loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 8 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

نکته پایانی به علت خط مشی مدیریت سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باز می‌گردد. لذا این پرسش در خصوص عملکرد سازمان مذکور پابرجاست که چرا و بر چه اساس شارژ اتوماتیک ایرانسل و چگونه طی سال‌های قبل با این اپراتور چند ملیتی مدارا شده است؟ آیا این به مفهوم 6 سال بازی با منافع ملی و منفعت کشور از این بابت نیست؟
رگولاتور جدید تا چه زمانی عرضه سهام این اپراتور را به سرانجام خواهد رساند؟ این شارژ اتوماتیک ایرانسل پرسش‌هاییست که افکار عمومی پیگیر آن خواهد بود.واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل
رضا تقی پور در پاسخ به این سئوال اظهار داشت: وضعیت کاملاً مشخص است و باید این سهام واگذار شود. وی در عین حال افزود: منتظریم شرایط اقتصادی برای واگذاری 21 درصد سهام ایرانسل مناسب شود و سپس آن را برای واگذاری شارژ اتوماتیک ایرانسل آماده کنیم.
بنا به دلایلی که هیچگاه به شکل شفاف عنوان نشد، اپراتور ام‌تی‌ان-ایرانسل توانست واگذاری سهام خود را به خاطر مخالفت شریک خارجی خود! یعنی MTN به تعویق بیندازد. این در حالیست که عرضه سهام این شرکت چند ملیتی که حق ملی و قانونی کشور محسوب می‌شود در سال‌های اخیر و به بهانه‌ای عجیب معطل جلب رضایت خارجی‌ها بود!نکته قابل تامل دیگر برخورد مداراگونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با این اپراتور چند ملیتی بود. این سازمان که وظیفه نظارت بر وضعیت کلیه خدمات، قیمت‌ها و وضعیت شارژ اتوماتیک ایرانسل سهام و سهامداران اپراتورها را بر عهده دارد نسبت به اصرار بر تخلف سرمایه گذار خارجی که در سال‌های اخیر چندین برابر سرمایه گذاری خود در ایران را به دست آورده در موضع سکوت قرار داشت.
ردر سال 2011 تعداد مشترکین ایرانسل 35 میلیون بوده است که شارژ اتوماتیک ایرانسل 45.5 درصد از بازار تلفن همراه کشور را به خود اختصاص داده است.
البته این رشد فقط در شارژ اتوماتیک ایرانسل زمینه مکالمه نبوده، بلکه بیشترین مقدار این رشد درآمد در بخش دیتا بوده است. این در حال است که میانگین مکالمه ماهانه با ایرانسل برای هر کاربر نزدیک به یک ساعت بوده است. این در حالی است که رقم درآمد سرانه هر کاربر در سال 2009 این رقم کمتر از 8000 تومان بوده است.
از همان زمان که ایرانسل پا به عرصه سیستم ارتباطی ایران گذاشت همواره بحث واگذاری شارژ اتوماتیک ایرانسل سهام آن مطرح بوده است. اکنون نزدیک به یک سال است که واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح شده و هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.
به این ترتیب 6 سال گذشته شارژ اتوماتیک ایرانسل و اراده‌ای نیز برای برخورد قاطع با این قانون شکنی اپراتور زرد مشاهده نشد. اما ظاهراً تغییر رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منجر به تغییراتی در نحوه برخورد و سیاست‌‌های این نهاد مقررات گذاری با ام‌تی‌ان-ایرانسل شده است.
البته این رشد فقط در زمینه مکالمه نبوده، بلکه بیشترین مقدار این رشد درآمد در بخش دیتا بوده است. این در حال است که میانگین شارژ اتوماتیک ایرانسل مکالمه ماهانه با ایرانسل برای هر کاربر نزدیک به یک ساعت بوده است. این در حالی است که رقم درآمد سرانه هر کاربر در سال 2009 این رقم کمتر از 8000 تومان بوده است.
همچنین مدیرعامل ایرانسل نیز پیش از این گفته بود این موضوع که ایرانسل ملزم به واگذاری 21 درصد است یا خیر پیش از این از کمیسیون تنظیم شارژ اتوماتیک ایرانسل مقررات استعلام شده بود و همچنان منتظر پاسخ رگولاتوری هستند.
ردر سال 2011 تعداد مشترکین ایرانسل 35 میلیون بوده است که 45.5 درصد از بازار تلفن همراه کشور را شارژ اتوماتیک ایرانسل به خود اختصاص داده است.
رابطه تغییر رییس رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
درآمد شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل از هر کاربر خود چقدر است؟
طبق گزارش بیزینز مانیتور ماه دسامبر 2012 ، آماری که از درآمد سرانه ایرانسل در دسامبر 2011 منتشر شده است به ازای هر کاربر مبلغی برابر 8500 تومان به میانگین در ماه بوده است. این مقدار بیانگر 2.5 درصد شارژ اتوماتیک ایرانسل رشد نسبت به سال قبل می باشد.
درآمد شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل از هر کاربر خود چقدر است؟
رابطه تغییر شارژ اتوماتیک ایرانسل رییس رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
اخیراً رییس سازمان مذکور اعلام کرده واگذاری سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل به سهامداران قطعیست. اگرچه وی تاکید کرده این کار بر اساس توافق بین رگولاتوری و سهامداران شارژ اتوماتیک ایرانسل فعلی ایرانسل انجام خواهد شد اما توافق برای اجرای یک تکلیف قانونی نیز در نوع خود جای تامل دارد و امید می‌رود توافق مذکور دچار مرور زمان و تداوم تضییع یک حق قانونی و عدم شفافیت در عملکرد اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل نشود.
رابطه تغییر شارژ اتوماتیک ایرانسل رییس رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
طبق گزارش بیزینز مانیتور ماه دسامبر 2012 ، آماری که از درآمد سرانه ایرانسل در دسامبر 2011 منتشر شده است شارژ اتوماتیک ایرانسل به ازای هر کاربر مبلغی برابر 8500 تومان به میانگین در ماه بوده است. این مقدار بیانگر 2.5 درصد رشد نسبت به سال قبل می باشد.
البته مسئولان ایرانسل معتقدند که مسئله واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل مربوط به مناقصه زمان ترکسل است و شارژ اتوماتیک ایرانسل با عدم موفقیت ترکسل، این شرط به خودی خود منتفی می شود.
به گزارش موبنا و به نقل از شارژ سل قریب به 7 سال از آغاز به کار اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل میگذرد. نزدیک به همین مدت نیز بر اساس قانون مقرر شده بود که 21 درصد از سهام این اپراتور به بورس عرضه شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 255
  • بازدید کلی : 12,543