loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 6 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

برای مثال، می*توانید پس از دریافت رمز ۱۶ رقمی خود برای شارژ ۱۰,۰۰۰ ریالی، به جای شماره*گیری کد دستوری شارژ اتوماتیک ایرانسل همیشگی، که سیم کارت شما را معادل ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ می*کند، همان شماره رمز ۱۶ رقمی را با کد دستوری ویژه «شارژ شگفت انگیز» شماره*گیری نمایید، تا سیم کارت شما ۱۲,۰۰۰ ریال شارژ شود. بدین ترتیب، ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ معمول، شامل تماس*های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما ۲۰۰۰ ریال شارژ اضافه شده، تنها برای تماس*های داخل شبکه خواهد بود.
نحوه اطلاع از حساب: شارژ اتوماتیک ایرانسل
تمامی مشترکین جدیدی که در فاصله ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰، سرویس نما را از طریق پیام*کوتاه، وب سایت ایرانسل و یا کد دستوری فعال کنند، می*توانند ۱۰ بار به صورت رایگان از مکان*یابی یا سایر عملیات خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل نقشه مجازی ایرانسل استفاده کنند.
از طریق پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاه:
یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای دریافت ۷۵ دقیقه تماس خارج شارژ اتوماتیک ایرانسل از شبکه!
مهلت استفاده از خدمات رایگان نما، فقط ٣٠ روز است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
توجه: مهلت استفاده از این فرصت رایگان تنها شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۰ روز است. همچنین این فرصت برای ۱۰ پیام*چند*رسانه*ای اول نیز قایل استفاده است.
برای انتخاب ۵ محصول الکترونیکی رایگان، شما مشترکین جدید می*توانید با ورود به پورتال ویترین (Vitrin)، در منوی «ایرانسل من» بر روی لینک «هدایای پیشنهادی» شارژ اتوماتیک ایرانسل کلیک کنید.
۱۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل بار استفاده رایگان یک ماهه از خدمات «نما»
قابلیت تمدید بسته خدمات GPRS ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
امکان کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر! شارژ اتوماتیک ایرانسل
در جشنواره شارژ اتوماتیک ایرانسل تابستان ۹۰ ایرانسل، شما مشترکین دائمی و اعتباری می*توانید از بسته*های ویژه سرویس اینترنت همراه GPRS استفاده کنید. برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
• شما می توانید با استفاده از شارژ شگفت انگیز مکالمه کرده و یا تعداد زیادی پیام*کوتاه و پیام چند رسانه ای ارسال کنید و یا از اینترنت همراه استفاده نمایید همچنین می توانید از محصولات جذاب ویترین و آهنگ شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشواز هم استفاده کنید.
تمامی مشترکینی شارژ اتوماتیک ایرانسل که در طول جشنواره تابستان ۹۰، سه بار اقدام به خرید آهنگ پیشواز نمایند، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز از ایرانسل دریافت خواهند کرد.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای دریافت سیم کارت هدیه ... شارژ اتوماتیک ایرانسل
۴. ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۲۱۱۲ و بعد ۲۱۱۵ شارژ اتوماتیک ایرانسل
۵ محصول شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان ویترین
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
از طریق وب سایت شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل:
تمامی مشترکینی که سیم کارت خود را در فاصله ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰ خریداری نمایند، پس از تکمیل ثبت نام و شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال مدارک می*توانند از ۱۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه رایگان بهره مند شوند.
نحوه فعال*سازی شارژ اتوماتیک ایرانسل «شارژ شگفت انگیز»
طرح سیم کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل هدیه ایرانسل!
برای فعال*سازی «شارژ شگفت انگیز» کافیست، به جای کد درج شده روی کارت شارژ، کد «شارژ شگفت انگیز» شارژ اتوماتیک ایرانسل را شماره*گیری کنید.
شماره سریال سیم کارت (KIT)، روی قاب سیم کارت در شارژ اتوماتیک ایرانسل سمت راست پایین، زیر علامت بارکد و نیز بر روی خود سیم کارت درج شده است.
۳. برقراری نخستین تماس شارژ اتوماتیک ایرانسل
تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می*توانید با شارژ اتوماتیک ایرانسل کلیک بر گزینه «خرید اعتبار از طریق وب*سایت»، اعتبار مورد نظر خود را دریافت نمایید. بدین ترتیب بعد از پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبار رایگان مکالمه و پیام کوتاه دریافت می*کنید.
۱۰ بار استفاده رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل از خدمات «نما»
شارژ شگفت انگیز ایرانسل ... ویژه مشترکین اعتباری! شارژ اتوماتیک ایرانسل
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
تمامی مشترکین جدید می*توانند پس از ثبت نام و شارژ اتوماتیک ایرانسل اشتراک پستچی ایرانسل از بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان بهره*مند شوند.
۵ محصول شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان ویترین ایرانسل
یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای شارژ اتوماتیک ایرانسل سفارش سه آهنگ!
سپس می*توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت*حساب قبلی را در یک پیام کوتاه دریافت کنید. شارژ اتوماتیک ایرانسل برای انصراف از این سرویس نیز می*توانید یک پیام کوتاه رایگان بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.
در طول جشنواره تابستان ۹۰ ایرانسل، شما مشترکین شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتباری که سیم کارت خود را با استفاده از روش های زیر شارژ نمایید، ۲% اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر با یکی از این روش ها، مبلغ ۲۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که معادل ۴ هزار ریال است، به عنوان اعتبار رایگان به حساب شما افزوده می شود.
۱۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه (GPRS) رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل یک ماهه
• حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته*های GPRS با توجه به قابلیت تمدید آن، شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۰ روز است.
از ۴ تا ۲۵ تیر۹۰ ، سیم کارت*های اعتباری ایرانسل را با تخفیف ویژه خریداری شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایید.
• در هر روز برای هر مشترک دائمی یا اعتباری، فقط یک بار فرصت سفارش بسته افزایشی GPRS ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل وجود دارد.
۲. در صورتی که از قبل ثبت نام کرده*اید، نام کاربری (شماره تلفن همراه)، رمز ورود و شماره سریال سیم کارت (KIT) را وارد کرده و به پورتال وارد شارژ اتوماتیک ایرانسل شوید.
بسته شارژ اتوماتیک ایرانسل افزایشی GPRS ایرانسل!
به طور مثال اگر با انتخاب «خرید اعتبار از طریق وب سایت»، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که معادل ٢ هزار ریال است، به صورت رایگان به اعتبار شما افزوده می*گردد.
• بسته*های GPRS ایرانسل دارای تاریخ انقضا و میزان مصرف معین بوده و شما طبق تاریخ و سقف تعیین شده در بسته*ها می*توانید از شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتبار موجود در آنها برخوردار شوید.
۱۰ فرصت استفاده رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل یک ماهه از پیشخوان ایرانسل
۱۰۰ کیلوبایت شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنت همراه رایگان یک ماهه
۲. ارسال مدارک به شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
شما مشترکین سیم*کارت*های دائمی ایرانسل از این پس می*توانید هر زمان که مایل باشید، صورت*حساب سیم کارت خود را از دو طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی شارژ اتوماتیک ایرانسل و یا پیام کوتاه مشاهده کنید. بدین ترتیب، از این پس صورت*حساب شما به صورت کاغذی ارسال نخواهد شد.
در جشنواره تابستان شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۰ ایرانسل، بهای سرویسGPRS ، شنبه تا چهارشنبه از ۱۱ شب الی ۶ صبح و در تمامی ساعات پنجشنبه*ها و جمعه*ها، برای تمامی مشترکین ایرانسل تنها ۱ ریال برای هر کیلوبایت خواهد بود!
به یاد داشته باشید که در این فاصله زمانی، سیم کارت*های دائمی ایرانسل نیز با احتساب ۴% مالیات بر ارزش افزوده، با شارژ اتوماتیک ایرانسل بهای تخفیفی ۱.۲۰۰.۰۰۰ ریال ارائه می*شوند.
توجه: مشترکین جدید در صورتی قادر به استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از خدمات «نما» هستند که آن را فعال کرده باشند.
اگر قبل از اتمام دوره انقضای بسته افزایشی خریداری شده، بسته دیگری را مجدداً سفارش دهید، باقی مانده اعتبار دوره قبل )کیلوبایت های باقیمانده) شارژ اتوماتیک ایرانسل را می*توانید در دوره جدید مصرف کنید.
های شارژ اتوماتیک ایرانسل تخفیفی سیم کارت!
تمامی مشترکینی که سیم کارت خود را در فاصله ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰ خریداری نمایند، پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک می*توانند از ۱۰ نسخه از شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشخوان ایرانسل به صورت رایگان بهره مند شوند.
برای ورود به پورتال کنترل شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب اینترنتی (e-Care) کافیست...
۳. در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده*اید، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به شماره ۱۳۰ ارسال نموده و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز شارژ اتوماتیک ایرانسل ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
برای اینکه شارژ اتوماتیک ایرانسل حائز شرایط دریافت سیم کارت هدیه شوید، کافیست در فاصله ۴ تا ۲۵ تیر ۹۰ پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک (کپی کارت ملی) به ایرانسل، نخستین تماس را از سیم کارت خریداری شده برقرار نمایید.
۲% اعتبار رایگان با شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از ۹ روش شارژ رمزدار و شارژ الکترونیکی!
شما با انتخاب «خرید اعتبار از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل و ب سایت»، مستقیما به پورتال این سرویس هدایت می*شوید.
در فاصله ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰، در صورتی که به میزان ۷۵ دقیقه از خطوطی به غیر از شبکه ایرانسل با شما تماس برقرار شارژ اتوماتیک ایرانسل شود، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان به شما هدیه خواهد داد.
دریافت اعتبار از طریق وب شارژ اتوماتیک ایرانسل سایت ایرانسل به همراه ۲% اعتبار رایگان!
۲۰ پیام الکترونیکی رایگان یک شارژ اتوماتیک ایرانسل ماهه از پستچی
۱۰ فرصت استفاده رایگان از پیشخوان شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
در جشنواره تابستان ۹۰ ایرانسل، می*توانید از تاریخ ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰، با خرید هر سیم*کارت دائمی یا شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتباری، از پیشنهادهای تشویقی زیر نیز برخوردار شوید:
توجه: مهلت استفاده از بسته ٢٠ تایی پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل الکترونیک رایگان، ٣٠ روز است.
فراموش نکرده*اید که با استفاده از کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز می*توانید با دریافت رمز ۱۶ رقمی به مبالغ ۲۰،۱۰،۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریال از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل مراجعه به خودپرداز بانک*های طرف قرارداد ایرانسل و یا خرید کارت شارژ و استفاده از دستگاه*های پایانه فروش، رمز خریداری شده را وارد کرده و به ترتیب معادل ۱۱.۵۳۸، ۲۳.۰۷۷، ۵۷.۶۹۲ ، ۱۱۵.۳۸۵ و ۲۳۰.۷۶۹ ریال شارژ دریافت کنید. برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
توجه: مبلغ ۲۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل هزار ریال اعتبار اولیه موجود در سیم کارت*های اعتباری ایرانسل، شامل ۷۶۹ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.
برای مشاهده «خلاصه صورت*حساب»،» صورت*حساب تفکیکی» و «صورت*حساب شارژ اتوماتیک ایرانسل دوره*های یافت نشده در سیستم» از طریق این روش، لازم است شما مشترکین دائمی پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، به صفحه «صورت*حساب اینترنتی» مراجعه نمایید. شما همچنین می*توانید با پرداخت صورت*حساب خود از طریق اینترنت، از ۲% تخفیف ویژه استفاده از این سرویس برخوردار شوید.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل مهلت استفاده از اینترنت رایگان تنها ۳۰ روز است.
برای مشاهده جدول در شارژ اتوماتیک ایرانسل سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما شارژ اتوماتیک ایرانسل کسر شده و به اعتبار سیم*کارت*تان افزوده می*شود.
ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می*گیرید و آهنگ پیشواز او را می*شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان خریداری نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ۷ و سپس شارژ اتوماتیک ایرانسل کلید # را فشار دهید.
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می*توانید برای استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از سرویس «دریافت صورت*حساب با پیام کوتاه»، یک پیام کوتاه بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید.
۱. تکمیل ثبت شارژ اتوماتیک ایرانسل نام
توجه: آهنگ پیشواز رایگان به انتخاب ایرانسل بر روی خط شما فعال خواهد شد و حداکثر زمان استفاده از آن ۳۰ روز است. شما می*توانید این آهنگ را در هر زمان با شماره گیری کد دستوری # ۶* ۷۷۷* به طور رایگان با آهنگ مورد شارژ اتوماتیک ایرانسل علاقه خود جایگزین کنید.
۱. به لینک «کنترل حساب اینترنتی» (e-Care) و یا شارژ اتوماتیک ایرانسل «پرداخت اینترنتی صورت*حساب» مراجعه کنید.
مشترک جدید ایرانسل باشید! شارژ اتوماتیک ایرانسل
شما همچنین می*توانید برای اطلاع از حساب بسته*های GPRS، کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره*گیری کنید: شارژ اتوماتیک ایرانسل
• در صورتی که از میان مشترکین تماس گیرنده با شما، ۱۰ نفر آهنگ پیشواز شما را کپی کنند، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان ۳۰ روزه به شما هدیه خواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل داد.
شما مشترکین اعتباری ایرانسل می*توانید شارژ اتوماتیک ایرانسل با استفاده از سرویس آشنای «شارژ شگفت انگیز» و در فاصله زمانی ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰ در یک مدت زمانی معین، بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیام کوتاه و پیام چندرسانه ای ارسال کنید.
• برای اطلاع از میزان اعتبار شارژ اتوماتیک ایرانسل خود، #۱*۱۴۰* یا #۱*۱۴۱* را شماره*گیری کنید.
توجه: آهنگ پیشواز رایگان به انتخاب شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل بر روی خط شما فعال خواهد شد و حداکثر زمان استفاده از آن ۳۰ روز است. شما می*توانید این آهنگ را در هر زمان با شماره*گیری کد دستوری # ۶* ۷۷۷* به طور رایگان با آهنگ مورد علاقه خود جایگزین کنید.
یادآور می*شود، با دریافت شارژ از طریق «شارژ الکترونیکی» (e-Charge) می*توانید از ۲% اعتبار رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز برخوردار شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 275
  • بازدید کلی : 12,563