loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 21 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 برنده نبرد ویژگی‌ها و رابط کاربری: Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear سامسونگ
طراحی رابط کاربری این ساعت به خرید شارژ ایرانسل گونه‌ای انجام شده تا تمامی اطلاعات مورد نظر به صورت واضح و شفاف قابل مشاهده باشند و تمامی موارد در کاشی‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند (چیزی شبیه به رابط کاربری مترو در ویندوزفون ۸). Galaxy Gear طوری طراحی شده است که انسان را به یاد فیلم‌های علمی تخیلی می‌اندازد.
سونی در نسل پیشین این ساعت ادعا کرد که می‌توان به مدت ۳ یا ۴ روز کاری و یا ۱۴ ساعت در صورت استفاده مداوم، از آن استفاده نمود. اما تجربه عملی، خلاف این موضوع را اثبات کرد. زیرا باتری آن محصول به سختی می‌توانست یک روز کاری کامل را دوام بیاورد. برای استفاده از آن محصول، حتما نیاز بود خرید شارژ ایرانسل تا هر روز آن‌را شارژ نمود. سونی همان رویه را در مورد SmartWatch 2 در نظر گرفته است که به نظر نمی‌رسد تغییر چندانی رخ داده باشد.
Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear سامسونگ:
مضاف بر همه این موارد، سامسونگ یک دوربین ۱٫۹ مگاپیکسل را بر روی بند این ساعت تعبیه نموده است که توانایی ضبط تصاویر و همچنین ضبط ویدیو با کیفیت ۷۲۰p را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که این قابلیت Galaxy Gear باعث خواهد شد تا بتوان به طور مخفیانه اقدام به ضبط ویدیو و تصویر نمود، اما با تمام این اوصاف، مجهز بودن این محصول به دوربین، آن‌را به محصولی جالب و جذاب بدل خواهد نمود.سامسونگ، دوربین این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده که برای استفاده از آن باید صفحه نمایش ساعت را به طرف خرید شارژ ایرانسل خود، طوری که در حال مشاهده زمان هستید، گرفته و سپس اقدام به عکس و فیلم‌‌برداری نمایید. این قابلیت ما را به یاد فیلم‌های «جیمز باند» می‌اندازد.
باتری: خرید شارژ ایرانسل
ساعت هوشمند سونی مجهز به فناوری NFC است خرید شارژ ایرانسل که با کمک بلوتوث می‌تواند به راحتی با گوشی‎های هوشمند اندرویدی جفت شود.
از آن‌جایی که ساعت سامسونگ از نظر شکل ظاهری با ابهت‌تر به نظر می‌رسد، این انتظار می‌رود که در انجام خرید شارژ ایرانسل کارهای گوناگون نیز قوی ظاهر شود؛ و در واقعیت نیز این‌چنین است. این ساعت هوشمند تقریبا توانایی انجام تمامی کارهای ساعت هوشمند سونی را دارد. اما ذکر یک نکته در این‌جا ضروری است، Galaxy Gear در زمان معرفی، فقط با فبلت گلکسی نوت ۳ سامسونگ سازگار بود و هنوز قابلیت سازگاری آن با سایر گوشی‌های هوشمند، آزمایش نشده است.
تجربه کار کردن با ساعت هوشمند سامسونگ شگفت انگیز می‌نماید. مجهز بودن این محصول به میکروفون و اسپیکر داخلی، این امکان را به کاربر می‌دهد تا کلیه تماس‌های صوتی خود را از طریق همین ساعت انجام دهد. البته این ویژگی جدید نیست زیرا قبلا هم در محصولاتی مانند Martian خرید شارژ ایرانسل Passport و Hot Watch که ساعت‌های هوشمند هستند، شاهد چنین ویژگی‌هایی بوده‌ایم. با استفاده از این محصول، دیگر نیازی نیست تا دائما با گوشی خود کار کنید.
همچنین این امکان وجود دارد تا نام و شماره فرد تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش این ساعت نمایش داده شده خرید شارژ ایرانسل و در صورت نیاز، به وی پیامک ارسال شود.
Galaxy Gear سامسونگ: خرید شارژ ایرانسل
SmartWatch 2 سونی: خرید شارژ ایرانسل
ساعت هوشمند سونی این قابلیت را دارد تا کاربر را از دریافت تماس‌ و پیامک‌های جدید آگاه سازد و مجهز به یک شماره‌گیر مخصوص برقراری تماس‌های تلفنی است. لازم به ذکر است که با توجه به این‌که SmartWatch 2 هیچ گونه میکروفون و اسپپیکری در خود ندارد، برای برقراری تماس خرید شارژ ایرانسل لازم است تا از هندزفری یا گوشی هوشمند خود برای انجام این کار استفاده نمایید.
Galaxy Gear خرید شارژ ایرانسل سامسونگ:
همانند بیشتر ساعت‌های هوشمند، با استفاده از این ساعت هنگامی که گوشی خود را گم کرده‌اید می‌توانید خرید شارژ ایرانسل از راه دور کاری کنید تا گوشی زنگ بخورد و از این طریق آن‌را پیدا کنید. همچنین این امکان وجود دارد که همین کار را به طور عکس انجام دهید.
علی‌رغم این‌که سامسونگ عمدتا در گوشی‎های هوشمند سری خرید شارژ ایرانسل گلکسی خود از فناوری NFC استفاده نموده، اما ساعت هوشمند Galaxy Gear از مجهز شدن به این فناوری بازمانده است. البته جای نگرانی نیست، زیرا قابلیت‌هایی نظیر امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و همچنین عکس و فیلم‌برداری در این ساعت، به راحتی خلاء نبودن NFC را پر می‌کنند.
SmartWatch 2 خرید شارژ ایرانسل سونی:
همانند نسل پیشین، سونی یک اپلیکیشن اختصاصی بر روی این محصول قرار داده تا کاربر در صورت گم کردن گوشی بتواند آن را به راحتی پیدا کند. همچنین اگر فاصله گوشی و خرید شارژ ایرانسل ساعت از حد مجاز بیشتر شود، ساعت شروع به پخش آهنگ هشدار می‌کند و کاربر را از موضوع آگاه می‌سازد. همچنین از طریق SmartWatch 2 می‌توانید پخش موسیقی بر روی گوشی را نیز کنترل کرده و ترانه‌های گوناگون را برای پخش بر روی گوشی انتخاب نمایید.
برنده نبرد خرید شارژ ایرانسل باتری: نداریم هر دو بازنده هستند!
ساعت هوشمند سامسونگ از نظر باتری تقریبا شبیه به رقیب ژاپنی است. سامسونگ گفته که Galaxy Gear می‌تواند مدت ۲۴ ساعت بدون نیاز به شارژ باتری کار کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا این مقدار در شرایطی خرید شارژ ایرانسل که کاربر مجبور به زیاد کردن نور صفحه نمایش هست، ثابت می‌ماند یا طول عمر باتری کاهش خواهد یافت. اما نکته قابل توجه در مورد ساعت هوشمند سامسونگ، استفاده از جدیدترین نسخه بلوتوث یعنی بلوتوث نسخه ۴ است که عملکرد بسیار بهتری در مورد مصرف انرژی دارد. همانند ساعت هوشمند سونی، توصیه می‌شود که Galaxy Gear را هر روز یک‌بار شارژ نمایید.
سایر موارد خرید شارژ ایرانسل کاربردی:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 12,321