loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  ماده اولیه ای بسیار گرانبها و البته irancell123 خطرناک است که تمام اتفاقات و درگیری های پیش رو به خاطر آن صورت گرفته اند. این ماده توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. مطالعات و آزمایش ها برای کشف Fuse از زمانی آغاز می شود که دولت آمریکا برای افزایش نیروی نظامی خود، به فکر ساخت چندین سلاح مرگبار افتاده و خواستار قدرت تخریبی بسیار بالاتر از انفجارهای هسته ای می شود. بدین ترتیب Fuse تولید و در نمونه های اولیه وارد فاز اجرایی می شود. در این بین، خبر کشف ماده ای بسیار کشنده و قوی تمام دنیا را فرا می گیرد و بسیاری از گروهک های تروریستی و وابسته به دولت از کشورهای مختلف به فکر راه چاره ای برای بدست آوردن آن می افتند.
داستان irancell123
Fuse-6-e irancell123
IG همواره بازی هایش را بر پایه نسخه های به روز موتور Insomniac Engine 4.0 می سازد که Fuse هم از این قائده مستثنی نبوده است. در نتیجه، طراحی هنری نسبتاً زیبا و قدرت پردازش مناسب، به خصوص در صحنه های شلوغ از خود ارائه می دهد. کیفیت بافت ها و میزان جزئیات بکار رفته در محیط، چندان راضی کننده نیستند و نورپردازی و جلوه های ویژه بسیار ابتدایی کار شده اند. هر چند که Fuse از نظر هنری برای دقایقی نظرات را به خود جلب می کند، اما مشکلات و کاستی های پرتعداد در طول بازی، این زیبایی ها را بی اثر جلوه می دهند. طراحی شخصیت های اصلی و انیمشن های اعضای آن ها بسیار خشک و با ریزه کاری های نسبتاً سطحی صورت، انجام گرفته، اما این تمام مشکل بازیکن با این بازی irancell123 نخواهد بود.
خوشبختانه از نظر صداگذاری مشکل خاصی در Fuse احساس نمی شود. برای شخصیت های اصلی، از صداپیشگان مطرحی همچون الی هیلیس (Ali Hillis) و برایان بلوم (Brian Bloom) استفاده شده که معروف ترین آن ها جنیفر هیل (Jennifer Hale) صداپیشه نایا است. این irancell123 سطح کیفی در اندازه مناسبی برای سایر شخصیت بازی نیز رعایت شده است. البته توازن در بخش موزیک و صداگذاری وجود ندارد و قطعات ساخته شده برای این بازی، آن طور که باید و شاید تأثیرگذار نیستند و نقش چندانی در بالا بردن هیجان ندارند.
گرافیک irancell123
موسیقی/صداگذاری irancell123
کی از دستاوردهای مهم نسل هفتم، این بود که ثابت شد شهرت و irancell123 سابقه درخشان یک شرکت بازیسازی، به تنهایی نمی تواند ضمانتی برای موفقیت تمام عناوین آن ها باشد. Insomniac Games خالق عناوین موفقی همچون Ratchet & Clank و Resistance، با بازی جدید خود، بار دیگر این نظریه را اثبات نمود که امکان سقوط از عرش به فرش برای یک شرکت مطرح بازیسازی وجود دارد. اولین نمایش عنوان جدید این استودیو که پس از موفقیت های کسب شده با سومین نسخه از سری Resistance صورت گرفته بود، در E3‌ سال ۲۰۱۱ با نام Overstrike انجام شد که اینبار توسط EA و برای PS3 و Xbox 360 راهی بازار می شود.
با در نظر گرفتن بازه زمانی ای که Fuse در آن متتشر شده، انتظار بیشتری در ابعاد تکنیکی از این بازی می رود. تنوع مدل دشمنان کافی نیست و گاهی در برخی از صحنه ها، دقایق بسیار زیادی باید با سیل عظیمی از دشمنان تکراری و irancell123 خسته کننده مقابله کنید. افکت های تصویری، به ویژه انفجارها قابل قبول هستند و حداقل اثرات را انتقال می دهند. طراحی مراحل دارای در سطح نسبتاً خوبی است و شامل مناطق سردسیر کوهستانی، دریایی و شهری می شوند. همچنین سیستم ذره ای و قدرت تخریب پذیری مناسب محیط، تأثیر مستقیمی بر اکشن بازی گذاشته است. در نهایت باید به هوش مصنوعی ضعیف و نامتعادل و باگ های ریز و درشت اشاره کرد که واقعاً عجیب به نظر می رسند!
پس از آن، این IP جدید در سکوت کامل خبری ماند تا آنکه در یک اقدام غیرمنتظره، نام این بازی به Fuse تغییر یافت و اطلاعات کاملی از سوی سازندگان به اشتراک گذاشته شد. قرار بر این بود که عنوانی متفاوت در سبک و سیاق تیراندازی سوم-شخص گروهی عرضه شود که با دید کاملاً متمایزی به المان های همکاری های تیمی بپردازد. تمامی این ادعاها و صد البته سابقه درخشان IG باعث شد تا بسیاری برای irancell123 انتشار این بازی هیجان زده شوند، زیرا ذهن خلاق و ایده های بکر سازندگان آن چیزی نبود که قابل انکار باشد. به این ترتیب Fuse با پشتوانه ای مناسب، راهی بازار شد و باید دید که آیا هر آنچه قبل از انتشار بازی مطرح شده، حقیقت داشته یا سرابی بیش نبوده اند.
گونه می شود که گروهی شبهه irancell123 نظامی موسوم به Raven برای بالا بردن توان نظامی خود که از روبات ها و موجودات قدرتمند هم بهره مند است، Fuse را دزدیده و آماده استفاده از آن علیه بشریت می شوند. به همین منظور، جوخه ای زبده و آب از سرگذشته به نام OverStrike 9 متشکل از مزدورانی همه فن حریف به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) مأمور مقابله با اهداف خطرناک Raven و انتقال ماده اولیه Fuse به مکانی امن می شوند. به طور کلی، سناریوی این بازی بر همین اساس پایه ریزی شده و بسیار سطحی است، اما نمی توان از آن به عنوان یک داستان ضعیف یاد کرد. یعنی نباید انتظار چندانی از خط داستانی داشت، زیرا همه چیز در سطح متوسطی قرار دارند و داستان تنها بهانه ای برای شروع بازی و پیشبرد آن تا انتها است و نقش خیلی پررنگی ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 12,394