loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 6 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

گلکسی NX از سیستم عامل اندروید 4.2.2 به همراه رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ بهره می‌برد و از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند و irancell123 از این حیث، این دوربین جدید سامسونگ با سری Galaxy Camera تفاوت دارد.
Nokia Asha irancell123 309
به نظر می رسد که در رویداد ۲۵ ژوئن شرکت سونی، اسمارت فون ها تنها دستگاهی نیستند که معرفی می شوند. این کمپانی با انتشار تصویری در توییتر از برنامه های خود برای معرفی یک irancell123 ساعت هوشمند در این رویداد خبر داد.
وکیا در تلاش برای شکست رقبای خود آیفون و سامسونگ و ادامه حضور در بازار طی چند روز اخیر چندین گوشی جدید را معرفی کرده است .ظاهرا نوکیا احساس کرده که irancell123 دیگر بازاری برای گوشی هایی که محبوب نیستند وجود ندارد و این درست زمانی است که نوکیا با معرفی دو گوشی دیگر از خانواده آشا با نامهای Asha 308 و Asha309 می خواهد به این رقابت ادامه دهد .
سامسونگ گوشی جدید خود را با نام Galaxy Core معرفی نمود. این گوشی هوشمند، شباهت‌های بسیاری با مدل موفق Galaxy S3 mini دارد. گلکسی کر با یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع TFT و با رزولوشن 800×480 پیکسل عرضه خواهد شد. پردازنده این گوشی نیز یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز می‌باشد که همراه با 1 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. اما حافظه داخلی گوشی نیز 8 گیگابایت است که با وجود قابلیت پشتیبانی گوشی از کارت حافظه جانبی، می‌توان تا 64 گیگابایت دیگر نیز به آن افزود. از قابلیت‌های ارتباطی گوشی می‌توان به پشتیبانی آن از 3G، GPRS، Edge، Wi-Fi و همچنین نسخه 3 از فناوری بلوتوث اشاره کرد. اما سامسونگ بر روی گلکسی کر یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار داده که در حال حاضر، نکته خیلی مثبتی به شمار نمی‌رود. اما وجود دوربین مکالمه تصویری بر روی این گوشی یک نکته خوب محسوب می‌گردد.در ضمن، سیستم عامل منتخب سامسونگ برای گوشی جدیدش نسخه 4.1 اندروید می‌باشد. باتری این گوشی نیز یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1800 میلی آمپر است. طبق اعلام سامسونگ، این گوشی از اواخر بهار 2012 و در دو رنگ سفید و مشکی توزیع خواهد شد.لازم به ذکر است که این گوشی نیز در دو مدل تک و دو سیم کارت به بازار خواهد آمد.تا به امروز گوشی های طرح آیفون زیادی وارد بازار شدند و به دلیل قیمت پایینشان (تقریبا یک پنجم آیفون اصل) مورد استقبال خوبی قرار گرفتند. اما آمار فروش نشان داده که همواره گوشی های اندروید در خیلی از بازار ها و بازار ایران محبوب تر بوده و هستند. دلیل اصلی آن هم تنوع بیشتر بازی ها و نرم افزار های آندروید و البته قیمت پایین تر گوشی های اندروید بوده است. اما داشتن گوشی آیفون تا حدودی شاید حس متفاوت بودن را منتقل کند (بنا به گفته طرفدادان iPhone). در این خبر به بررسی irancell123 گوشی جدید طرح آیفون ۴ اس که سیستم عامل اندروید روی آن نصب است و معرفی نماینده فروش معتبر این گوشی (که گارانتی تعویض ۱ ماه را نیز ضمانت می کند) می پردازیم. مشخصه بارز این گوشی کیفیت بدنه و طراحی زیبای آن (که با iPhone 4s مو نمی زند)، سیستم عامل اندروید، ورژن ۴٫۰٫۲، پردازنده ۲ هسته ای و قیمت بسیار مناسب می باشد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.
بر خلاف خانواده لومیا که از سیتم عامل ویندوز بهره می irancell123 برند هر دو گوشی جدید آشا از سیستم عامل سری 40 نوکیا استفاده می کنند
آشا 308 یک گوشیی دو سیم کارته است که به راحتی میتوان بدون خاموش کردن گوشی از هرکدام از سیم کارت ها که می خواهید استفاده کنید ، آشا 309 irancell123 گوشی تک سیم کارته با قابلیت اتصال وای فای است .
این دو گوشی دارای امکان پشتیبانی از شبکه 2G ، صفحه نمایش لمسی 3 اینچی خازنی WQVGA irancell123 ، رادیو استریو ، بلند گو با صدای بلند ، قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی میکرو اس دی تا 32 گیگابایت و دوربين عکاسي 2 مگاپيکسلي مي باشند .
شب گذشته سامسونگ رویداد ویژه‌ای را در لندن برگزار کرد و در اين رويداد به معرفي محصولات جديد خود پرداخت.يکي از اين محصولات irancell123 دوربین گلکسی NX بود که پيشتر اطلاعاتي از آن به بيرون درز کرده بود.این دوربین DSLR جدید سامسونگ همانطور که پیش‌بینی می‌شد بدون آینه است و تحت سیستم عامل اندروید کار می‌کند. سامسونگ از این دوربین به عنوان سطح جدیدی از آینده دروبین ها یاد کرد.
در پایین این تصویر شاهد MAE13 # irancell123 هستیم که احتمالا به معنای این است که در رویداد Mobile Asia Expo یا نمایشگاه موبایل آسیا که از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ June برگزار می شود ما شاهد به نمایش درآمدن این محصولات جدید نیز خواهیم بود.
هر دو گوشی ظاهری تقریبا یکسان دارند با این تفاوت که آشا 308 یک گوشی دو سیم کارته است در حالی که نوکیا آشا 309 یک گوشی تک سیم کارته است .هر دو گوشی به عنوان بخشی از خط تولید گوشی های لمسی آشا است که البته مرورگر اینترنت نوکیا اکسپرس تا 90 درصد در هر دو irancell123 مدل بهینه شده است .
انتظار می رود هردو گوشی irancell123 در سه ماهه چهارم سال 2012 و با قیمت باور نکردنی 99 دلار برای یک گوشی لمسی به بازار می آیند .
در این تصویر جمله ای براساس تحقیقات BI Intelligence نوشته شده که “از هر سه کاربر اسمارت فون، یکی از آنها یک ساعت هوشمند پوشیدنی هم می خواهد.” البته irancell123 سونی قبلا یک ساعت هوشمند هم داشته که حدود ۱ سال پیش معرفی شد، پس احتمالا در این رویداد شاهد مدلی جدید یا ارتقا یافته از آن خواهیم بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 12,402