loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 19 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

سرویس ارسال خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ
مشنریان، طرفداران برند شما و سایر افراد می توانند آهنگ پیشواز تبلیغاتی شما را از راه های مختلف از جمله پیام کوتاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و کدهای دستوری (USDS) جستجو، پورتال آهنگ پیشواز و ... بر روی شماره ایرانسل خود با کسر مقادیری از شارژ خود فعال کرده و در نتیجه تمام کسانی که با وی تماس می گیرند، در هر تماس آهنگ تبلیغاتی را خواهند شنید.
بانکداری همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل مبتنی بر STK
بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون نیاز به خرید شارژ مستقیم ایرانسل برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه خواهد کرد.
4- انتشار خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام با سرعتی ویروسی
با این سرویس جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده، مشترکین سیم کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ کنند.
جستجوی نقاط مورد علاقه از طریق کد دستوری، جستجوی اطلاعات ضروری از قیل مراکز درمانی، قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات، دریافت نتایج جستجو شامل آدرس و یا نقشه محل و خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک و پیام چند رسانه ای و امکان افزودن نقاط مورد علاقه از دیگر امکانات این سرویس جدید ایرانسل است.
در این سرویس امکان دریافت شارژ محدود به ارقام موجود بر روی کارت های شارژ نبوده و مشترکین می توانند رقم مورد نظر خود را بین ۱۰۰ هزار تا ۱میلیون ریال شماره گیری کرده و خرید شارژ مستقیم ایرانسل به عنوان شارژ دریافت کنند.
مودم خرید شارژ مستقیم ایرانسل بی سیم جیبی
ایرانسل در ادامه گسترش شیوه های دریافت شارژ سیم کارت، تلفن گویایی را جهت این منظور راه اندازی کرده که مشترکین می توانند با پیگیری راهنمای این تلفن، سیم کارت اعتباری خود را شارژ کرده و یا صورت حساب خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت دائمی خود را پرداخت کنند و از مزایایی همچون شارژ شگفت انگیز نیز برخوردار شوند.
آهنگ پیشواز خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل برای شرکت ها
کیف پول خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه
ایرانسل معتقد است فعال کردن آهنگ پیشواز تبلیغاتی ایرانسل سسبب خواهد شد که پیام تبلیغاتی در لحظاتی منتقل شوند که مخاطبان کاملاً متمرکز هستند. یعنی هنگامی که فرد منتظر شنیدن صدای دوست یا آشنا و فامیل خود است به جای شنیدن صدای بوق – بوق یکنواخت همیشگی با شنیدن آهنگ پیشواز تبلیغاتی با محصول خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما آشنا می شوند.
آهنگ پیشواز تبلیغاتی، محصولی جدید از خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل برای شرکت ها
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» خود نمایی می خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط خرید شارژ مستقیم ایرانسل هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.
تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری برای ثبت نام با سهولت بیشتر و امنیت بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس اعلام خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده است.
3- رسانه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ای جوان و سرگرم کننده
فروشگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل مجازی
چتر خرید شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس ایرانسل
ویترین کالا خرید شارژ مستقیم ایرانسل
1- تأثیر آهنگ پیشواز بر تصمیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیری خریداران
5- خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاهش واسطه ها در تبلیغات
شارژ از طریق تلفن گویا خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سرویس خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات شهری
سرویس ویترین کالا امکان خریدی به آسانی ارسال یک پیامک را با تامین امنیت خرید از طریق سیستم پرداخت امن و اطمینان از تحویل خرید شارژ مستقیم ایرانسل کالا ممکن می سازد. با استفاده از این سرویس، انواع کالاهای فیزیکی و دیجیتال با امکان ارائه پیشنهاد بسته به مشخصات، موقعیت مکانی و علایق کاربر ممکن می شود.
به حضور در بانک و تنها از خرید شارژ مستقیم ایرانسل طریق تلفن همراه استفاده خواهد شد.
همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده و قابلیت استفاده دارد.
درآمد ایرانسل از هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربر خود چقدر است؟
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و خرید شارژ مستقیم ایرانسل گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
تماس تصویری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
البته این رشد فقط در خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمینه مکالمه نبوده، بلکه بیشترین مقدار این رشد درآمد در بخش دیتا بوده است. این در حال است که میانگین مکالمه ماهانه با ایرانسل برای هر کاربر نزدیک به یک ساعت بوده است.
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت بالا برای برقراری ارتباط رودرو خرید شارژ مستقیم ایرانسل و کاهش هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.
این سرویس ایرانسل، در ادامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سینما را تنها از طریق شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند.
یکی دیگر از محصولاتی که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود که خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول دانست.
2- هزینه پایین، خرید شارژ مستقیم ایرانسل انعکاس گسترده
سرویس اطلاعات شهری، یکی دیگر از سرویس های جدید ایرانسل است که به شهروندان امکان می دهد تا نزدیکترین شرکت، فروشگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد نظرشان را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت نمایند و یا با انتخاب یک نقطه بر روی نقشه، اطلاعات مربوط به شرکت ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را کسب کنند.
استقبال گسترده مشترکین تلفن همراه از پورتال ویترین ایرانسل، این شرکت را بر آن داشته تا در راستای ارایه «خدمات بانکداری همراه» و با همکاری شبکه بانکی کشور، در آستانه نمایشگاه ایران تله کام خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۲۰۱۱، از توسعه و گسترش این سرویس خبر دهد.
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.
آهنگ پیشواز تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای شرکت ها
ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل برخی از ویژگی ها را برای این محصول منحصر به فرد دانسته مانند:
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه فعال خرید شارژ مستقیم ایرانسل سازی آن می توانید به وبسایت ایرانسل مراجعه فرمائید.
این مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، خرید شارژ مستقیم ایرانسل سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
طبق گزارش بیزینز مانیتور ماه دسامبر 2012 ، آماری که از درآمد سرانه ایرانسل در دسامبر 2011 منتشر شده است به ازای هر کاربر مبلغی برابر 8500 تومان به میانگین خرید شارژ مستقیم ایرانسل در ماه بوده است. این مقدار بیانگر 2.5 درصد رشد نسبت به سال قبل می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 175
  • بازدید کلی : 12,463