loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

اطلاعات بیشتر راجع بە این گوشی منتشر نشده اما انتظار می‌رود در نمایشگاه CES کە بە زودی در لاس وگاس برگزار می‌شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل بە معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شود.
صفحه نمایش این گوشی پنج اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل است و احتمال می‌رود با دوربین ۱۲ خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا ۱۶ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، گوشی هوشمند سونی Xperia TX با قیمت ۴٫۶۹۸ دلار هنگ هنگ معادل ۶۰۶ دلار (۳۷۵ پوند یا ۴۶۵ یورو) در هنگ کنگ به فروش می رسد. این گوشی در سه خرید شارژ مستقیم ایرانسل رنگ صورتی ، سفید و مشکی وارد بازار شده است. گوشی Xperia J نیز با قیمت ۲٫۰۹۸ دلار هنگ کنگ معادل ۲۷۰ دلار امریکا به زودی در هنگ کنگ موجود خواهد شد.
سونی اعلام کرده که وضعیت ارائه اندروید ۴ در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود و این مساله به سرویس‌دهنده مخابراتی نیز بستگی دارد. بگذارید امیدوار باشیم که ساندویچ بستنی برای گوشی اکسپریا شما نیز خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه گردد.
گوشی Xperia Z سونی از استانداردهایی برخوردار است کە مقاومت گوشی را در برابر گرد و خرید شارژ مستقیم ایرانسل خاک و آب تضمین می‌کند.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل سونی گوشی های خود را به آندروید 4.0 ارتقاء می دهد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
گوشی تازه سونی قرار است با نام Yuga یا Xperia خرید شارژ مستقیم ایرانسل Z بە بازار عرضه شود.
سونی ارتقاء به آندروید ۴٫۰ را همراه با نرم افزارهای جدید خرید شارژ مستقیم ایرانسل Media ارائه می دهد و این سرویس در گوشی های هوشمند Xperia U ، Xperia go و Xperia Sola بکار گرفته می شود. علاوه براین گوشی Xperia Sola که در بعضی بازارها با عنوان Xperia Sole نیز شناخته شده است به سرویس با نام “glove mode” مجهز خواهد شد که دنباله تکنولوژی “Floating Touch” (لمس شناور) است و امکان استفاده از گوشی را در حالی که دستکش پوشیده اید نیز فراهم می کند. موبایل سونی از اواسط هفته آینده ارتقای گوشی های خود را آغاز می کند و آنها را متناسب با نیاز اپراتورها ارائه می دهد.
همچنین ویژگی Floating Touch گوشی Xperia sola (که به کمک آن می‌توان بدون لمس صفحه و با فاصله‌ای اندک از نمایشگر با حرکت انگشت، گوشی را کنترل نمود) در نسخه جدید بهبود یافته و ویژگی جدیدی که سونی آن را حالت دستکش (Glove Mode) می‌نامد کار خرید شارژ مستقیم ایرانسل با این فناوری را روان‌تر کرده است. در زیر می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که کاربر در حالی که دستکش‌های ضخیمی به دست دارد، می‌تواند به راحتی با Xperia sola کار کند.
با توجه بە اینکه این گوشی در رده دستگا‌ه‌های مقاوم قرار می‌گیرد، ضخامت بسیار کمی دارد و جزء باریک‌ترین گوشی‌های دنیاست. این گوشی فقط ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد.
این خبر در تاریخ ۲ م دیماه ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- شرکت سونی قصد دارد از گوشی هوشمندی در نمایشگاه CES 2013 رونمایی کند کە قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و آب خرید شارژ مستقیم ایرانسل را دارد.
این بروزرسانی علاوه بر تمام ویژگی‌های اندروید جدیدتر، چند ویژگی خاص دیگر نیز به این گوشی‌ها می‌افزاید. از این موارد می‌توان به تجربه جدیدی در کار با موزیک‌ها، تصاویر خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ویدئوها، بهبود صفحه قفل، قابلیت تغییر سایز ویجت‌ها و افزودن یک دکمه چندوظیفه‌ای (Multitasking) اشاره کرد.
سونی بروزرسانی ساندویچ بستنی برای Xperia go، Xperia U و Xperia sola را آغاز کرد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز سونی این هفته ارائه نسخه ۴ خرید شارژ مستقیم ایرانسل اندروید را برای گوشی‌های مدل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های ساندویچ بستنی می‌توانید ویژگی‌های خاص جدیدی را نیز تجربه کنید.
به نظر می‌رسد که سونی این هفته را بهترین فرصت برای ارائه بروزرسانی اندروید ساندویچ بستنی بر روی سه گوشی Xperia خود تشخیص داده است. پس از بروزرسانی Tablet S و Xperia Ion (در آمریکا)، حالا این غول محصولات الکترونیکی قصد دارد تا نسخه ۴ اندروید را برای برخی گوشی‌های خود مثل Xperia go، Xperia U خرید شارژ مستقیم ایرانسل و Xperia sola ارائه نماید.
Xperia TX درست مانند نسخه جهانی Xperia T است و تفاوت آن در توان کمتر باتری است (۱۷۵۰ در برابر ۱۸۵۰mAh). هر دو گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارای تراشه Snapdragon S4 با پردازنده دو هسته ای Krant در ۱٫۵GHZ ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل ، آندروید ۴٫۰٫۴ (ICS) و NFC می باشند. ورود سونی بە لاس وگاس با گوشی ضد آب – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
سونی Xperia TX در سه رنگ در هنگ کنگ به فروش می رسد – جديدترين خرید شارژ مستقیم ایرانسل اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی موبایل سونی اعلام کرد که ارتقای سیستم عامل آندروید را برای تعدادی از گوشی های هوشمند موجود خود اجرا می کند. این کمپانی درنظر دارد برنامه به روزرسانی خود را طی هفته های آینده در بازارهای سراسر دنیا ادامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 279
  • بازدید کلی : 12,567