loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

"جوتی دزای" معاون عملیاتی ایرانسل معتقد است: درحال حاضر تحریم‌هیی علیه یران است که مانع وورد فناوری به یران می‌شوند اما ما بید ورود فناوری به خرید شارژ مستقیم ایرانسل یران را تضمین کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی خرید شارژ مستقیم ایرانسل مرکز پیام کوتاه ایرانسل در شمال شرق تهران تا ماه آینده، اختلالات مقطعی در این سرویس از بین برود.
"صامتی" معاون فروش خرید شارژ مستقیم ایرانسل و توزیع ایرانسل نیز گفت: ایرانسل بیش از ۱۵ هزار نقطه فروش کارت شارژ دارد که موجودی کانال فروش را هر روز کنترل می‌کند.
فناوری‌هی روز را به یران می‌آوریم خرید شارژ مستقیم ایرانسل
وی افزود: فناوری را وارد یران می‌کنیم که با فناوری‌هی روز دنیا تطابق دارد و بید خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیازهی مشترکمان را برآورد کند.
وی تکید کرد: با کنترل شبکه‌های بزرگ و همینطور شبکه بازرسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل، موارد خلاف‌، شناسایی و پیگیری می‌شوند.
وی درباره فناوری IP Back Bone که قرار است خرید شارژ مستقیم ایرانسل از سوی هوواوی وارد یران شود،‌ گفت: فناوری ین شرکت برابر IP Back Bone خیلی از شرکت‌ها در سیر نقاط دنیا است و ما مشکلی از نظر کار و سرعت هوواوی در پرداختن به موضوعات مختلف نداریم.
معاون فنی شبکه ایرانسل درباره کیفیت پائین برخی سرویس‌های سیم‌کارت‌های ایرانسل گفت: کیفیت ایرانسل ناشی از عملکرد خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل و خدماتی است که از شرکت‌های مخابراتی دریافت می‌کند.
عینی‌پور، درباره اختلال در سرویس SMS ایرانسل گفت: درحال توسعه سریع شبکه و خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزایش مشترک هستیم که به ناچار باید تجهیزات شبکه افزیش یابد که موجب بروز اختلالات مقطعی نیز می‌شود.
"لامبو" مدیر برنامه ریزی شبکه ایرانسل میزان پیامك‌های ارسالی در شبکه ایرانسل را روزانه بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون عنوان کرد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و گفت: همچنین روزانه ۱۴ میلیون تماس در شبکه ایرانسل برقرار می‌شود.
متاثر خرید شارژ مستقیم ایرانسل از سرویس‌های مخابراتی هستیم
"احسان مظفری‌پور" افزود: سرویس "لطفا با من تماس بگیرید" سرویس جدیدی است که بری دارندگان سیم‌کارت‌هی ایرانسل راه‌اندازی شده تا حتی در صورت نداشتن شارژ بری برقراری تماس و یا ارسال پیام کوتاه، امکان برقراری ارتباط را خرید شارژ مستقیم ایرانسل داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: اگر خطوط انتقال دچار مشکل شود، مشترک ایرانسل نیز در مقصد با مشکل خرید شارژ مستقیم ایرانسل مواجه می‌شود و به همین دلیل است که یک مقدار از کیفیت شبکه ایرانسل متاثر از سرویس‌های مخابراتی است که دریافت می‌کند.
مظفری‌پور، همچنین از اریه سرویس "فهرست طلیی" بری سیم‌‌کارت‌هی دائمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خبر داد که با افزودن شماره به ین لیست می‌توانند از مزیی یرانسل شامل هزینه کمتر در برقراری تماس با افراد ین لیست برخوردار شوند.
وی اظهار داشت: ین سرویس نیاز به مرکز پیام کوتاه دارد که مشکلات موقت در نتیجه به روز کردن در ین سرویس هم وجود دارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و به زودی رفع خواهد شد.
دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس جدید دیگر
معاون فنی شبکه ایرانسل درباره کیفیت پائین سرویس GPRS در دو روز پیانی هفته که شامل طرح‌های تشویقی ایرانسل شده است، گفت: باتوجه به ینکه GPRS برای نخستین بار در ایران ارایه می‌شود، این سرویس به صورت تشویقی و رایگان اریه شد تا مشترکان با آن آشنا شوند.وی با اشاره به اینکه کل پهنای باندی که اکنون در خرید شارژ مستقیم ایرانسل اختیار مشترکان است، ۴۰ مگابایت است، اضافه کرد: بعد از یکی دو هفته، استفاده از این سرویس افزیش یافته و کل پهنای باند درخواستی ما اشباع شده و به ناچار پهنای باند را دو برابر کردیم که باز هم نیاز به افزیش آن داریم.
مدیر توسعه محصول یرانسل نیز در ین نشست با اریه توضیحاتی در مورد تعرفه‌ها و طرح‌هی یرانسل و تشریح سرویس‌هی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارزش افزوده ین شبکه، از اریه دو سرویس جدید دیگر خبر داد.
وی خرید شارژ مستقیم ایرانسل درباره KPI شبکه گفت: عوامل مشکل‌ساز موجب افت کیفیت خدمات ایرانسل می‌شوند که تاکنون ناگزیر از آنها بوده‌ایم.
شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل الکترونیکی
وی با اشاره به ینکه شرکت‌ها موظف هستند تا خدمات مورد نیاز ما را به نحو مطلوب در اختیار ما قرار دهند، افزود: در ژوئن ۲۰۰۶ در نتیجه اقدام نوکیا زیمنس تصمیم گرفتیم از پلتفرم IN زیمنس استفاده کنیم چون پلتفرم IN نوکیا در چند سال ینده مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و بید تلاش کنیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا به روز باشیم.
"علی‌اصغر عینی‌پور" افزود: ما باید تمام خطوط انتقال را از شرکت‌های مخابراتی از جمله شرکت زیرساخت دریافت کنیم و به همین دلیل کیفیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ما به نحوی مرتبط با عملکرد شرکت‌های مخابرتی است.
وی افزود: در موافقت‌نامه پروانه نقش عوامل خارجی آمده و تنها در صورتی می‌توان KPI دقیق شبکه و براساس آنچه که در پروانه آمده است را بیان کرد که عوامل مشکل‌ساز خرید شارژ مستقیم ایرانسل وجود نداشته باشند که در آن صورت هم درصد موفقیت تماس، همان عددی است که در موافقت‌نامه پروانه اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه دو میلیون کارت شارژ در شبکه توزیع وجود دارد، افزود: حرکت به این صورت است که به سمت شارژ الکترونیکی و یا استفاده از POS می‌رویم. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
وی با اشاره به اریه سرویس صورتحساب الکترونیکی (e-care) بری مشترکین سیم‌کارت دائمی گفت: از ۵۰۰ هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشتری دائمی سیم کارت‌هی دائمی، ۱۲۰ هزار نفر خواستار ین سرویس هستند که می‌توانند به صورت آنلین صورتحساب و ریزمکالمات خود را کنترل کنند.
معاون فروش و توزیع ایرانسل تصریح کرد: کنترل نقطه به نقطه قیمت شارژ امکان‌پذیر نیست و تنها افزایش فروشنده‌ها و ایجاد خرید شارژ مستقیم ایرانسل فضای رقابت باعث می‌شود که قیمت‌ها بالا نرود.
ارسال روزانه ۲۰ میلیون پیامک در شبکه خرید شارژ مستقیم ایرانسل یرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 215
  • بازدید کلی : 12,503