loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

لنز کیت این دوربین 20 تا 50 میلیمتر فاصله کانونی را پوشش شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌دهد و حداکثر ضریب دیافراگم آن در 20 میلیتر 3.5 و در 50 میلیتر 5.6 است. این لنز فاقد سیستم لرزش گیر اپتیکال است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
در مورد سنسور NX1000 باید گفت که به دلیل اندازه بزرگ و رزولوشن مناسب، مطمئنا از دوربین‌های جیبی کیفیت فوق‌العاده بهتری را ارایه می‌کند. در تست‌هایی که انجام دادیم، شارژ اتوماتیک ایرانسل این سنسور در برخی زمینه‌ها مانند دقت رنگ، وسعت دینامیک و جزییات حتی از نمونه مشابه کانن خود نیز بهتر عمل کرد. اما مشکلی که در تمامی عکس‌ها تا حدی خود را نشان می‌داد نویز در ناحیه سایه‌ها و حساسیت نه چندان رقابتی در نور کم است. البته این موضوع تا حد زیادی به لنز دوربین باز می‌گردد و از آنجایی که امکان تعویض لنز وجود دارد اگر از لنز قوی تری در آن استفاده کنید بدون شک کیفیت عکس برداری تا میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقاء خواهد یافت. در هر صورت با وجود لنز کیت 20-55 میلیمتر فعلی و سنسور قدرتمند این دوربین در نور مناسب عکس‌هایی با جزییات بسیار بالا می‌توانید ذخیره کنید که این جزییات از دوربین‌های کانن 18 مگاپیکسلی بیشتر و در برخی موارد حتی با دوربینهای 24 مگاپیکسلی نیکون برابری می‌کند.
به هر حال من به خریداران این دوربین پیشنهاد می‌کنم اگر قصد خرید این دوربین را دارید حتما و حتما لنز 18 تا 55 میلیتر با سیستم شارژ اتوماتیک ایرانسل لرزشگیر اپتیکالی شرکت سامسونگ را تهیه کنید تا بتوانید از قدرت این سنسور بهینه‌تر استفاده کنید. البته باید دید که این لنز به صورت جداگانه در بازار ایران وجود دارد یا خیر.
در حالت اتوماتیک یا حالتی که تنها سرعت شاتر اتوماتیک تعیین می‌شود، این دوربین همیشه سرعت شاتر بیشتری را نسبت به رقبای خود ارائه می‌کند. در نتیجه عکس‌ها در شرایط نورپردازی نامناسب تا حدی تاریک‌تر از رقبا هستند (اما از طرفی عکس‌هایی که مثلا با دوربین 600D کانن گرفتیم روشن تر به نظر می‌رسیدند). علت این موضوع هم واضح است، نبود سیستم ضد لرزش در لنز موجب می‌شود تا دوربین در حالت عکس برداری اتوماتیک، سرعت شاتر بالاتری را اختیار کند تا عکس تار نشود. با وجود سرعت شاتر بالاتر ، باز هم گرفتن عکس شفاف در شرایط نامناسب نورپردازی دشوار است و حتما باید دست خود را به یک نقطه ثابت تکیه دهید یا از سه پایه برای عکس برداری استفاده نمایید. در نورپردازی مناسب کیفیت عکس این دوربین بسیار خوب است و به راحتی با رقبای خود شانه به شانه حرکت می‌کند. در نمونه‌ها به راحتی می‌توانید مشاهده کنید که کیفیت عکس این دوربین کاملا با معادل کانن خود رقابت می‌کند البته به شرطی که به شدت مراقب لرزش دست خود باشید چون عدم لرزش‌گیر اپتیکال در لنز این دوربین، تاثیر منفی لرزش دست را به شدت بر روی تصاویر ایجاد می‌کند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
کیفیت ساخت بدنه دوربین با وجود استفاده از پلاستیک بسیار خوب است و اصلا احساس یک دوربین رده شارژ اتوماتیک ایرانسل پایین نیمه حرفه‌ای را به شما منتقل نمی‌کند. با این‌حال انتظار بدنه فلزی مقاوم در برابر شرایط بد آب و هوایی که چند ده میلیون تومان قیمت دارند را از این دوربین نداشته باشید، چرا که قیمت این دوربین نیز هم رده آن دسته دوربین‌ها قرار نمی‌گیرد و بسیار ارزان تر است.
NX1000 شارژ اتوماتیک ایرانسل Samsung
مورد بعدی که تا حدی آزاردهنده می‌باشد، پردازش شارژ اتوماتیک ایرانسل بیش از حد تصویر و یا به عبارتی Oversharpen شدن تصاویر در الگوریتم دوربین است. البته این موضوع برای کسانی که عکس‌های خام (RAW) می‌گیرند تا حدی بی معنی است. به هر حال این موضوع باعث بیشتر به چشم آمدن رنگ‌ها و تا حدی افزایش جزییات شده است و در کنار آن نویز تصاویر مخصوصا نویز کروماتیک یا رنگ دانه‌ای در سایه‌ها یا لبه ها را افزایش داده است.
در مورد لنز کیت این دوربین باید گفت که کیفیت متوسطی از نظر ساخت دارد و مشخصا هدف اصلی تولید آن، کوچک کردن اندازه بوده است. حلقه شارژ اتوماتیک ایرانسل زوم و فوکس، هر دو از کیفیت متوسطی برخوردار هستند البته می‌توانستند اندکی روان‌تر و مطمئن‌تر حرکت کنند.
کیفیت و عملکرد شارژ اتوماتیک ایرانسل عکس‌برداری و فیلمبرداری
کیفیت فیلمبرداری نیز همانند عکسبرداری بسیار مناسب است، اما نبود سیستم ضد لرزش دست در این بخش بیشتر نمایان شارژ اتوماتیک ایرانسل است. در صورتی که قصد دارید بخش عمده‌ای از وقت خود با این دوربین را به فیلمبرداری بگذرانید باز هم نباید از لنز کیت همراه دوربین استفاده کنید و حتما حداقل باید از لنز کیت رده بالاتر یعنی لنز 18-55 میلیمتری این شرکت استفاده کنید که کیفیت بهتر و سیستم لرزشگیر اپتیکالی بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این دوربین با استفاده از سه پایه می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را ثبت کند. وسعت دینامیک و جزییات زیاد عکس‌های NX1000 به راحتی فایل ایجاد شده را از یک دوربین جیبی متمایز می‌کند. بالاترین کیفیت در دسترس رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نرخ 30 فریم در ثانیه است که مدت‌هاست به صورت استاندارد در تمامی دوربین‌ها عرضه می‌شود و تنها شرکت سونی و برخی دوربین‌های جدید نرخ 60 فریم در ثانیه را ارایه می‌نمایند.
مبحث کیفیت عکس به شارژ اتوماتیک ایرانسل چندین بخش تقسیم می‌شود. اول از همه به کیفیت سنسور، سپس کیفیت لنز، قدرت پردازش و الگوریتم و در انتها دسترسی به تنظیمات و سیستم فوکس اتوماتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 232
  • بازدید کلی : 12,520