loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

| نگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل دور نمای تیم کوک مدیر عامل اپل در بازار گوشی های هوشمند
وی همچنین تغییر در شرایط کنونی را غیر محتمل ندانست: «آیا این [بازار] تغییری خواهد کرد؟ شارژ اتوماتیک ایرانسل هر چیزی می تواند تغییر کند. انقلاب اسمارت فون ها هنوز در مراحل ابتدائی است.»
Tim Cook در پاسخ به پرسش خانم Swisher در مورد دورنمای رقابت در عرصه گوشی های هوشمند چنین پاسخ داد: «نمی خواهم بگویم ما حاکم این عرصه هستیم. شارژ اتوماتیک ایرانسل می خواهم بگویم ما بهترین گوشی را داریم.»
نخستین گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند سه‌بعدی ساخت کشور هند به پردازنده دوهسته‌ای با توان یک گیگاهرتز مجهز شده است و علاوه بر این شامل رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌شود.
Tim Cook به RIM نیز اشاره نمود و عنوان داشت که این کمپانی هنوز تعداد زیادی از مشتریان سازمانی را به شارژ اتوماتیک ایرانسل خود اختصاص داده، اما در حال حاضر Android و iOS هستند که میدان را در ختیار دارند.
بنابر این گزارش از آن جایی که بیشترین خریداران این نوع گوشی ها دانش آموزان هستند، می طلبد خانواده شارژ اتوماتیک ایرانسل ها نظارت بیشتری بر روی خرید تلفن همراه برای فرزندان خود داشته باشند.
Kara Swisher و Walt Mossberg در این نشست به گفتگویی طولانی با آقای Cook پرداختند. بخشی از این گفتگو به بحث شارژ اتوماتیک ایرانسل در مورد آینده بازار اسمارت فون ها اختصاص داشت:
از دیگر مشخصات به‌کار رفته در این محصول می‌توان به نمایشگر 5 اینچی این گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت 800 در 400 پیکسل به نمایش می‌گذارند.
کنفرانس D10 که از ۲۹ تا ۳۱ می ۲۰۱۲ (۹ تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۱) در کالیفرنیا برگزار می گردد میزبان مهمان ویژه ای برای نشست آغازین خود بود: Tim cook — مدیر شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل اپل.
نکته تامل برانگیز آن جا است که به هیچ وجه این تصاویر و بازی ها شارژ اتوماتیک ایرانسل از روی حافظه گوشی حذف نمی شود.
Tim Cook در پاسخ به اشاره آقای Mossberg به این موضوع که سازندگان اندروید نسبت به گذشته بر روی تعداد کمتری از شارژ اتوماتیک ایرانسل مدل ها تمرکز دارند با طعنه گفت: «تعجب می کنم این ایده را از کجا آورده اند!»
وی همچنین به این موضوع اشاره نمود که خط مشی اپل در استفاده از شارژ اتوماتیک ایرانسل یک اندازه صفحه نمایش، یک فروشگاه برنامه و اتخاذ یک سیاست توانسته مانع به وجود آمدن گسستگی (Fragmentation) شود — مشکلی که توسعه دهندگان برنامه های اندروید با آن دست به گریبانند .
به گزارش سیتنا از فارس به نقل شارژ اتوماتیک ایرانسل از زد‌دی‌نت، قرار است این محصول با نام Canvas AD 115 وارد بازار شود و این طور که منابع محلی گزارش داده‌اند، روی آن نسخه Jelly Bean سیستم عامل اندروید نصب خواهد شد.
این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED دارد و دوربین دوم آن با کیفیت 2 مگاپیکسل امکان برقراری تماس‌های تصویری را شارژ اتوماتیک ایرانسل فراهم می‌کند.
مدیر عامل اپل همچنین عنوان نمود که اندروید و iOS دو بازیگر اصلی عرصه گوشی های هوشمند هستند و ویندوز فون هم در حقیقت به تازگی به این بازار پیوسته است و شاهد آنچه آنها [مایکروسافت و متحدانش] شارژ اتوماتیک ایرانسل انجام می دهند خواهیم بود.
آقای Cook همچنین اظهار نمود که هنوز فرصت بسیار بزرگی وجود دارد و چند سال دیگر تنها تعداد اندکی گوشی غیر اسمارت فون در بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل وجود خواهد داشت.
همچنین گفتنی است شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی های غیر مجاز با قیمت بسیار پایین در سطح کشور در حال خرید و فروش می باشد.
به گزارش سیتنا به نقل از مشرق، به تازگی گوشی هایی شارژ اتوماتیک ایرانسل با نام یکی از برندهای معروف گوشی های تلفن همراه به صورت غیر مجاز وارد کشور شده است که در حافظه داخلی آن تصاویر و بازی های مستهجن و مبتذلی وجود دارد.
www.mobile.patoghu.com | شارژ اتوماتیک ایرانسل نگاه دور نمای تیم کوک مدیر عامل اپل در بازار گوشی های هوشمند
برای این گوشی هوشمند رابط کاربری سه‌بعدی تعریف شده است که البته امکان بازپخش تصاویر سه‌بعدی برای آن فراهم نیست. لازم به ذکر است که هم‌اکنون هیچ گوشی هوشمند با قابلیت سه‌بعدی با این شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت در بازار وجود ندارد.
شرکت میکرومکس که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه در هند محسوب می‌شود، در نظر دارد گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر سه‌بعدی را با قیمت 15 هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل روپیه(277.9 دلار) روانه بازار کند.
مدیر عامل اپل در پاسخ به سؤال آقای Mossberg در مورد اینکه چرا اپل در هر دوره تنها یک مدل آیفون را عرضه می کند اظهار نمود که اپل ساخت بهترین محصول را در دستور کار خود دارد و خط مشی یا فرمانی مبنی بر این که تنها یک مدل [آیفون] باید ارائه شود وجود ندارد. بنابراین اگر اپل به این نتیجه برسد که می تواند مدل های بیشتری [با حفظ الگوی عرضه بهترین محصول] عرضه نماید این کار شارژ اتوماتیک ایرانسل را خواهد کرد.
www.mobile.patoghu.com | نگاه دور نمای تیم کوک مدیر عامل اپل در بازار گوشی های شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند
اخیرا گوشی هایی با نام یکی از برندهای معروف شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن های همراه به صورت غیر مجاز به کشور وارد شده که حافظه داخلی آن حاوی تصاویر مستهجن و بازی های مبتذل است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 12,344