loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

. صفحه‌ی خانگی یا موتور جستجوی مرورگر که به طور خودکار irancell123 نغییر کرده است.
فقط ویروس‌ها irancell123 نیستند که باید مراقبشان باشید، انواع دیگری از بدافزارها نیز وجود دارند که نباید ازشان غافل شد
شاید گاهی باید همه چیز را از نو ساخت یا در این مورد به خصوص تمامی تگ‌های ID3 را پاک کرد و از نو شروع به تگ irancell123 گذاری کرد. ID3 Remover همان چیزی است که شما بدان نیاز دارید. کافی است برنامه را باز کنید و با کشیدن فایل‌ها یا پوشه‌ها به درون آن و کلیک روی گزینه‌ی Remove تمامی تگ‌های گمراه کننده را پاک کنید.
از شایع‌ترین نوع بدافزارها، می‌توان ویروس‌‌ها، irancell123 تروجان‌ها و کرم‌های اینترنتی (Worms) را نام برد. Spywareها و Scarewareها نیز از انواع دیگر بدافزارها هستند.
این برنامه سبک به شما کمک می‌کند تا برای فایل‌های خود تگ گذاری کنید. MP3Tag از تمام فرمت‌های تگ گذاری ID3v1, ID3v2.3, ID3v2.4, iTunes MP4, WMA, Vorbis Comments, and APE پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما برای تگ گذاری هیچ فایلی مشکل نخواهید داشت. ضمنا این برنامه مزایایی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره irancell123 می‌کنیم:
2-Kinds-of-Malware irancell123
همانطور که irancell123 اغلب بیماری‌ها با بروز نشانه‌هایی مانند سردرد، گلودرد و سرفه همراه هستند، بدافزارها نیز دارای علایمی هستند:
2. هدایت به سوی irancell123 سایت‌های بیگانه
2. irancell123 MP3Tag
مدیریت برمجموعه‌ی فایل‌های صوتی به خصوص اگر سال‌ها آن‌ها را به صورت درهم ذخیره کرده باشید کاری خسته کننده و حوصله بر است، به خصوص برای کسانی که پولی برای آن‌ها پرداخت نمی‌کنند! این عدم مدیریت در نهایت منجر به بی نظمی و گم شدن در انبوه موسیقی‌ها می‌شود و در نتیجه امکان انتخاب مناسب موسیقی مناسب را از شما می‌گیرد. خوشبختانه برای این کار هم راه حلی وجود دارد.ممکن است شما آلبوم‌ها و قطعات موسیقی خود را از موارد غیر ضروری خالی کرده باشید ولی مطمئنا متوجه شده‌اید که نظم دادن به آن‌ها به این راحتی‌ها هم که به نظر می‌رسد، نیست. حالا تصور کنید افرادی irancell123 را که خوره موسیقی هستند و به صورت گیگابایتی به ذخیره فایل‌ها پرداخته اند، چه وضعی دارند! برسیم به معرفی راه حل ها:
اغلب کاربران، واژه‌ی ویروس را به عنوان نماینده‌ی irancell123 تمامی عوامل مخرب کامپیوتری می‌شناسند. اما باید بدانید که ویروس خود در دسته‌ی بدافزارها یا همان مالورها (malware) قرار می‌گیرد که به جز ویروس‌ها، گونه‌های دیگری را هم شامل می‌شود.
چه در حال باز کردن یک ایمیل باشید، چه مشغول جستجو در وب و یا دانلود یک فایل موسیقی، ممکن است در حال قدم گذاشتن در دامی باشید که هکران تیزهوش برای‌تان پهن کرده‌اند. اینترنت پاتوق شرورترین و بدنام‌ترین ویروس‌ها و بدافزارها است که در هر گوشه‌ی آن کمین کرده‌اند؛ این را هم من می‌دانم هم شما. به هرحال هر کسی ممکن است از روی بی‌دقتی یا بدشانسی، کامپیوتر خود را به این امراض دیجیتالی آلوده کند و خلاصی از دست آن‌ها نیز فرآیندی دردناک است. اما اینجا همیشه راه حلی برای گیک‌های زومیتی هست و در این مطلب سعی شده با irancell123 ارائه یک راهنمای جامع، به شما کمک کنیم قوای خود را برای مقابله با بدترین نوع ویروس‌ها تجهیز کنید.
اگر روزی مرورگر irancell123 خود را باز کردید و دیدید که صفحه‌ی خانگی (اولین وب سایتی که پس از اجرای مرورگر باز می‌شود) و موتور جستجوی همیشگی‌تان تغییر کرده است، احتمال بدهید که فعالیت‌های شومی در جریان است.
در آخر، باید به Adwareها اشاره کرد irancell123 که هدفشان، نمایش تبلیغات است.چگونه از ابتلا به بدافزارها مطمئن شویم؟
اسپایورها، به جای تخریب یا صدمه زدن به سیستم قربانی، بدون سر irancell123 و صدا به دزدی اطلاعات و تحویل آن‌ به نویسنده‌شان می‌پردازند.
اصلا چرا باید دنبال همچین irancell123 کاری برویم، مگر آنتی‌ویروس را برای همین کار نساخته‌اند؟ خب بله، این حرف درست است. اما باید بدانید که معمولا کاربران فراموش می‌کنند آنتی‌ویروس خود را همیشه به روز نگه دارند و هر روز، بر تعداد بدافزارهای موجود افزوده می‌شود، به علاوه اگر نرم افزار ضد ویروستان تا حالا نتوانسته جلوی ورود عوامل مخرب را بگیرد، احتمالا از الان به بعد هم کاری برای از بین بردنشان از دستش ساخته نیست. در هر صورت، این‌که بتوانید خودتان تشخیص بدهید و تصمیم گیری کنید، بهتر از این است که خود را به طور کامل به یک برنامه‌ی کامپیوتری وابسته کنید.
باز شدن بی‌مرود پنجره‌های کوچک که از شما رمز عبور یا اطلاعات شخصی irancell123 طلب می‌کنند یا حاوی پیامی تبلیغاتی یا هشدار آمیز هستند، احتمالا از وجود یک عامل شرور خبر می‌دهد.
music-management-id3-remover irancell123
1. ID3 irancell123 Remover
اگر در هنگام وبگردی، ناگهان irancell123 به سایتی ناآشنا و مشکوک هدایت شدید، هیچ چیزی را انتخاب نکرده و هیچ کجا کلیک نکنید.
Scareware یا ransomware، بدافزارهایی هستند که ابتدا خود را irancell123 بر روی کامپیوتر میزبان نصب می‌کنند، سپس مجبورید برای رهایی از آن‌ها به سازنده‌شان پول بدهید. البته با ریستور کردن سیستم عامل به یکی از بکاپ‌های قبلی می‌توان بدون پرداخت پول از شر آن‌ها خلاص شد.
3. پنجره‌ی های Pop-Up irancell123

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 208
  • بازدید کلی : 12,496