loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی ایرانسل (irancell)، مدیرعامل ایرانسل (irancell)، در نشست خبری ششمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل (irancell) با اشاره به اینکه پوشش جمعیتی ایرانسل (irancell) اکنون نزدیک به ۸۲ درصد است، افزود: در خصوص پوشش شهرها، بیش از ۲۲۰۰ شهر و دهستان و بیش از ۲۴ هزار روستای کشور ایران با رشد سالانه ترکیبی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵۷ درصد در پوشش شهری، تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، ایرانسل با هدف تسهیل فرآیند شارژ سیم کارت*های اعتباری خود ، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس اینترنتی شارژ مستقیم با رقم دلخواه و بدون نیاز به وارد كردن كد رمز شارژ را راه اندازی کرد.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل او با اشاره به امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانسل (irancell) و مکالمه با آنها در برخی خطوط هوایی بین‌الملل نیز افزود: همچنین امکان استفاده از کارت شارژ برخی اپراتورهای خارجی در کشور ایران مقصد برای شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل (irancell) فراهم شده است.
در این روش ، مبلغ شارژ به طور مستقیم از حساب بانکی مشترک کسر شده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اعتبار سیم کارت موردنظر وی افزوده می*شود.
دزفولی گفت: پیش‌بینی می‌شود ترافیک دیتا در دنیا در سال ۲۰۱۵ معادل کل ترافیک دیتا تا سال ۲۰۱۰ میلادی خواهد بود که حاکی از رشد قابل توجه حوزه دیتا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است و نشان می‌دهد اپراتورها باید تمرکز خاصی روی حوزه دیتا داشته باشند.
او با اشاره به رسیدن به پوشش ۸۲ درصدی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در کل شهرهای کشور ایران، گفت: ایرانسل (irancell) در چهارچوب پروانه خود باید در مهر ۹۱ میزان قطعی تماس‌های خود را به درصد می‌رساند که درحال حاضر متوسط قطع تماس در شبکه ایرانسل (irancell) درصد است.
دزفولی اظهار داشت: درحال حاضر حداکثر سرعت سیم کارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های ایرانسل (irancell) با تکنولوژی نسل تلفن همراه، ۲۲۰ کیلوبیت بر ثانیه است و میانگین سرعت متوسط مصرف مشترکین حدود ۶۰ کیلوبیت بر ثانیه است.
به گفته دزفولی، ایرانسل (irancell) در سال جاری علاوه بر تکمیل همه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پروژه‌های Core و سوئیچ‌های اصلی شبکه در ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، پروژه سوئیچ‌های فرعی در همه استان‌های کشور ایران را تکمیل کرده و درحال حاضر از ۴۷ سوئیچ فرعی در ۳۱ استان کشور ایران برخوردار است.
مشتركین برای ورود به سرویس كنترل حساب اینترنتی می*بایست نام کاربری یا همان شماره سیم*کارت، رمز ورود و شماره KIT مندرج بر روی سیم*کارت خود را وارد كنند. رمز عبور سرویس كنترل حساب اینترنتی ایرانسل با ارسال یك پیام كوتاه بدون متن به شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه 130 قابل دریافت است. ل شده توسط نوامبر 17, 2012 در سارا امیدوار‎ — بدون دیدگاه ↓
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل راه‌اندازی مراکز تماس منطقه‌ای و توسعه نقاط فروش
به نقل از ایستنا ، از روابط عمومی ایرانسل ، با راه*اندازی این سرویس جدید ، تمامی مشترکین سیم کارت*های اعتباری ایرانسل می*توانند با مراجعه به وب*سایت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رسمی ایرانسل به نشانی [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] و ورود به بخش شارژ الكترونیكی سرویس كنترل حساب اینترنتی (e-Care) ، بهای شارژ موردنظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله یكی از كارت*های بانكی عضو شبكه شتاب پرداخت و مستقیما اعتبار سیم كارت خود و یا دوستان و آشنایان خویش را افزایش دهند.
دزفولی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات مشترکین ایرانسل (irancell) ۶۸۰ نفر کارشناس، آماده پاسخگویی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هستند، گفت: رویکرد ایرانسل (irancell) از سال گذشته توسعه مراکز تماس منطقه‌ای بوده و درحال حاضر مراکز تماس در شهرهای تهران، تبریز، شیراز و مشهد مقدس فعال است و تلاش می کنیم آن را در برخی مناطق کشور ایران که ممکن است گویش محلی برای شهروندان در آن شهرها یک قابلیت عمده ایجاد کند، ارائه بدهیم.
افزایش ۱۰۹ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درصدی ترافیک دیتای مشترکین ایرانسل (irancell)
علیرضا قلمبر دزفولی با اشاره به پوشش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه تلفن همراه ایرانسل (irancell) در سراسر کشور ایران و تمام منطقه خلیج فارس گفت: در پروانه صادره برای ایرانسل (irancell) در سال هفتم قراردادی باید حدود ۹ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور ایران تحت پوشش قرار می‌گرفت اما تا ۳۰ مهر ماه امسال، ۲۱ هزار و ۵۱۵ کیلومتر از جاده‌ها را تحت پوشش قرار داده ایم.
وی، ارائه سرویس‌های پیشرفته از جمله سامانه پاسخگویی خودکار (IVR) با استفاده از سیستم یکپارچه مدیریت روابط مشتریان (CRM) را جزو اقدامات انجام شده در حوزه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مرکز تماس ایرانسل (irancell) عنوان کرد.
دزفولی اظهار داشت: در پوشش جاده‌ای هم بیش از ۲۱ هزار کیلومتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از جاده‌های اصلی کشور ایران با رشد سالانه ترکیبی ۶۱ درصد تحت پوشش هستند. در حوزه پوشش جمعیتی رشد سالانه ترکیبی ۱۳ درصد است. به میزانی که پوشش جمعیتی افزایش می‌یابد، افزایش یک درصدی پوشش جمعیتی شبکه ممکن است سرمایه‌گذاری‌ای را طلب کند که در ابتدا برای ۵ یا ۱۰ درصد پوشش شبکه انجام شده است.
به گفته وی، ۱۰۰ درصد شبکه ایرانسل (irancell) تحت پوشش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل GPRS و ۹۸ درصد آن تحت پوشش EDGE است و دو درصد باقی‌مانده به نقاط کم جمعیت و جاده های کشور ایران اختصاص دارد که به سرعت بالای GPRS نیاز ندارند.
افزایش ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکین ایرانسل (irancell)
وی افزود: در طی این مدت ایرانسل (irancell) بیش از ۱۶ هزار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سایت با رشد ترکیبی ۳۸ درصد در کشور ایران نصب و را‌ه‌اندازی کرده که ظرفیتی معادل ۱۰۴ هزار TRX در سطح کشور ایران ایجاد کرده است.
متوسط قطع تماس ناخواسته در شبکه ایرانسل (irancell) ۷۹صدم درصد است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
%۸۲ جمعیت کشور ایران و بیش از ۲۱هزار کیلومتر از جاده‌های کشور ایران تحت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش ایرانسل (irancell) هستند
او افزود: رفتار مشترکین ما در مقایسه مهر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امسال با مهر سال گذشته نشان می‌دهد که ۱۰۹ درصد افزایش ترافیک داشته‌اند و نشان‌دهنده رویکرد مشترکین ایرانسل (irancell) به سمت دیتا است که از رویکرد بین‌المللی نیز تبعیت می‌کند. میزان این رشد در مهر ماه سال ۹۰ نسبت به مهر سال ۸۹ معادل ۷۳ درصد بوده است.
مدیرعامل ایرانسل (irancell) در گزارشی درباره رومینگ بین‌الملل سیم‌کارت‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل (irancell)، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ بین‌الملل با سیم‌کارت های دائمی این اپراتور را ۳۹۴ اپراتور با ۳۸ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت اعتباری را ۱۳۰ اپراتور با ۵۱ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت‌های دیتا را با ۲۷۶ اپراتور با ۱۰۰ درصد رشد نسبت به سال قبل عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 244
  • بازدید کلی : 12,532