loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 242 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

اطلاعاتی راجع به گوشی جدید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا منتشر شده که از چهار بلندگو برخوردار است و X7-00 نام دارد.
گوشی های C901 ، W395 و Cedar سونی اریکسون به عنوان پرفروش ترین مدل های این برند در بازار تلفن همراه معرفی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شدند.
گوشی های C901 ، W395 و Cedar سونی اریکسون که با قیمت ۲۰۰ ، ۱۲۸ و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۱۵هزار تومان به فروش می رسد مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گرفته است.
بر اساس اطلاعاتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که از این گوشی منتشر شده ظاهرا شباهت بسیاری به گوشی N8 دارد و از همان پردازنده، کارت گرافیک و RAM بهره می برد.سایز و اندازه صفحه نمایش گوشی هم همانند N8 است اما دوربین آن ۱۲ مگاپیکسلی نیست. دوربین X7-00 هشت مگاپیکسلی است و از فلش LED و صفحه نمایش AMOLED برخوردار خواهد بود.
درستی متذکر شد: تنها معضلی که در حال حاضر با آن رو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به رو هستیم قاچاق گوشی تلفن همراه از مرزهای بانه و مریوان است که نیازمند کنترل و نظارت بیشتر هستیم.
این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری۳٫۱۵ مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رنگ و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
رییس اتحادیه کشوری لوازم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صوتی و تصویری و تلفن همراه با اعلام خبر تصویب تعرفه ۱۰ درصدی گوشی تلفن همراه توسط کمیسیون ماده یک ابراز امیدواری کرد: نرخ جدید تعرفه هرچه سریع‌تر توسط دولت ابلاغ و در گمرکات اجرا شود.
گوشی W395 این برند نیز از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، قابلیت ارتقا حافظه داخلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپکسلی بهره می برد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسکای به نقل از فروشندگان، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
وی ادامه داد: تعرفه ۱۰ درصدی در کاهش قاچاق گوشی تلفن همراه بسیار موثر است و انتظار داریم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که دولت هرچه سریع تر تعرفه جدید را تایید و به گمرکات ابلاغ کند.
یکی از مهمترین ویژگی های این گوشی چهار بلندگویی است که برای آن در نظر گرفته شده که هر کدام در یک گوشه از این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه تعبیه شده است.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کلاسیک، C5 و ۲۷۰۰ از جمله گوشی های پرفروش نوکیا در بازار امروز تلفن همراه معرفی شدند.
این گوشی از امکاناتی همچون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش tft 2/2 اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳٫۱۵ مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.
به گزارش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوگل که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در حال برنامه ریزی برای عرضه سیستم عامل کروم خود بود ظاهرا قصد دارد نت بوک هایی با برند خود راهی بازار کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی X7-00 نوکیا از نسخه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سوم سیمبیان بهره می برد.
به نظر می رسد گوگل هم اکنون مرحله آزمایشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساخت این نت بوک ها را می گذراند و قرار است این دستگاه ها با نام Mario and Andretti در دسترس کاربران قرار گیرد.
ابراهیم درستی به خبرنگار اصناف ایسنا گفت: نظر ما از مدت‌ها قبل بر روی تعرفه پنج درصد بود که پس از جلسات کارشناسی متعدد سرانجام نرخ ۱۰ درصد تعیین و مصوب شد؛ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اگر چه نرخ تعرفه گوشی تلفن همراه تا پیش از مصوبه کمسیون ماده یک، ۲۵ درصد بود ولی تعرفه ۱۰ درصدی نیز مطلوب است.
گوشی C5 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این برند نیز با بهای فروش ۱۸۹ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
۲۷۰۰ از دیگر گوشی های پرفروش نوکیا است که با بهای ۱۰۸ هزار تومانی در اختیار مشتریان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار گرفت.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی ، جک صوتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳٫۵ میلیمتری و ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت از امکانات گوشی Cedar به شمار می آید.
اطلاعات بیشتر درباره این گوشی منتشر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نشده است.
صفحه نمایش TFT و ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی c901 سونی اریکسون به شمار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می آید.
X10 MINI و K970 سونی اریکسون که با قیمت ۲۴۰ و ۱۷۵ هزار تومان به فروش می رسد از دیگر گوشی های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این برند است که مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوگل اعلام کرده که برنامه دیگری برای سیستم عامل کروم خود دارد و قصد دارند تا پیش از پایان سال ۲۰۱۰ نت بوک هایی با برند خود راهی بازار کند.بر اساس گزارش تک‌کرانچ، گوگل ظاهرا درصدد است نت بوک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هایش را توسط یک شرکت طرف سوم تولید و به بازار عرضه کند.
گوشی های ۲۶۹۰ و N97 MINI از دیگر گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های این برند است که توانسته با قیمت ۹۵ و ۴۴۰ هزار تومانی از فروش بالایی در بازار برخوردار شود.
رییس اتحادیه کشوری لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه در ادامه بازار لوازم صوت و تصویر را برای خرید مناسب و قیمت‌ها را متعادل ذکر کرد و گفت: در دو ماه گذشته که نرخ دلار به شدت بالا رفته بود، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار نوسان بسیاری را متحمل شد ولی خوشبختانه با بازگشت دلار به روال قبل، بازارهم حالت ثبات پیدا کرد.
گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا با بهای فروش ۱۴۰ هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 12,309