loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 

 مظفری پور از ارایه سرویس رومینگ سیم كارت های اعتباری ایرانسل یاد كرد و افزود: در حال حاضرسیم كارت های اعتباری ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل در 9 کشور دنیا و به ویژه در موسم حج در كشور عربستان قابل استفاده می باشد.
جعفریه، شارژ اتوماتیک ایرانسل حیطه فعالیت وایمکس را در محدوده یک شهر عنوان کرد و گفت: موضوعی که وایمکس را از دیگر تکنولوژی های باند پهن متمایز می کند، نقطه دید غیرمستقیم آن است که مزیت بزرگ این فناوری محسوب می شود.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل همچنین از عرضه سرویس آهنگ پیشواز پیشرفته ایرانسل خبر داد و گفت: سه ویژگی جدید آلبوم های آهنگ پیشواز، انتخاب کانال های موسیقی و تلفن گویای آهنگ پیشواز به زودی به عنوان آهنگ پیشواز پیشرفته به مشترکین عرضه می شارژ اتوماتیک ایرانسل شود.
وی همچنین از ورود ایرانسل به حوزه بانکداری همراه خبر داد و گفت: اپراتورهای تلفن همراه می توانند در بانکداری همراه به صورت یک درگاه قرار بگیرند که این درگاه متعلق به اپراتور است و مشترکین می توانند از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل آن به خدمات الکترونیکی مختلفی که از سوی بانک ها عرضه می شود، وصل شده و با استفاده از آن به تبادل اطلاعات بپردازند.
جعفریه، تکمیل سبد خدمات و یکپارچه سازی صنایع ارتباطی ایرانسل را از اهداف ایرانسل برای ورود به بازار وایمکس عنوان کرد و افزود: وایمکس فناوری ارتباط بیسیم است که توانایی برقراری ارتباط به صورت ساکن و متحرک را در پهنای باند بسیار بالا شارژ اتوماتیک ایرانسل ممکن می کند.
مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل تصریح کرد: سرویس بانکداری همراه ایرانسل بر روی شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت عرضه می شود و عدم وابستگی به گوشی و امنیت بالا از ویژگی های آن است.
وی تصریح کرد: سرویس VOIP بر بستر وایمکس ایرانسل در محدوده شرکتی، شهری، بین شهری و بین المللی عرضه خواهد شد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
مدیر شارژ اتوماتیک ایرانسل توسعه بازار وایمكس ایرانسل از عرضه سرویس های وایمکس ایرانسل به دو شکل اعتباری و دائمی خبر داد.
وی گفت: در سال 2009 نزدیک به 502 شبکه رسمی وایمکس در 145 کشور دنیا سرویس می دهند شارژ اتوماتیک ایرانسل و وایمکس فروم پیش بینی کرده تا سال 2012 تعداد کاربران وایمکس در دنیا به 133 میلیون نفر برسد.
عینی پور تصریح كرد: این امر موجب بروز شارژ اتوماتیک ایرانسل تاخیر در عرضه وایمکس ایرانسل شده است.
معاون فنی ایرانسل درخصوص ادعاهای صورت گرفته مبنی برانجام ترمینیشن توسط ایرانسل تاکید کرد: از طرف ایرانسل هیچگونه ترمینیشنی انجام نمی شارژ اتوماتیک ایرانسل شود و این امر از لحاظ فنی ممكن نیست.
عینی پور شارژ اتوماتیک ایرانسل گفت: تعرفه سرویس های وایمکس پس از مشخص شدن از سوی اپراتور و تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قابل اجرا خواهد بود.
با شارژ اتوماتیک ایرانسل تامین پهنای باند و رفع اشغال فضای فرکانسی وایمکس ایرانسل عرضه میشود
معاون فنی ایرانسل گفت: با تامین شارژ اتوماتیک ایرانسل پهنای باند مورد نیاز و رفع تداخل در فضای فرکانسی تخصیص داده شده به ایرانسل سرویس های وایمکس ایرانسل عرضه میشود.
مدیر توسعه بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمكس ایرانسل خبر داد:
علی اصغر شارژ اتوماتیک ایرانسل عینی پور در نشست خبری سومین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل افزود: برای شروع به کار دو STM1 پهنای باند از شرکت زیرساخت درخواست کرده ایم که هنوز از سوی این شرکت واگذار نشده است.
علی جعفریه در نشست خبری ایرانسل كه به مناسبت سومین سالگرد راه اندازی شبكه تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، گفت: این سرویس ها به صورت خدمات داده شارژ اتوماتیک ایرانسل و صوت به تمامی مشترکان خانگی و تجاری وایمکس عرضه خواهند شد.
به گفته وی، شبکه وایمکس ایرانسل طراحی و شارژ اتوماتیک ایرانسل تقریبا آماده شده است و پس از تامین زیرساخت ها و در موعد مقرر راه اندازی خواهد شد.
سرویس های وایمکس ایرانسل به صورت اعتباری و دائمی عرضه می شارژ اتوماتیک ایرانسل شوند
وی از عرضه سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه به شرکت ها و سازمان ها توسط ایرانسل خبر داد و گفت: این سرویس به نوعی یک نسخه موبایل از تلفن های داخلی اداره ها است که برای تمام افراد یک سازمان براساس طبقه بندی و گروه بندی آن ارایه می شود. شارژ اتوماتیک ایرانسل وی، تفکیک تماس های کاری از شخصی، تفکیک تماس ها براساس زمان ساعات کاری و موقعیت فرد، تعریف یک شماره کوتاه برای سازمان، انتقال تماس و تعریف شماره گروهی به منظور تعریف مرکز تماس در یک سازمان را از ویژگی های سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه ایرانسل عنوان کرد.
وی به شارژ اتوماتیک ایرانسل ارایه سرویس هایی همچون اعلام مانده حساب و انتقال وجه بر روی این بستر اشاره کرد که موجب می شود تا تلفن همراه به تدریج به یک کیف پول الکترونیکی تبدیل شود.
وی اظهار داشت: وایمکس یکی از دو فناوری است که نسل چهارم ارتباطات بیسیم شارژ اتوماتیک ایرانسل را در دنیا ایجاد کرده و لبه تکنولوژی در انتقال داده های پهن باند در کشور است.
معاون فنی شبکه شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل:
وی اظهار داشت: مشکل دیگری که ایرانسل برای عرضه وایمکس با آن مواجه شده، درخصوص تامین لینک های بین تجهیزات شبکه وایمکس است که ایرانسل بنا بر اعلام قبلی سازمان تنظیم شارژ اتوماتیک ایرانسل مقررات و ارتباطات رادیویی لینک های مایکروویو خود را خریداری و نصب كرده بود، اما بعد از بررسی های مجدد، رگولاتوری اعلام کرد باندهای فرکانسی که این لینک ها می توانند در آنها کار کنند در اختیار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 209
  • بازدید کلی : 12,497