loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 در مراسم شارژ اتوماتیک ایرانسل چهارمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل،
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تمبر اختصاصی، روز شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ و در بخشی از شارژ اتوماتیک ایرانسل مراسم نشست مدیران ایرانسل با اصحاب رسانه، توسط احمدی، عضو هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رونمایی و ابطال شد.
برای نخستین بار در ایران، خدمات حقیقی بانكداری همراه، بعنوان شارژ اتوماتیک ایرانسل ابزاری نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
خدمات بانکداری شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه ایرانسل!
برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر كجا، كد دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود. در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
راهکار بانکداری همراه ایرانسل در فاز اول با همکاری بانک سامان راه‌اندازی شده و شامل سرویس‌های اعلام مانده حساب، پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت صورت‌حساب و خرید کارت شارژ می‌شود که بر روی بستر کدهای دستوری (USSD) بنا شده است. برای استفاده از این سامانه کافی است کاربران تلفن شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه، یک یا چند کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را به این سامانه متصل کنند تا بتواند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲۴* در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکان، بدون پرداخت هزینه، عملیات بانکی خود را در حداقل زمان انجام دهند.
این محصولات و سرویس‌های جدید که همگی آنها برای اولین بار در ایران معرفی و عرضه می‌شوند شامل اولین خدمات حقیقی بانکداری همراه، مودم USB وایمکس ایرانسل به همراه سامانه تقویت‌کننده، سرویس منطقه طلایی، سرویس نقشه مجازی ایرانسل (نما)، شبکه خصوصی مجازی (VPN) وایمکس ایرانسل، شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل الکترونیکی با رویکرد جدید و ارتقای خدمات دیتای ایرانسل می‌باشند.
واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های ایرانسل نخستین بار در روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۸۵، در سه شهر تهران، تبریز و مشهد مقدس صورت گرفت و در حال حاضر و تنها با گذشت ۴سال از آغاز فعالیت این شبكه، ۱۶۶۰ شهر و دهستان، بیش از ۱۷ هزار روستا، ۷۷ درصد جمعیت کشور و ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش شبکه تلفن‌همراه ایرانسل قرار دارند، به طوری كه در این مدت، به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شارژ اتوماتیک ایرانسل شهر یا دهستان و ۱۴ روستا جدید تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته‌اند.
تمبر یادبود چهارمین سالروز راه‌اندازی شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه تلفن‌همراه ایرانسل رونمایی شد
با ارائه خدمات منطقه طلایی ایرانسل، برای اولین بار در ایران، مشترکین شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با تعیین محدوده مکانی دلخواه دایره شکل، از تخفیف مکالمه داخل شبکه در آن مکان برخوردار خواهند شد.
شارژ اتوماتیک ایرانسل
این سرویس به دو شکل «منطقه طلایی عمومی» و «منطقه طلایی شخصی» ارائه می‌شود. بدین ترتیب مشترکین می‌توانند پس از اشتراک این خدمات، تعدادی «منطقه طلایی عمومی» و شارژ اتوماتیک ایرانسل یا «شخصی» را انتخاب کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
مودم USB وایمکس ایرانسل با ابعادی بسیار کوچک و در شکل یک حافظه فلش، به رایانه شخصی شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربر متصل شده و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس ایرانسل را برای وی فراهم می آورد. از این طریق، کاربر قادر خواهد بود به آسانی و در تمامی مناطق تحت پوشش، به اینترنت پرسرعت بی‌سیم دسترسی داشته باشد.
۷ محصول و سرویس جدید ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی و رونمایی شدند!
تمبر مذکور عدد ۴، نماد چهارمین سالروز شارژ اتوماتیک ایرانسل تأسیس این شبكه، سیم‌کارت ایرانسل و لوگوی این شرکت را به تصویر کشیده است.
خدمات بانكداری همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل ايرانسل راه‌اندازی شد!
خدمات منطقه طلایی ایرانسل! شارژ اتوماتیک ایرانسل
این سرویس، نخستین سرویس حقیقی بانکداری همراه کشور بوده که بدون نیاز به نصب هر نوع نرم افزار یا گوشی خاص، مشترک را قادر به شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از خدمات بانکداری همراه می‌کند.
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در شارژ اتوماتیک ایرانسل همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.
به همراه این مودم، یک سامانه تقویت کننده نیز ارائه می‌شود تا شارژ اتوماتیک ایرانسل در مکان هایی که امواج دریافتی ضعیف‌ هستند، همچنان اینترنت با کیفیت و سرعتی مناسب در اختیار کاربر قرار گیرد.
مودم USB شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس ایرانسل!
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی شارژ اتوماتیک ایرانسل از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ایرانسل استفاده كنند. براساس این گزارش، مشتركین سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل و رونمایی ۷ محصول و سرویس جدید ایرانسل!
با استفاده از این سرویس، این امکان برای مشترکین فراهم شده است که به دلخواه خود نقطه‌ای را انتخاب شارژ اتوماتیک ایرانسل و هرگاه تماس‌های خود را تا شعاع مشخصی از این نقطه برقرار می‌کنند، شامل تخفیف «منطقه طلایی» خود شوند. پس از فعال‌سازی این سرویس تنها کافی است تماس‌ها از منطقه طلایی مشخص شده توسط مشترک برقرار شود تا بتوان بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه‌روز از تخفیف منطقه طلایی ایرانسل استفاده کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 273
  • بازدید کلی : 12,561