loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

در پی تغییرات مذکور، بهای سیم کارتهای دائمی کاهش می یابد؛ اما سیم کارتهای اعتباری و پیام رسان ایرانسل همچنان با بهای تخفیفی جشنواره تابستان 87، از قرار 10 هزار تومان برای سیم کارت اعتباری و 5 هزار تومان برای سیم کارت پیام رسان ارائه خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر به www.irancell.ir مراجعه کنید و یا با مرکز خدمات شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین ایرانسل تماس بگیرید:
کارت شارژ 2 هزار تومانی به زودی ارائه خواهد شد. شارژ مستقیم ایرانسل
توجه: شارژ مستقیم ایرانسل
اینترنت ایرانسل | شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل GPRS
همچنین ایرانسل به مناسبت فرارسیدن زادروز امام محمد تقی (ع) به تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های این شرکت که حداکثر تا پایان روز ۲۳ خردادماه ۹۰ ثبت نام خود را تکمیل و مدارک شارژ مستقیم ایرانسل خود را به ایرانسل ارسال کرده و در همین روز اولین تماس را از سیم‌کارت خود برقرار نمایند، ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان با اعتبار یک‌ماهه هدیه می‌دهد.
در حال حاضر بیش از هزار و ۷۷۵ شهر و دهستان، ببست هزار و ۹۰۰ روستا شارژ مستقیم ایرانسل و ۱۹هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش خدمات پیشرفته شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این تخفیف مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ شارژ مستقیم ایرانسل روز انجام دهند.
فعال سازی شارژ مستقیم ایرانسل GPRS
در این مطلب شیوه‌ی فعالسازی اینترنت GPRS (یا EDGE) ایرانسل ، نحوه فعال سازی بسته های افزایشی و تعرفه های مربوط به استفاده از این شارژ مستقیم ایرانسل سرویس به طور کامل توضیح داده شده. اگر قصد دارید از سیمکارت ایرانسل برای اتصال به اینترنت استفاده کنید، این مطلب برای شماست.
همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، نرخ های جدید، برای مشترکین بیش از پیش مقرون به صرفه بوده و هیچگونه هزینه اضافه ای برای آنها در بر نخواهد داشت. به طور مثال، در پی اجرایی شدن این تغییرات، شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین محترم می توانند با همان 5 هزار تومانی که تا کنون برای خریداری یک کارت شارژ 5 هزار تومانی می پرداختند، یک کارت شارژ 5 هزار تومانی با اعتبار مکالمه بـیشتـر (48,544ریال به جای 47,170ریال) خریداری نمایند. به همین ترتیب، نرخ مالیات اعمال شده در صورتحساب سیم کارتهای دائمی نیز از 6 درصد به 3 درصد کاهش می یابد.
علاوه بر این، مشترکان مذکور از شارژ مستقیم ایرانسل یک سیم‌کارت هدیه، ۵ محصول رایگان ویترین، ۱۰ فرصت استفاده رایگان از نقشه مجازی ایرانسل، ۲۰ پیام الکترونیک رایگان از پستچی، ۱۰۰ پیام چندرسانه‌ای رایگان و همچنین ۵۰۰ کیلوبایت GPRS رایگان یک ماهه بهره‌مند خواهند شد.
پیرو قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده و نیز در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی شرکت یعنی ارتقای سطح رضایت مشترکین محترم، ایرانسل با اتخاذ سیاستهای جدید قیمت گذاری، از تاریخ اول مهرماه 1387، مبلغ مالیات فروش و عوارض اعمال شده بر محصولات خود را به شرح جدول زیر، از 6 درصد شارژ مستقیم ایرانسل به 3 درصد کاهش می دهد.
اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
از اول مهرماه 87 شارژ مستقیم ایرانسل
با کاهش نرخ مالیات فروش و عوارض از تاریخ 1/7/1387، تغییرات مندرج در جدول به طور خودکار در سیستم ایرانسل اعمال می شود.به این ترتیب، با اینکه اعتبار مکالمه نوشته شده روی کارت شارژهای قبلی که همچنان در بازار موجود خواهند بود، مطابق نرخهای قبلی است، ولی اعتبار مکالمه واقعی آنها در سیستم شارژ مستقیم ایرانسل تا میزان مندرج در جدول افزایش داده می شود.
کاهش مالیات فروش و عوارض از 6 درصد به 3 درصد، در سیستم های شارژ الکترونیکی (e-Charge) و شارژ رمزدار با خودپرداز (ATM) نیز اعمال شارژ مستقیم ایرانسل خواهد شد.
ایرانسل GPRS شارژ مستقیم ایرانسل
پس از وارد کردن این کد، تنظیمات gprs ایرانسل به گوشی شما ارسال می‌شود شارژ مستقیم ایرانسل و شما باید آن را install یا save کنید.
اینترنت ایرانسل (GPRS و EDGE)، بسته های افزایشی و شارژ مستقیم ایرانسل تعرفه‌های مربوطه :
اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل | ایرانسل GPRS
كاهش شارژ مستقیم ایرانسل مالیات فروش و عوارض از 6 به 3 درصد
برای همه مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
روش دیگر برای دریافت تنظیمات شارژ مستقیم ایرانسل gprs، ارسال یک پیامک به شماره ۲۲۲۵ به شکل زیر است:
ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت شارژ مستقیم ایرانسل رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
تغییرات مذکور مطابق با قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده بوده و به هیچ وجه موجب بالاتر رفتن قیمت شارژ مستقیم ایرانسل هیچ یک از کارتهای شارژ و یا سیم کارتهای ایرانسل نخواهد شد.
در این بازه زمانی، مودم های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با شارژ مستقیم ایرانسل ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد.
لحظاتی پس از ارسال این پیامک، شما پیامی حاوی تنظیمات gprs و mms دریافت خواهید کرد که باید آن را Save یا Install کنید. حالا، شما می‌توانید با روشن کردن packet data از قسمت تنظیمات Network یا Connectivity گوشی خود، به اینترنت متصل شوید. البته ممکن است بعد از فعالسازی، چند ساعت طول بکشد تا اینترنت برای گوشی شما فعال شود. زمانی که اینترنت همراه گوشی شما فعال شود و به درستی کار کند، یک آیکون کوچک (متشکل از حرف E یا G و/یا دو عدد فلش برعکس) در بالای صفحه گوشی شما نمایش داده می‌شود. خب؛ حالا که اینترنت همراه ایرانسل خود را فعال کردید، بهتر است به فکر هزینه‌های آن نیز باشید. اگر هیچ بسته‌ای را خریداری نکرده باشید، هزینه‌ی اینترنت شما به صورت آزاد، و بر مبنای میزان شارژ مستقیم ایرانسل کیلوبایت ارسالی و دریافتی از گوشی شما محاسبه می‌شود. هر کیلوبایت ارسال یا دریافت اطلاعات از اینترنت، در ساعات اوج مصرف ۵ ریال و در ساعات کاهش مصرف ۱ ریال هزینه خواهد داشت. اما اگر استفاده‌ی شما از اینترنت، از یکی دو ساعت در هفته بیشتر است، توصیه می‌کنیم یکی از بسته‌های تخفیفی gprs/edge را فعال کنید
درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از شارژ مستقیم ایرانسل طریق وایمکس ایرانسل با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا ۲ مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در شهرهای اصفهان (و دانشگاه نجف آباد)، اهواز، تبریز (و شهرکهای صنعتی اطلس و چرمشهر)، تهران، شیراز، کرج، مشهد (و شهرک صنعتی طوس)، شهریار، خمینی شهر، شاهین شهر، شهر قدس، قرچک، اندیشه و خوراسگان ارائه می‌شود.
شما با استفاده از gprs ایرانسل، که تکنولوژی جدیدتر آن همان edge است، می‌توانید در هر جایی که ایرانسل خط دهی شارژ مستقیم ایرانسل دارد، با استفاده از موبایل خود به اینترنت متصل شوید. برای فعال کردن این سرویس روی سیمکارت خود، کد دستوری زیر را وارد کنید:
درحال حاضر، شارژ 2 هزار تومانی شارژ مستقیم ایرانسل تنها از طریق خدمات شارژ الکترونیکی (e-Charge) و شارژ رمزدار با خودپرداز (ATM) امکان پذیر است و

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 266
  • بازدید کلی : 12,554