loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 24 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: ورزش در حوزه تولید و اشتغال نقش شارژ مستقیم ایرانسل بزرگی ایفا می‌کند و یکی از جایگاه‌های بزرگ مرتبط با ورزش بحث تبلیغات است که در همه صحنه‌های بین‌المللی وجود دارد.
شارژ مستقیم ایرانسل
به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی شارژ مستقیم ایرانسل خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است که از کمیته شارژ مستقیم ایرانسل ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته المپیک حمایت کند.
علی‌آبادی با اشاره به حمایت ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک خواهد شد. شارژ مستقیم ایرانسل
تقدیر از یکی از مدیران ایرانسل در پنجمین جشنواره شارژ مستقیم ایرانسل ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان
علیرضا قلمبر شارژ مستقیم ایرانسل دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند.
وی با اشاره به عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تفاهم‌نامه میان علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل و شارژ مستقیم ایرانسل محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، در راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرین ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از تمامی فرصت‌های موجود این رخداد جهانی منعقد شده است.
علی‌آبادی افزود: کمیته ملی المپیک تاکنون از وجود تبلیغات استفاده چندانی نکرده بود، از ۲ سال پیش همزمان بازی‌های آسیایی به این نتیجه رسیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در بازی‌های آسیایی از این پتانسیل استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از این موقعیت شارژ مستقیم ایرانسل داشته باشیم.
ایرانسل حامی انحصاری کاروان اعزامی ایران شارژ مستقیم ایرانسل به المپیک ۲۰۱۲
در شارژ مستقیم ایرانسل این نشست، مدیرکل بازاریابی ایرانسل نیز ارایه خدمات ویژه به ورزشکاران و اصحاب رسانه اعزامی به المپیک۲۰۱۲، تشکیل کانون هواداران کاروان اعزامی ایران، انتشار اخبار نتایج مسابقات و خدمات ارزش افزوده نوآورانه از طریق بستر ویترین و پیشخوان ایرانسل را از جمله خدماتی عنوان کرد که از سوی ایرانسل ارایه خواهد شد.
شب گذشته و در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و سومین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت و معدن ایران، یکی از مدیران ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و شارژ مستقیم ایرانسل رفاه اجتماعی تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره که با مشارکت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن جوانان ایران، سازمان ملی جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، خانم پریشاد سعادتی، مدیر ارشد بخش انفورماتیک شرکت ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الساندرو شارژ مستقیم ایرانسل آمادیو رئیس آژانس UNIDO در ایران از وی تقدیر شد.
خانه صنعت و معدن جوانان، با مجوز کارگروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان نموده است که با استقبال شارژ مستقیم ایرانسل مدیران جوان کشور در بخش صنعت و معدن روبرو شده است.
دزفولی شارژ مستقیم ایرانسل با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از مسوولیت اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
ایرانسل با امضای شارژ مستقیم ایرانسل توافقنامه‌ای با کمیته ملی المپیک، حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ شد.
موضوع این تفاهم‌نامه، حمایت مالی و معنوی ایرانسل از تمامی برنامه‌هایی است که کمیته ملی المپیک به عنوان نهاد مسوول در حوزه شارژ مستقیم ایرانسل حضور کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک برای برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران انجام می‌دهد و مدت زمان آن از بهمن سال ۱۳۹۰ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۱، همزمان با پایان یافتن مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ است.
وی اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان شارژ مستقیم ایرانسل ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه به اینکه این کار برای شارژ مستقیم ایرانسل نخستین بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.
وی اظهار داشت: پس از یک سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی شارژ مستقیم ایرانسل سابقه درخشانی دارد به توافق‌های خوبی برسیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 12,367