loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این تبلت نیازی به پردازنده قوی برای اجرای بازی‌های سنگین ندارد زیرا در اصل هدف از تولید این تبلت بازی کردن نبوده و سامسونگ بیشتر می‌خواسته تا یک دفترچه یادداشت دیجیتالی را تولید کند که همیشه و همه جا در دسترس کاربر باشد. با این حال این تبلت در اجرای بازی‌های سنگین و نمایش فیلم‌های Full HD هیچ مشکلی ندارد و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و فیلم‌های فول اچ دی را خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز پخش می‌کند.
این تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت سامسونگ است که توان پردازشی 1.6 گیگاهرتز را دارد. در داخل این پردازنده یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-400 وجود دارد و یک رم 2 گیگابایتی نیز به آن‌ها برای روان‌تر کار کردن تبلت کمک خواهد کرد. مشخصات پردازنده دقیقا مانند همان است که سامسونگ در خرید شارژ مستقیم ایرانسل فبلت گلکسی نوت 2 استفاده کرده است.
همچنین در این تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساید بار مخصوصی که از نوت 2 به بعد بر روی گوشی‌های سامسونگ مشاهده کردید وجود دارد
مورد دیگر Paper Artist است که توسط این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌های خود فیلترهای بسیار جالبی را قرار دهید و عکس‌هایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل متفاوت تولید کنید.
اولین برنامه جالب aNote HD است که یک دفترچه یادداشت همه کاره است و ظاهر بسیار زیبایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد. در این برنامه تمام برنامه‌های روزانه و تمام کارهای خود را در دسته بندی‌های خود می‌توانید به راحتی با قلم تبلت ثبت کنید.
ما همان طور که گلکسی نوت 2 را دوست داشتیم این تبلت را نیز به عنوان یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که همیشه می‌تواند در دسترس باشد دوست داریم. سامسونگ یک تبلت 8 اینچی بسیار خوب را تولید کرده است اما این تبلت چیزی نیست که بتوان آن را یک پدیده نامید زیرا بسیاری از امکانات آن را پیش خرید شارژ مستقیم ایرانسل از این در تبلت نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 دیده بودیم.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان صفحه مخصوص اندروید برای شما ظاهر می‌شود و با زدن دکمه Apps به صفحه برنامه‌ها منتقل خواهید شد. چندین برنامه جالب و جذاب از پیش بر روی این تبلت نصب هستند که بعضی از آن‌ها را مرور خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌کنیم
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در خرید شارژ مستقیم ایرانسل ضمن اگر در هر برنامه‌ای باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود بیرون بکشید یک صفحه کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد بود.
می‌توانید در ادامه ویدئوی تست بازی بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل روی این تبلت و پخش فیلم فول اچ دی را مشاهده کنید.
نرم افزار و ویژگی‌های خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگر
گلکسی نوت 8 یک تبلت اندرویدی است که بر روی آن نسخه 4.1.2 اندروید نصب است. سامسونگ توسط TouchWiz خود این اندروید را به خوبی تزئین کرده و امکانات جالبی را نیز به آن اضافه کرده است .در صفحه قفل که بسیار به صفحه گلکسی نوت 2 شبیه است دسترسی به 5 میانبر و دسترسی به ناتیفیکیشن بار وجود خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه از اسپیکر خرید شارژ مستقیم ایرانسل و هندزفری بهره ببرید.
سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپری استفاده کرده است که به علت باز نشدن قاب پشتی دسترسی به باتری امکان پذیر نیست. ما از عملکرد باتری راضی بودیم اما این رضایت باعث نمی‌شود که این باتری را بهترین بدانیم. اگر بخواهید عمر باتری این تبلت را با عمر باتری آی‌پد مینی برای شما مقایسه کنیم نتیجه این می‌شود که اگر در یک استفاده معمولی مانند گشت گذار 1 تا 2 ساعته در اینترنت، خواندن مجله و یا کتاب برای مدت نیم ساعت، تماشای حدود خرید شارژ مستقیم ایرانسل 10 تا 15 دقیقه ویدئو، استفاده از دوربین برای مدت کوتاه و مرور عکس‌های گرفته شده و در نهایت گوشی کردن به موسیقی از دو تبلت استفاده کنید آی‌پد مینی می‌تواند تا 4 روز را به راحتی پاسخگو باشد اما باتری این تبلت می‌تواند 2 روز را برای شما از تبلت پشتیبانی کند و دوباره باید از شارژر آن استفاده کنید.
برنامه جالب دیگر پخش کننده موزیکی است که در این تبلت علاوه بر پخش کننده خرید شارژ مستقیم ایرانسل اصلی وجود دارد در این پخش کننده که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد موزیک‌ها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را پخش کنید علاوه بر اینکه این پخش کننده یک اکولایزر بسیار خوب دارد.
برنامه دیگر Smart Remote است خرید شارژ مستقیم ایرانسل که توسط این برنامه و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی می‌کند را کنترل کنید، این برنامه بسیار جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.
نظر خرید شارژ مستقیم ایرانسل جی اس ام
در ضمن در اینجا خرید شارژ مستقیم ایرانسل همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 236
  • بازدید کلی : 12,524