loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

مرکز تولید تلفن‌های همراه سونی از گوشی هوشمند ضدآب جدیدی رونمایی کرده ایرانسل123 است که Xperia Z1 نام دارد و از اواخر ماه جاری میلادی برای فروش وارد بازار جهانی می‌شود.
این گوشی هوشمند از شبکه ایرانسل123 مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می‌کند و با پشتیبانی از استانداردهای IP55 و IP58 به صورت ضدآب و ضدگرد و غبار ساخته شده است.
لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ قرار است از سه ماهه پایانی سال ایرانسل123 ۲۰۱۳ با قیمت پایه ۹۹۹ پوند و لپ تاپ ایسر اسپایر ای ۱ نیز با قیمت پایه ۳۹۹ پوند از اواسط ماه اکتبر وارد بازار اروپا، خاورمیانه و افریقا بشوند.
لپ تاپ Acer,نوت بوک Acer Aspire ایرانسل123 R7,لپ تاپ ایسر
لپ تاپ ایرانسل123 Acer,نوت بوک Acer Aspire R7,لپ تاپ ایسر
نسخه ۱۴ اینچی نیز تنها از پردازنده گرافیکی GT740M بهره ایرانسل123 خواهد برد که قابلیت سوئیچ میان آن و پردازنده مجتمع گرافیکی را برای شما به وجود خواهد آورد.
دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند پیشرفته مبتنی بر فناوری CMOS ساخته شده است و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. این دوربین دیجیتالی به پردازنده تصویری BIONZ ایرانسل123 مجهز شده است.
نوت بوک Acer Aspire R7 تا کنون جوایزی ایرانسل123 مانند بهترین انتخاب (Best Choice) در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳، جایزه طراحی Red Dot و همچنین d&i را دریافت کرده است. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی لمسی می تواند تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را به نمایش بگذارد.
ایسر از ایرانسل123 دو لپ تاپ با طراحی بی نظیر رونمایی کرد
لپ تاپ بعدی ایسر با نام Aspire E1 یک محصول قدرتمند برای کارهای روزمره است که پردازنده نسل چهارم Core اینتل و یا پردازنده AMD APU را به عنوان قلب تپنده در اختیار دارد. این محصول در دو نسخه ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی تولید می گردد که برای نسخه ۱۵٫۶ اینچی آن پردازنده ایرانسل123 های گرافیکی مختلفی مانند Nvidia GT720M، Nvidia GT740M و AMD HD 8000M در نظر گرفته شده است.
کمپانی سامسونگ به طور رسمی از جدیدترین نسخه فبلت خود یعنی گلکسی نوت 3 پرده برداشت. این گوشی جدید نسبت به نسل قبلی خود باریک‌تر شده و ایرانسل123 از طراحی زیباتری برخوردار است.
درواقع اين مكعب يك آمپلي فاير اختصاصي براي گوشي همراه شماست. BoomBass با ابعاد 64x64x64 میلیمتر به ایرانسل123 ساب ووفر مجهز است.
مهم ترین قابلیت بی نظیر این نوت بوک، تغییر زاویه نمایش در چهار حالت (Ezel، Display، Pad و Notebook) ایرانسل123 است که می توانید از Aspire R7 در شرایط بسیار متفاوتی استفاده کنید.
گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود ایرانسل123 از فناوری G Lens با زاویه گسترده ۲۷ میلیمتری بهره برده و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.
BoomBass يك ایرانسل123 وسيله جانبي كوچك است كه مي تواند گوشي همراه شما را به يك بلندگوشي كاملا قوي مجهز كند.
گوشی هوشمند Xperia Z1 شامل پردازنده Snapdragon 800 با چهار هسته پردازشگر مجزا می‌شود که هر ایرانسل123 هسته قادر است، با توان 2.2 گیگاهرتز فعالیت کند.
اين اسپيكر ایرانسل123 HTC از Bluetooth و NFC براي ارتباط با گوشي هوشمند كمك مي گيرد و از باتری 1200 میلی آمپر بهره مي برد كه تا 9 ساعت پخش موسیقی و 120 ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي كند.
پس از خبر رونمايي گوشي هاي جديد Desire 600/601 و ارائه نسخه آبي رنگ HTC One و One mini؛ HTC يك خبر غافلگيرانه ديگر ایرانسل123 هم براي كاربرانش دارد.
لپ تاپ Aspire R7 به دوازده گیگابایت حافظه رم و ایرانسل123 ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی هارد دیسک (قابل انتخاب و تعویض با SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) مجهز است. صفحه کلید با کلید های کامل، به نور پس زمینه نیز مجهز گردیده و سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ نیز به همراه نرم افزار ها و قابلیت های جدید خود می تواند شما را در یک شرایط متفاوت قرار دهد.
به نقل از سلولار – نیوز گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود از فناوری G Lens ایرانسل123 با زاویه گسترده 27 میلی‌متری بهره برده است و برای شفافیت تصاویر تهیه شده نیز فناوری F2.0 را در خود جا داده است.
شرکت سونی برای این گوشی هوشمند ضدآب یک شاتر سخت‌افزاری مجزا برای تصویربرداری در ایرانسل123 نظر گرفته است و امکان زوم 3x یا همان سه‌برابری را برای کاربران فراهم می‌کند.
ایسر از دو لپ تاپ جدید خود که در طراحی حرفه ای حرف زیادی برای گفتن ایرانسل123 دارند، رونمایی کرد. لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ که به پردازنده نسل چهارم Core اینتل (Haswell) مجهز است به دلیل برخورداری از صفحه نمایش لمسی، یک قلم مخصوص نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
گلکسی نوت 3 سامسونگ با قابلیت ایرانسل123 های متنوع نرم افزاری جدید رسما معرفی شد
از نمای جلویی، این گوشی شبیه به مدل‌های قبلی است، اما تغییرات محسوسی در کل پروسه طراحی آن اعمال شده است. ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 220
  • بازدید کلی : 12,508