loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

 در سمت راست بدنه این گوشی دکمه های کم و زیاد کردن صدا در کنار دکمه فنری قفل کردن عملکرد گوشی و دکمه شاتر دوربین قرار گرفته است. در بین دکمه های تنظیم صدا دکمه ای هم برای دسترسی به فرمان صوتی در این قسمت تعبیه شده است. در سمت چپ شارژ ایرانسل بدنه 701 به غیر از جک شارژر هیچ المان دیگری قرار داده نشده است. در بالای بدنه این گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری در کنار پورت microUSB و دکمه پاور گوشی جای گرفته است. پورت microUSB در این مدل از روکشی به رنگ بدنه بهره می برد که آن را نفوذ گرد و خاک مصون داشته است.
این سری از گوشی ها هم بسیار بین کاربرانی که علاقه دارند کارهای اداری را در حال حرکت با گوشی خود انجام دهند بسیار محبوب هستند. نوکیا طی سالیان گذشته با درس گرفتن از تجربیات موفق و نا موفق مدل های مختلف عرضه شده در این سری از گوشی ها به خوبی توانسته قابلیت های فنی آنها را توسعه داده و بهینه سازی نماید. آخرین گوشی E عرضه شده به بازار توسط این برند صاحب نام E7 نام دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.
در سمت راست بدنه این گوشی دکمه شاتر دوربین به همراه اسلات سیم کارت و کلید فنری کم و زیاد کردن صدا قرار داده شده است. در سمت چپ بدنه هم تنها کلید قفل کردن عملکرد مانیتور لمسی گوشی به چشم می خورد. در بالای بدنه پورت های HDMI ، microUSB و جک هدفون 3.5 میلی متری در کنار دکمه پاور گوشی به چشم می خورد. پورت HDMI در این گوشی به E7 این امکان را می دهد تا از آن به عنوان TV-Out با کیفیت HD استفاده شده و به عنوان نمونه فیلم های DivX موجود روی حافظه گوشی با کیفیت بالا روی تلویزیون شما نمایش داده شود. در قسمت پایین بدنه E7 هیچ المان خاصی مشاهده نمی شود. لازم به ذکر است که بدنه فلزی این گوشی موجب شده که در مقابل ضربات فیزیکی استهلاک گوشی کمتر شود.
مانیتور: شارژ ایرانسل
مانیتور:
طراحی این گوشی در نگاه اول خود به خود ما را به یاد گوشی N8 می اندازد! البته همانطور که در عکس ها هم مشاهده می کنید E7 بر خلاف N8 یک گوشی کشویی از کنار است ولی در حالت بسته کاملاً شبیه N8 می باشد.
E7 مانند بیشتر گوشی های سری E نوکیا یک گوشی بزرگ و به نسبت سنگین است. طول این گوشی 124 میلی متر و عرض آن هم 62.5 میلی متر است. ضخامت E7 هم 13.6 میلی متر است که برای یک گوشی با صفحه کلید کشویی QWERTY چندان هم بد نیست. وزن این گوشی 176 هم است. دلیل اصلی بزرگی بدنه این گوشی بعد از صفحه کلید QWERTY، مانیتور بزرگ 4 اینچی آن است. نوکیا این گوشی با تنوع رنگی بالایی در رنگ های سفید ، خاکستری ، آبی ، سبز و نارنجی به بازار عرضه کرده تا کاربران با هر سلیقه ای بتوانند رنگ مورد نظر خود را در بین این رنگ ها پید کنند. کناره های این گوشی کاملاًَ به صورت خمیده طراحی شده اند که این امر خود موجب خوش دست تر شدن E7 شده است.
همانطور که در قسمت قبل هم اشاره شده مانیتور E7 از اندازه 4 اینچ برخوردار است و تصاویر را با رزولوشن 360 در 640 پیکسل نمایش می دهد. این رزولوشن برای این مانیتور در مقایسه با رقبای آن در بازار ایده آل نیست ولی قابل قبول است. مانیتور این گوشی می تواند 16 میلیون رنگ از هم تفکیکی کند که این امر در کیفیت نهایی مانیتور تاثیر بسیار خوبی داشته است. این مانتیور از تکنولوژی Gorilla Glass هم برخوردار است که آن ضد خش نموده است. مانیتور E7 در سری مانیتور های AMOLED جای می گیرد. تکنولوژی لمسی این گوشی از نوع خازنی یا Capacitive است که بسیار حساس و خوب عمل می کند. تکنولوژی دیگری که در ساخت این مانیتور از آن بهره گرفته شده Nokia Clear Black نام دارد که موجب بالا رفتن کنتراست تصاویر و کیفیت کلی آنها شده است.
طراحی: شارژ ایرانسل
این مدل در نگاه اول به نظر یک گوشی ساده شارژ ایرانسل می رسد ولی جالب است بدانید که مانیتور آن لمسی است. این گوشی به دلیل سایز متناسب آن در هر جیبی جای می گیرد. طول این گوشی 112.8 میلی متر و عرض آن هم 49.5 میلی متر است. ضخامت این مدل هم 12.7 میلی متر می باشد. وزن 85 گرمی این مدل آن را به یک همراه سبک ایده آل برای شما بدل کرده است. نوکیا این گوشی با تنوع رنگی بالایی در رنگ های دودی، نقره ای، طلایی، قرمز و صورتی به بازار عرضه کرده است
یکی از مزایای محصولات این برند سبد کالای کامل آن است که کمتر برندی در دنیا از آن بهره می برد. سبد کالای نوکیا از گوشی های ارزان قیمت تا هوشمند و سطح بالا را شامل می شارژ ایرانسل شود. نوکیا طی ماه های اخیر با توجه به جهت حرکت بازار و سلیقه کاربران مدل های جالبی را روانه بازار کرده که Asha 300 یکی از آنهاست. Asha 300 یکی از جدیدتری مدل های نوکیاست که با وجود قیمت متناسب از قابلیت های نسبتاً جالبی بهره می برد که در ادامه به آنها اشاره می شود.
مانیتور این گوشی از اندازه 3.5 اینچ برخوردار بوده و تصاویر را با رزولوشن 360 در 640 پیکسل برای شما به نمایش می گذارد که این میزان به معنای تراکم 210 پیکسل در هر اینچ مربع است. تکنولوژی ساخت این مانتیور از نوع LED-backlit است. توانایی تفکیک 16 میلیون رنگ از یکدیگر موجب شده که این مانیتور کیفیت نمایش بسیار خوبی داشته باشد. علاوه بر این کیفیت نکته مثبت دیگر در مورد این مانیتور شدت روشنایی بسیار زیاد آن است که به 1000nit می رسد. جهت تقریب ذهنی بهتر است بدانید که مانیتورهای رایج گوشی های تلفن همراه روشنایی در حد 400 nit دارند. تکنولوژی دیگری که موجب کیفیت عالی تصاویر روی آن شده است Nokia Clear Black نام دارد که موجب کنتراست بسیار خوبی در تصاویر می شود. با وجود کنتراست بالا، شدت نور زیاد، تفکیک رنگی 16 میلیون عددی و تراکم پیکسل بالا کیفیت تصاویر مانیتور این گوشی به حق مثال زدنی است. سه دکمه سخت افزاری در زیر مانیتور این گوشی قرار گرفته که برای قطع و وصل تماس و دسترسی به منوی اصلی گوشی کاربرد دارند.
سنسور شتاب سنج این مدل موجب چرخش 90 درجه ای این مدل در هنگام چرخش بدنه آن می شود. علاوه بر این E7 به سنسور تشخیص نزدیکی به سطح برای مشاهده خاموش کردن مانتیور در هنگام مکالم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 12,426