loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 8 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 گوشی سونی اکسپریا اس ال - Xperia SL به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار، عکس‌برداری می‌کند.
Xperia SL، براساس Xperia S محبوب، که در گزارشی از شرکت استراتژی آنالیتیکس به عنوان تلفن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند مجهز به واضح‌ترین صفحه نمایش *HD شناخته شده است، طراحی شده و به همان صفحه نمایش خیره‌کننده ۴.۳ اینچی برای نمایش فوق‌العاده و شفافیت و وضوح عالی مجهز شده است.
این شرکت روز گذشته «نازک ترین پنل فول اچ دی دنیا ویژه اسمارت فونها» را رونمایی کرد که قطر آن تقریبا ۵.۲ اینچ بوده و تنها ۲.۲ میلیمتر ضخامت دارد. حاشیه های این نمایشگر هم از ۲.۳ میلیمتر تجاوز نمی کنند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به نظر می رسد گوگل قصد دارد اولین اسمارت فون پرچمداری را که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار است پس از تملک گرانقیمت موتورولا وارد بازار شود، حسابی پشتیبانی کند و هزینه های سنگینی برای آن کنار گذارده.
تنها برای اینکه در خصوص بزرگی مبلغ مورد ادعا برای تبلیغات موتو ایکس برآورد بهتری داشته باشید، بد نیست بدانید که سامسونگ برای افزایش تولید موبایل در هند و راه اندازی کارخانه، قصد سرمایه گذاری ۸۴ میلیون دلاری در این کشور را دارد.همچنان که اسمارت فون ها روز به روز نازک تر می شوند، ال جی دیسپلی هم به خوبی نقش خود در این بازی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را ایفا کرده و میلیمتر به میلیمتر ضخامت نمایشگرها را کاهش می دهد.
همان طور که پیش از این شنیده اید، مصرف کنندگان می توانند رنگ دستگاه شان را انتخاب کرده و حتی پیام مورد نظرشان را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روی آن حکاکی کنند. هرچند که تا کنون موتورولا در خصوص هیچ یک از این شایعات اعلام نظر نکرده است.
ارتباطات همراه سونی اعلام کرد که تلفن هوشمند جدید Xperia SL این شرکت در اوایل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ماه سپتامبر در امارات عربی متحده در دسترس خواهد بود.
این نمایشگر از روشنایی به میزان ۵۳۵ نیت بهره مند است که از تمام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل LCDهای موبایل ۱۰۸۰p موجود در بازار بیشتر است.
به گزارش وال استریت ژورنال یک منبع نزدیک به گوگل می گوید این شرکت تصمیم گرفته به موتورولا اجازه دهد بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برای بازاریابی این اسمارت فون در بازارهای آمریکا و برخی کشورهای خارجی هزینه کند. علاوه بر این انتظار می رود موتو ایکس به طور همزمان توسط چهار اپراتور اصلی آمریکا (اسپرینت، تی موبایل، AT&T و ورایزن) به بازار عرضه شود. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
تلفن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند Xperia SL سونی در آغاز سپتامبر می‌آید
سه برنامه کاربردی رسانه‌ای ‌جدید (واکمن (WALKMAN)، آلبوم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (ALBUM) و فیلم‌ها (MOVIES))تجربه‌ای بهینه شده از سرگرمی را که با بهترین تکنولوژی‌های سونی و اتصال به رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری محتوا در بین دوستان تلفیق شده اند، ارائه می‌نمایند.
ما انتظار داریم Xperia SL بتواند با ویژگی‌های خلاقانه‌ای چون باز کردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قفل دستگاه با تشخیص چهره، پاسخگوی خلاقیت جوانان نابغه در فناوری و کاربران تجاری تلفن باشد."
Xperia SL به منظور ارائه سرگرمی‌های خارق‌العاده با برنامه‌های کاربردی موسیقی نامحدود (Music Unlimited) و ویدئوی نامحدود (Video خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Unlimited) از شبکه سرگرمی‌های سونی به صورت از پیش بارگذاری شده ارائه شده و نیز داری گواهی PlayStation™ می‌باشد.
با توجه به تاکید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فراوان این محصول بر عرضه تسهیلات فراوان برای مشتریان و امکان شخصی سازی آن، گفته می شود موتورولا قصد دارد برنامه های از پیش نصب شده مزاحم (bloatware) توسط خود یا اپراتورها را به حداقل برساند. این برنامه اغلب قابل حذف نبوده یا انجام این کار بدون روت دستگاه بسیار مشکل است.
ال جی برای دست یابی به چنین اندازه هایی خود را به تکنولوژی های جدیدی مجهز نموده که یکی از آنها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را ”Advanced One-Glass-Solution” می نامد. در این شیوه آنها دو لایه مدار منعطف را در میان پنل و فیلم لمسی قرار می دهند و ۳۰ درصد هم از تعداد خطوط آن می کاهند. علاوه بر این هر پیکسل این نمایشگر دارای ساب پیکسل های RGB است.
ر این هر دو دوربین پشتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وجلویی گوشی امکان ضبط ویدیو به صورت HD را داشته و با امکان چت ویدیویی HD و اتصال آسان HDMI به تلویزیون برای مصرف‌کنندگان امکان لذت بردن از تمامی محتوای مورد علاقه‌شان بر روی یک صفحه نمایش بزرگ را فراهم می‌آورند.
Xperia SL به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار، عکس‌برداری می‌کند، مجهز بوده و با پردازنده قدرتمند ۱.۷ گیگاهرتزی دو هسته‌ای برای عملکرد فوق سریع ارائه می‌شود. Xperia SL مبتنی بر آندروید ویرایش ۴.۰ (بستنی حصیری) می‌باشد. اسپریدون گوستیس، مدیر کل بازاریابی ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و آفریقا گفت: " Xperia SL، خط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موفقیت Xperia S را ادامه می‌دهد. این تلفن‌های هوشمند نسل آینده ، با در اختیار گرفتن هیجان وضوح بالا و شکل ظاهری منحصر به فرد اعضای این سری به مردم امکان کاربری‌هایی فراتر را می‌دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 280
  • بازدید کلی : 12,568