loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

نوکیا این گوشی متفاوت را در نمایش سالیانه این شرکت در بارسلونا به نمایش گذاشت. در این نمایش محصولات متفاوت نوکیا از جمله Application های جدید این شرکت در رده پیام رسانی و خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایمیل، به معرض دید عموم گذاشته شد، اما مطمئنا چشمهای همگان به دنبال محصول جدید این شرکت یعنی N97 که قرار است پا جای پای N95 بگذارد، است. این گوشی که فعلا در مرحله Pre Pre-Release قرار دارد تنها در چند نسخه محدود در اختیار خبرنگاران و وب سایت های معتبر قرار گرفت که نمونه زیر یکی از این چند نمونه معدود است که در اختیار این سایت قرار گرفته است
از نمایش هیجان انگیز N97 در نوامبر 2008 اینک نزدیک به 8 ماه می گذرد زمان بسیار زیادی که در طی آن با چرخش اکثر برندهای عمده بازار به سوی تولید گوشی های همه کاره تمام لمسی و iPhone-like، تمامی امیدهای نوکیا برای ارائه یک محصول انقلابی به بازار کاملا بر باد رفت علاوه بر این با اینکه نقاط قوتی همچون دارا بودن صفحه نمایش بزرگ تمام لمسی و قابلیت فیلمبرداری VGA و یا حتی صفحه کلید QWERTY در زمان نمایش نسخه اولیه N97 برای یک Smart phone مزایای کاربر پسندی به حساب می آمدند اما اینک بازار گوشی های خرید شارژ مستقیم ایرانسل هوشمند از مدل های رنگارنگ پر امکاناتی پوشیده شده است که نه تنها تمامی امکانات اصلی N97 را در لیست مشخصات خود دارند بلکه بسیاری از آنها را کاملا بهبود بخشیده اند که از آن جمله می توان با استفاده گسترده از صفحه نمایش های خازنی به جای نمونه های مقاومتی و وضوح بسیار بالاتر دوربین در کنار فیلمبرداری اسلوموشن و HD اشاره کرد. پازل مشکلات نوکیا در ساخت N97 با نیم نگاهی به قیمت بسیار گزافی که برای آن در نظر گرفته شده است کامل می گردد فاکتور مهمی که این بار نیز N97 را در مقابل رقیبان رنگارنگ عمدتا آسیائی خود ناکام می گذارد. اما از تمامی مشکلات پیش روی این مدل که بگذریم میزان امکانات و جذابیت های فراوانی که در ساختار N97 موجود است حقیقی ست که نمی توان آن را انکار کرد از طرفی دیگر با در نظر گرفتن موفقیت فوق العاده 5800 بعنوان اولین گوشی لمسی S60 نوکیا و توجه به این نکته که N97 در مقایسه با 5800 از امکانات بسیار بیشتری بهره مند گردیده است می توان امیدوار بود که این مدل نیز به مانند برادر کوچکتر خود به یکی از پرفروش ترین های این برند تبدیل شود که البته این مهم نیز به میزان بسیار زیادی به قیمت نهائی دستگاه پس از شوک اولیه ورود به بازار وابسته است.
بررسی مشخصات N97 را با محتویات درون جعبه آن آغاز می کنیم در این جعبه نسبتا کوچک بجز المان های همیشگی همچون شارژر، کابل اتصال به کامپیوتر و هدست دو تکه، برای اولین بار از یک تطبیق دهنده خاص استفاده شده است که امکان اتصال هر نوع شارژر دیگر از نوع نوکیائی را به گوشی فراهم کرده است این تطبیق خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهنده با تبدیل دیگر پورت های اتصال به پورت Micro USB کار را برای کاربران N97 برای شارژ دستگاه به امر آسانی بدل کرده است. از دیگر موارد جدید حاضر در جعبه محتویات گوشی می توان به قلم بسیار شیک همراه آن اشاره کرد که با طراحی ویژه خود امکان اتصال به خود گوشی را نیز دارد. دستمال ویژه ای نیز برای تمییز کردن دستگاه در این قسمت قرار داده شده است.
این گوشی با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه می شود که بازهم نسبت به قیمت بالای گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل های موجود، امتیاز خوبی برای این گوشی به شمار می رود.
nokia_n97_1.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
گوشی جدید نوکیا خرید شارژ مستقیم ایرانسل با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی
تنها مشکل این گوشی استفاده از نرم افزار ” سیمبیان ” است که در برابر نرم افزارهایی چون اندورید، ویندو و اپل Ios کمی قدیمی به خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظر می رسد.
زمان زیادی از معرفی نسخه ابتدائی Nokia N97 می گذرد محصولی که پس از 5800XpressMusic دومین محصول تمام لمسی نوکیا بر پایه Symbian S60 نام گرفته است. اینک و پس از یک انتظار طولانی و البته فرصت سوز این گوشی فوق گران که شانس رویائی نامیده شدن را با تاخیرهای فراوان خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دست داد، بلاخره به بازار ارائه گردیده است. در مقاله پیش رو نگاه دقیق و موشکافانه ای داریم به قسمت های مختلف این مدل. با ما همراه شوید.
شرکت نوکیا گوشی تلفن همراه جدیدی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی را رونمایی کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
بدون شک جنجالی ترین محصول روز نوکیا، N97 با ظاهر و مشخصات ویژه آن است. چندی ست یکی از سایت خرید شارژ مستقیم ایرانسل های معتبر تصاویر جذابی از این گوشی را به نمایش گذاشته است که با نمایش تمامی این عکس ها، قصد داریم آشنائی بیشتری با این گوشی پیدا نمائیم با ما همراه شوید.
گوشی جدید نوکیا با نام ” ۸۰۸ خرید شارژ مستقیم ایرانسل pureview ” دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، صفحه ۴ اینچی و دوربین ۴۱ مگا پیکسلی است
اما مطمئنا مهمترین قطعه حاضر در جعبه محتویات، خود گوشی است. ابعاد این مدل 15.9×55.3×117.2 میلیمتر با وزن 150 گرم است که علیرغم این ابعاد و وزن بالا مشکل چندانی در هنگام استفاده و قرارگیری آن در دست مشاهده نمی شود. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزارش جذاب نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، این برای اولین بار است که یک گوشی موبایل با چنین دوربین قدرتمندی ساخته می شود.
شرکت نوکیا قرار است این گوشی را در نیمه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوم سال جاری میلادی ( ۲۰۱۲ ) به بازار عرضه کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 251
  • بازدید کلی : 12,539