loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 دانشجویان دانشگاه Queen’s توانسته اند یک نمایشگری بسازند که نه حتی انعطاف پذیر است و می توان ان را شارژ اتوماتیک ایرانسل خم کرد ، بلکه خود نیز می توان به خودش شکل دهد. به عنوان مثال در خبر گفته شده است که وقتی این گوشی زنگ می خورد ، گوشی به طرف جلو خم می شود. خیلی جالب است که یک دفعه گوشی خود را ببینیم که خم شده است و به ما نشان می دهد که یک نفر در حال تماس است!
بله این خبر کاملا درست است و شارژ اتوماتیک ایرانسل دانشجویان این دانشگاه موفق به ساخت همچین نمایشگری شده اند و ما می توان در دو یا سه سال اینده همچین گوشی هایی ببینیم. همچنین نمایشگری که این دانشجویان ساخته اند بسیار نازک می باشد و پیش بینی می شود گوشی های ساخته شده با این نمایشگر انعطاف پذیر ، بسیار نازک خواهند بود. شاید زمان زیادی ببرد اما بالاخره این گوشی ها وارد بازار خواند شد. تصور کنید که دیگر نیازی نیست گوشی خود را بردارید تا از پیام یا تماس های از دست رفته خبر دار شوید بلکه گوشی شما خم خواهد شد و به شما می فهماند که یک پیام یا تماس از دست رفته دارید! نظرتان چیست؟ جالب نیست؟
تا بحال خبر های زیادی شارژ اتوماتیک ایرانسل در این مورد شنیده شده است و حتی شرکت سامسونگ در یک جشنواره از همچین موبایل رونمایی کرد اما بعد ها معلوم شد که فقط یک چیز ظاهری می باشد و سامسونگ در واقع نتوانسته همچین کاری را بکند. این روز ها هم شایعه در همین زمینه در مورد اپل شنیده می شود اما هنوز تایید رسمی نشده است و کاربران کم کم دارند از امدن یک گوشی انعطاف پذیر ناامید می شوند. اما در این خبر می خواهیم این ها نقض کنیم.
شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایشگر ۸٫۱ اینچی با رزلوشن ۸۰۰*۱۲۸۰
شرکت Acer در زمینه تبلت ها خیلی خوب عمل می کند شارژ اتوماتیک ایرانسل و امروز نیز می خواهیم یکی از تبلت های جدید این شرکت که مبتنی بر ویندوز ۸ می باشد را به شما معرفی کنیم. مدل این تبلت Acer W3-810 می باشد که قیمت ان ۳۷۹ دلار اعلام شده است. این تبلت نسبت به قیمتش امکانات خوبی دارد اما اگر پول بیشتر از این دارید ، می توانید بهتر از این تبلت را بخرید. مشخصات این تبلت به این صورت می باشد:
گر می خواهید با فناوری روز حرکت کنید و تا چند سال مد روز باشید ، بروید یک موبایل بروز و بسیار قدرتمند بخرید چراکه در اینده تنها موبایل ها حرف اخر را می زنند و یا حتی ساعت ها! زیرا که همه چیز از جمله سخت افزار ها روز به روز کوچک تر می شوند و همانطور که گفتم تنها نمایشگر های بزرگتر نیاز خواهد بود تا هر وقت کاربر به صفحه نمایش بزرگ احتیاج داشت ، موبایل شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را مثلا به تلویزیون وصل کند و از ان استفاده کند.
ز دنیای امروزه گوشی ها خبر دارید و می دانید که هر گوشی هوشمند در درون خود یک مادربرد دارد و دیگر زمان مادربرد های خانگی خیلی وقت است که گذشته است و مادربرد های کوچکتر و قوی تر در حال تولید شدن هستند. همانطور که می دانید دیگر گوشی های جدید که حتی پردازنده ی هشت هسته ای در درون خود دارند ، خیلی راحت می توانند برای کامپیوتر نیز کار کنند. به این ترتیب دیگر کسی به فکر خرید کیس کامپیوتر نمی باشد و فقط یک مانیتور می شارژ اتوماتیک ایرانسل خرد و یک مادربرد کوچک به ان وصل می کند.
شرکت BeagleBone یک مادربرد کوچک تولید کرده است که در درون خود پردازنده ی قدرتمند ARM Cortex-A8 با سرعت ۱GHz را دارد و ۵۱۲ مگابایت رم دارد. دو گیگابایت نیز هارد این مادربرد می باشد و از کارت های mcroSD نیز پشتیبانی می کند. جایگاه USB و miniHDMI نیز قابلیت های قابل توجه این مادربرد کوچک می باشد. شما می توانید شارژ اتوماتیک ایرانسل این مادربرد که اندازه ی یک فلش می باشد ، به یک نمایشگر لمسی وصل کنید و با سیست عامل لینوکس یا اندروید شروع به کار کنید.
پردازنده ی دو هسته ای شارژ اتوماتیک ایرانسل Intel Atom Z2760 با سرعت ۱٫۸GHz
دو شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایت رم
این در واقع مثل کامپیوتر جیبی می باشد. وقتی از خانه بیرون می روید ، کامپیوتر خود را درون جیب خود قرار دهید و هر وقت لازم شارژ اتوماتیک ایرانسل داشتید ، ان را به یک صفحه نمایش وصل کنید و کامپیوتر شما جلوی روی شما بیاید. البته خود شرکت گوگل نیز از همین کار ها کرده و مادربرد های قدرتمند تری نیز ساخته است که در چند روز اینده به شما معرفی خواهم کرد.
شارژ اتوماتیک ایرانسل ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی
ورودی mivro شارژ اتوماتیک ایرانسل HDM
اما اگر می خواهید با فناوری همین امروز کار کنید و کاری به کار فردا ندارید ، لب تاب های قدرتمند را به شما پیشنهاد می شارژ اتوماتیک ایرانسل کنم که می تواند شما را در کار خود به اخرین سرعت برساند. در کنار لب تاپ هم یک گوشی هوشمند معمولی برای انجام کار های کوچک به شما پیشنهاد می شود.
سخنگوی سامسونگ همچین حرفی زده است و گفته که گلگسی اس ۴ هیچ وقت حافظه اش پر نخواهد شد. این در حالی است که خود سیستم عامل اندروید نصب شده روی کهکشان چهارم نزدیک به ۸ گیگابایت حجم دارد و از حافظه ی داخلی گوشی استفاده می کند و اگر شما نسخه ی ۱۶ گیگابایت این گوشی را خریداری بکنید شارژ اتوماتیک ایرانسل ، خیلی زود با پر شدن حافظه برخورد خواهید کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 254
  • بازدید کلی : 12,542