loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 246 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

از دیگر قابلیت‌های این سرویس جدید، ارسال یک پیام صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روشهای مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چندرسانه‌ای است هزینه ارسال هر پیامک صوتی معادل ۶۲۰ ریال می باشد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
!در صورت دریافت شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل، به جای ۲۰ %، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از 24 % شارژ شگفت انگیز بهره‌مند خواهید شد
پیامک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صوتی ایرانسل
بدین ترتیب، مبلغ اعتبار درخواستی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب بانکی مشترک برداشت و به حساب شرکت ایرانسل واریز می گردد و اعتبار مورد نظر مشترک به سیم کارت وی افزوده خواهد شد.
بر اساس این سرویس پیشرو، هر زمان که خواستید، می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توانید با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود پیغام بگذارید.
تماس خودکار: سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می گیرد و پیام شما را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پخش می کند.
دستگاه‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودپرداز
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در گامی جدید جهت تسهیل دریافت اعتبار برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، سرویس «خريد اعتبار از طريق وب سايت ايرانسل» را که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیش از این وعده داده بود، راه اندازی کرد و هم اکنون تمامی شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می‌توانید. فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه تان، اعتبار مورد نظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی و مستقیما از همین وب سایت دریافت کنید. با اين روش، مبلغ مذکور به طور مستقيم از حساب بانکی مشترک کسر شده و به اعتبار سيم کارت وی افزوده می‌شود.
۳. مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می شود.
ارائه خدمات ویترین در قالب مجموعه ای از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محصولات
۱. کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در دستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودپرداز بانک های طرف قرارداد ایرانسل وارد کنید.
پیامک: مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما برای او پیامک صوتی گذاشته‌اید مطلع می شود و می تواند برای شنیدن پیام های جدید خود از شماره رایگان ۷۱۹ و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره ۷۲۰ (با هزینه معادل نرخ مکالمه درون شبکه) استفاده نماید.
پیام چندرسانه‌ای: پیام ضبط شده شما به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت یک فایل صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.
برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق دستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های خودپرداز ، کافیست:
فقط با وارد کردن شماره تلفن مشترک ایرانسل، مبلغ شارژ و بانک مورد نظر را انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید؛ در این مرحله لازم است شماره ١٦ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمز عبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پرداخت خود را انجام دهید.
(به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زودی
آینده، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اقتصاد نوین، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، کشاورزی، ملت، ملی و موسسه اعتباری توسعه
بانک های طرف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از خودپرداز) عبارتند از:
!%24شارژ شگفت انگیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق وب سایت ایرانسل
۲. در منوی اصلی خودپرداز، گزینه «شارژ سیم کارت» و سپس گزینه «ایرانسل» خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را انتخاب کنید.
توجه:برای دریافت رمز ورود اینترنتی بانکی، می توانید با بانک خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس بگیرید.
تنها یک کلیک تا شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فاصله دارید...
در راستای افزایش سهولت برخورداری از محصولات و خدمات متنوع ویترین ایرانسل، از این پس شما می توانید با وارد کردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک کد دستوری ویژه، به جای برخورداری از یک محصول خاص، همزمان از چند محصول در قالب یک بسته شامل پیام متنی، محصول چند رسانه ای و آهنگ پیشواز برخوردار شوید.
۴. رسید را از دستگاه دریافت کنید. این رسید حاوی رمز شارژ است. رمز را با استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از کد دستوری زیر وارد نموده و سیم کارت خود را شارژ کنید:
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پیام خود را به یکی از روش‌های زیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال کنید:
همه مشترکین اعتباری می توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دائمی پیغام بگذارند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
امکان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال به دیگر مشترکین ایرانسل:
در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چندرسانهای خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 12,314