loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 20 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سیستم عامل گوشی اندروید است و نسخه 4.1.2 آبنبات ژله‌ای بر روی آن نصب است. صفحه قفل در اینجا مانند Xperia Z است. برای باز کردن قفل صفحه همان حالت کرکره‌ای دیده می‌شود و همچنین در اینجا به کنترل موزیک‌ها irancell123 و دوربین عکاسی دسترسی دارید.
صفحه نمایش گوشی اندازه 4.3 اینچی دارد و کیفیت آن نیز FWVGA یا همان 480×854 پیکسل در نظر گرفته شده است. نکته منفی در این صفحه نمایش این است که در اینجا از موتور براویای سونی برای خلق تصاویر بهتر استفاده نشده است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 228 پیکسل در اینچ است. این صفحه نمایش در مقایسه با بسیاری از گوشی‌ها کیفیت خوبی ندارد اما در عوض irancell123 قیمتی که برای آن می پردازید مورد مناسبی است. ما به هیچ وجه از کیفیت و کارآیی این صفحه نمایش رضایت نداشتیم، شاید بتوانیم در مورد کیفیت آن کمی سخت گیر نباشیم اما در مورد کارآیی باید بگوییم که این صفحه نمایش بسیار ضعیف عمل می‌کند. موارد بسیاری برای ما پیش آمد که پاسخ دهی صفحه نمایش به فرامین ما به خوبی انجام نشد و برای اجرای یک فرمان مجبور به چند بار ضربه زدن بر روی صفحه بودیم و گاهی اوقات نیز به اشتباه فرمان دیگری اجرا می‌شد. به طور خلاصه کارآیی صفحه نمایش برای یک صفحه نمایش لمسی خازنی بسیار ضعیف است و بیشتر ما را به یاد صفحه نمایش‌های لمسی مقاومتی می‌انداخت.
تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را در irancell123 گوشی دارد و دشمن باتری شما است.
اما یکی از تفاوت‌های این گوشی با دیگر سونی‌ها و شباهت آن با Xperia SP در LED ای است که در قسمت پایینی این گوشی قرار دارد. این LED در زمان‌های مختلف و با توجه به رنگ غالبی که بر روی صفحه نمایش است به رنگ‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد. به طور مثال زمانی که مشغول مرور عکس‌ها در گوشی خود هستید و رنگ آبی در عکس شما نمود بیشتری دارد تا عکس‌های دیگر، این LED به رنگ آبی درخواهد آمد. irancell123
در کل نمی‌توانید از یک گوشی با این پردازنده نه irancell123 چندان قوی انتظار اجرای بازی‌ها و برنامه‌های بسیار سنگین را داشته باشید و کارکرد آن در حدی است که بتواند از پس کارهای روزمره شما بر بیاید.سیستم عامل و نرم افزار
حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که از این میزان حافظه 5.8 گیگابایت در irancell123 دسترس کاربر قرار دارد.
جی اس ام در این مقاله قصد دارد که irancell123 به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در irancell123 این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
پردازنده و حافظه irancell123 داخلی
بعد از باز کردن قفل صفحه همان صفحه اصلی اندروید را که در همه گوشی‌های سونی مشاهده می‌کنید دیده irancell123 می‌شود. قسمت‌های دیگر مانند صفحه کلید برای تایپ در پیامک‌ها، صفحه کلید شماره‌گیر، مرورگر اینترنت و ... شبیه به Xperia SP هستند
دوربین irancell123
سونی در این گوشی از یک پردازنده 2 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام با نام Snapdragon MSM8230 استفاده کرده است. این پردازنده در نهایت عملکرد خود سرعتی برابر 1 گیگاهرتز را می‌تواند تامین کند. همچنین یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 305 در داخل این چیپ ست قرار گرفته است که جزو پردازنده‌های گرافیکی سطح پایین کوآلکام است. در بیشتر بنج مارک‌ها Xperia L در میانه نمودار‌ها قرار می گیرد که به خوبی موکد این موضوع است که با irancell123 یک گوشی سطح متوسط روبرو هستید.
برای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده irancell123 است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خود گنجانده است.
اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که irancell123 توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از بهترین‌ها است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 201
  • بازدید کلی : 12,489