loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 میسکو لس، دانشجوی دوره پسادکترا در دانشگاه MIT و مسئول این پروژه در کنفرانس Hot شارژ اتوماتیک ایرانسل Chips هنگام معرفی این پردازنده گفت: در ساخت این پردازنده که Execution Migraine Machine نام دارد، تلاش شده است تا ترافیک در درون تراشه کاهش یابد؛ این امر باعث خواهد شد تا انجام محاسبات سریع‌ تر از گذشته انجام پذیرد و مصرف انرژی نیز کاهشی چشمگیر داشته باشد.
دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، موفق به ساخت یک پردازنده جدید با 110 هسته پردازشی شده‌اند. هدف آن‌ها از انجام این کار کاهش مصرف انرژی در پردازنده و افزایش کارایی آن در گجت‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی شارژ اتوماتیک ایرانسل و حتی سرورهای بزرگ است.
سيستم عامل هر دو گوشی‌ اندروید 4.2 می باشد و با حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابايتی راهی بازار شده اند. هیچ کدام MicroSD برای اضافه شارژ اتوماتیک ایرانسل کردن حافظه ندارند (در اینجا گلکسی S4 برتر است).
از آن‌جا که این محصول فعلا مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند و محققان در شارژ اتوماتیک ایرانسل حال توسعه آن هستند، نباید منتظر حضور این محصول به همین زودی‌ها در بازار باشیم.
خبرهای مبتنی بر رونمایی از شارژ اتوماتیک ایرانسل iOS جدید همزمان با رونمایی از آیفون‌های 5S و 5C به حقيقت نزديك شده است، يعنی با توجه به رونمایی از این گوشی‌ها در تاریخ 10 سپتامبر باید منتظر معرفی این سیستم نرم‌افزاری جدید هم باشیم.
وی در ادامه می‌گوید: این محصول، تراشه‌ای است که برای انجام امور روزمره و رایج طراحی شده است. این بدان معنی است که می‌توان تمامی کارهای معمولی که پردازنده‌های فعلی قادر شارژ اتوماتیک ایرانسل به انجام آن‌ها هستند را با استفاده از آن انجام داد. تراشه‌ای که ما موفق به ساخت آن شده‌ایم هیچ شباهتی به پردازنده‌های گرافیکی موجود که برای تسریع عملکرد‌های محاسباتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، ندارد.
موتو X پردازنده ای موسوم به x8 داشته که سرعت 1.7 گیگاهرتزی دارد و البته فرایند پردازش و محاسبه با فناوری جدیدی صورت شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفته است، در حالی که G2 ال جی، چهار هسته ای Snapdragon با سرعت 2.26 گیگاهرتز دارد.
گفته می‌شود که از این تاریخ به بعد iOS7 در اختیار تمام کاربران اپل خواهد بود و به راحتی می‌توانند نرم‌افزار خود را بروزرسانی کنند.این شايعه توسط برخی ایمیل‌ها از شرکت‌های زیرمجموعه اپل به مشترکان پخش شده است و حالا تمامی علاقمندان به این برند منتظر نسخه بروز سیستم شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل هستند.
شزكت های ال جی و موتورولا (با همكاری گوگل) گوشی هایی را به تازگی معرفی كرده اند. هر دو اين اين گوشی‌ها دارای مشخصاتی هستند كه آنها را در رديف گوشی های درجه اول بازار قرار می دهد، سازندگان گوشی G2 شارژ اتوماتیک ایرانسل ادعای طراحی منحصر به فرد اين گوشی را دارند و در طرف ديگر Moto X با ويژگی سفارشی سازی نظر بسياری از كاربران را به سوی خود جلب كردi است.
هر دو 2 گیگابايت رم داشته و اتصالات نسل چهارم، LTE و ... را پشتیبانی می کنند. دوربین اصلی ال جی 13 مگاپیکسلی تعریف شارژ اتوماتیک ایرانسل شده و برای موتو 10 مگاپیکسل است.
وزن موتو 130 گرم بوده و وزن G2 نیز 140 گرم تعریف شده است. صفحه نمايش موتو 4.7 اینچی بوده و صفحه نمايش G2 نیز 5.2 اینچ که بزرگتر از موتو شارژ اتوماتیک ایرانسل ايكس است.
صاحب نظران با شارژ اتوماتیک ایرانسل توجه به خروج هنگفت ارز برای واردات، تأکید می‌کنند که وزارت صنعت باید استراتژی مشخصی برای پاسخ به این حجم عظیم تقاضا، کیفی سازی تولیدات داخل و هدایت سلیقه‌های ایرانی به سمت محصولات وطنی تعریف کند.
البته گفته می‌شود که برخی اطلاع‌رسانی ها پیرو شایعه‌ای واحد بوده که حال با توجه به حجم وسیع اطلاع‌رسانی تبدیل به یک جریان شده است.شرکت Nuance هم که ارتباط نزدیکی با اپل دارد اقدام به منتشر کردن چنین خبری کرده و گفته که معرفی این سیستم عامل از دیگر برنامه‌های این شرکت (اپل) برای 10 سپتامبر، ( 19 شهريور) است.البته باید در نظر داشت که این شرکت به هیچ عنوان نقش سخنگویی برای اپل را ندارد و مطالبی را هم که شارژ اتوماتیک ایرانسل بیان کرده صرفا برداشت خودش از برنامه‌های اپل در آینده بوده است.
از لحاظ اندازه، گوشی موتو ایکس در ابعاد 129 در 65 در 10.4 میلیمتر ساخته شده است، در حالی که گوشی جی 2 شارژ اتوماتیک ایرانسل در ابعاد 127 در 71در 8.9 میلیمتر ساخته شده است.
هر دو بلوتوث 4 دارند و از لحاظ باطری موتو شارژ اتوماتیک ایرانسل 2200mAh و باطری ال جی 3000mAh تعریف شده است.
وضوح تصویری ال جی 1920×1080 پیکسل و وضوح موتو 720×1280 است که قطعا شارژ اتوماتیک ایرانسل ال جی سر تر است.
مشخصات فنی اين دو گوشی كنار شارژ اتوماتیک ایرانسل هم جمع آوری شده و حالا كاربران می توانند به راحتی اين دو گوشی‌ را از لحاظ كارایی قضاوت كنند. بر اساس تحقیقات به عمل آمده توسط محققین دانشگاه MIT، آنها تصمیم به ساخت و توسعه پردازنده 110 هسته‌ای برای افزایش قدرت و کاهش مصرف انرژی گرفتند و اکنون مشغول بکارهستند.
مقايسه اين دو گوشی می تواند مورد توجه كاربران گوشی های هوشمند واقع شود شارژ اتوما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 12,443