loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 24 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی با مروری بر شبکه توزیع و فروش ایرانسل تصریح کرد: این شبکه از 14 توزیع کننده اصلی برخوردار است که مجموعا هفت هزار و 75 نمایندگی فروش از طریق آنها در سراسر ایران شارژ اتوماتیک ایرانسل مشغول سرویس دهی به مشترکان ایرانسل هستند و یک هزار و 292 مرکز خدمات مشترکین و 581 دفتر پستی نیز خدمات پس از فروش ایرانسل را بر عهده دارند.
وی از رشد 56 درصدی در نصب تعداد آنتن های BTS ایرانسل در کشور خبر داد و افزود: مجموع آنتن های BTS ایرانسل در سال سوم راه اندازی به 10 هزار و 162 دستگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل رسیده است.
گزارش كامل کنفرانس خبری سومین سالگرد راه شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازی شبکه ایرانسل
2 آبان 1388:کنفرانس خبری شارژ اتوماتیک ایرانسل سومین سالگرد راه اندازی شبکه ایرانسل
طلایی، تعداد مراکز سوئیچ اصلی ایرانسل را 10 مرکز در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، بابل، شارژ اتوماتیک ایرانسل کرج، اهواز و همدان عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته 21 مرکز سوئیچ فرعی نیز در شهرهای قزوین، اراک، ارومیه، کرمان، رشت، اردبیل، خرم آباد، زاهدان، سنندج، گرگان و دیگر شهرهای ایران به مجموعه مراکز سوئیچ ایرانسل افزوده خواهند شد.
طلایی از انعقاد قرارداد همکاری با 13 بانک و موسسه مالی برای توسعه شبکه فروش الکترونیکی ایرانسل خبر داد و گفت: درحال حاضر بیش از 50 هزار پایانه فروش و بیش از پنج هزار خودپرداز در سراسر کشور محصولات ایرانسل را به صورت الکترونیکی در اختیار خریداران قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل می دهند.
وی ادامه داد: سایت های شش بانک کشور نیز محصولات ایرانسل را به صورت اینترنتی می فروشند و تا آخر آذر شارژ اتوماتیک ایرانسل ماه 88 نیز چهار هزار فروشنده خدمات شارژ الکترونیکی را به مشترکان ارایه خواهند دهند.
به گفته شارژ اتوماتیک ایرانسل وی، افزایش 100 درصدی پوشش شهری، افزایش 67 درصدی پوشش جاده ای و رشد 16 درصدی پوشش جمعیتی کشور ناشی از افزایش 56 درصدی زیرساخت های شبکه ایرانسل از دستاوردهای این اپراتور در طول یک سال گذشته بوده است.
در بخش اصلی مراسم اهدای جوایز فناوری ایران (ITA) که به همت هفته نامه تخصصی عصرارتباط و با حضور مدیران ارشد شرکت های خصوصی و دولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در محل مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد هیئت داوران جوایز فناوری ایران، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل را به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه، به عنوان سرویس دهنده برتر مخابراتی کشور در سال 1387 معرفي كرد.
هزار و 300 شهر و دهستان تحت پوشش ایرانسل قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفت
مدیر ارشد پشتبیانی پروژه های ایرانسل در مقایسه ای میان عملکرد و برنامه تعیین شده ایرانسل تصریح کرد: ایرانسل تا پایان سال سوم برنامه خود باید شش هزار و 270 کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار می داد که این میزان درحال حاضر به هفت هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل 319 کیلومتر رسیده که 17 درصد بیش از برنامه تعیین شده در پروانه ایرانسل است.
طلایی اظهار داشت: شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش شبکه ایرانسل به بیش از یک هزار و 300 شهر و دهستان، 70 درصد جمعیت و هشت هزار و 600 کیلومتر از جاده های کشور افزایش یافته و به طور متوسط هر 20 ساعت یک شهر و یا یک دهستان تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته است.
ترغیب سازمان پروژه برای انجام خودارزیابی، تبادل تجربیات الگوهای برتر، ایجاد رقابت سالم در کشور جهت تعالی و بالندگی و ارزیابی و شناخت نقاط قوت در شارژ اتوماتیک ایرانسل زمینه های بهبود از مهمترین اهداف اهدای جایزه ملی مدیریت پروژه بوده است.
به گفته وی، پروانه ایرانسل پوشش هفت هزار و 586 کیلومتر از جاده های کشور را از تعهدات سال چهارم این اپراتور عنوان کرده که با پوشش هشت هزار 661 کیلومتر آن، ایرانسل پیش از شارژ اتوماتیک ایرانسل به پایان رسیدن سال چهارم راه اندازی شبکه خود که تیر ماه 1389 است، توانسته تا 14 درصد از برنامه خود جلوتر باشد.
مدیر ارشد پشتیبانی شارژ اتوماتیک ایرانسل پروژههای ایرانسل میزان درآمد دولت از محل پروژه ایرانسل را تاکنون سه هزار و 750 میلیارد تومان عنوان کرد که به طورمستقیم و یا غیرمستقیم از سوی این اپراتور به دولت پرداخت شده است.
در نخستین دوره "جوایز فناوری ایران" (ITA)، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل به عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور انتخاب و معرفی شد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
طلایی، راه اندازی مرکز خدمات مشترکین ایرانسل با ویژگی زبان های منطقه ای، افزایش شارژ اتوماتیک ایرانسل 100 درصد ظرفیت آن و متوسط زمان پاسخگویی 130 ثانیه، متوسط زمان انتظار 10 ثانیه و پاسخگویی به 90 درصد تماس ها در مدت 30 ثانیه را از ویژگی های بزرگترین مرکز خدمات مشترکین خاورمیانه عنوان کرد.
4,5 آبان 1388:ایرانسل برنده شارژ اتوماتیک ایرانسل جایزه ملی مدیریت پروژه ایران شد
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به دلیل راه اندازی موفقیت آمیز فازهای صفر تا سه دومین شبکه اپراتوری تلفن همراه کشور در طول سه سال گذشته موفق به دریافت این جایزه ملی شد. براساس بیانیه هیات داوران جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، به دلیل مدیریت ریسک، انتقال موفق فناوری، مدیریت یکپارچه ایرانی-خارجی، مدیریت زمان و منابع، بازاریابی موفق و شارژ اتوماتیک ایرانسل دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده، جایزه ملی مدیریت پروژه به ایرانسل اهدا شد.
ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل برترین سرویس دهنده مخابراتی سال کشور شد
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، محمود طلایی در نشست خبری شارژ اتوماتیک ایرانسل که به مناسبت سومین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، افزود: 1.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی از 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری مجاز MTN در پروژه ایرانسل محقق شده است.به گفته وی، کسب سهم 40 درصدی از بازار تلفن همراه کشور و جذب 51 درصد از مشترکان جدید تلفن همراه کشور از دستاوردهای ایرانسل در طول یک سال گذشته بوده است.
شایان ذکر است که برترین ها در بخش اصلی جوایز فناوری ایران از میان 28 نامزد انتخاب شدند. شارژ اتوماتیک ایرانسل در این میان شبکه تلفن همراه ایرانسل به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه موفق به کسب عنوان "برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال 1387" شد.
شارژ اتوماتیک ایرانسل
طلایی گفت: پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال سوم راه اندازی می بایست به 60.9 درصد می رسید که 68.7 درصد آن معادل 13 درصد بیشتر از تعهد ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل محقق شده و حتی برنامه 65.8 درصدی سال چهارم خود را نیز پشت سر گذاشته است.
درآمد 3750 میلیارد تومانی دولت شارژ اتوماتیک ایرانسل از محل پروژه ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 12,400