loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

براساس این گزارش، ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تفاهم‌نامه میان علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل و محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، در راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرین ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از تمامی شارژ اتوماتیک ایرانسل فرصت‌های موجود این رخداد جهانی منعقد شده است.
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است که از کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته المپیک حمایت کند.
علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای شارژ اتوماتیک ایرانسل اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند.
علی‌آبادی افزود: کمیته ملی المپیک تاکنون از وجود تبلیغات استفاده چندانی نکرده بود، از ۲ سال پیش همزمان بازی‌های آسیایی به این نتیجه رسیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در بازی‌های آسیایی از این پتانسیل استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از این موقعیت داشته باشیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در شارژ اتوماتیک ایرانسل این مراسم گفت: ورزش در حوزه تولید و اشتغال نقش بزرگی ایفا می‌کند و یکی از جایگاه‌های بزرگ مرتبط با ورزش بحث تبلیغات است که در همه صحنه‌های بین‌المللی وجود دارد.
ایرانسل با امضای توافقنامه‌ای با کمیته ملی المپیک، حامی شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ شد.
وی با اشاره به عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت شارژ اتوماتیک ایرانسل پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده است.
وی اظهار داشت: پس از یک سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی سابقه درخشانی دارد به شارژ اتوماتیک ایرانسل توافق‌های خوبی برسیم.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه شارژ اتوماتیک ایرانسل به اینکه این کار برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.
موضوع این تفاهم‌نامه، حمایت مالی و معنوی ایرانسل از تمامی برنامه‌هایی است که کمیته ملی المپیک به عنوان نهاد مسوول در حوزه حضور کاروان ورزشکاران ایرانی شارژ اتوماتیک ایرانسل در مسابقات المپیک برای برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران انجام می‌دهد و مدت زمان آن از بهمن سال ۱۳۹۰ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۱، همزمان با پایان یافتن مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ است.
دزفولی با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از شارژ اتوماتیک ایرانسل مسوولیت اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
ایرانسل حامی انحصاری کاروان شارژ اتوماتیک ایرانسل اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص شارژ اتوماتیک ایرانسل مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
علی‌آبادی با اشاره به حمایت شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک خواهد شد.
به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته شارژ اتوماتیک ایرانسل ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 12,413