loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 274 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

گویا نوکیا چندان هم درمخفی کاری برای لومیای جنجالی موفق نبود و این عکس به بیرون درز کرده، اطلاعات زیادی از این محصول پرسر و صدا به ما شارژ اتوماتیک ایرانسل می دهد!
در ماه فوریه ( بهمن ماه) شرکت موتورولا اسامی گوشی‌هایی را که قرار بود بروزرسانی بستنی شارژ اتوماتیک ایرانسل حصیری را دریافت کنند اعلام کرد اما امروز خبرها می‌گویند که این شرکت بدقولی کرده است و قادر نیست به قول خود در مورد تمام دستگاه ها عمل کند.
این نسخه در واقع نسخه به روز شده ۹۲۰ است. همانطور که حدس زده می شد دارای بدنه شارژ اتوماتیک ایرانسل آلومینیومی است. فلش دوربین آن زنون و دو دوربینه است.
موتورولا Atrix 4G و Photon 4G و Electrify قابلیت این‌را که به بستنی حصیری بروزرسانی شوند را ندارند و برای همیشه همان نان زنجفیلی خواهند ماند. در مورد دیگر دستگاه‌ها نیز هیچ چیز مشخص نیست و با این اوصاف شاید بسیاری از شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران موتورولا مجبور به استفاده از همان سیستم عامل نان زنجفیلی شوند.
براساس آمار اعلامی از سوی شرکت ایرانسل، در تعطیلات 15 روز نوروز 92 از روز 29 اسفند شارژ اتوماتیک ایرانسل 91 تا پایان روز 13 فروردین 92 در مجموع 9 میلیارد و 279 میلیون و 649 هزار و 146 پیامک در شبکه این اپراتور مبادله شده است. این اپراتور ضریب موفقیت ارسال پیامک ها را 5/98 درصد اعلام کرده است.
با نصب نرم افزار nJoy دیگر لازم نیست هزینه جداگانه ای برای خرید دسته بازی بپردازید چرا که این شارژ اتوماتیک ایرانسل برنامه موبایل شما را تبدیل به یک JoyStick حرفه ای و بدون سیم می کند.
این نرم افزار قابلیت کنترل بازی را از لپتاپ و رایانه شخصی بر روی موبایل شما ریموت می کند و با یک شبیه سازی ساده، بدون شارژ اتوماتیک ایرانسل نیاز به نرم افزارهای جانبی و سرعت بالا می توانید بازیهای مختلف را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.
آمار 6 روزه پیامک ها در تعطیلات نوروزی شارژ اتوماتیک ایرانسل 92
آمار 15 روزه پیامک های شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل در نوروز 92
گروهی در Opower آزمایشاتی انجام داده‌اند و پی برده‌اند که شارژ اتوماتیک ایرانسل آیفون 5 برای شارژ شدن تنها مبلغی در حدود 41 سنت برای یکسال نیاز دارد.این آزمایش با این پیشفرض انجام شده‌است که کاربر آیفون 5 گوشی خود را هر روز شارژ می‌کند.
می‌دانیم که گلکسی اس 3 باطری بزرگتری از آیفون 5 دارد بنابراین واضح است که برای شارژ شدن باطری بزرگتر مقدار الکتریسیته بیشتری شارژ اتوماتیک ایرانسل نیاز است.
حدس زده می شود در اواخر آوریل راهی بازار شود. پشت گوشی کمی انحنا دارد و زیبا طراحی شده است. از لومیا ۹۲۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل ظریف تر ساخته شده و کمی شبیه لومیا ۷۲۰ شده است.
اما شارژ اتوماتیک ایرانسل علت تفاوت این مقدار چیست؟
مهم تر از همه شارژ اتوماتیک ایرانسل اینکه این گوشی هوشمند تحت شبکه نسل چهارم LTE است که در وهله اول تحت نام کمپانی سرویس دهنده موبایل در امریکا -وریزون- عرضه خواهد شد.
هجوم پیامک ها در آخرین ساعت از سال به گزارش فارس، اوج تبادل پیامک بین ساعت 14 تا 15 روز چهارشنبه 30 اسفند 91 بوده که در شارژ اتوماتیک ایرانسل این یک ساعت در شبکه همراه اول 109 میلیون و 357 هزار پیامک و در شبکه ایرانسل 77 میلیون و 922 پیامک مبادله شد.
این گروه همچنین گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ را آزمایش کرده اند و توانستند به شارژ اتوماتیک ایرانسل این موضوع پی ببرند که گلکسی اس 3 برای 1 سال مبلغ 53 سنت پول شما را هزینه می‌کند تا شارژ شود.
در ماه مارس و در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا صحبت از سری جدید لومیا شد و اینک زودتر از حد تصور، عکسی از لومیای ۹۲۸ در اینترنت توسط evleaks منتشر شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است.
شاید شما وقتی گوشی آیفون را می‌خرید بر خلاف دیگر گوشی‌های بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل پول زیادی را بابت این گوشی بپردازید اما این تنها یک جنبه از آیفون است.
همانطور که می‌بینید این میزان مبلغ برای هر دو گوشی بسیار ناچیز است اما Opower خاطر نشان کرده است که باید به این موضوع توجه شود که این میزان تنها برای یک گوشی است و اگر تمام کاربران گوشی‌های هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که جمع این مبلغ چه میزان بزرگی خواهد شد!
در 6 روز تعطیلات نوروزی (از سه شنبه 29 اسفند 91 تا یکشنبه 4 فروردین 92)، در شبکه همراه اول چهار میلیارد و 93 میلیون پیامک و شارژ اتوماتیک ایرانسل در شبکه ایرانسل 3 میلیارد و 865 میلیون پیامک مبادله شده است.
همراه اول در خصوص تعداد پیامک های مبادله شده در 15 روزه شارژ اتوماتیک ایرانسل تعطیلات 92 این طور اعلام کرده که در 6 روز نخست آغاز تعطیلات (29 اسفند 91 تا 4 فروردین 92) 4 میلیارد و 93 میلیون پیامک د ...
آمار 15 شارژ اتوماتیک ایرانسل روزه پیامک های همراه اول در نوروز 92
برای استفاده از این نرم افزار کاربردی و کم حجم تلفن همراه شما باید دارای سیستم عامل اندروید 2.1 یا بالاتر بوده و به شبکه اینترنت بی سیم (Wi-Fi) متصل باشد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
نکته دیگری که می دانیم اینکه دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسل به بالا خواهد شارژ اتوماتیک ای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 12,320