loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

که عرضه آن در ماه مه آغاز می‌شود، عملکرد عالی اپتیک کارل‌زایس را با الگوریتم‌های اختصاصی نوکیا و حسگر فوق‌العاده باکیفیت ترکیب می‌کند تا استاندارد جدیدی در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند پیشرفته شارژ اتوماتیک ایرانسل ایجاد کند.
بر این اساس چاینا موبایل همکاری خود با نوکیا را تایید و اعلام کرده کە گوشی Lumia 920 را با شبکه‌های این اپراتوری سازگار و بە زودی راهی بازار چین شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند.
معرفی گوشی جدید نوکیا با نام لومیا ۹۲۰ در نمایشگاه IFA سر و صدای زیادی بر پا کرد. امکانات جالب و ویژه این گوشی می‌تواند نوکیا را به دوران اوج خود بازگرداند. به گزارش ایتنا چند ماه پس از معرفی لومیا ۹۰۰، نوکیا با یک گوشی جدید و شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشرفته‌تر همه را شگفت‌زده کرد. لومیا ۹۲۰ از سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ استفاده می‌کند و صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به لومیا ۹۰۰ دارد. لومیا ۹۲۰ از سیستم شارژ بی‌سیم هم بهره می‌برد، اما این امکانات، نکاتی نیستند که همه درباره‌شان صحبت کنند. نکته بسیار مهم در این گوشی، دوربین ۸ مگاپیکسل PureView و فناوری‌های عکس‌برداری منحصر به‌فردش است.
یکی از وکلای محلی در منطقه کبک کانادا از سوی تعدادی از شهروندان کانادایی که شارژ اتوماتیک ایرانسل در طول دو سال گذشته محصول ای‌بوک اپل را خریداری کرده‌اند، از شرکت اپل به دادگاه شکایت کرد.
به گزارش آریا،بر اساس شکایت نامه‌ای که علیه اپل تنظیم شده، ادعا کرده‌اند که اپل و همکاران ناشر آن با همکاری یکدیگر قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل ای‌بوک‌ها را به گونه‌ای تعیین کرده‌اند که قدرت رقابت را از سایر تولیدکنندگان بربایند.
یو هارلو، نایب رییس اجرایی گوشی‌های هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا می‌گوید: «کارل‌زایس در تولید اولین تجربه PureView یک شریک تعیین‌کننده و بسیار مهم بود. مزایای همکاری مداوم ما، ابتکار بیشتر در PureView و پیشرفت بسیار در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند در ماه‌ها و سال‌های آتی خواهد بود.»
این خبر در تاریخ ۱۹م آذر ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- نوکیا اعلام کرده کە اولین گوشی‌ ویندوزفون هشت از سری لومیا را در بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل چین عرضه می‌کند.
شرکت نوکیا بە منظور رقابت با شارژ اتوماتیک ایرانسل آی‌فون ۵ اپل و دستگاه‌های مبتنی بر آندروید، درصدد است گوشی‌های سری ویندوز فون ۸ را بە بازار چین عرضه کند.
نوکیا لومیا ۹۲۰ چه تفاوت‌هایی با شارژ اتوماتیک ایرانسل لومیا ۹۰۰ دارد؟ – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
گسترش همکاری نوکیا و کارل‌زایس – جديدترين شارژ اتوماتیک ایرانسل اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
نوکیا و کارل‌ زایس برای تداوم در شارژ اتوماتیک ایرانسل ایجاد استانداردها در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند همکاری خود را گسترش می‌دهند.
هدف نوکیا بازار چین – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز شارژ اتوماتیک ایرانسل
شکایت کانادایی‌ها از اپل – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز شارژ اتوماتیک ایرانسل نیوز
سوی دیگر، از آنجا کە چاینا موبایل هنوز با اپل برائ عرضه گوشی آی‌فون بە توافق نرسیده، فرصت مناسبی برائ نوکیا بە وجود آمده تا بتواند شارژ اتوماتیک ایرانسل جایگاه خود را در بزرگ‌ترین بازار دنیا تثبیت کند.بر اساس این گزارش، چایناموبایل ۷۰۳ میلیون مشترک دارد کە ۷۹٫۳ میلیون نفر از این تعداد از سرویس‌های شبکه نسل سوم بەره می‌برند و بە اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.
به گزارش آریا،نوکیا و کارل ‌زایس گسترش همکاری انحصاری خود را اعلام کردند که نتیجه آن تاکنون تولید تعدادی از بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌دار مانند Nokia N8 و Nokia شارژ اتوماتیک ایرانسل 808 PureView بوده است.
مایکل کاشکه، مدیر ارشد اجرایی کارل‌زایس می‌گوید: « سال ۲۰۰۵ وقتی به نوکیا پیوستیم، می‌‎خواستیم مرزهای عکاسی با موبایل را به جلو برانیم. با نگاهی به هفت سال همکاری موفقیت‌آمیز گذشته خود، بسیار مفتخریم که در این شارژ اتوماتیک ایرانسل سفر مشترک چنین ابتکارات و محصولات برجسته‌ای تولید کرده‌ایم. امروز گسترش همکاریمان را با فناوری جدیدی جشن می‌گیریم که معیار اصلی دیگری در این حوزه ایجاد می‌کند.»
این شکایت در ماه فوریه و توسط نورمن پین کوآد، وکیل شهر مونترآل در دادگاه عالی ایالت کبک کانادا تنظیم شده و ادعا می‌کند اپل قیمت ای‌بوک‌ها را از شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۹/۹ دلار که عموما توسط آمازون ارائه می‌شود، افزایش می‌دهد.
نوکیا کە سهم بازارش بە شدت در حال کاهش است، تنها امید خود را بە موفقیت گوشی‌های سری لومیا می‌داند تا بتواند شش فصل شارژ اتوماتیک ایرانسل قبل‌ای را کە بە شدت عملکرد ضعیفی داشته جبران کند.
Lumia 920 اولین گوشی نوکیا با پشتیبانی از ویندوزفون هشت است کە با قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل ۷۳۹ دلار بدون قرارداد بە بازار چین عرضه می‌‌شود.
منبع:روزنامه دنیای اقتصاد شارژ اتوماتیک ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 183
  • بازدید کلی : 12,471