loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همینطور که در تصاویر هم شارژ اتوماتیک ایرانسل مشاهده میکنید هر دو اسمارت فون از لحاظ اندازه ای نزدیک به هم هستند و خیلی تفاوتی ندارند . به نظر میرسد هر دوگوشی فضای اضافه ی زیادی هم دارند . به هر حال این دو از لحاظ ساختار طراحی شبیه به هم نیستند .
شاید اگر بخواهیم معایب و نواقص Samsung I9070 Galaxy S Advance را لیست شارژ اتوماتیک ایرانسل کنیم بتوانیم به دو مورد اشاره کنیم :
در طرف دیگر شاهد بلندگو ، کلید های ولوم بالا و پایین ، کلید پاور و کلید شاتر اختصاصی دوربین برای XPeria P شارژ اتوماتیک ایرانسل هستیم جایی که برای I9070 باز هم خلوت است و تنها یک کلید پاور ساده برای قسمت در نظر گرفته شده است . به نظر می رسد بر خلاف طراحی شلوغ و پر امکانات XPeria P شاهد طراحی خلوت تری در I9070 هستیم .
در مورد Sony XPeria P هم میشود دو نکته را به عنوان عیب های این اسمارت فون در شارژ اتوماتیک ایرانسل نظر گرفت :
عدم وجود شارژ اتوماتیک ایرانسل شیار کارت حافظه
شاید بپرسید چرا این دو گوشی ؟ این دو گوشی که اولا کمی قدیمی شده اند و همچنین اسمارت فون هایی سطح متوسط به حساب می آیند ! در جواب این سوال باید بگوییم در این برهه ی زمانی که همه به گوشی های سطح بالا توجه میکنند و قیمت ها به صورت ناجوانمردانه ای بالا رفته بهتر دیدیم تا وضعیت اقتصادی مردم را در نظر گرفته و بیشتر به گوشی هایی با قیمت هایی متعادل شارژ اتوماتیک ایرانسل توجه کنیم .
حال به سراغ ویژگی های این دو اسمارت فون و مقایسه ی آنها می رویم . شاید در اولین قدم برای هر اسمارت فونی اولین نکته ی مورد توجه صفحه ی نمایشگر آن باشد . Sony XPeria P دارای یک صفحه ی ۴ اینچی از نوع LED-backlit با رزولوشن ۹۶۰ × ۵۴۰ و تراکم پیسکل ۲۷۵ شارژ اتوماتیک ایرانسل ppi می باشد . I9070 Galaxy S Advance هم دارای یک صفحه ی ۴ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۸۰۰ × ۴۸۰ و تراکم پیکسل ۲۳۳ ppi می باشد . روی کاغذ به نظر می رسد XPeria P با داشتن ویژگی های برتری در صفحه ی نمایش مانند رزولوشن و تراکم پیکسل بیشتر و استفاده از موتور پردازش تصویر Sony BRAVIA Engine 2 و همچنین تکنولوژی WhiteMagic بتواند تصاویر و کیفیت بهتری را به نمایش بگذارد اما همیشه همه چیز روی کاغذ خلاصه نمی شود .
I9070 تنها شارژ اتوماتیک ایرانسل کلید های ولوم بالا و پایین تعبیه شده است .
در مورد سه کلید اصلی هم باید گفت هر دو گوشی دارای کلید های اصلی خوب و مناسبی هستند و کار کردن با هر کدام از این سه کلید بسیار راحت است و مشکلی وجود نخواهد داشت . همانطور که در تصاویر میتوانید ببینید سه کلید اصلی (منو شارژ اتوماتیک ایرانسل ، بک ، هوم) در XPeria P روی یک لایه ی شفاف شیشه ای قرار گرفته اند که به نظر جذاب می رسد اما در I9070 کلید هوم به صورت فیزیکی و دو کلید دیگر به صورت لمسی تعبیه شده اند .
در ادامه می خواهیم مقایسه ای داشته باشیم بین دو اسمارت فون سطح متوسط از دو شرکت سونی شارژ اتوماتیک ایرانسل و سامسونگ . Xperia P و I9070 Galaxy S Advance
در قسمت بعد نوبت به بررسی طراحی و ابعاد اسمارت فون ها می رسد . ترجیحاً از ذکر اعداد و ارقام ریز شارژ اتوماتیک ایرانسل برای بیان اندازه ی گوشی ها خودداری میکنیم و به ذکر ضخامت دو گوشی بسنده میکنیم . Galaxy S Advance حدود ۹٫۷ میلی متر و XPeria P چیزی حدود ۱۰٫۵ میلی متر ضخامت دارد البته باید توجه کرد که XPeriaP به مقدار کمی در قسمت پشتی دارای منحنی است که موجب افزایش این مقدار شده است . در مورد وزن هم Galaxy S Advance و XPeria P هردو حدود ۱۲۰ گرم وزن دارند که البته با اشاره به این نکته که XPeria P بر خلاف رقیبش که تماما پلاستیک است دارای بدنه ی تماما آلومینیومی است و همین نکته میتواند وجه تمایز مثبتی برای XPeria P باشد .
عدم ضبط شارژ اتوماتیک ایرانسل ویدئوهای ۱۰۸۰p
Screen مقایسه ای بین شارژ اتوماتیک ایرانسل XPeria P و G S Advnace
عدم وجود شارژ اتوماتیک ایرانسل کلید شاتر اختصاصی
امکانات این دو اسمارت شارژ اتوماتیک ایرانسل فون را میتوان تقریبا در یک سطح دانست و محدوده ی قیمت تقریبا یکسانی هم دارند(XPeria P حدود ۸۴۰ و Galaxy S Advance حدود ۸۵۰ هزار تومان ) به همین خاطر میتوانیم با قاطعیت به مقایسه ی این دو اسمارت فون بپردازیم .
در بخش پایینی I9070 بر خلاف XPeria P جک ۳٫۵ میلی متری و ورودی Micro USB قرار گرفته است . در حالیکه در بخش بالایی گوشی شاهد امکانات مشابهی هستیم . طرفین این شارژ اتوماتیک ایرانسل دو اسمارت فون هم با هم کاملا متفاوت است ،همانطور که در تصویر میتوانید ببینید در طرف راست XPeria P شاهد بخش های مختلفی مثل خروجی HDMI ، Micro USB و ورودی سیم کارت هستیم در حالیکه در این قسمت برای
38 150x150 مقایسه ای بین XPeria P و G S Advnace شارژ اتوماتیک ایرانسل
همانطور که در تصاویر می بینید XPeria P مثل مرحله ی تئوری نتوانسته پیروز باشد و به نظر می رسد در مرحله ی عملی جالب عمل نکرده است . همانطور که می بینید تصاویر در صفحه ی I9070 Galaxy S Advance کاملا واضح و جذاب و واقعی هستند اما در صفحه ی XPeria P به دلیل روشنایی بیش از حد صفحه ، تصاویر پردازش شده و نتیجه ی نهایی دچار افت کیفیت شده اند . شایان ذکر است که شارژ اتوماتیک ایرانسل نور صفحه ی هر دو اسمارت فون در بالاترین سطح خود قرار داده شده است و اگر ما روشنایی صفحه را در XPeria P کمتر کنیم شاهد تصاویر متعادل تر و واقع گرایانه تری هستیم ولی به خاطر رعایت وجود شرایط یکسان تصمیم گرفتیم شرایط را برای XPeria P متعادل نکنیم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 12,430