loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 251 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به مناسبت فرارسیدن ۲۹ مهر، ششمین سالروز راه‌اندازی شارژ مستقیم ایرانسل شبکه تلفن همراه ایرانسل تمامی مشترکینی که از روز ۲۹ مهر تا ۱۴ آبان ۹۱ ثبت نام خود را تکمیل و اولین تماس را از سیم کارت ایرانسل خویش برقرار کنند، از۲۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه رایگان بهره‌مند می‌شوند. آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، گفت: مشترکین جدید ایرانسل باید در این بازه زمانی ثبت نام سیم‌کارت خود را تکمیل و نخستین تماس را از خط ایرانسل خویش در همین بازه زمانی برقرار کنند تا امکان استفاده ازاین بسته هدیه با اعتبار یک ماهه را داشته باشند.
به گفته او، شارژ مستقیم ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ششمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، تا پایان مهرماه سال جاری، کلیه پیامک های مشترکین ایرانسل با تعرفه تخفیفی ۱۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.
به گزارش ایسنا از یک مهرماه تا ۳۰ آذرماه سال جاری، هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس ایرانسل از ساعت ۲ تا ۶ رایگان خواهد بود.
نیاز نداشتن به خرید سخت‌افزار تولید رمز یکبار مصرف و حمل و نقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان، اختصاص کلید رمزنگاری خاص به هر بانک، قابلیت ارائه چندین رمز یکبار مصرف به هر مشتری، فراهم آوردن امکان افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یکبار مصرف، سادگی استفاده از سیستم بدون نیاز به نرم افزارهای اضافی، شارژ مستقیم ایرانسل امکان ارائه سبد کامل تر بانکی به طیف وسیع تری از مشتریان در سراسر کشور و به‌روزرسانی برنامه کاربردی سیم کارت از راه دور مبتنی بر (OTA) را می توان از مهمترین ویژگی‌های این خدمت برشمرد.
بیست و سومین همایش بانکداری اسلامی از روز گذشته آغاز شده و امروز با حضور جمعی شارژ مستقیم ایرانسل از روسا، مدیران و کارشناسان حوزه بانک و بیمه در موسسه عالی اموزش بانکداری ایران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین این دسته از مشترکین ایرانسل علاوه بر برخورداری از سیم کارت هدیه که در قالب یک بسته‌بندی با عنوان سیم کارت دوقلو عرضه می‌شود، می‌توانند از۵۰ درصد اعتبار داخل شبکه بیشتر با نخستین شارژ و ۱۵ درصد تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت اصلی شارژ مستقیم ایرانسل و هدیه نیز بهره‌مند شوند. ضمن آنکه شارژ شگفت انگیز ۲۵ درصدی تا ۳۰ آذرماه، ۵۰ مگابایت فضا برای پست الکترونیکی ایرانسل و یک آهنگ پیشواز رایگان یک ماهه نیز از دیگر مزایای مشترکین جدید ایرانسل است که در این مدت اقدام به خرید، فعال سازی و ارسال مدارک سیم کارت خود به ایرانسل کرده باشند.
بر اساس این گزارش، درحال حاضر شهرهای تهران، شهریار، شهرقدس، قرچک، اندیشه، اسلام شهر، شورآباد، ری، ورامین، لواسان، تبریز، شهرک صنعتی چرم شهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، محمود آباد، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، کاشان، بهارستان، شهرک صنعتی جی، کرج، فردیس، هشتگرد، مشهد، توس، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز، گلستان و شهرک صنعتی بزرگ شیراز تحت پوشش وایمکس ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل قرار دارند.
در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده شارژ مستقیم ایرانسل است مطلع می شود و می تواند با تماس با شماره های 719 پیامک صوتی خود را بشنود.
پس از ضبط پیام، این امکان دراختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از 3 روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه شارژ مستقیم ایرانسل ای (MMS) برای مخاطب موردنظرخویش ارسال کنند.
با استفاده از این سامانه، مشتریان بانکها می‌توانند بدون نیاز به شارژ مستقیم ایرانسل خرید سخت‌افزار مورد نیاز برای استفاده از رمز یک بار مصرف سیم کارت خود را به این سامانه مجهز کنند و از خدمات بانکی که نیازمند استفاده از امنیت بالا است بهره‌مند شوند.
بنا بر اعلام، کلیه علاقه مندان به استفاده از این طرح می توانند با انتخاب یکی از مودم های ایرانسل که شامل مودم داخلی و مودم USB وایمکس هرکدام به ارزش ۹۹۹ هزار ریال و مودم فضای باز به ارزش یک میلیون و ۹۹۹ هزار ریال و شارژ مستقیم ایرانسل نیز مودم همراه وایمکس به ارزش یک میلیون و ۹۹۹ هزار ریال به جمع مشترکان وایمکس ایرانسل بپیوندند.
معرفی نسل شارژ مستقیم ایرانسل جدید بانکداری همراه امن و سامانه رمز یکبار مصرف ایرانسل
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی شارژ مستقیم ایرانسل ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می شود.
ایرانسل به معرفی دو خدمت جدید بانکداری همراه امن و سامانه رمز یکبار مصرف (OTP) در بیست و سومین همایش بانکداری اسلامی پرداخت. در این خدمت یکی از مهمترین موانع بانکداری همراه که همان نیاز به ثبت نام اولیه بر روی وب است حذف شده چراکه به جهت ارتقای امنیت، مشترکین می توانند بدون نیاز به هیچ گونه دسترسی به وب، تمامی اطلاعات حساب خود را از طریق تلفن شارژ مستقیم ایرانسل همراه منتقل کرده و در کمتر از یکدقیقه به جمع کاربران خدمات بانکداری همراه بپیوندند.
علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می ‌توانند از طریق یکی از روش‌های ثبت نام از طریق پورتال ایرانسل، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل و یا تماس با شارژ مستقیم ایرانسل شماره ۷۰۷ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ از دیگر خطوط، به ثبت نام وایمکس اقدام کنند.
بدین ترتیب کاربران برای استفاده از سیستم بانکداری، با رجوع به برنامه نصب شده برروی سیم کارت خود شارژ مستقیم ایرانسل توسط گوشی، رمز یکبار مصرف را دریافت كرده و پس از احراز هویت توسط سرورهای مرتبط می‌توانند به طیف وسیعی از خدمات بانکی دسترسی کامل داشته باشند.
سامانه رمز یکبار مصرف (OTP) که مبتنی بر ارائه خدمات پیشرفته بانکی به بانکها و مشترکین ایرانسل بر پایه سیم‌کارت است، یکی دیگر از خدمات نوین ایرانسل به شمار می‌رود که در بیست و شارژ مستقیم ایرانسل سومین همایش بانکداری اسلامی عرضه شد.
معرفی نسل جدید بانکداری همراه امن و سامانه رمز یکبار مصرف ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
از دیگر قابلیت های این سرویس نوین، می توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد. هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری620 ریال تعیین شده است. براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه ای، گیرنده پیام می بایست ابتدا تنظیمات مربوط به MMS شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل را از طریق شماره گیری کد دستوری #5*3*130* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، بر روی گوشی خود نصب کرده باشد. یرانسل اعلام کرد در طول پاییز امسال هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس خود را در برخی از ساعات شبانه روز رایگان محاسبه خواهد کرد.
همچنین علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می توانند از میان تعرفه‌های دوره‌ای ماهانه، شش ماهه، یک ساله و مصرف آزاد، تعرفه مورد نظر خود را انتخاب و با توجه به سرعت اینترنت مورد نیازشان ازمیان سرعتهای شارژ مستقیم ایرانسل ۱۲۸ تا ۲۰۴۸ کیلوبیت برثانیه، سرعت اینترنت مورد نیاز خود را برگزینند.
معرفی نسل جدید بانکداری شارژ مستقیم ایرانسل همراه امن و سامانه رمز یکبار مصرف ایرانسل
استفاده آسان‌تر با توجه به ذخیره اطلاعات کارتهای بانکی برروی فضای امن سیم کارت، اختصاص کلید رمزنگاری خاص به هر بانک، عدم نیاز به وب برای ثبت نام اولیه کاربران، امنیت بالا، امکان ارائه خدمات بانکی نظیر انتقال وجه پایا و ساتنا شارژ مستقیم ایرانسل و به روزرسانی برنامه کاربردی سیم‌کارت از راه دور مبتنی بر (OTA) از جمله مزایای بانکداری همراه امن به شمار می‌روند.
مشترکین سیم کارتهای اعتباری می توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان شارژ مستقیم ایرانسل 719، تا 60 ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 12,332