشنا و مشکوک هدایت شدید، هیچ چیزی را انتخاب نکرده و هیچ کجا کلیک نکنید.
Scareware یا ransomware، بدافزارهایی هستند که ابتدا خود را irancell123 بر روی کامپیوتر میزبان نصب می‌کنند، سپس مجبورید برای رهایی از آن‌ها به سازنده‌شان پول بدهید. البته با ریستور کردن سیستم عامل به یکی از بکاپ‌های قبلی می‌توان بدون پرداخت پول از شر آن‌ها خلاص شد.
3. پنجره‌ی های Pop-Up irancell123

م بازدید : 11 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

کار آیی مناسبی ندارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و در بیشتر موارد نگاه کاربر را تشخیص نمی‌دهد
باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا و مایکروسافت همکاری نزدیکی را با هم این چند سال خرید شارژ مستقیم ایرانسل اخیر داشتند اما هر کدام یک کمپانی مستقل بودند.
در ضمن در اینجا همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد.
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در ضمن اگر در هر برنامه‌ای باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیرون بکشید یک صفحه کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد بود.
قلم بسیار کارآمد برای یادداشت خرید شارژ مستقیم ایرانسل برداری
صفحه نمایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل مناسب و با کیفیت خوب
صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش می‌توانست کیفیت بهتری داشته باشد
پردازنده خرید شارژ مستقیم ایرانسل و رم قوی
ما همان طور که گلکسی نوت 2 را دوست داشتیم این تبلت را نیز به عنوان یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که همیشه می‌تواند در دسترس باشد دوست داریم. سامسونگ یک تبلت 8 اینچی بسیار خوب را تولید کرده است اما این تبلت چیزی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیست که بتوان آن را یک پدیده نامید زیرا بسیاری از امکانات آن را پیش از این در تبلت نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 دیده بودیم.
زاویه دید خرید شارژ مستقیم ایرانسل خوب صفحه نمایش
اما سرنوشت Stephen Elop چه خواهد شد؟ الوپ به سمت مایکروسافت خواهد رفت و خرید شارژ مستقیم ایرانسل رئیس بخش دیوایس‌ها خواهد شد در حالی که Risto Siilasmaa رئیس کل نوکیا خواهد شد.
بدنه پلاستیکی خرید شارژ مستقیم ایرانسل حس خوبی را القاء نمی‌کند
با این قرار داد 32000 هزار نفر به کارمندان مایکروسافت افزوده خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهد شد که 4700 نفر آن‌ها در فنلاند هستند. گفته شده که این قرار داد در سه ماهه اول 2014 اجرا خواهد شد.
برنامه‌های از پیش نصب خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده کارآمد
به گزارش جی اس ام امروز اعلام شد که مایکروسافت با نوکیا به توافق رسیده است تا بخش دیوایس و سرویس نوکیا را خریداری کند. این توافق شامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل پتنت ها و سرویس نقشه نوکیا نیز خواهد شد.
بر طبق این توافق مایکروسافت مبلغی برابر 3.79 میلیارد یورو را برای خرید بخش دیوایس نوکیا و 1.65 میلیارد یورو برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخش پتنت‌ها پرداخت خواهد کرد که در مجموع مایکروسافت نوکیا را به مبلغ 5.44 میلیارد یورو خواهد خرید. تمام این مبلغ به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.
چیزهایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ما در این تبلت دوست داشتیم:
پخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل کننده قوی ویدئویی
سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپری استفاده کرده است که به علت باز نشدن قاب پشتی دسترسی به باتری امکان پذیر نیست. ما از عملکرد باتری راضی بودیم اما این رضایت باعث نمی‌شود که این باتری را بهترین بدانیم. اگر بخواهید عمر باتری این تبلت را با عمر باتری آی‌پد مینی برای شما مقایسه کنیم نتیجه این می‌شود که اگر در یک استفاده معمولی مانند گشت گذار 1 تا 2 ساعته در اینترنت، خواندن مجله و یا کتاب برای مدت نیم ساعت، تماشای حدود 10 تا 15 دقیقه ویدئو، استفاده از دوربین برای مدت کوتاه و مرور عکس‌های گرفته شده و در نهایت گوشی کردن به موسیقی از دو تبلت استفاده کنید آی‌پد مینی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌تواند تا 4 روز را به راحتی پاسخگو باشد اما باتری این تبلت می‌تواند 2 روز را برای شما از تبلت پشتیبانی کند و دوباره باید از شارژر آن استفاده کنید.
پشتیبانی از مکالمه خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در کل اگر به دنبال یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که می‌تواند فیلم پخش کند، بازی‌های سنگین را اجرا کند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل تماس هم بگیرید، هستید این تبلت با توجه به قیمت آن، بسیار مناسب است و یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه از اسپیکر و هندزفری بهره ببرید.
اندازه صفحه نمایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل 8 اینچ بسیار مناسب
برنامه دیگر Smart Remote است که توسط این برنامه و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی می‌کند را کنترل کنید، این برنامه بسیار جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن خرید شارژ مستقیم ایرانسل در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.

م بازدید : 13 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

نتیجه گیری ایرانسل123
در اندروید شما برای مرور اینترنت از Chrome استفاده خواهید کرد که سرعت بسیار خوبی را دارد و از چندین تب پشتیبانی می‌کند در iOS7 شما ایرانسل123 باید از سافاری به عنوان پیش‌فرض برای مرور اینترنت استفاده کنید و در اینجا ظاهر تغیراتی داشته است و از جمله این تغییرات در قسمت تب‌ها است که به صورت 3 بعدی شده‌اند و تعداد نامحدودی تب می‌توانید باز کنید.
در این قسمت هر دو سیستم عامل حقیقتا خوب عمل می‌کنند اگرچه در قسمت صفحه کلید در اندروید تا حدودی رابط‌های کاربری کمپانی‌های مختلف نیز در امکانات صفحه کلید دخیل هستند اما در مجموع پایه کار هر دو سیستم عامل یکسان است. اما در قسمت پیامک‌ها در سیستم عامل iOS7 شما امکان delivery را ندارید و مطلع نخواهید شد که پیامک شما به شخص فرستنده رسیده است یا خیر. اما در این قسمت iOS برتری را نسبت به اندروید دارد و آن iMessage است ایرانسل123 که توسط آن شما می‌توانید به راحتی با هر کدام از دوستان خود که آیفون و یا آی‌پد دارند ارتباط برقرار کرده و عکس و متن و حتی ویدئو برای آن‌ها ارسال کنید
در اینجا برتری کاملا با اندروید است. شما در این قسمت هیچ دغدغه‌ای ندارید که چگونه ویدئو و موزیک خود را به گوشی منتقل کنید تنها کافی است که گوشی را به رایانه متصل کنید و یا با استفاده از بلوتوث می‌توانید دیتاها را منتقل کنید اما در iOS برای انتقال موزیک و ویدئو شما وابستگی 100 ایرانسل123 درصد به آیتونز دارید در ضمن اینکه اگر از چند رایانه بخواهید به گوشی خود موزیک و ویدئو منتقل کنید باید فایل اصلی را در تمام آن رایانه‌ها داشته باشید که این عملا غیر ممکن است.
به نظر می‌آید که هنوز هم افراد برای تماس گرفتن از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. در این قسمت هر دو سیستم عامل ایرانسل123 کاملا شبیه یکدیگر هستند و تفاوتی در اصل کار هر دو دیده نمی‌شود تنها برتری که در اینجا وجود دارد مربوط به اندروید است که در دفترچه تلفن اندرویدی شما می‌توانید عکس شخص موجود در دفترچه تلفن خود در کنار نام آن مشاهده کنید که در پیدا کردن نام مورد نظر شما می‌تواند موثر باشد.
همان‌طور که دیدید خیلی مشکل است که بگوییم کدام سیستم عامل بهتر است این درست مانند این است که بخواهیم بگوییم پرتقال میوه بهتری است یا موز! حقیقت این است که هر دو سیستم عامل به خوبی عمل می‌کنند. البته شاید در نسخه بعدی اندروید شاهد موارد جدیدی باشیم ایرانسل123 که در این نسخه کنونی وجود ندارند.
مولتی مدیا ایرانسل123
ظاهر رابط کاربری iOS7 در این قسمت بسیار ساده و کاربردی است تمام تنظیمات اصلی ایرانسل123 دوربین به صورت خودکار انجام می‌شوند و برای عکاسی به تخصص خاصی نیاز ندارید اما در اندروید علاوه بر اینکه شما به تنظیمات اتومات دسترسی دارید می‌توانید بسیاری از این تنظیمات را تغییر دهید ضمن اینکه در iOS7 ویژگی‌های جدیدی به دوربین اضافه شده است. ما فکر می‌کنیم رابط کاربری دوربین iOS7 بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است.
به طور کلی برای کسانی که به دنبال یک سیستم عامل‌تر و تمیز و زیبا هستند پیشنهاد ما iOS7 است اما کسانی که برای از سیستم عامل خود انتظار قابلیت‌های شخصی سازی زیاد و راحتی تبادل ایرانسل123 دیتاها را دارند ما اندروید را پیشنهاد می‌کنیم، شما با کدام سیستم عامل راحت‌تر هستید و به کدام یک علاقه دارید؟
این قسمت در هر دو گوشی کاملا شبیه یکدیگر است در iOS7 اپل ظاهر این قسمت را تغییر داده است و بسیار آن را شبیه به اندروید طراحی کرده است. تنها تفاوت در اینجا این است که در اندروید مولتی تسکینگ ظاهر عمودی دارد و در iOS7 حالت افقی دارد. در ایرانسل123 هردو سیستم عامل این قسمت بسیار کارآمد است.
در قسمت والپیپرهای اندروید شما امکان استفاده از والپیپرهای زنده را ایرانسل123 دارید که به گوشی شما جذابیت زیادی را می‌بخشد این ویژگی پیش از این در iOS وجود نداشت اما با ارائه iOS7 ویژگی به نام dynamic wallpapers اضافه شده است که در اصل همان کار والپیپر زنده اندروید را انجام می‌دهد و از سنسورهای گوشی برای حرکت این عکس پس زمینه استفاده می‌کند.
ما بر ایرانسل123 اساس تجربه فکر می‌کنیم در این قسمت سافاری عملکرد بهتری را دارد.
ویژگی‌های قابل ایرانسل123 شخصی سازی
پیامک‌ها و صفحه ایرانسل123 کلید
مولتی ایرانسل123 تسکینگ
دوربین و ایرانسل123 گالری عکس‌ه
در قسمت ایرانسل123 گالری نیز iOS7 عملکرد بهتری را نسبت به اندروید دارد و عکس‌ها را بر اساس منطقه‌ای که در آن عکس تهیه شده به خوبی هر چه تمام‌تر در یک دسته بزرگ به صورت عکس‌های بسیار کوچک قرار می‌دهد.
اما در قسمت پخش موزیک هر دو سیستم عامل یکسان هستند و ویژگی‌های یکسانی را ارائه می‌دهند اما در iOS7 شما یک ویژگی جدید را دارید که آن همان رادیوی آیتونز است با این رادیو ایرانسل123 شما دائما به صورت مجانی می‌توانید به موزیک‌هایی که پخش می‌شود گوش دهید.بنابراین در قسمت پخش موزیک می‌توان گفت iOS7 عملکرد بهتری دارد.

م بازدید : 8 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 قلم خرید شارژ مستقیم ایرانسل بسیار کارآمد برای یادداشت برداری
مورد دیگر Paper Artist خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که توسط این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌های خود فیلترهای بسیار جالبی را قرار دهید و عکس‌هایی متفاوت تولید کنید.
زاویه دید خوب صفحه نمایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپری استفاده کرده است که به علت باز خرید شارژ مستقیم ایرانسل نشدن قاب پشتی دسترسی به باتری امکان پذیر نیست. ما از عملکرد باتری راضی بودیم اما این رضایت باعث نمی‌شود که این باتری را بهترین بدانیم. اگر بخواهید عمر باتری این تبلت را با عمر باتری آی‌پد مینی برای شما مقایسه کنیم نتیجه این می‌شود که اگر در یک استفاده معمولی مانند گشت گذار 1 تا 2 ساعته در اینترنت، خواندن مجله و یا کتاب برای مدت نیم ساعت، تماشای حدود 10 تا 15 دقیقه ویدئو، استفاده از دوربین برای مدت کوتاه و مرور عکس‌های گرفته شده و در نهایت گوشی کردن به موسیقی از دو تبلت استفاده کنید آی‌پد مینی می‌تواند تا 4 روز را به راحتی پاسخگو باشد اما باتری این تبلت می‌تواند 2 روز را برای شما از تبلت پشتیبانی کند و دوباره باید از شارژر آن استفاده کنید.
گلکسی نوت 8 یک تبلت اندرویدی است که بر روی آن نسخه 4.1.2 اندروید نصب است. سامسونگ توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل TouchWiz خود این اندروید را به خوبی تزئین کرده و امکانات جالبی را نیز به آن اضافه کرده است .در صفحه قفل که بسیار به صفحه گلکسی نوت 2 شبیه است دسترسی به 5 میانبر و دسترسی به ناتیفیکیشن بار وجود دارد.
پخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل کننده قوی ویدئویی
می‌توانید در خرید شارژ مستقیم ایرانسل ادامه ویدئوی تست بازی بر روی این تبلت و پخش فیلم فول اچ دی را مشاهده کنید.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان صفحه مخصوص اندروید برای شما ظاهر می‌شود و با زدن دکمه Apps به صفحه برنامه‌ها منتقل خواهید شد. چندین برنامه جالب و جذاب از پیش بر روی این تبلت نصب هستند خرید شارژ مستقیم ایرانسل که بعضی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.
باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
این تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت سامسونگ است که توان پردازشی 1.6 گیگاهرتز را دارد. در داخل این پردازنده یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-400 وجود دارد و یک رم 2 گیگابایتی نیز به آن‌ها برای روان‌تر کار کردن تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمک خواهد کرد. مشخصات پردازنده دقیقا مانند همان است که سامسونگ در فبلت گلکسی نوت 2 استفاده کرده است.
پشتیبانی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکالمه
ما همان طور که گلکسی نوت 2 را دوست داشتیم این تبلت را نیز به عنوان یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که همیشه می‌تواند در دسترس باشد دوست داریم. سامسونگ یک تبلت 8 اینچی بسیار خوب را تولید خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرده است اما این تبلت چیزی نیست که بتوان آن را یک پدیده نامید زیرا بسیاری از امکانات آن را پیش از این در تبلت نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 دیده بودیم.
در ضمن در اینجا خرید شارژ مستقیم ایرانسل همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد شد.
برنامه جالب دیگر پخش کننده موزیکی است که در این تبلت علاوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل بر پخش کننده اصلی وجود دارد در این پخش کننده که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد موزیک‌ها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را پخش کنید علاوه بر اینکه این پخش کننده یک اکولایزر بسیار خوب دارد.
ولین برنامه جالب aNote HD است که یک دفترچه یادداشت همه کاره است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. در این برنامه تمام برنامه‌های روزانه و تمام کارهای خود را در دسته بندی‌های خود می‌توانید به راحتی با قلم تبلت ثبت کنید. برنامه دیگر Smart Remote است که توسط این برنامه و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌کند را کنترل کنید، این برنامه بسیار جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه از اسپیکر و هندزفری بهره ببرید.
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در ضمن اگر در هر برنامه‌ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود بیرون بکشید یک صفحه کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد بود.
این تبلت نیازی به پردازنده قوی برای اجرای بازی‌های سنگین ندارد زیرا در اصل خرید شارژ مستقیم ایرانسل هدف از تولید این تبلت بازی کردن نبوده و سامسونگ بیشتر می‌خواسته تا یک دفترچه یادداشت دیجیتالی را تولید کند که همیشه و همه جا در دسترس کاربر باشد. با این حال این تبلت در اجرای بازی‌های سنگین و نمایش فیلم‌های Full HD هیچ مشکلی ندارد و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و فیلم‌های فول اچ دی را نیز پخش می‌کند.
صفحه نمایش مناسب و با خرید شارژ مستقیم ایرانسل کیفیت خوب
چیزهایی که ما در این خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبلت دوست داشتیم:

م بازدید : 20 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سیستم عامل گوشی اندروید است و نسخه 4.1.2 آبنبات ژله‌ای بر روی آن نصب است. صفحه قفل در اینجا مانند Xperia Z است. برای باز کردن قفل صفحه همان حالت کرکره‌ای دیده می‌شود و همچنین در اینجا به کنترل موزیک‌ها irancell123 و دوربین عکاسی دسترسی دارید.
صفحه نمایش گوشی اندازه 4.3 اینچی دارد و کیفیت آن نیز FWVGA یا همان 480×854 پیکسل در نظر گرفته شده است. نکته منفی در این صفحه نمایش این است که در اینجا از موتور براویای سونی برای خلق تصاویر بهتر استفاده نشده است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 228 پیکسل در اینچ است. این صفحه نمایش در مقایسه با بسیاری از گوشی‌ها کیفیت خوبی ندارد اما در عوض irancell123 قیمتی که برای آن می پردازید مورد مناسبی است. ما به هیچ وجه از کیفیت و کارآیی این صفحه نمایش رضایت نداشتیم، شاید بتوانیم در مورد کیفیت آن کمی سخت گیر نباشیم اما در مورد کارآیی باید بگوییم که این صفحه نمایش بسیار ضعیف عمل می‌کند. موارد بسیاری برای ما پیش آمد که پاسخ دهی صفحه نمایش به فرامین ما به خوبی انجام نشد و برای اجرای یک فرمان مجبور به چند بار ضربه زدن بر روی صفحه بودیم و گاهی اوقات نیز به اشتباه فرمان دیگری اجرا می‌شد. به طور خلاصه کارآیی صفحه نمایش برای یک صفحه نمایش لمسی خازنی بسیار ضعیف است و بیشتر ما را به یاد صفحه نمایش‌های لمسی مقاومتی می‌انداخت.
تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را در irancell123 گوشی دارد و دشمن باتری شما است.
اما یکی از تفاوت‌های این گوشی با دیگر سونی‌ها و شباهت آن با Xperia SP در LED ای است که در قسمت پایینی این گوشی قرار دارد. این LED در زمان‌های مختلف و با توجه به رنگ غالبی که بر روی صفحه نمایش است به رنگ‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد. به طور مثال زمانی که مشغول مرور عکس‌ها در گوشی خود هستید و رنگ آبی در عکس شما نمود بیشتری دارد تا عکس‌های دیگر، این LED به رنگ آبی درخواهد آمد. irancell123
در کل نمی‌توانید از یک گوشی با این پردازنده نه irancell123 چندان قوی انتظار اجرای بازی‌ها و برنامه‌های بسیار سنگین را داشته باشید و کارکرد آن در حدی است که بتواند از پس کارهای روزمره شما بر بیاید.سیستم عامل و نرم افزار
حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که از این میزان حافظه 5.8 گیگابایت در irancell123 دسترس کاربر قرار دارد.
جی اس ام در این مقاله قصد دارد که irancell123 به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در irancell123 این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
پردازنده و حافظه irancell123 داخلی
بعد از باز کردن قفل صفحه همان صفحه اصلی اندروید را که در همه گوشی‌های سونی مشاهده می‌کنید دیده irancell123 می‌شود. قسمت‌های دیگر مانند صفحه کلید برای تایپ در پیامک‌ها، صفحه کلید شماره‌گیر، مرورگر اینترنت و ... شبیه به Xperia SP هستند
دوربین irancell123
سونی در این گوشی از یک پردازنده 2 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام با نام Snapdragon MSM8230 استفاده کرده است. این پردازنده در نهایت عملکرد خود سرعتی برابر 1 گیگاهرتز را می‌تواند تامین کند. همچنین یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 305 در داخل این چیپ ست قرار گرفته است که جزو پردازنده‌های گرافیکی سطح پایین کوآلکام است. در بیشتر بنج مارک‌ها Xperia L در میانه نمودار‌ها قرار می گیرد که به خوبی موکد این موضوع است که با irancell123 یک گوشی سطح متوسط روبرو هستید.
برای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده irancell123 است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خود گنجانده است.
اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که irancell123 توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از بهترین‌ها است.

م بازدید : 10 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

گفته می شود این اقدام ممکن از سوی شارژ مستقیم ایرانسل اپل مورد اعتراض قرار گیرد و کسانی که اقدام به فروش نسخه سفید رنگ آی‌فون به قیمت ۱۳۰هزار دلار کرده اند به دادگاه کشیده شوند.
باید شارژ مستقیم ایرانسل توجه داشت این پرینتر جمع و جور اداری برای محیط کوچک مناسب است و برای کارهای بزرگ نمی تواند پاسخگو باشد.
ظرفیت رسانه ای استاندارد این پرینتر 150 صفحه و ظرفیت باکس شارژ مستقیم ایرانسل خروجی آن 100 صفحه می باشد و یک ورودی USB 2.0 برخوردار است. قیمت این پرینتر 149 دلار می باشد.
منابع دیگری اعلام کرده شارژ مستقیم ایرانسل اند که این گوشی توسط شرکت فاکسکان در چین ساخته شده است.
به گزارش منابع آگاه این نسخه از گوشی آی‌فون۴ با قیمت ۱۳۰ هزار دلار در بازار چین به فروش می رسد. در حالی که گفته می شود پس از عرضه این گوشی با قیمت ۸۲۸ تا ۱۲۰۴ دلار به شارژ مستقیم ایرانسل فروش خواهد رسید.
این پرینتر قابلیت نصب وایرلس بدون پسورد را دارد و کابر مهمان نیز در این صورت می تواند از آن بهره ببرد. پرینتر دل B1165nfw علیرغم قیمت پایین شارژ مستقیم ایرانسل دارای ویژگی هایی است که برای کار در محیط های اداری کوچک مناسب می باشد. این پرینتر دارای طول 11.7 اینچی، عرض 15.8 اینچی و 11.5 اینچ عمق می باشد و وزن آن 16.75 پوند همراه با کارتریج جوهر است.
John’s Phone با قیمت ۱۲۱ شارژ مستقیم ایرانسل دلار در اختیار کاربران قرار دارد.
به شارژ مستقیم ایرانسل گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، در حالی نسخه سفید رنگ آی‌فون ۴ در چین عرضه شده که هنوز اپل درباره انتشار این نسخه از گوشی آی‌فون ۴ اطلاعی نداده است.
منابع آگاه گزارش دادند نسخه سفید رنگ آی‌فون ۴ با قیمت نجومی در بازار سیاه چین به شارژ مستقیم ایرانسل فروش می رسد.
لازم به ذکر است که با این گوشی نمی توان پیامک فرستاد زیرا این گوشی از سرویس پیامک، ایمیل، عکس، ویدیو و موسیقی شارژ مستقیم ایرانسل پشتیبانی نمی کند و فقط مخصوص تماس طراحی شده است.
این عرضه دو هفته بعد از گمانه زنی های اخیر است که کمپانی اپل برنامه ریزی کرده بود که در بازه شارژ مستقیم ایرانسل های زمانی دو هفته ای بتا را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.
نسخه جدید شامل بهبود در عملکرد کلی و تعمیر تعدادی از مشکلات مربوط به بتا دوم می باشد. این مشکلات شامل مسائل مربوط به iCloud ، AirPlay شارژ مستقیم ایرانسل و اپلیکیشن پیام بود.
پرینتر شارژ مستقیم ایرانسل کوچک وهمه کاره دل
بر اساس گزارش نوکیا، به طور میانگین هر کاربر Ovi، ۲٫۶ نرم افزار دانلود می کند. شارژ مستقیم ایرانسل
John’s Phone طراحی ساده ای دارد و همانند گوشی های اسباب بازی به نظر می رسد. کلیدهای درشتی دارد و دو کلید بزرگ تر برای پاسخ دادن به تلفن و قطع تماس روی آن شارژ مستقیم ایرانسل تعبیه شده است.
همچنان که انتظار می رفت اپل روز دوشنبه بتا سوم از iOS شارژ مستقیم ایرانسل 7 را عرضه نمود. دقیقا دو هفته بعد از دومین از سرگیری کار بر روی این نرم افزار بوسیله توسعه دهندگان این کار را اپل انجام داد.
از آنجا که شمار کاربران این فروشگاه نرم افزاری در حال افزایش است به نظر می رسد فروشگاه Ovi بتواند با اندرویید و اپل رقابت کند.یک شارژ مستقیم ایرانسل شرکت اروپایی اقدام به ساخت تلفن همراهی کرده که ادعا می کند، ساده‌ترین گوشی تلفن همراه دنیا است.
صفحه نمایش کوچکی هم در بخش بالای گوشی دیده شارژ مستقیم ایرانسل می شود که برای نمایش شماره تعبیه شده است. در کناره سمت راست گوشی پورتی برای وارد کردن سیمکارت وجود دارد.
پرینتر دل B1165nfw یک پرینتر لیزری تک رنگ است که می تواند به صورت یک اسکنر مستقل،کپی گیر و یک ماشین فکس عمل نماید. شارژ مستقیم ایرانسل این پرینتر Google Cloud Print، Apple AirPrint و اپلیکیشن آندرویدی موبایل برای دل پشتیبانی می نماید. این پرینتر قادر است که از طریق این اپلیکیشن پرینت دل 40 صفحه را به طور اتوماتیک پرینتر بگیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، نوکیا اعلام شارژ مستقیم ایرانسل کرده شمار کاربران Ovi در بیش از ۱۹۰ کشور سراسر دنیا به ۱۶۵ میلیون نفر رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، ساده ‌ترین گوشی دنیا با نام شارژ مستقیم ایرانسل ‘John’s Phone‘ به بازار می آید.
نوکیا اعلام کرده به طور میانگین روزانه از فروشگاه نرم افزاری شارژ مستقیم ایرانسل Ovi سه میلیون دانلود می شود.
این پرینتر دارای حافظه 128 گیگی است و حداکثر بزرگ نمایی مدارک را تا 400 درصد و حداکثر کوچک سازی آن تا 25 درصد می باشد. حداکثر رزولوشن پرینتی آن 1200 x 1200 شارژ مستقیم ایرانسل dp است.
این گوشی برای سالمندان طراحی شده که غیر از تماس انتظار دیگری از گوشی تلفن همراه ندارند. شارژ مستقیم ایرانسل
واسط کاربری نیز چند مشکل کوچک نیز داشت شارژ مستقیم ایرانسل که بیشتر مربوط به ناپیدا بوددن پوشه ها، طراحی مجدد کنترل های موزیک و تقویمی که رویدادها را بر رویش نشان دهد . این آبدیت ها همچنین بهبود FaceTime و Siri voice بهتر را با خود به هممراه داشته است.
John’s Phone علاوه بر فضایی برای وارد کردن شماره تلفن و آدرس ها، بخشی هم برای بازی دارد که بسیار ساده است. شارژ مستقیم ایرانسل
در حالی که شارژ مستقیم ایرانسل دیگر از پرینترهای لیزری ارائه یک رابط صفحه نمایش لمسی با دکمه های مجازی و توانایی ویرایش عکس ها برای چاپ به طور مستقیم در کنترل پنل برخوردارند این پرینتر فاقد صفحه نمایش لمسی بزرگ برای انجام دستورات می باشد.

م بازدید : 16 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نچه در ادامه خواهد آمد بیان نکاتی در این باره از دیدگاه مدیران چند سرویس مطرح وبلاگ فارسی است و امیدواریم انعکاس این نظرات بتواند تغییرات مثبتی ایرانسل123 در فضای مجازی ایران ایجاد کند.
وی با تاکید بر ترسیم خط فصلی اظهار داشت مخابرات و تئوری های اطلاعات برای تعالی رشد انسان و ارتقاع کسب و ایرانسل123 کارها ایجاد شده است و امیدواریم مدیران بتوانند با ایجاد اینترنت پاک این لکه های ناپاک را از بین ببرند.
به گزارش ایتنا متن ایرانسل123 نامه مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی به شرح زیر است:
اگرچه در چند سال گذشته شاهد ارسال فهرستی از وبلاگ‌ها به سرویس دهندگان توسط نهادهای مرتبط بوده‌ایم اما در چند ماه گذشته درخواست مسدودسازی وبلاگ‌ها افزایشی چند صد در صدی داشته است. مطمئناً چنین حجم بالایی از مسدودسازی در تضعیف فضای ایرانسل123 کلی وبلاگ‌های فارسی موثر بوده و بالطبع و در عمل باعث دلسردی بسیاری از وبلاگ نویسان و نگرش منفی به سرویس‌های وبلاگ ایرانی شده است.بسیاری از وبلاگ‌هایی که در فهرست‌های جدید فیلترینگ دیده می‌شود مواردی‌اند که به نظر می‌رسد از نتایج جست‌وجو در موتور‌های جست‌وجوگر به دست آمده‌اند و از این رو ممکن است وبلاگی به خاطر پستی که چند سال قبل منتشر کرده است امروز فیلتر و مسدود شود. از این رو علیرغم آنکه با توجه به قانون جرایم رایانه‌ای ممکن است برخی مطالب وبلاگ‌ها تخلف به شمار آید اما آیا پسندیده‌تر نیست حداقل در شروع کار به جای مسدودسازی، با فرهنگ‌سازی در مورد مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین اخطار به کاربران متخلف، به حفظ و گسترش فضای سالم وبلاگ‌های فارسی کمک کنیم؟ پیگیری فیلترینگ، روشی ناکارآمد
وی با اشاره به انجام پروژه هایی از جمله پردازش، ابررایانه ها، هوش مصنوعی و شبیه سازی داده ها که در جهت توسعه برنامه های اقتصادی کشور تعریف شده، خاطر نشان کرد: اهداف برنامه پنجم توسعه در مراحل اولیه در مجلس به تصویب رسیده که با تصویب نهایی این برنامه ایرانسل123 امید می رود در طول سال های آتی شاهد، رونق و جنب و جوش در آن حوزه باشم.
با تصویب قانون جرایم رایانه‌ای و شروع فعالیت کارگروه جدید تعیین مصادیق، سیاست‌های جدیدی در این زمینه اعمال شد که مدیران سایت‌های ارائه کننده خدمات وبلاگ نویسی فارسی معتقدند که نتیجه این سیاست‌ها باعث تضعیف موقعیت سرویس‌های وبلاگ ایرانی و آسیب به فضای وبلاگ‌های فارسی شده است. ایرانسل123
عملکرد نهاد فیلترینگ ایرانسل123 و تضعیف موقعیت سرویس‌های وبلاگ فارسی
وی با اشاره به شعار ITU در سال ۲۰۰۹ تحت عنوان محافظت از کودکان در برابر آسیب های اینترنت اعلام کرد باید در سال های آتی سالی را با نام ایرانسل123 حفاظت از خانواده در مقابل آسیب های اینترنت و سالی را با عنوان حفاظت انسان در برابر آسیب های اینترنت داشته باشیم.وی با بیان این که بحث اینترنت یک دغدغه مهم است اظار داشت : اگر نتوانیم مانع این آسیب ها شویم این مشکلات چالش هایی را در بحث های تخصصی ایجاد خواهد کرد.
انتقاد بر نحوه فعلی پیگیری فیلترینگ آن است که از بین هزاران وبلاگ مسدود یا فیلتر شده فقط تعداد انگشت‌شماری از وبلاگ‌ها رفع فیلتر شده‌اند، کمی(قلت) این مقدار ناشی از پیچیدگی نحوه رفع فیلترینگ است. وبلاگ‌نویسی که در فضای مجازی وبلاگ خود را ثبت و فعالیت می‌کند. برای دانستن دلیل مسدودسازی یا محتوایی که باعث فیلترینگ ایرانسل123 وبلاگش شده است مجبور به مراجعه حضوری به دبیرخانه کارگروه و ارائه مشخصات و تعهد است. درصد بسیار پایین وبلاگ‌هایی که رفع فیلتر شده‌اند نشان از ناکارآمدی شیوه کنونی دارد. عملکرد اینچنینی به نفع سرویس‌های وبلاگ خارجی است
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای به نقل از ایتنا ، بخشی از نامه: «آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ایرانسل123 ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.»
تعدادی از مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی در نامه‌ای به کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ، برخی مسائل و مشکلات در زمینه تشخیص و اعمال مصادیق فیلترینگ ایرانسل123 در ووبلاگ‌های فارسی را مطرح کردند.
۱٫ ایرانسل123 موج فیلترینگ، سونامی مسدودسازی!
به گزارش ایتنا مدیران این سایت‌ها در نامه خود تاکید نموده‌اند که مهم‌ترین نقیصه در روش فعلی، تضعیف سرویس‌دهندگان ایرانی وبلاگ است که در نتیجه، کاربران را به استفاده از سرویس‌های خارجی وبلاگ سوق می‌دهد. ایرانسل123
آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده ایرانسل123 از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند

م بازدید : 15 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 سبوحی تاکید کرد: طبق پروانه صادره برای اپراتورهای ارتباطات بین‌المللی ماهواره‌ای، موضوع پروانه این شرکت‌ها، خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه خدمات تلفنی، نمابر و انتقال داده‌های باند باریک و خدمات ارزش افزوده از طریق ارتباطات ماهواره‌ای به صورت سیار و ثابت به تمام متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی است.
گوگل اطلاعات زیادی راجع به این سرویس منتشر نکرده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا خرید شارژ مستقیم ایرانسل و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوگل که پیشتر اعلام کرده بود در صدد راه اندازی یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اجتماعی است نام این شبکه راGoogle +1 اعلام کرد اما ظاهرا تا بهار سال ۲۰۱۱ راه اندازی آن به تاخیر افتاده است.
تعدادی از مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی در نامه‌ای به کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ، برخی مسائل و مشکلات در زمینه تشخیص و اعمال خرید شارژ مستقیم ایرانسل مصادیق فیلترینگ در ووبلاگ‌های فارسی را مطرح کردند.
بر اساس این گزارش، سرگئی برین، یکی از موسسان گوگل روی خرید شارژ مستقیم ایرانسل این پروژه کار می کند.
طبق اعلام روابط عمومی رایتل، شرکت در این مسابقه برای عموم هم وطنان آزاد است. آثار نیز می‌توانند به صورت تک رنگ، سیاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سفید و یا رنگی باشند، همچنین تمامی عکس‌ها باید فاقد قاب بوده و با فرمت jpg و با حجم حد اکثر 4 مگابایت ارسال شوند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی نیز می بایست 30 ثانیه باشد.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
ایرانسل از امکان استفاده از آهنگ پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمینه در زمان انجام مکالمات، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
آرش کریم بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل در خصوص نحوه فعال سازی این سرویس گفت: پس از عرضه این سرویس، مشترکین ایرانسل جهت استفاده از آهنگ پس زمینه، کافی است کدی را پیش از شماره تلفن همراه مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا بتوانند از آهنگ پس زمینه استفاده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای به نقل از ایتنا ، بخشی از نامه: «آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.»
لازم به ذکر است کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور، آرزوهای خود را به یک درخت نمادین به نام "درخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل آرزو" در خیریه نصب می کنند و خیرین هر آرزویی را که مایل باشند برآورده می کنند.
مدیر روابط عمومی ایرانسل، با اشاره به اینکه امکان استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت نیز فراهم شده اظهار کرد: خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین سیمکارتهای ایرانسل برای استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت هم کافی است کدی را پیش از شماره تلفن ثابت مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا این سرویس برای آنان فعال شود.
به نقل از ايسنا، با راه‌اندازی این سرویس، کلیه مشترکین سیم کارتهای ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا از میان موسیقی و آواهای موجود، خرید شارژ مستقیم ایرانسل یکی را انتخاب و در طول مکالمه در پس زمینه مکالمه پخش کنند.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و خرید شارژ مستقیم ایرانسل علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد.
همچنین فروش های ویژه و جشنواره های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.گوگل اعلام کرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اجتماعی خود را با نام Google +1 راه اندازی می کند.
پایگاه اینترنتی رگولاتوری در بخش «دارندگان پروانه»، خرید شارژ مستقیم ایرانسل اسامی شرکت‌های دارای پروانه خدمات GMPCS را دو شرکت «کامپیوتری پردازش باز نوین» و «ارتباطات تلفن آسیا» در محدوده فعالیت سراسر کشور اعلام کرده است.

م بازدید : 56 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی است ایرانسل یک دو سه که در بخش جلویی آن جاسازی شده است.
سامسونگ قیمت و زمان دقیق عرضه این دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از ایرانسل یک دو سه دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است با قیمت هزار تا دو هزار دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
با وجود اینکه بحث راه اندازی اینترنت ملی در ایران بسیار داغ و مورد بحث است و راه اندازی این شبکه در ایران به معنی عدم دسترسی کاربران داخل کشور به شبکه اینترنت جهانی نمیباشد اما اکنون وضعیت نامناسب و بی کیفیت خدمات اینترنت دهی توسط شرکت های تهییه کننده ایرانسل یک دو سه اینترنت (ISP) در داخل کشور باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.
به گزارش ایران سایبری از cnet، استفاده از تلفن های اکسپریای سونی بصوزت پیش فرض این امکان را دارد که از قابلیت کنترلر PlayStation 3 DUALSHOCK 3 در اسمارتفون های ایرانسل یک دو سه اندرویدی خودش پشتیبانی کند.
این شرکت سرویس هایی با سرعت و هزینه کمتر نیز ارائه کرده است.بر طبق گفته های وبسایت Cnet نسخه آزمایشی اینترنت ماهواره ای ViaSat در نمایشگاه CES دارای سرعت بسیار بالایی در لود صفحات و نمایش ویدیو ایرانسل یک دو سه بوده و تصویر زیر نماینگر میانگین سرعت متوسط آپلود و دانلود این سرویس است.
بتازگی شرکت آمریکایی ViaSat سرویسی به نام Exedeراه اندازی کرده است که خدمات Broadband (باند گسترده) ماهواره ای به کاربران ارائه میدهد و آنها را قادر میسازد در بیشتر نقاط کره زمین از طریق ماهواره به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند.این سرویس اولین بار در نمایشگاه CES شهر لاس و وگاس رونمایی شد.اکنون به لطف ماهواره ViaSat-1 که چند ماه پیش به فضا پرتاب شد و نسل بعدی سیستم های ماهواره ایرانسل یک دو سه ای میباشد و با استفاده از دیش های مخصوص Exede کاربران میتوانند با پرداخت هزینه ای معادل ۵۰ دلار در ماه + ۱۴۹٫۹۹ دلار هزینه نصب اولیه اینترنت ماهواره ای را با سرعت دانلود ۱۲Mbps/ آپلود ۳Mbps در اختیار داشتنه باشند.
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و زنگ ایرانسل یک دو سه هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند.
برچسبها: اینترنت ماهواره ای, اینترنت ماهواره ای ViaSat, دیش های مخصوص Exede, راه اندازی اینترنت ملی در ایران, شبکه اینترنت جهانی, ماهواره ViaSat-1, نسل بعدی سیستم های ماهواره ای, نمایشگاه CES, وبسایت Cnet, پرتاب ایرانسل یک دو سه ماهواره به فضا
این اسمارتفونه ها با کمک بلوتوث تبدیل به ایرانسل یک دو سه یک کنسول بازی شده می توانید از بازی های موبایل لذت بیشتری ببرید. در ابتدا نیاز است که با کمک کابل یو اس بی این دو دستگاه را با هم جفت نموده در دفعه های بعد تنها از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل شوند.
سامسونگ در نمایشگاه CES از ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان ایرانسل یک دو سه کنترل آن با استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد.
Xperia Tablet Z از پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی کوالکام بهره می گیرد و به ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه ایرانسل یک دو سه داخلی مجهز است. این تبلت بر خلاف برخی از تبلت های دیگر — نظیر تبلت Google Nexus 10 که سامسونگ آنرا ساخته — قادر به پشتیبانی از کارت های حافظه microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت است.
Xperia Tablet Z به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید گوگل — ملقب به آبنبات ژله ای یا Jelly Bean — مجهز ایرانسل یک دو سه است و احتمال دارد سونی آنرا نیز همانند اسمارت فون Xperia Z به نسخه ۴٫۲ اندروید ارتقاء دهد.
این تبلت علی رغم دارا بودن ایرانسل یک دو سه ظرافت، همانند اسمارت فون Xperia Z از مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و خاک برخوردار است.
در نسخه آزمایشی این کار بر روی اسمارتفون اکسپریا ال که یک تلفن میان رده ای شرکت ژاپنی ایرانسل یک دو سه سونی محسوب می شود صورت پذیرفته بنابراین می توانید این امکان روی اکثر تلفن های خانواده اکسپریا انجام دهید.
حال با ارائه همچنین سرویس هایی در سراسر جهان میتوان امیداور بود که روزی کاربران ایرانی نیز بتوانند طعم خوش اینترنت پر سرعت را با ایرانسل یک دو سه پرداخت هزینه مناسب بچشند.
هنوز مدت زیادی از پایان نمایشگاه CES 2013 که در آن کمپانی سونی از اسمارت فون های Xperia Z و Xperia ZL خود رونمایی نمود نمی گذرد و اینک این کمپانی اقدام به معرفی عضوی دیگر از ایرانسل یک دو سه خانواده Xperia خود — یعنی تبلت Xperia Tablet Z — نموده است. شاید دلیل معرفی نشدن این تبلت در نمایشگاه این بوده که سونی قصد نداشته آنرا به این زودی ها معرفی نماید، اما با منتشر شدن غیر رسمی عکس ها و مشخصات آن در رسانه ها، تصمیم به معرفی رسمی زودهنگام این تبلت گرفته است.
Xperia Tablet Z سونی تبلتی ظریف با ضخامت ۶٫۹ میلی متر (۰٫۳ میلی متر کمتر از ضخامت iPad mini) و وزن ۴۹۵ گرم (۱۵۷ گرم کمتر از وزن iPad 4) است که به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ x 1200 مجهز می باشد. صفحه نمایش Reality Display این تبلت از نسل دوم موتور Mobile Bravia سونی بهره می گیرد که امکان بهینه ایرانسل یک دو سه سازی لحظه ای و پویای کنتراست را همراه با حذف نویز به این صفحه نمایش می دهد.

م بازدید : 16 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 میسکو لس، دانشجوی دوره پسادکترا در دانشگاه MIT و مسئول این پروژه در کنفرانس Hot شارژ اتوماتیک ایرانسل Chips هنگام معرفی این پردازنده گفت: در ساخت این پردازنده که Execution Migraine Machine نام دارد، تلاش شده است تا ترافیک در درون تراشه کاهش یابد؛ این امر باعث خواهد شد تا انجام محاسبات سریع‌ تر از گذشته انجام پذیرد و مصرف انرژی نیز کاهشی چشمگیر داشته باشد.
دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، موفق به ساخت یک پردازنده جدید با 110 هسته پردازشی شده‌اند. هدف آن‌ها از انجام این کار کاهش مصرف انرژی در پردازنده و افزایش کارایی آن در گجت‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی شارژ اتوماتیک ایرانسل و حتی سرورهای بزرگ است.
سيستم عامل هر دو گوشی‌ اندروید 4.2 می باشد و با حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابايتی راهی بازار شده اند. هیچ کدام MicroSD برای اضافه شارژ اتوماتیک ایرانسل کردن حافظه ندارند (در اینجا گلکسی S4 برتر است).
از آن‌جا که این محصول فعلا مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند و محققان در شارژ اتوماتیک ایرانسل حال توسعه آن هستند، نباید منتظر حضور این محصول به همین زودی‌ها در بازار باشیم.
خبرهای مبتنی بر رونمایی از شارژ اتوماتیک ایرانسل iOS جدید همزمان با رونمایی از آیفون‌های 5S و 5C به حقيقت نزديك شده است، يعنی با توجه به رونمایی از این گوشی‌ها در تاریخ 10 سپتامبر باید منتظر معرفی این سیستم نرم‌افزاری جدید هم باشیم.
وی در ادامه می‌گوید: این محصول، تراشه‌ای است که برای انجام امور روزمره و رایج طراحی شده است. این بدان معنی است که می‌توان تمامی کارهای معمولی که پردازنده‌های فعلی قادر شارژ اتوماتیک ایرانسل به انجام آن‌ها هستند را با استفاده از آن انجام داد. تراشه‌ای که ما موفق به ساخت آن شده‌ایم هیچ شباهتی به پردازنده‌های گرافیکی موجود که برای تسریع عملکرد‌های محاسباتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، ندارد.
موتو X پردازنده ای موسوم به x8 داشته که سرعت 1.7 گیگاهرتزی دارد و البته فرایند پردازش و محاسبه با فناوری جدیدی صورت شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفته است، در حالی که G2 ال جی، چهار هسته ای Snapdragon با سرعت 2.26 گیگاهرتز دارد.
گفته می‌شود که از این تاریخ به بعد iOS7 در اختیار تمام کاربران اپل خواهد بود و به راحتی می‌توانند نرم‌افزار خود را بروزرسانی کنند.این شايعه توسط برخی ایمیل‌ها از شرکت‌های زیرمجموعه اپل به مشترکان پخش شده است و حالا تمامی علاقمندان به این برند منتظر نسخه بروز سیستم شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل هستند.
شزكت های ال جی و موتورولا (با همكاری گوگل) گوشی هایی را به تازگی معرفی كرده اند. هر دو اين اين گوشی‌ها دارای مشخصاتی هستند كه آنها را در رديف گوشی های درجه اول بازار قرار می دهد، سازندگان گوشی G2 شارژ اتوماتیک ایرانسل ادعای طراحی منحصر به فرد اين گوشی را دارند و در طرف ديگر Moto X با ويژگی سفارشی سازی نظر بسياری از كاربران را به سوی خود جلب كردi است.
هر دو 2 گیگابايت رم داشته و اتصالات نسل چهارم، LTE و ... را پشتیبانی می کنند. دوربین اصلی ال جی 13 مگاپیکسلی تعریف شارژ اتوماتیک ایرانسل شده و برای موتو 10 مگاپیکسل است.
وزن موتو 130 گرم بوده و وزن G2 نیز 140 گرم تعریف شده است. صفحه نمايش موتو 4.7 اینچی بوده و صفحه نمايش G2 نیز 5.2 اینچ که بزرگتر از موتو شارژ اتوماتیک ایرانسل ايكس است.
صاحب نظران با شارژ اتوماتیک ایرانسل توجه به خروج هنگفت ارز برای واردات، تأکید می‌کنند که وزارت صنعت باید استراتژی مشخصی برای پاسخ به این حجم عظیم تقاضا، کیفی سازی تولیدات داخل و هدایت سلیقه‌های ایرانی به سمت محصولات وطنی تعریف کند.
البته گفته می‌شود که برخی اطلاع‌رسانی ها پیرو شایعه‌ای واحد بوده که حال با توجه به حجم وسیع اطلاع‌رسانی تبدیل به یک جریان شده است.شرکت Nuance هم که ارتباط نزدیکی با اپل دارد اقدام به منتشر کردن چنین خبری کرده و گفته که معرفی این سیستم عامل از دیگر برنامه‌های این شرکت (اپل) برای 10 سپتامبر، ( 19 شهريور) است.البته باید در نظر داشت که این شرکت به هیچ عنوان نقش سخنگویی برای اپل را ندارد و مطالبی را هم که شارژ اتوماتیک ایرانسل بیان کرده صرفا برداشت خودش از برنامه‌های اپل در آینده بوده است.
از لحاظ اندازه، گوشی موتو ایکس در ابعاد 129 در 65 در 10.4 میلیمتر ساخته شده است، در حالی که گوشی جی 2 شارژ اتوماتیک ایرانسل در ابعاد 127 در 71در 8.9 میلیمتر ساخته شده است.
هر دو بلوتوث 4 دارند و از لحاظ باطری موتو شارژ اتوماتیک ایرانسل 2200mAh و باطری ال جی 3000mAh تعریف شده است.
وضوح تصویری ال جی 1920×1080 پیکسل و وضوح موتو 720×1280 است که قطعا شارژ اتوماتیک ایرانسل ال جی سر تر است.
مشخصات فنی اين دو گوشی كنار شارژ اتوماتیک ایرانسل هم جمع آوری شده و حالا كاربران می توانند به راحتی اين دو گوشی‌ را از لحاظ كارایی قضاوت كنند. بر اساس تحقیقات به عمل آمده توسط محققین دانشگاه MIT، آنها تصمیم به ساخت و توسعه پردازنده 110 هسته‌ای برای افزایش قدرت و کاهش مصرف انرژی گرفتند و اکنون مشغول بکارهستند.
مقايسه اين دو گوشی می تواند مورد توجه كاربران گوشی های هوشمند واقع شود شارژ اتوما

م بازدید : 11 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 سونی در روزهایی باقی مانده به معرفی پرچمدار جدید خود بسیار پر سر و صدا بوده اما در روز گذشته اخبار خاصی از سونی در منابع خبری مختلف منتشر نشده بود. ما هم برای همین و به منظور تنوع چند تصویر زیبا از اکسپریا زد اولترا را برای شما قرار میدهیم . امیدوارم از irancell123 این تصاویر لذت ببرید.
من آموزش و فایل هارو در یک فایل زیپ گزاشته ام irancell123 که میتوانید انرا در زیر دانلود کنید.
پس از معرفی آخرین نسخه از اندروید سونی به سرعت دست به کار شده irancell123 و آزمایشات این نسخه را بر روی دستگاه های اکسپریا آغاز کرده است. در حالی که حدود ۱۲ ساعت از معرفی رسمی اندروید ۴٫۳ نگذشته بود سونی لیستی از گوشی هایی را که به این نسخه به روز میشوند را معرفی کرد. هرچند طبق گفته سونی آن لیست نهایی سونی برای به روزرسانی به اندروید ۴٫۳ نبود.
با irancell123 توجه به شباهت سخت افزاری اکسپریا اس و آکرو اس و اس ال در صورت عرضه این به روز رسانی برای اکسپریا اس دو دستگاه دیگر نیز این آپدیت را دریافت میکنند.
این دستگاه قرار است با نامهای C6902 , C6903 , C6906 وارد بازار های جهانی شود اما برای بازار ژاپن ماجرا کمی تفاوت دارد. NTT Docomo که پیش از این نیز گوشی هایی را برای خود جدا irancell123 از بازارهای جهانی داشت اکنون نیز قرار است که هونامی را با عنوان SO-01F وارد بازار ژاپن کند.
آپدیت های قبلی جلی بین ۴٫۱٫۲ برای اکسپریا اس با سری عددی B.0 منتشر میشدند اما irancell123 حالا آپدیت پیش رو با سری متفاوتی قرار است عرضه شود. به همین خاطر احتمال اینکه این آپدیت برای نسخه های بالاتر از ۴٫۱٫۲ باشد نیز وجود دارد اما احتمالش کم است زیرا ما در سایت ptcrb.com که بررسی کردیم دیدیم زمان اندروید 4 اپدیتی از A.0 به A.1 ارئه شد ولی نسخه ی اندروید تغییر نکرد حالا هم از B.0 به B.1 اپدیت میشود احتمالا اگه بخواد نسخه ی اندروید تغییر کنه باید با بیلد نامبر 6.3B باشه اما بازهم احتمال تغییر نسخه وجود داره.
اگر به یاد داشته باشید در ماه ژوئن بود که گزارشاتی مبنی بر ارائه آپدیت جدید سونی برای اکسپریا اس در ماه ژولای رسیده بود. که با وجود به پایان رسیدن ماه ژولای هنوز این آپدیت منتشر نشده است. اما حالا در تالار پشتیبانی سونی یکی از اعضای تیم پشتیبانی اعلام کرده که آپدیت جدیدی برای این گوشی با سری ساخت ۶٫۲٫B.1.XX در irancell123 راه است.
یکی از بزرگ ترین دغدغه های کاربران اندرویدی ایرانی عدم استفاده از گوگل پلی (اندروید مارکت) است که اول تحریم بودیم و بعد از برداشتن تحریم های دیگه کسی نفهمید چه شد چون بعضی وقت ها برنامه باز میشد ولی زمان دانلود پیغام فیلتر میداد irancell123 ولی به هر حال ما امروز این دغدغه را به سادگی حل کرده ایم که خود ماهم اینطور استفاده میکنیم این روش کاملا کار میکند ولی نیاز به دستگاه روت یا دستگاه هایی که اندروید 4 به بالا نیاز دارد.و بر روی دستگاه های : xperia slو xperia solaو xperia pو galaxy s2و galaxy s3 امتحان شده.
به نقل از Fredik Ekstrand مدیر بخش نرم افزاری سونی این آپدیت هم اکنون در حال آزمایش بر روی دستگاههای اکسپریا است. تغییرات این نسخه نسبت به قبل شامل بهبود عملکرد سیستم، قفل صفحه نمایش، لانچر، دفترچه تلفن، مجموعه برنامه های رسانه های irancell123 جدید (واکمن، آلبوم، فیلم)، گزینه های بیشتر برای پیام های متنی، به روز رسانی وضعیت های صوتی و صفحه کلید با امکانات جدید می باشد.
چند روز irancell123 قبل بود که خبری مبنی بر آپدیت جدید سونی برای اکسپریا اس و اس ال برای شما قرار داده بودیم. حالا تصاویری از این آپدیت به بیرون درز کرده که ساختار این به روز رسانی را نشان میدهد. این آپدیت که تردید در نسخه اندروید آن نیز وجود داشت حالا مشخص شده است که بر پایه همان اندروید ۴٫۱٫۲ خواهد بود.
حالا سونی در خبری تکمیلی اعلام کرد تمامی دستگاه های اکسپریا ۲۰۱۳ به اندروید ۴٫۳ به روز میشوند اما نکته ای که برای بسیاری امیدوار کننده است اینکه قرار است تعدادی از دستگاه های ۲۰۱۲ نیز به طور مستقیم از اندروید ۴٫۱ به ۴٫۳ به روز شوند. البته سونی هنوز اسمی از گوشی های ۲۰۱۲ که قرار است آپدیت جدید را دریافت کنند نبرده است اما انتظار میرود تعدادی از این گوشی ها با توجه به توان سخت افزاری بالاتر بتوانند این آپدیت را irancell123 دریافت کنند.
شماره ساخت این آپدیت irancell123 ۶٫۲٫B.1.96 و بر پایه اندروید ۴٫۱٫۲ خواهد بود. اما مهمترین نکته در این به روزرسانی این طور که اعلام شده است حل مشکل فیلم برداری در حالت فول اچ دی ۱۰۸۰ خواهد بود. این آپدیت تا اواخر همین ماه میلادی یعنی دهه اول شهریور ماه منتشر خواهد شد.
xperiablog پرجمدار جدید سونی با نام هونامی قرار است که در ماه سپتامبر و در نمایشگاه موبایل برلین رونمایی شود. بدون شک این دستگاه یکی irancell123 از پر سر و صدا ترین دیوایسهای این نمایشگاه خواهد بود که قرار است بعد از معرفی به تمامی بازارهای جهانی عرضه شود.
در این ویدیو کارکرد با قلم روی گوشی،گرفتن عکس با دوربین،تماشای ویدیو و تست پنجمارک نیز مشاهده میشود،در آخر نیز توسط ۲ خانم تایلندی تست ضد آب بودن آن صورت میگیرد،پیشنهاد میکنیم این ویدیوی جالب را از دست irancell123 ندهید! شما میتوانید از لینک آپارات ان را تماشا و دانلود کنید

م بازدید : 73 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

مادربردهای H81 از امکانات محدودتری نسبت به مادربردهای Z87 برخوردارند اما در عوض قیمت شارژ مستقیم ایرانسل مناسب تری دارند.
حالا با نشستن گرد و خاک حاصل از این اعلام باز نشستگی استیو بالمر به میزان 789 میلیون دلار خود را ثروتمندتر می‌یابد! (توجه کنید اعلام بازنشستگی=789 میلیون دلار سود) فوربس این را هم ذکر کرده است که اگر بالمر 78 میلیون سهم دیگر خود را در سال 2010 نفروخته بود احتمالا امسال می‌توانست به مرز 1 میلیارد سود هم برسد!بالمر از سال شارژ مستقیم ایرانسل 1980 که به مایکروسافت پیوست همواره سمت‌های مهمی را داشته است و از سال 2000 که بیل گیتس کناره گیری کرد، رسما مدیرعامل مایکروسافت بوده است. در سال‌های مدیریت بالمر، مایکروسافت رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد و با ارائه سیستم عامل ویندوز XP درآمد شگفت انگیزی را بدست آورد. البته حتی خود او نیز اشتباهاتی همچون عرضه ویندوز ویستا را قبول دارد.
از پروژه شکست خورده ویندوز ویستا گرفته تا تأخیر چندساله این شرکت برای سر و سامان دادن به سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های هوشمند که باعث شده است تا ویندوزفون نتواند به این راحتی‌ها بر دو رقیب سرسخت خود یعنی iOS و اندروید چیره شود. همه این مشکلات در زمانی صورت گرفته‌اند که استیو بالمر بر مسند قدرت نشسته بود. ممکن است بالمر یک اقتصاددان خبره و کاربلد باشد اما شواهد نشان شارژ مستقیم ایرانسل می‌دهد که یک مدیر خردمند و با بینش قوی نیست و دلیل این ادعا نیز اوضاع نه چندان مناسب مایکروسافت در این روزها است.
بالمر قطعا در نوع خود منحصر به فرد است. فردی که با روحیه خاصی بر شارژ مستقیم ایرانسل روی سن بالا و پایین می‌پرد و از خود صداهای عجیب و غریب در می‌آورد. ممکن است بگویید این رفتار کاملا شخصی است و ارتباطی به دیگران ندارد که وی چگونه رفتار می‌کند. اما باید در نظر داشت که مایکروسافت یک شرکت چند صد میلیارد دلاری است و کوچکترین حرکت نامتعارفی از سوی بالاترین مقام اجرایی آن تاثیر بسیار بدی بر آینده این شرکت خواهد داشت.
گیگابایت چند ماه پیش مادربردهای شارژ مستقیم ایرانسل قدرتمند مبتنی بر پردازنده Z87 اینتل را معرفی کرد، از آنجایی که این تراشه امکانات متنوع و حرفه‌ای را ارائه می‌کند که شاید کمتر به کار کاربران عادی بیاید، اغلب کاربران منتظر عرضه مادربردهای مبتنی بر تراشه H81 اینتل بودند تا بتوانند انتخاب‌های ارزان قیمت‌تری را تجربه کنند. حال علاوه بر ایسوس، گیگابایت نیز مادربردهای مبتنی بر این تراشه اینتل را معرفی کرده که در ادامه مطلب به معرفی آنها می‌پردازیم.
H81 تراشه جدید اینتل است که همچون Z87 قادر به پشتیبانی از سوکت LGA1150 و پردازنده‌های نسل چهارم اینتل (Haswell) است. این تراشه شارژ مستقیم ایرانسل امکانات محدودتری نسبت به Z87 و حتی H87 دارد و از اسلات‌های کمتر حافظه رم و PCI Express پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل انتظار می‌رود مادربردهای مبتنی بر این تراشه با قیمت مناسب تری روانه بازار شوند. H81 دو درگاه SATA 6Gbps، دو درگاه USB 3.0، یک اسلات PCIe 2.0 x16 از طریق CPU و 6 درگاه PCIe 2.0 از طریق کانال چیپست را ارائه می‌کند. اما این تراشه از RAID یا فناوری Smart Response پشتیبانی نمی‌کند.
فارغ از هر گونه تعصب و جهت گیری، به نظر می‌رسد که نسل پیشین مدیران عاملی که کمپانی‌هایی چند ملیتی مانند اپل، جنرال الکتریک، مایکروسافت و... را بر عهده داشتند، از توانایی‌ زیادی در زمینه سخنرانی و جذب مخاطب به بهترین شکل، برخوردار بودند. برای مثال افرادی همچون شارژ مستقیم ایرانسل بیل گیتس، استیو جابز و جک ولش از این جمله‌ هستند.
ای کاش بالمر به جای این‌همه پیش بینی اشتباه در مورد رقبا (مثلا پیش بینی در مورد فروش نرفتن آیفون به دلیل گران بودن در سال ۲۰۰۷) کمی دقیق تر عمل می‌کرد و از مشاورین برجسته کمک می‌گرفت.به شخصه هنگامی که فیلم‌های سخنرانی بالمر را مشاهده می‌کنم تصورم بر این است که وی همه مخاطبان خود را کودک فرض کرده و با ادا درآوردن سعی در جلب نظر شارژ مستقیم ایرانسل آن‌ها دارد. این شما و این هم ویدیوی لحظات ننگین حضور بالمر در مایکروسافت:
همانطور که می‌دانید استیو بالمر حداکثر تا یک سال آینده، به طور رسمی بازنشسته می‌شود و سران مایکروسافت از هم‌اکنون به دنبال جانشینی مناسب برای وی هستند. در این مقاله قصد داریم شارژ مستقیم ایرانسل لحظاتی را به شما نشان دهیم که استیو بالمر در آن‌ها به انجام کارهایی می‌پردازد که در فرهنگ لغت ما به لودگی مشهورند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
شکی نیست که مایکروسافت با روزهای اوج خود بسیار فاصله دارد و متأسفانه این فاصله هر روز بیشتر شارژ مستقیم ایرانسل و بیشتر می‌شود و بالمر در رأس هرم این مشکلات قرار دارد زیرا امسال سیزدهمین سال حضور او در مایکروسافت به عنوان مدیرعامل است.
اگر به عملکرد ۳۳ ساله بالمر به دقت بنگریم، نکاتی را متوجه می‌شویم که نشان دهنده این موضوع هستند که این شارژ مستقیم ایرانسل فرد شاید جانشین خوبی برای گیتس نبوده است. این موضوع را می‌توان هم در شخصیت فردی بالمر دید و هم در نتیجه عملکرد شرکت تحت امر وی.
بر هیچ کس پوشیده نیست که مدیرعامل یک شرکت (چه کوچک و شارژ مستقیم ایرانسل چه بزرگ) یک نماد زنده و کامل از فرهنگ درون یک شرکت است. شخصیت، یک ویژگی کیفی است و نمی‌توان برای آن عدد و نمره تعیین نمود، اما هر کسی می‌تواند تشخیص دهد که آیا فردی از حداقل شخصیت لازم برای انجام کارها برخوردار است یا خیر.
البته قصد نداریم تمامی مشکلات را بر دوش بالمر بگذاریم اما نباید فراموش کرد که علاوه بر اینکه بهترین مزایا و پاداش‌ها برای مدیر عامل است و پس از شارژ مستقیم ایرانسل کسب هر موفقیت، نام او است که اول بر سر زبان‌ها می‌افتد، در مواقع بحران و شکست نیز مدیرعامل است که اولین و اصلی ترین فرد تقصیرکار

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 12,326