loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

بود رادیو FM خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اکنون برای شما مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی را دانه دانه می گویم و همینطور چند نکته ی منفی این گوشی و امکاناتی که ندارد.
حافظه ی داخلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به انتخاب شما ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایت
بالاخره در روز ۱۴ام مارس این گوشی به طور رسمی معرفی شد و همه شاهد کهکشان چهارم شرکت سامسونگ بودند. در ادمه به بررسی تخصصی این گوشی خواهیم پرداخت که مطمئنم خیلی ها دوست دارند در مورد این گوشی بیشتر بدانند چراکه انگار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوست دارند در زمان ورود این گوشی به ایران ، ان را خریداری بکنند. پس با ما باشید در بررسی تخصصی این گوشی!
اکنون ماکروسافت قصد دارد در نسخه ی ۱۱ این مرورگر تحولی ایجاد کند تا بلکه هویت خودش را توسط این مرورگر از دست ندهد. اول از همه قرار است این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مرورگر در نسخه ی جدیدش از SkyDrive استفاده کند که فایرفاکس و کروم نیز از ان استفاده می کنند. دومین تغییری که شاهد ان خواهیم بود ، دانلود منیجری کاملا کاربردی درون مرورگر خواهیم بود که هیچ گاه این مرورگر از ان بهره ای نبرده بود اما اکنون دانلود منیجر که یکی از ضروریات هر مرورگر است ، به این مرورگر نیز افزوده خواهد شد.
پشتیبانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از کارت های microSD
گلگسی چهارم ماه پیش معرفی شد و همه ی نظاره گر نسخه ی جدید گلگسی اس بودند. گلگسی سوم در سال قبل بهترین گوشی اندرویدی انتخاب شدند و همه از گلگسی چهارم انتظار های زیادی داشتند. شرکت سامسونگ نیز به خوبی می دانست که اگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک گوشی فوق العاده بسازد و بتواند موفقیت گلگسی سوم را تکرار کند ، می تواند در سال ۲۰۱۳ نیز بهترین باشد و سود زیادی نیز ببرد بنابراین تمام قوتش را بر روی این گوشی گذاشت. خود شرکت نیز از قبل قول های زیادی در مورد این گوشی به کاربران داد تا طرفدارانش را به صبر کردن وا دارد و انها را از دست ندهد چراکه قبل از معرفی این گوشی ، بسیار گوشی های بسیار قوی تر از گلگسی قبلی وارد بازار شده بود.
طراحی بدنه ی شبیه به گلگسی قبلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و گلگسی نوت ۲
با نگاهی اجمالی به مشخصات گوشی می توان گفت گلگسی اس چهارم همان گلگسی اس سوم با صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت تر و پردازنده ای قوی تر و همینطور دوربینی بهتر می باشد. این گوشی را می توان یک گوشی استاندارد در این برهه ی زمانی دانست و ان را در کنار گوشی های Xperia Z , Optimus G PRo , HTC One و HTC Butterfly قرار داد و گوشی های اندوریدی پیشرو در بازار نام برد. همچنین فرق دیگری که با شماره قبلی داشته یک باتری قوی تر نیز دارد ولی خب مصرف باتری صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت تر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز بیشتر است.
امکانات و مشخصات این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی:
گوشی هاس اندرویدی سامسونگ با نام گلگسی عرضه می شوند و پرچم دار های سونی گلگسی اس ها هستند که اکنون می خواهیم گلگسی اس۴ را بررسی کنیم. سامسونگ همیشه بازار اندروید را در دست داشته و هنوز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هم با عرضه گوشی های متنوع بازار گوشی های مبتنی بر اندروید را در دست دارد اما این گوشی نه تنها برای جنگ با گوشی های پر ادعای اندرویدی آمده بلکه می خواهد با ایفون نیز مبارزه کند هر چند بعد از بررسی این گوشی شاید به این نکته پی ببریم که این گوشی در بین گوشی های اندرویدی نیز برترین نیست!
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم در ثانیه و صدای استریو
دو نوع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده به انتخاب شما: نوع اول: چیپ Snapdragon 600 با پردازنده ی چهار هسته ای Krait 300 با سرعت ۱٫۹GHz و پردازنده ی گرافیکی Aderno 320 نوع دوم: چیپ Exynos 5410 با دو پردازنده ی چهار هسته ای به نام های Cortex-A15 و Cortex-A7 و پردازنده ی گرافیکی PowerVR SGX 544MP3
پشتیبانی از اینترنت GSM/GPRS/EDGE و اینترنت ۳G و اینترنت نسل چهارم LTE خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
شاید شما نیز خبر نسخه ی جدید ویندوز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هشت که به ویندوز ابی معروف است را شنیده باشید که در ان ماکروسافت قرار است ویندوز هشتم هم اکنون خودش را سامان ببخشد و تمام مشکلات ان را حل بکند و ویندوزی نوین عرضه بکند و در این میان نیز قصد دارد نسخه ی جدید از مرورگر خود را عرضه کند. اینترنت اکسپلور که مرورگر پیش فرض ویندوز می باشد تا بحال همیشه مورد انتقاد بوده و همه بر بی فایده بودن و امنیت کم ان شاهد می باشند و این مرورگر اگر در ویندوز ها پیش فرض نبود ، شاید اکنون نامش نیز اشنا نبود و تمام کاربران به مرورگر های بهتری مثل فایرفاکس و کروم روی می آوردند که اکنون نیز همین گونه می شود و هر کاربری که بعد از مدتی کار با اینترنت پخته می شود ، مرورگر IE را از کامپیوتر خود حذف مش کند.
دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p
همچنین این مروگر قرار هست هماهنگی بیشتری با صفحه های لمسی پیدا کند و کاربر وسایل لمسی با ان راحت تر کار کند. همچنین ساپورت کردن WebGL نیز به نسخه ی جدید این مرورگر اضافه خواهد شد. ماکروسافت بعد از مدتها تلاش می توان گفت اکنون مرورگری استاندارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساخته اما هنوز در حال ضرر دادن به خاطر خاطره ی بد نسخه ی ششم این مرورگر می باشد. اما دیگر این مرورگر با نسخه های جدیدش توانسته استاندارد ها را رعایت کند و می توان به ان اعتماد کرد.
دو گیگابایت رم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پشتیبانی از Wi-Fi و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پشتیبانی از GPS
اول از همه سراغ عکس های رسمی این گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می رویم:
جنس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل المینیوم نا مرغوبتر از گوشی مدعی دیگر
صفحه نمایش ۵ اینچ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با ۱۶ میلیون رنگ از نوع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 323
  • بازدید کلی : 12,611