loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: در راستای ارائه‌ی خدمات پیشرفته بانک به بانک‌ها و مشتریان آن‌ها، ایرانسل راهکار رمز یک بار مصرف (OTP) مبتنی شارژ اتوماتیک ایرانسل بر سیم‌کارت را ارائه کرده است.
#1*1*3*140* فعال شارژ اتوماتیک ایرانسل سازی پیامگیر
مشترکانی که در فاصله 20 فروردین تا 3 خرداد ماه سال جاری پس از تکمیل ثبت‏نام، نخستین تماس را از سیم‏کارت دایمی، اعتباری و یا پیام‏رسان شارژ اتوماتیک ایرانسل خود برقرار کرده بودند، در این قرعه کشی شرکت داده شدند.
وی افزود: در این سرویس کاربر برای استفاده از سیستم بانکداری، شارژ اتوماتیک ایرانسل با رجوع به برنامه کاربری نصب شده برروی سیم‌کارت خود توسط گوشی، رمز یک‌بار مصرف را دریافت کرده و پس از احراز هویت توسط سرور‌های مرتبط، می‌تواند به طیف وسیع خدمات بانکی دسترسی کامل داشته باشد.
گروه خبری GSM: با برگزاری شارژ اتوماتیک ایرانسل نخستین مرحله قرعه‏کشی جشنواره شگفتی‏های ایرانسل، برندگان دو دستگاه ویلای ایرانسل در شمال کشور و جزیره کیش مشخص شدند.
گروه خبری GSM: با برگزاری نخستین مرحله قرعه‏کشی جشنواره شگفتی‏های ایرانسل، برندگان دو دستگاه ویلای ایرانسل در شمال کشور و جزیره شارژ اتوماتیک ایرانسل کیش مشخص شدند.
20 شارژ اتوماتیک ایرانسل خرداد 1387
بر این اساس "امیر پشامی" از قزوین با خرید یک سیم‏کارت اعتباری ایرانسل برنده یک دستگاه ویلا در شارژ اتوماتیک ایرانسل شمال کشور و "احمد تاجمهر" از ارومیه نیز با خرید یک سیم‏کارت اعتباری ایرانسل برنده یک دستگاه ویلا در جزیره کیش شدند.
۱۶ آذر ۱۳۹۱ شارژ اتوماتیک ایرانسل
#3*1*3*140* فعال سازی ذخیره شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره تماس گيرنده
برندگان ویلاهای ایرانسل مشخص شدند شارژ اتوماتیک ایرانسل
بر اساس این گزارش، در ادامه جشنواره شگفتی‏های شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل، مشترکان تا 31 خرداد ماه با خرید، تکمیل ثبت‏نام و برقراری نخستین تماس از سیم‏کارت‏های دایمی، اعتباری یا پیام رسان ایرانسل خود، در قرعه‏کشی 10 دستگاه پژو 206 شرکت داده خواهند شد. تقدیر از یکی از مدیران ایرانسل در پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان
eCharge.ir اولین سایتی است که از سیستم پرداخت با موبایل بانک سامان استفاده می‌کند و امکان خرید کارت شارژ ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل از این سایت، توسط GPRS موبایل نیز مهیاست.
#4*1*3*140* حذف همه شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس ها
مدیر روابط عمومی ایرانسل از مزایا ی این سرویس را عدم نیاز به خرید سخت‌افزار نسبتا گران قیمت تولید رمز یک‌بار مصرف، یکپارچه‌سازی سامانه تولید رمز یک بار مصرف برای تمامی بانک‌ها، روی یک سیم‌کارت،اختصاص کلید رمز‌نگاری خاص به هر بانک و نیاز نداشتن به حمل‌ونقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان و به تبع آن دسترسی شارژ اتوماتیک ایرانسل تمام مدت به رمز یک‌بار مصرف و افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یک‌بار مصرف و امکان ارائه‌ی سبد کامل‌تر خدمات بانکی به طیف وسیع‌تری از مشتریان در سراسر کشور بیان کرد.
شارژ اتوماتیک ایرانسل گروه خبری GSM: سایت اینترنتی www.eCharge.ir -که در زمینۀ فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل فعالیت دارد- سرویس ارسال کد شارژ ایرانسل را به صورت sms هم در بخش فروش خود راه اندازی کرده است. این سرویس جدید پس از پرداخت پول به صورت اینترنتی، کد شارژ ایرانسل را به وسیله sms برای خریدار ارسال می‌کند.
مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبي را در جامعه امروزی موبايل ايران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازي پيامگير ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد. کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:
شیوه خرید این گونه است که خریدار با سیستم GPRS موبایل خود به آدرس www.echarge.ir مراجعه و کارت شارژ ایرانسل مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. سپس برای پرداخت به سایت بانک سامان ارجاع داده می‌شود. خریدار شارژ اتوماتیک ایرانسل در این مرحله، اطلاعات کارت بانک شتاب خود را وارد و هزینه کالا را پرداخت می‌کند.
*140*3*6# دریافت تنظیمات شارژ اتوماتیک ایرانسل GPRS
ارایه شارژ اتوماتیک ایرانسل رمز یک بار مصرف سیم‌کارت ایرانسل
شب گذشته و در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و سومین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت و معدن ایران، یکی از مدیران ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و شارژ اتوماتیک ایرانسل رفاه اجتماعی تقدیر شد.
لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گيرنده شما را قادر مي سازد تا بدانيد در زماني كه در دسترس نبوده ايد، چه كساني با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده يا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسي كه با شما تماس مي گيرد، به يك سرويس پيام گير هدايت مي شود شارژ اتوماتیک ایرانسل (کمیاب آنلاین) كه در آنجا شماره اين شخص ذخيره مي شود. هنگامي كه تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گيرد، ليستي از تمام شماره هايي كه با شما تماس گرفته اند به همراه زمان اين تماسها از طريق SMS براي شما ارسال مي گردد.اين سرويس و سرويس پيام گير صوتي نمي توانند همزمان فعال باشند. شما تنها مي توانيد از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيام گير صوتي در يك زمان استفاده نماييد.
شارژ رایگان ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
13 گروه خبری GSM: سایت شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنتی www.eCharge.ir -که در زمینۀ فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل فعالیت دارد- سرویس ارسال کد شارژ ایرانسل را به صورت sms هم در بخش فروش خود راه اندازی کرده است.
آرش کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ درباره رمز یکبار مصرف گفت: از این پس مشتریان بانک‌ها می‌توانند بدون نیاز به خرید سخت‌افزار مورد نیاز (که هم‌اکنون توسط برخی از بانک‌ها ارائه می‌شود)، برای استفاده از رمز یک شارژ اتوماتیک ایرانسل بار مصرف، سیم‌کارت خود را به این سامانه مجهز کرده و از خدمات بانکی که نیاز به درجه بالاتری از امنیت و به تبع آن رمز یک‌بار مصرف دارند، استفاده کنند.
با استفاده از قابلیت ارسال کد شارژ توسط sms در این سایت، می‌توان برای افراد دیگر هم کارت شارژ خرید و یا به آن‌ها هدیه داد. به این ترتیب که کاربر در هنگام خرید، شماره موبایل شخص دیگری را وارد شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند. در این صورت پس از اتمام خرید، کد شارژ به شماره آن شخص sms خواهد شد.
eCharge کد شارژ ایرانسل را با شارژ اتوماتیک ایرانسل sms ارسال می‌کند
#5*3*140* دریافت تنظیمات شارژ اتوماتیک ایرانسل MMS
خانه صنعت و معدن شارژ اتوماتیک ایرانسل جوانان، با مجوز کارگروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان نموده است که با استقبال مدیران جوان کشور در بخش صنعت و معدن روبرو شده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره که با مشارکت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن جوانان ایران، سازمان ملی جوانان، شارژ اتوماتیک ایرانسل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، خانم پریشاد سعادتی، مدیر ارشد بخش انفورماتیک شرکت ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الساندرو آمادیو رئیس آژانس UNIDO در ایران از وی تقدیر شد.
کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
پس از این که پرداخت صحیح انجام شود، این فروشگاه کد شارژ ایرانسل را بر روی صفحه نمایش موبایل خریدار نمایش می‌دهد و یک نسخه از آن هم شارژ اتوماتیک ایرانسل به ایمیل خریدار ارسال می‌شود که با راه اندازی سرویس جدید، sms نیز به موارد مذکور افزوده می‌شود.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت شارژ ایرانسل
دسته: شارژ اتوماتیک ایرانسل اخبار ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 12,378