loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 این شرکت در مطلبی که در وبلاگ رسمی خود شارژ مستقیم ایرانسل منتشر کرده است، خبر از عرضه گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌های تحت موبایل فایرفاکس در سال ۲۰۱۳ را داده است.
اگر موفق به خشک کردن گوشي خود شده ايد ، تبريک شارژ مستقیم ایرانسل مي گويم! اما شايد هنوز هم کاملا برنده نشده باشيد؟!!
مراقب زنگ زدن گوشي شارژ مستقیم ایرانسل باشيد!
سیستم‌عامل کد باز فایرفاکس بر اساس یک کرنل تغییر شارژ مستقیم ایرانسل یافته لینوکس برای اندروید، لایه سخت‌افزاری Gonk، موتور Gecko (که برای اجرای اپلیکیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد) و رابط کاربری Gaia طراحی شده است.
به گزارش سافت‌گذر ؛ دستگاهی که در تصویر زیر می‌بینید، مدل اولیه یکی از محبوب‌ترین محصولات فناوری در جهان امروز است. ابتدا سعی کنید حدس بزنید این مدل اولیه به کدام محصول تعلق دارد و بعد برای آزمایش درستی و نادرستی حدس خود شارژ مستقیم ایرانسل متن زیر را بخوانید.
بازار گوشی‌های هوشمند و وجود کاربرانی که روزانه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، هر شرکتی را وسوسه می‌کند تا در صورت توان، شانس خود را برای جذب مشتری در این عرصه امتحان نماید. فایرفاکس که تا پیش از این، پروژه‌ای را تحت عنوان Boot to Gecko برای تولید شارژ مستقیم ایرانسل یک پلتفرم تحت موبایل در دست ساخت داشت، حالا با تغییر نام آن به Firefox OS قصد دارد تا خبرهای خوشی را به کاربران این شرکت اعلام نماید.
فایرفاکس قرار است از پردازنده Snapdragon شرکت کوالکام استفاده کند؛ هرچند که هنوز مشخص نیست که قرار است از کدام نسل از این پردازنده‌ها استفاده شود. کوالکام یکی از موضوعاتی که در تولید چیپ‌های خود در نظر گرفته است، قدرت موتور پردازش HTML5 است که مطمئنا این شارژ مستقیم ایرانسل موضوع برای پلتفرم فایرفاکس که قرار است توان خود را از طریق این تکنولوژی ارائه نماید، بسیار مفید خواهد بود.
دستگاه بالا صفحه‌ای تقریباً 5 در 7 اینچی، پورت یواس‌بی، پورت شبکه و حتی یک پورت سریال دارد. جالب است که این اتصالات دستگاه را بیش‌تر به یک لپ‌تاپ کوچک شبیه می‌کنند تا مدل اولیه یک گوشی. به علاوه پورت‌ها، این دستگاه شارژ مستقیم ایرانسل از یک پردازنده سری ARM 9 ظاهراً نوعی از S3C2410 سامسونگ با فرکانس 200 تا 233 مگاهرتز استفاده می‌کرده است.
آيا ضمانت نامه شارژ مستقیم ایرانسل تان هنوز معتبر است؟
فلز داخل گوشي شما اگر در تماس با اکسيژن و آب قرار بگيرد ، با گذشت زمان احتمال دارد زنگ بزند. احتمالا يک تعميرکار حرفه اي گوشي هاي تلفن همراه بتواند با کمي الکل تمامي زنگ زدگي ها و خوردگي ها را پاک کند اما هرگز خودتان اين کار را در خانه انجام ندهيد. متاسفم اما گاهي اوقات مرگ تلفن همراه شما ، تنها يک حادثه تلخ است که بايد آن را تحمل شارژ مستقیم ایرانسل کنيد.
دنبال (LCI) بگرديد. (LCI) يک برچسب کوچک سفيد است که شارژ مستقیم ایرانسل در تماس با آب قرمز مي شود. توليد کنندگان اين برچسب را روي محصولاتشان مي چسباند و از آن مثل يک کاغذ تورنسل براي تست استفاده مي کنند تا درباره ارائه گارانتي شان تصميم بگيرند. در غالب موارد اگر اين برچسب تحريک شده باشد ، يعني گوشي را خيس کرده ايد و ضمانت نامه ديگر شامل حال شما نمي شود.محل قرار گيري (LCI) از گوشي به گوشي ديگر فرق مي کند. و توليد کنندگان به شدت سعي در پنهان کردنش دارند تا مشتري ها نتوانند تغييري در آن ايجاد کنند.صرف نظر از موقعيت قرار گيري (LCI)، شما مي توانيد براي درخواست کمک با کارخانه توليد کننده گوشي خود تماس بگيريد. اين راه حل خيلي طولاني است. پس اگر به گوشي خود نياز داريد از توصيه هاي بالا استفاده کرده و آن را خوب خشک کنيد.اگر راه هاي ديگري براي خشک کردن گجت هاي خيس شده مي شناسيد با ما درميان بگذاريد.این تصویر مدل اولیه کدام دستگاه است؟ باورتان می‌شود؟
اپراتورهایی نظیر Deutsche Telekom، اتصالات، Smart، Sprint، Telecom Italia، Telefonica و Telenor از جمله اپراتورهایی خواهند بود که در سال آینده، گوشی‌های مبتنی بر تکنولوژی HTML5 فایرفاکس را عرضه خواهند شارژ مستقیم ایرانسل کرد. شرکت‌های ZTE و آلکاتل نیز قرار است تا تولید دستگاه‌هایی بر پایه این سیستم‌عامل را به عهده بگیرند.
سری آیفون توانست سرنوشت اپل را تغییر دهد. این کمپانی پس از تولید و موفقیت آیپاد، در سال 2007 گوشی آیفون را معرفی کرد که اکنون به یکی از محبوب‌ترین محصولات فناوری در جهان تبدیل شده است.اما اپل قبل از سال 2007 و معرفی نهایی شارژ مستقیم ایرانسل آیفون، باید مدل‌هایی اولیه این محصول را می‌ساخت تا آن را از طرحی انتزاعی به محصولی واقعی تبدیل کند. تصویر بالا که توسط سایت خبری «آرز تکنیکا» به دست آمده، مدل اولیه نخستین نسل از آیفون را نشان می‌دهد. اگرچه این تصویر هیچ شباهتی به طرح نهایی آیفون ندارد؛ اما همین مدل است که در نهایت به محصولی تبدیل شد که آیفون نام گرفته است.
برزیل اولین کشوری خواهد بود که گوشی‌هایی با این سیستم‌عامل شارژ مستقیم ایرانسل را عرضه خواهد کرد. موزیلا که سیستم‌عامل Firefox OS را، پلتفرمی کاملا باز معرفی کرده است، روی مواردی از جمله قابلیت‌های شخصی‌سازه ساده آن مانور زیادی خواهد داد.
انتشار تصویر از اولین مدل‌های محصولات اپل، اتفاقی نیست که هر روز بیفتد. به نظر می‌رسد این مدل به یکی از اولین مراحل ساخت آیفون تعلق داشته باشد که صرفاً برای نشان دادن عملی بودن تولید این محصول، ساخته شده است؛ زیرا شباهت بسیار اندکی به مدل نهایی آیفون دارد. احتمالاً این مرحله به دلیل استفاده از پردازنده‌ای که درباره‌اش توضیح دادیم، مرحله‌ای مهم در روند تولید آیفون بوده است؛ شارژ مستقیم ایرانسل این پردازنده موجب شده تا طراحی دستگاه نازک‌تر شود و این خود قدم بزرگی رو به جلو بوده است.
به گزارش سافت‌گذر ؛ امکانات مدل اولیه آیفون را می‌توان با تبلت‌های امروزی مقایسه کرد. اگر اپل می‌توانست شرایط امروز جهان فناوری را پیش‌بینی کند، شاید محصولی به شارژ مستقیم ایرانسل نام آیفون هم در بازار پیدا نمی‌شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 216
  • بازدید کلی : 12,504