loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 92 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 بعضی از اوقات حتی برنامه‌هایی که در داخل برنامه اجازه مصرف دیتا را به آن‌ها نداده‌اید به مصرف دیتا در پس زمینه می‌پردازند. در اندروید بستی حصیری به بعد این امکان وجود دارد که در قسمت Settings > Data Usage متوجه شوید کدام برنامه‌ها مشغول مصرف دیتا هستند. در اینجا دو گزینه برای هر برنامه وجود دارد یکی به نام Foreground که نشان دهند مصرف دیتای برنامه زمانی است که از آن استفاده می کنید و دیگری Background است که نشان خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهنده مصرف دیتای برنامه زمانی است که در پس زیمنه باز است و شما از آن استفاده نمی کنید. اگر دیدید که یک برنامه مصرف زیادی دارد و باعث مصرف زیاد باتری شما می شود تیک گزینه Restrict background data را بزنید تا مصرف دیتا محدود شود، فقط توجه کنید با فعال کردن این گزینه مصرف دیتا برای تمام برنامه‌های باز محدود خواهد شد.
ویژگی Sync خرید شارژ مستقیم ایرانسل را بررسی کنید
شما هم دوست دارید بدانید گوشی‌های پرچمدار کنونی چه کیفیت دوربینی دارند و در عمل خرید شارژ مستقیم ایرانسل کدام یک بهترین عکس را خواهند گرفت؟
تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را در گوشی دارد و دشمن خرید شارژ مستقیم ایرانسل باتری شما است.
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرور گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
تنظیمات دیتایی برنامه‌ها را به صروت خودکار در برنامه‌ها تغییر دهید.برای اینکه کاربر یک تجربه خوب از برنامه داشته باشد و همیشه در دسترس تمام برنامه‌ها باشد، اپلیکیشن‌ها طوری طراحی می‌شوند که در پس زمینه باز خواهند ماند و خود را از طریق مصرف دیتا بروز خرید شارژ مستقیم ایرانسل نگه می‌دارند. به عنوان مثال گوگل پلاس از عکس‌ها و ویدئوهای شما به محض اینکه شما عکس‌ می‌گیرید یک نسخه پشتیبان می‌گیرد در حالی که بعضی از برنامه‌ها این امکان را می‌دهند که شما به صورت دلخواه تنظیم کنید که می‌خواهید بروز شوند یا خیر، بنابراین برای بعضی از برنامه‌هایی که فکر می کنید کمتر ضرورت دارد تا بروز شوند بهتر است در داخل تنظیمات برنامه گزینه مصرف دیتا را خاموش کنید.
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی از برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را خرید شارژ مستقیم ایرانسل در خود دارد فعال کنید.
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق وای فای دانلود کنید. در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
جی اس ام در این مقاله قصد دارد که به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.
می‌توانید عکس‌های گرفته شده با این گوشی‌ها را در کنار هم در خرید شارژ مستقیم ایرانسل ادامه مشاهده کنید.
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند خرید شارژ مستقیم ایرانسل و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
دستری برنامه‌ها را به مصرف دیتا در پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمینه قطع کنید
خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی در کشور ما به صورت خودکار غیرفعال است، خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای اینکه اجازه ندهید برنامه‌ها از طریق گوگل پلی به صورت خودکار بروز شوند باید به این فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات گزینه برزورسانی خودکار را یا خاموش کنید یا اینکه اجازه دهید تنها در زمانی که Wi-Fi در دسترس است این کار انجام گیرد.
به گزارش جی اس ام وبسایت Cnet کار را برای ما راحت کرده است این وبسایت با دوربین 5 گوشی آیفون 5 اس، HTC One، لومیا 1020، گلکسی اس 4 و آیفون 5 از تعدادی سوژه یکسان عکس گرفته‌اند. سی نت دوربین تمام گوشی‌ها را در حالت پیشفرض قرار داده و از حالت خودکار استفاده کرده است. همچنین HDR نیز خاموش بوده تا خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرایط کاملا برابر باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 12,307