loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 تست دوم باطری مدت ایرانسل یک دو سه زمان عمر باتری بر حسب استفاده از اینترنت بود که باز هم باطری گلکسی اس ۴ بیشتر از سایر گوشی ها کارکرد و رتبه اول را به دست آورد و گوشی HTC One رتبه دوم را کسب کرد.
به گزارش سیتنا، Galaxy ایرانسل یک دو سه S4 مدل جدید تلفن‎های هوشمند است که از هفته آینده در جهان عرضه خواهد شد.
گوشی هوشمند Nexus 4 گوگل که این روزها محبوبیت زیادی دارد در شرکت ال‌جی ساخته شده و اگر چه در مراحل نخست عرضه این محصول مشکلاتی به وجود آمده بود، اما قرار است که مدل آتی این گوشی هوشمند را نیز شرکت کره‌ای یاد شده برای گوگل بسازد. ایرانسل یک دو سه
اولین استفاده از ایرانسل یک دو سه فناوری بدون لمس، این است که نیاز به صفحه‌کلید یا صفحه‌ لمسی برای انجام بسیاری از کارها از بین خواهد رفت زیرا می‌توان الگوهای حرکت‌ را برای موبایل تعریف کرد تا هر کدام فرمانی را اجرا کنند.
با استفاده از حرکات تعداد فرمان‌های مورد نیاز برای رفتن از صفحه‌ ایرانسل یک دو سه خانگی به نرم‌افزار ویرایش متن را کم کرد.
شرکت سامسونگ کره جنوبی امیدوار است در ایرانسل یک دو سه هفته‎ی آینده فروش 10 میلیونی داشته باشد.
گوگل وظیفه تولید گوشی هوشمند ایرانسل یک دو سه Nexus 5 را نیز به شرکت ال‌جی واگذار کرده است.
ك خانم هندی به نام آندریا کولاکو و همكارش احمد کرمانی، مبلغ 100،000 دلار از موسسه‌ فناوری ایرانسل یک دو سه ماساچوست (MIT) برای اختراع فناوری موبایل بدون لمس “3dim” که شرکت‌های موبایل را به خود جذب کرده، دریافت نمود.
به گزارش خبرگزاری The Korea Times، این مدل تلفن هوشمند که سریعتر و بهتر از مدل S3 کار می‎کند به راحتی می‎تواند جای خود را در بین ایرانسل یک دو سه خریداران بازکند و فروش 10 میلیونی را تضمین کند.
تست سوم ایرانسل یک دو سه نیز مدت زمان شارژ گوشی بود که گوشی iPhone5 زودتر از بقیه گوشی ها شارژ می شود و بعد از آن گوشی Nokia Lumia و Samsung Galaxy S4 رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
Google-Nexus-5-615-340 ایرانسل یک دو سه
طبق بررسی جدید وبسایت معروف و معتبر which که درباره طول عمر باتری گوشی و زمان شارژ موبایل بود مشخص شد که گوشی گلکسی اس ۴ Galaxy S4 بهترین گوشی از نظر عمر باتری است. این وبسایت ۳ آزمایش روی گوشی های روز بازار (مثل گلکسی اس ۴، آیفون ۵، نوکیا لومیا ۹۲۰، اچ تی سی وان، سونی اکسپریا زد، بلک بری زد ۱۰ و گوگل نکسوس ۴( انجام داد و در نهایت رتبه اول از آن ایرانسل یک دو سه سامسونگ گلکسی اس ۴ شد که قوی ترین باتری یا به قولی کم مصرف ترین گوشی (از نظر انرژی) شد. در ادامه به بررسی دقیق تر گوشی ها و این ۳ آزمایش عمر باتری موبایل می پردازیم.
شایعات منتشر شده در مورد نسل بعدی گوشی هوشمند ایرانسل یک دو سه Nexus بر آن است که این محصول با بدنه باریک و پردازنده پرقدرت به دست کاربران می‌رسد.
حالا با تحقیقات آندریا کولاکو، این صنعت به استفاده از چنین فناوری نزدیک‌تر شده است. این خانم هندی در مسابقه‌ کارآفرینی موسسه‌ فناوری ماساچوست با فناوری بدون لمسش به نام “3dim” مقام اول را کسب کرده‌ است. این فناوری با استفاده از روش‌های ثبت‌شده‌ پردازش حرکت، حرکت‌ها را به صورت بلادرنگ، سه‌بعدی و با دقت میلی‌متر دریافت می‌کند. آن‌ها مبلغ 100،000 ایرانسل یک دو سه دلار دریافت کرده‌اند تا این فناوری را برای شرکت‌های موبایل که به آن علاقه‌مند هستند گسترش دهند.
این مدل موبایل به طور همزمان در 60 کشور جهان فروخته خواهد شد.این شرکت ایرانسل یک دو سه با فروش موبایلهای خود با سیستم عامل Android از آغاز سال میلادی بیش از 5.1 میلیارد دلار درآمد داشته است.
سال‌ها است که کمبود فناوری بدون لمس ایرانسل یک دو سه یا تشخیص حرکت در موبایل‌ها احساس می‌شود و آخرین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند این نیاز را بیشتر می‌کنند. همه‌ تولیدکنندگان گوشی سعی در خلق و تولید این فناوری داشته‌اند.
این طور که روزنامه Korea Times در گزارشی مجزا توضیح داده است، شرکت گوگل وظیفه تولید گوشی هوشمند Nexus 5 را نیز به شرکت ال ایرانسل یک دو سه جی واگذار کرده است.
یکی از بهترین کاربردهای این فناوری، استفاده برای امنیت شخصی در مورد اطلاعات و محتوای دستگاه‌ها در مقیاسی کاملاً جدید است. به بیان دیگر، بدون انجام حرکتی خاص، قفل دستگاه باز نخواهد شد یا اطلاعات حساس مخفی خواهند ماند. این موضوع خصوصاً در زمان‌هایی که گوشی دزدیده شده، خراب و یا گم شود بسیار کاربرد خواهد داشت. کاربران نیز باید حرکاتی را که با آن‌ها قفل گوشی باز شده یا محتوای آن نمایش داده می‌شود به خاطر بسپارند.همچنین، یکی دیگر ایرانسل یک دو سه از بهترین کاربردهای فناوری بدون لمس، عدم نیاز به چندین پنجره برای اجرای چندین برنامه است زیرا کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از برنامه‌ای به برنامه‌ دیگر بروند.کاربرد بعدی در بازی‌ها است. فناوری تشخیص حرکت دنیایی تازه را به بازی‌های موبایل که خود صنعتی در حال گسترش است، خواهد آورد.
این گزارش ایرانسل یک دو سه اعلام کرده است که “لری پیج”( Larry Page) مدیرعامل شرکت گوگل بازدیدی را از شرکت ال‌جی در کشور کره جنوبی انجام داده و مذاکرات خود را برای بخش فنی این گوشی هوشمند جدید آغاز کرده است.
یکی از ۳ آزمایش باطری گوشی ها: طول عمر باطری به نسبت مدت زمان مکالمه بود که Samsung Galaxy S4 رتبه اول و Sony Xperia Z رتبه دوم را کسب ایرانسل یک دو سه کردند.
البته باید توجه داشت که این خبر هنوز توسط دو شرکت گوگل و ال‌جی به صورت رسمی تایید نشده ایرانسل یک دو سه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 239
  • بازدید کلی : 12,527