loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 شرکت SOS Ready که نخستین بار شارژ ایرانسل شارژر دستی SOSCharger را در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس (یا CES 2013) معرفی کرده، امیدوار است تا با جمع‌آوری ۲۷۰۰۰ دلار کمک‌های مالی، بودجه‌ی لازم برای آغاز تولید انبوه این دستگاه کاربردی را بدست آورد تا تولید این شارژر را از تابستان آینده آغاز کند. گفتنی است، آن‌ها تاکنون با پیش‌فروش‌های ۲۵ دلاریشان نزدیک به ۱۷۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده‌اند.
این ژنراتور جیبی همچنین دارای یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری از نوع لیتیوم – پلیمری است که با توجه به نوع گوشی تلفن همراهی که دارید با سه تا پنج دقیقه شارژ دستی، می‌توانید پنج تا ۱۲ دقیقه انرژی لازم برای برقرار تماس‌های ضروری را داشته باشید. در ضمن این شارژر دستی که شارژ ایرانسل هم قد و قواره‌ی تبلت آی‌پد اپل است، دارای نشانگرهای LED برای تعیین میزان شارژ و سطح باتری دارد
این شارژر جیبی که SOSCharger نام دارد، برای تولید جریان الکتریکی از توان فیزیکی کاربر استفاده می‌کند. گفتنی است، این دستگاه که در داخل خود یک ژنراتور کوچک دارد، شارژ ایرانسل می‌تواند به کمک نیرویی که کاربر از طریق چرخاندن دسته‌های آن ایجاد می‌کند برق تولید کرده و با کابل مخصوص USB آن را به گوشی یا تبلت شما برساند.
آقای Devitt در بخشی از ارزیابی خود از گوگل، به بیزینس موبایل این شارژ ایرانسل کمپانی پرداخته و تخمین ۱ میلیارد دلار را در مورد میزان مبلغی که گوگل سالانه به اپل پرداخت می کند تا موتور جستجوی پیش فرض در آیفون، آی پد و آی پاد باشد بیان نموده. او معتقد است که بیزینس جستجوی گوگل هنوز هم جای رشد درآمد را دارد و یوتیوب نیز که متعلق به گوگل است قابلیت آن را دارد که میلیاردها دلار درآمد بیشتر را نصیب گوگل نماید.
هرچند بدست آوردن ۱ میلیارد دلار سود سالانه از طریق گوگل برای اپل بسیار خوشایند است، اما شارژ ایرانسل در مقابل سود ۱۳ میلیاردی این کمپانی در سال ۲۰۱۲ رقم چندان قابل ملاحظه ای به نظر نمی رسد.
آقای Devitt معتقد است که قراردادی برای تقسیم درآمد جستجو میان گوگل و اپل وجود ندارد، چرا که فرآیند تقسیم درآمد فرآیند تمیزی نیست و حساب و کتاب آن دشوار است. راه ساده تر آن است که اپل به ازای فروش هر دستگاه مبلغی را از گوگل دریافت دارد. بدین ترتیب تفاوتی شارژ ایرانسل هم نمی کند که کاربر از طریق سایت گوگل به جستجو بپردازد یا از طریق کادر جستجوی پیش فرض در آی او اس. علاوه بر این اپل حتی می تواند پیش پرداخت نیز از گوگل دریافت دارد.
ابزاری که امروز معرفی می‌کنیم به شما اجازه می‌دهد تا در مواقع اضطراری و بحرانی و حتی خارج از شهر که شارژ ایرانسل کاربر دسترسی به برق شهری ندارد، گوشی‌های هوشمند و سایر گجت‌های خود را شارژ کنید. تنها کافی است کابل USB مخصوص این شارژر را به گوشی‌تان زده و دسته‌ی آن را چند دوری بچرخانید؛ به همین سادگی! در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
هرچند بدست آوردن ۱ میلیارد دلار سود سالانه از طریق گوگل برای اپل بسیار خوشایند است، اما در مقابل سود ۱۳ میلیاردی این کمپانی در سال ۲۰۱۲ رقم چندان قابل ملاحظه ای به نظر نمی رسد. از سوی دیگر داشتن قرارداد همکاری با اپل برای گوگل بسیار شارژ ایرانسل جذاب است. آقای Devitt تخمین می زند که ۹۵ درصد بازار جستجوی موبایل در اختیار گوگل است، چرا که جستجو را در دو بازار اصلی اندروید و آی او اس در دستان خود دارد و پرداخت یک میلیارد دلار در قبال بدست آوردن مونوپولی این بازار پرمنفعت و رو به رشد به خوبی برای گوگل توجیه پذیر است.
بر اساس گزارشی که مورگان استنلی — یکی از بزرگترین کمپانی های چندملیتی خدمات مالی در جهان — ارائه داده، کمپانی اپل به ازای قرار دادن گوگل به عنوان موتور شارژ ایرانسل جستجوی پیش فرض در محصولات مبتنی بر سیستم عامل آی او اس، سالانه در حدود یک میلیارد دلار از گوگل دریافت می دارد.
شرکت SOS Ready که مقر آن در شهر سیاتل واقع در غرب ایالات متحده است پس از بروز طوفان‌های متعدد در امریکا و عدم دسترسی میلیون‌ها نفر به برق شهری برای چندین روز متوالی به فکر ابداع دستگاهی کوچک و ساده برای شارژ گجت‌هایی افتاده که امروزه شارژ ایرانسل هر کسی از آن‌ها بهره می‌برد.
هرچند عده ای از تحلیلگران در گذشته بر این اعتقاد بودند که اپل و گوگل شارژ ایرانسل درآمد جستجو بر روی دستگاه های مبتنی بر آی او اس را با یکدیگر تقسیم می کنند و حتی عده ای سهم اپل از این تقسیم را ۷۵ درصد و سهم گوگل را ۲۵ درصد می دانستند، اما تحلیلگر مورگان استنلی نظر دیگری دارد.
دیگر محصولات کاربردی از این دست، شارژرهای خورشیدی هستند که هر چند می‌توانند به رایگان از انرژی موجود در طبیعت و پرتوهای خورشید انرژی شارژ ایرانسل الکتریکی تولید کنند، اما قابلیت SOSCharger سرعت بالا و کاربری ساده در مواقع بروز بلایای طبیعی؛ شرایط اضطراری یا خارج از شهر است. از نقاط ضعف شارژرهای خورشیدی می‌توان به کند بودن روند شارژ، عدم دسترسی دائمی‌به نور خورشید، ظرافت و حساسیت بالای دستگاه و مواردی از این دست اشاره کرد.
google and شارژ ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 12,461