loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 254 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

دزفولی افزود: ما هم نمی‌توانیم غیر ازاین روند را پیگیری کنیم و منتظریم وزارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارتباطات تعیین تکلیف کند و به سمت ۳G و LTE برویم و از صرف سرمایه کشور برای سرمایه گذاری مجدد و کم بهره و کم خاصیت جلوگلیری کنیم.
وی گفت: برای یک برنامه بلندمدت طی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵ سال آینده باید هر شرکتی در سه زمینه شامل ارتقای شبکه و افزایش کیفیت شبکه خود که می‌تواند با LTE همراه باشد، افزایش پوشش حوزه ICT از سوی شرکت‌ها و بستر ارایه خدمات سرمایه‌گذاری کند
وی با ارایه گزارشی از روند بازار ارتباطات در جهان گفت: در سال ۲۰۰۳ کمتر از یک دستگاه متصل به اینترنت به ازای هر شخص وجود داشت اما در سال ۲۰۲۰ این عدد بیشتر از ۶ دستگاه خواهد بود بطوریکه تا سال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۰۱۶ نزدیک به ۵۰ میلیارد دستگاه به اینترنت متصل خواهند بود.
ایرانسل در مراسم سالروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ششمین سالگرد راه‌اندازی شبکه خود چهار سرویس جدید را به مشتریانش معرفی کرد.
مدیرعامل ایرانسل با اشاره به رشد ۹۳ درصدی مشترکان وایمکس این اپراتور در مقایسه با سال قبل، تعداد آنها را ۳۳۷ هزار مشترک با ۷۸۶ نماینده فروش وایمکس در استان‌های تحت پوشش و ۷۲۷ سایت در ۳۴ شهر از ۷ استان کشور ذکر کرد و گفت: میزان ترافیک مورد استفاده مشترکان وایمکس ایرانسل نیز طی یکسال گذشته ۸۰ درصد رشد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته است.
چهارسوی ایرانسل همچنین پاسخی به نیاز بازار خواهد بود. بستری که می‌توانند شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار و ارایه سرویس‌های جدید و مدرن برای افزایش درآمد خود به مشترکان ایرانسل که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، ارایه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دهند.
سرویس اطلاعات شهری نیز بر مبنای نیاز مشترک و تهیه اطلاعات مورد نیاز آن تهیه شده است که براساس آن می‌تواند نقاط مورد علاقه خود را پیدا کرده و نتایج آن را از طریق پیام کوتاه برای ارایه آدرس یا پیام چندرسانه‌ای برای ارایه آدرس و نقشه دریافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنند.
رشد ۹۳ درصدی مشترکان وایمکس ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مهاجرت ایرانسل به ۳G و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل LTE منتظر رای رگولاتوری است
وی، ارایه سرویس‌های پیشرفته از جمله سامانه پاسخگویی خودکار (IVR) با استفاده از سیستم یکپارچه مدیریت روابط مشتریان (CRM) را جزو اقدامات انجام شده در حوزه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مرکز تماس ایرانسل عنوان کرد.
درخواست تخصیص ارز دولتی بی‌پاسخ مانده است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گفته مدیر چرخه حیات محصولات ایرانسل افزایش ۱۴ درصدی درآمد دیتا در هر سال و افزایش متوسط ۵۵ درصدی شرکت‌های تهیه‌کننده و توسعه‌دهنده برنامه‌‌های کاربردی منجر به سودآوری نزدیک به ۵۰ میلیارد دلاری کل بازار برنامه‌های کاربردی تا سال ۲۰۱۶ خواهد شد. وی اظهار داشت: همچنین در سال ۲۰۱۲ متوسط ماهیانه ارسال پیامک به ازای هر کاربر حدود ۱۲۵ پیام کوتاه خواهد بود که این عدد در سال ۲۰۱۶ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با رشد ۱۶ درصدی به ۱۴۶ پیام کوتاه در ماه می‌رسد اما در همین حال برنامه‌های کاربردی با رشد ۵ درصدی مواجه خواهند شد. وی افزود: دیتای ایرانسل در طول یک سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است و در همین مقطع زمانی شاهد رشد ۳۶ درصدی بازار محتوا با استفاده از بستر ویترین بودیم.
چارسوی ایرانسل یا Irancell App Store، اطلاعات شهری، نانو سیم و چتر وایمکس سرویس‌های جدیدی بودند که ایرانسل از عرضه آنها تا پایان سال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۱ خبر داد.
چتر وایمکس ایرانسل نیز برای استفاده از سرویس اینترنت در محیط های عمومی و استفاده از قابلیت وای فای لپ‌تا‌پ‌ها و گوشی‌ها راه‌اندازی شده که در صورت دریافت مجوزهای قانونی آماده ارایه است. نانوسیم ایرانسل نیز با برگزاری نمایشگاه تله‌کام در بازار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به صورت گسترده عرضه خواهد شد.
دزفولی با اشاره به اینکه درحال حاضر ایرانسل بیش از ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار نقطه فروش در سطح کشور دارد که ۶۵ درصد آن بر پایه فروش الکترونیکی است، گفت: این نقاط شامل ۲۵ هزار و ۷۰۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودپرداز، ۵۶۰ وب کیوسک، بیش از ۴۰۰ هزار فروشنده، بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ عامل فروش و خدمات پس از فروش و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار پایانه فروشگاهی هستند.
وی، میزان اشتغال مستقیم ایرانسل را ۱۸۷۰ نفر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عنوان کرد و افزود: ایرانسل موفق به کارآفرینی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۴۰ هزار نفر شده است.
وی ادامه داد: مقدمات صعود به LTE و ۳G را فراهم کردیم اما معنی‌اش این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیست که کل سرمایه گذاری لازم را برای این کار صرف کرده‌ایم چراکه حوزه LTE شبیه نسل‌های دوم و سوم فناوری تلفن همراه نیست که اپراتورها کل کشور را تحت پوشش قرار بدهند بلکه در LTE سیاست‌ها مبتنی بر پوشش Hot Spotها است، جایی که تمرکز بیشتری روی دیتا است و پوشش بیشتری داده می‌شود. به همین دلیل ایرانسل بخشی از سرمایه‌گذاری را برای مهاجرت به فناوری‌های جدید تلفن همراه انجام داده اما برای انجام بخش دیگری از سرمایه‌گذاری، منتظر اعلام نظر قطعی رگولاتوری هستیم.
دزفولی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: در شبکه ایرانسل همه مشرکان برای دسترسی به اینترنت امکان دسترسی به GPRS دارند و هیچ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکی از این دسترسی محروم نیست. از میان آنها نیز ۱۶ میلیون نفر از مشترکان بیشتر از GPRS استفاده می‌کنند و مشترکان وایمکس نیز مشترکان حرفه‌ای ایرانسل برای دسترسی به اینترنت را تشکیل می‌دهند.
محصولات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید ایرانسل معرفی شدند
وی از تامین زیرساخت ارتباطی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه اختصاصی مجازی بیش از ۲۰ بانک، موسسه اعتباری و شرکت در ۷۳۴ نقطه کشور توسط وایمکس ایرانسل خبر داد.
چهارسو پورتال برنامه‌های کاربردی یا App Store خواهد بود که پاسخی به روند ورود گوشی‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند به بازار است که با ورد آنها نیاز به برنام‌های کاربردی افزایش می‌یابد.
به گفته وی، علاوه بر این امکان تهیه شارژ ایرانسل از طریق مسیرهای دیگری نظیر اینترنت، تلفن همراه، بانکداری همراه ایرانسل، نرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزارهای بانکداری و سامانه تلفن گویا فراهم شده است.
وایمکس تکنولوژی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رو به توسعه نیست
وی افزود: بازار تلفن‌های هوشمند نیز از سال ۲۰۱۱ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا سال ۲۰۱۶ رشد نزدیک به ۸۰ درصد را شاهد خواهند بود و در همین سال‌ها رشد ترافیک دیتا در هر سال ۵۰ درصد خواهد بود که نشان‌دهنده اقبال عمومی و رشد این صنعت در آینده است.
او با اشاره به تحقق و ایجاد سرمایه‌گذاری خارجی، همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی، انتقال دانش و آموزش تخصصی نیروها، افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه‌های چهارم و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پنجم، نوآوری و تحرک و نشاط در بازار تلفن همراه کشور، تحقق فناوری نسل ۲٫۷۵ در کشور، ایجاد مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۴۰ هزار شغل در کشور، کاهش تصدی‌گری دولت وافزایش درآمدهای آن، استفاده از توان بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی، کاهش قابل ملاحظه سیم‌کارت و سرمایه‌گذاری خارجی با بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری را از دستاوردهای ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اصل ۴۴ در کشور عنوان کرد.
با استفاده از سرویس اطلاعات شهری شرکت‌ها نیز می‌توانند از طریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و اداری خود اقدام کنند.
مدیر چرخه حیات محصولات ایرانسل گفت: فهرست شماره طلایی، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویترین، پستچی ایرانسل، وایمکس، نما (نقشه مجازی)، مودم‌های USB وایمکس و خدمات بانکداری از دیگر سرویس‌هایی بودند که تا پیش از این سوی ایرانسل عرضه شده بودند.
دزفولی، کل درآمد دولت ازمحل پروژه ملی ایرانسل از آغاز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به کار تا به امروز را ۸۱ هزار میلیارد ریال عنوان کرد که از این مبلغ ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مستقیما توسط ایرانسل به دولت پرداخت شده است.
او در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره مذاکرات میان وزارت ارتباطات و بانک مرکزی برای تخصیص ارز با قیمت مرجع به شرکت‌های فعال در حوزه ICT و شمول آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به ایرانسل گفت: در این باره رگولاتوری از مدت‌ها پیش اعلام کرد نیازهای ارزی خود را اعلام کنیم که ایرانسل از همان ابتدای امر تمامی پیش‌فاکتورها و LCهای گشایش شده و کلیه موارد مطابق میزان سرمایه‌گذاری ایرانسل از اکنون تا سال آینده را ارایه داده است اما علیرغم چند بار مکاتبه در مورد آن اما تا الان اثر مشخصی نداشته است.
دزفولی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات مشترکین ایرانسل ۶۸۰ نفر کارشناس، آماده پاسخگویی هستند، گفت: رویکرد ایرانسل از سال گذشته توسعه مراکز تماس منطقه‌ای بوده و درحال حاضر مراکز تماس در شهرهای تهران، تبریز، شیرازو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشهد مقدس فعال است و تلاش می کنیم آن را در برخی مناطق کشور که ممکن است گویش محلی برای شهروندان در آن شهرها یک قابلیت عمده ایجاد کند، ارایه بدهیم.
دزفولی با اشاره به حداکثر بهره‌برداری ایرانسل از توانمندی‌های داخل کشور گفت: درحال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت تولیدی، خدماتی و صنعتی در حوزه های مختلف سخت افزار، نرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزار و خدمات فنی و مهندسی و بازرگانی برای تحقق استفاده از توانمندی داخلی با ایرانسل همکاری دارند.
به گفتهوی بازار جهانی به سمت دیتا و افزایش دیتا و برنامه‌های کاربردی پیش می‌رود و بازار ایران هم همینطور است و یک استراتژی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موفق برای توسعه صنعت ارتباطات و تله‌کام در ایران می‌تواند از سه حوزه عمده تشکیل شود.
به گفته وی، دسترسی به اینترنت، VPN سازمانی، تلفن اینترنتی و تماس‌های تصویری خدماتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که ایرانسل در حوزه وایمکس ارایه می‌دهد و چتر وایمکس نیز به محض نهایی شدن مراحل اجرایی آن با رگولاتوری ارایه خواهد شد.
درآمد ۸۱ هزار میلیاردی دولت از محل پروژه ملی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
وی با اشاره به گسترش همزمان شبکه وایمکس ایرانسل و حرکت به سمت توسعه نسل سوم و LTE اظهار داشت: وایمکس تکنولوژی رو به توسعه‌ای نیست. تکنولوژی رو به توسعه به حوزه LTE تغییر یافته و همه اپراتورهای دنیا سرمایه‌گذاری خود را در زمینه وایمکس یا متوقف یا کند کرده‌اند و به سمت فناوری‌های جدید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رفته‌اند.
وی گفت: تعداد بازی‌های مبتنی اینترنت، موسیقی و اپلیکشن‌ها با رشد روبرو هستند و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکته جالب این است که برنامه‌های کاربردی با رشد ۷۵ درصد در این بازه زمانی مواجه خواهند شد.
راه‌اندازی مراکز تماس منطقه‌ای و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توسعه نقاط فروش
مدیرعامل ایرانسل افزود: افزایش نرخ ارز در حوزه سرمایه‌گذاری ما هم مشابه دیگر حوزه‌ها تاثیر خواهد گذاشت و در این میان MTN به جز تعهد ابتدای پروژه برای سرمایه‌گذاری ۱٫۲ میلیارد دلار، تعهدی در این قبال ندارد و امیدواریم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وزارت ارتباطات تدابیری را بیاندیشد که حداقل بخشی از نیازهای اپراتورها را تامین کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 12,297