loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 23 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دارای یک پردازنده Snapdragon 800 چهار irancell123 هسته ای ۲٫۲GHz و به صورت ۴G LTE میباشد
اما عکس‌هایی نیز از این نسخه بروز شده منتشر شده است و نشان دهنده این است که این بروزرسانی برای مدل‌ C6603 ارائه شده است که این کد برای نسخه جهانی این گوشی است. گزارش‌های کاربران از چین و اسپانیا مبنی بر این که گوشی آن‌ها بروزرسانی 4.2.2 را دریافت کرده رسیده irancell123 است.
خانواده گلكسي نوت همانند خانواده گلكسي اس با استقبال خوبي روبرو شد، سامسونگ برای اولين بار با معرفي فبلت گلكسي نوت نسل اول خانواده نوت را به جهان معرفي كرد، بعد از آن با معرفي گلكسي نوت ٢ و گلكسي نوت ١٠.١ اين خانواده را بزرگ‌تر كرد و اكنون در حال توليد محصولاتي در رنج‌های مختلف قيمتي و اندازه اي است. به تازگي جديدترين عضو خانواده گلكسي irancell123 نوت ها با نام گلكسي نوت ٨.٠ توسط اين كمپاني معرفي شد كه امروز به بررسي آن می‌پردازیم.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی irancell123 خواهد کرد.
ین گوشی irancell123 به عنوان باریکترین و بزرگترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند HD در جهان میباشد که
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل irancell123 سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد.
اما برسیم به دوربین٬ در زیر مقایسه irancell123 اندازه سنسوری که قرار است در هونامی استفاده شود را با چند سنسور دیگر می بینید.
حالت باتری STAMINA زمان آماده به irancell123 کار را تا ۴ برابر افزایش میدهد و زمانی که شما صفحه نمایش رو خاموش میکند در حال نگداری اطلاعات و اعلانات شما خواهد بود.
بر خلاف دیگر گوشی های سونی هدف از تولید و بازار Xperia Z Ultra ، صفحه نمایش فوق العاده پاسخگو و با تشخیص دست خط irancell123 که میتوانید.
اگر شما هم گوشی Xperia Z دارید و منتظر دریافت بروزرسانی 4.2.2 بر روی آن بودید باید بگوییم irancell123 که انتظار شما به پایان رسیده است.
یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سایبر-شات با اندازه 1/2.3 اینچ و irancell123 گشادگی دیافراگم f/2.0 که قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن ۵۲۴۸ در ۳۹۳۶ است.
روزگار طوری شده که اگر در تیتر ننویسیم محصول مورد نظر یک تلفن است٬ ممکن است واقعا فکر کنید با یک دوربین طرف هستیم! سونی قصد دارد رقیبی جدی برای لومیا ۱۰۲۰ عرضه کند٬ ولی گویا irancell123 سنسور آن به بزرگی سنسور رقیبش نیست. با این حال هنوز نمی شود گفت که رقابت به برد کدام یک ختم خواهد شد.
طراحي و irancell123 جنس بدنه
گفته می شود ابعاد که هونامی اندکی بزرگتر از اکسپریا Z است٬ یعنی ۴ میلیمتر بلندتر irancell123 و ۲ میلیمتر عریض تر٬ ولی با همان ضخامت. لبه پایینی دستگاه نیز به اشغال کامل بلندگو در آمده.
به گزارش جی اس ام سونی نسخه 4.2.2 اندروید را برای پرچم‌دار خود یعنی Xperia Z ارائه کرد. خبرها حاکی از این هستند که این ارائه به صورت جهانی برای تمام نقاط دنیا انجام شده irancell123 است بنابراین اگر شما دوست دارید می‌توانید گوشی اکسپریا زد خود را به نسخه 4.2.2 بروز کنید.
با یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی لمسی که بهینه سازی شده که تجربه ۶۰% بیشتری را نسبت irancell123 به گوشی های دیگر ارائه میدهد
همچنین فروش های ویژه و جشنواره irancell123 های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.
همچین دارای فناوری irancell123 ™X-Reality هوشمند سونی است با وضوح فوق العاده که تجزیه و تحلیل هر تصویر است که پیکسل های ازدست رفته رو باز تولید کرده و باعث افزایش کیفیت برای فیلم ها میشود.این تنها گوشی هوشمند کاملا HD سونی میباشد که مقوام در برای گرد و غبار (IP55/IP58) و همینطور زد آب هست و این اجازه رو به شما میدهد که به صورت HD در زیر آب فیلم ببیند
همان طور كه پيش از اين نيز دیده‌ایم سامسونگ تمام محصولات خود را از پلاستيك مي سازد اين محصول نيز تماما جنسي پلاستيكي دارد و تنها irancell123 در اطراف آن از يك نوار آلومينيومي استفاده شده است. در مجموع جنس بدنه با وجود پلاستيك بودن رضايت بخش است زيرا علاوه بر اينكه باعث سبكي دستگاه شده به آن عمر زيادي می‌دهد.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به irancell123 سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
سونی اعلام کرده که این گوشی دارای یک سرگرمی رایگان irancell123 ارائه مطالب از جمله یک سرویس نامحدود(در صورت موجود) موسقی میباشد
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در irancell123 بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 264
  • بازدید کلی : 12,552