loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 6 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

گوشی هوشمند Xperia ZR ایرانسل 123 شامل نمایشگر لمسی ۴.۵۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. شرکت سونی برای نمایشگر این گوشی هوشمند موتور تصویری BRAVIA Engine ۲ را به همراه پنل ویژه‌ای موسوم به OptiContrast در نظر گرفته است.
در مجموع نوکیا در مدت 3 ماه از از آپریل تا ژوئن 10.2 میلیون گوشی به فروش رسانده است که نیمی از ایرانسل 123 گوشی های فروخته شده سیستم عامل ویندوز فون را داشته اند.
در سال گذشته کمپانی نوکیا گوشی مدل N8 خود را ایرانسل 123 معرفی کرد که یکی از هوشمند ترین تلفن های همراه ساخت این شرکت به حساب می‌رفت. N8 مجهز به دوربین بسیار با کیفیت 12 مگاپیکسلی بود که در بازار تلفن های همراه یک استثنا و پیشرفت فوق العاده محسوب می‌شد. اما این بار در سال 2011 شاهد معرفی مدل جدیدتر نوکیا N8، یعنی N9 هستیم. در N9 دیگر خبری از آن دوربین 12 مگاپیکسلی نیست ولی پیشرفت های فراوان دیگری بر روی آن می‌بینیم. نوکیا N9 کمی کوتاه تر، پهن تر و باریک تر از N8 ساخته شده و طراحی آن نیز کمی ساده تر و چهار گوش تر شده است و با وزن 135 گرم دقیقا هم وزن N8 می‌باشد. این مدل در سه رنگ مشکی، آبی روشن و سرخابی طراحی و عرضه شده است.
طبق آخرین اخبار رسیده شرکت ایرانسل 123 آیفون در نظر دارد در سال ۲۰۱۳ از مدل آیفون ۶ خود رونمایی کند ، محصولی که امید می رود از آیفون ۵ به مراتب قدرتمند تر بوده و بتواند سهم اپل از بازار محصولات الکترونیکی را افزایش دهد.
در سه ماهه ایرانسل 123 اول 2012 نوکیا در حدود 2 میلیون گوشی لومیا فروخته است،خبر های بد هنوز برای نوکیا وجود دارند و آن این است که در سه ماهه دوم 2012 نوکیا یک ضرر بزرگ 826 میلیون یورویی که در حدود 1 میلیلارد دلار می شود را به ثبت رسانده است و این ضرر تا به امروز برای سه ماهه سوم در حدود 9.22 میلیون دلار بوده است در عین حال مایکروسافت نیز در هر سه ماه به طور متوسط 250 میلیون دلار برای کمک به این شریک فنلاندی خود تزریق کرده است.
متاسفانه نوکیا هنوز انتظار دارد که 3 ماهه سوم سال نیز به بدی سه ماهه دوم باشد و به مانند این روزهای مجبور به بستن کارخانه ها و اخراج کارگران ایرانسل 123 خود باشد، اما تنها امیدی که وجود دارد ویندوز فون 8 است که به نظر می آید یک امید بزرگ برای نوکیا به حساب می آید.
دوربین دیجیتالی ایرانسل 123 ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند قادر است تصاویر ویدیویی را با کیفیت HD تهیه کند و سونی برای آن کلید سخت‌افزاری شاتر را به صورت مجزا در نظر گرفته است.
زمزمه های حضور آیفون ۶ در حالی به گوش می رسد که ایرانسل 123 آخرین محصول از شرکت اپل یعنی آفون ۵ علیرغم استقبال گسترده از سوی طرفداران این شرکت نتوانست پیش بینی های مدیران اپل را به واقعیت نزدیک کند.
به گفته ی کارشناسان بازار آی تی ، آخرین محصول از کارخانه اپل قدرت پایین تر و همچنین استقبال کمتری را به نسبت مدل آیفون ایرانسل 123 ۴ و ۴S نصیب خود کرده است.
این گوشی هوشمند به صورت ضدآب و ضد گرد و غبار ساخته شده است و به گفته سونی نه تنها این گوشی هوشمند ایرانسل 123 از برگشتن یک لیوان آب روی آن جان سالم به‌در می‌برد، بلکه کاربران می‌توانند این محصول را با خود به زیر آب ببرند و به کمک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن از دنیای زیر آب تصویربرداری کنند.
این گوشی هوشمند ایرانسل 123 پیشرفته و ضدآب در فصل دوم سال جاری میلادی به دست کاربران جهانی می‌رسد.
آیفون ۶ برگرفته از مفهوم آیپد نانو است. اما هنگامی که اپل در حال اقدام طراحی آیفون ۶ بود مقداری از تشابهات با نوکیا لومیا را در طراحی آیفون ۶ بکار برده است. فردیرکو خالق مفهوم آیفون ۶ در هنگام طراحی آن مفهوم جدیدی از سیستم عامل ها تحت عنوان IOSX را برای آن بکار گرفته است که مفهومی بین دو سیستم عام IOX و مک OS x است. در این میان چیزی که قابل توجه است هنوز از ویژگی های سخت افزاری این گوشی حرفی ایرانسل 123 بیان نشده است. اما به نظر می رسد این گوشی نیز از اپل طرفداران پا برقرص خود را برخوردار خواهد بود
به گزارش جی اس ام با توجه به آمار و ارقامی که نوکیا در این گزارش ارائه کرده است در سه ماه گذشته نوکیا 4 میلیون گوشی لومیا با سیستم عامل ویندوز فون فروخته است،این آمار نشان می دهد که فروش ایرانسل 123 نوکیا به تدریج سیر صعودی گرفته است اما با این وجود هنوز هم فروش ویندوز فون نوکیا کمتر از سیمبین است.
این گوشی هوشمند پردازنده چهارهسته‌ای با توان ۱.۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، امکان استفاده از کارت حافظه microSD و نسخه Jelly ایرانسل 123 Bean سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.
حال با گذشت نزدیک به یکسال ایرانسل 123 از حضور آیفون ۵ در بازار ، زمزمه هایی مبنی بر حضور آیفون ۶ و رونمایی از آن به گشو می رسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 269
  • بازدید کلی : 12,557