loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بالاخره تاریخ معرفی نسل بعدی اسمارت فون های گلکسی سامسونگ رسماً تأیید شد و باید منتظر رونمایی از گلکسی اس 4 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در روز 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) در نیویورک باشیم.
شرکت سامسونگ Samsung خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ با فروش ۱۱۵٫۰ میلیون گوشی موبایل (هوشمند و غیر هوشمند) به تنهایی ۲۷٫۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد و با اختلافی فاحش در صدر جدول ایستاد و پس از آن Nokia در رتبه دوم فروش جهانی موبایل قرار گرفته است.
سامسونگ شعار Life Companion (همدم زندگی) را برای گلکسی اس 4 انتخاب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده و در معرفی این گوشی تأکید زیادی بر نزدیک تر شدن ویژگی های این گوشی به آنچه در زندگی نیازمندیم دارد. سامسونگ هدف از توسعه این گوشی را تعریف دوباره روش زندگی و به حداکثر رساندن رضایت حاصل از نائل شدن به اهداف در زندگی دانسته -- چیزی که شاید به عنوان شعار برای یک گجت الکترونیکی جذاب باشد.
این بار بر خلاف گذشته سامسونگ از اعداد یونانی استفاده نکرده و نام رسمی گوشی جدید GALAXY S خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 4 است (به جای GALAXY S IV).
ساعت برگزاری این مراسم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به وقت نیویورک 7 بعد از ظهر و به وقت ایران 2:30 (بامداد 25 اسفند) خواهد بود.
JK Shin -- رئیس بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس -- در مورد رونمایی از نسل بعدی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسمارت فون های گلکسی اس در نیویورک چنین اظهار داشته است:
«سال پیش ما گلکسی اس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 3 را در لندن معرفی نمودیم و امسال مکان معرفی را [به نیویورک] تغییر دادیم... سیل تقاضاهای اپراتورهای آمریکایی برای رونمایی از گلکسی اس 4 در این کشور به سمت ما سرازیر شده است.»
ظاهر گوشی گلکسی اس 4 مشابه بسیاری از عکس های لو رفته از این گوشی پیش از معرفی رسمی آن است و از نظر طراحی شباهت زیادی به نسل های پیشین خانواده گلکسی اس دارد. بدنه باریک 7.9 میلی متری گلکسی اس 4 تماماً از جنس پلی کربنات است و هرچند نواری که ظاهری متالیک دارد در لبه دور گوشی قرار گرفته، اما جنس این نوار نیز پلی کربنات است و به نوعی محافظ لبه های آسیب پذیر گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد بود. وزن این گوشی 130 گرم است که برای اسمارت فونی با صفحه نمایش 5 اینچی کاملاً مناسب به نظر می رسد و حتی 3 گرم سبکتر از گلکسی اس 3 با صفحه نمایش 4.8 اینچی است.
به روز رسانی: در همان روز نخست برگزاری MWC خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 2013 دعوتنامه مراسم 14 مارس سامسونگ به دست رسانه های رسید. بدیهی به نظر می رسد که به کار گیری رقم 4 به جای کلمه for باز هم حکایت از رونمایی از گلکسی اس 4 دارد.
به نظر می رسد در سال 2013 نبرد سنگینی میان بزرگان دنیای اسمارت فون ها -- خصوصاً در بازار آمریکا -- رخ خواهد داد و اکثر کمپانی ها با دستی پر به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میدان می آیند. گویا چالش های بیشتری در این بازار پیش روی اپل خواهد بود.
شرکت چینی زد تی ئی ZTE نیز رتبه پنجم فروش جهانی قرار گرفته است. البته زد تی ئی تولید گوشی های هوشمند خود را نسبت به گوشی های فیجرفون افزایش داده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فروش گوشی های هوشمند این شرکت رشد به نسبت بالایی داشته است (نزدیک به ۵۰%)
به گزارش سازمان جهانی داده International Data Corporation یا همان IDC شرکت های سامسونگ، اپل، ال جی، هواوی و زد تی ئی توانسته اند رتبه های اول تا پنجم فروش گوشی های هوشمند را در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ به خود اختصاص دهند. البته فروش گوشی های هوشمند و غیر هوشمند، نوکیا را در رتبه دوم فروش کلی گوشی موبایل قرار می دهد. در ادامه در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.
فروش گوشی های ال جی در رتبه سوم جدول فروش جهانی موباسل است. که نسبت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سال قبل رشد ۱۲٫۴ درصدی را در تعداد گوشی های فروشی خود شاهد بوده است.
تصویر بالا: مراسم رونمایی از گلکسی اس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 4 سامسونگ در نیویورک
گمانه زنی ها حاکی از آن است که گلکسی اس 4 نسبت به نسل پیشین خود صفحه نمایشی با رزولوشن بالاتر، دوربینی قوی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تر و پردازنده ای سریعتر خواهد داشت و به نسخه 4.2.2 اندروید مجهز خواهد بود.
با آغاز کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) در بارسلون، مطلب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فوق به تأیید نمایندگان سامسونگ رسید و دعوتنامه های مراسم نیویورک نیز به زودی توسط این کمپانی برای اصحاب رسانه های مطرح فناوری جهان ارسال می شود.
بالاخره انتظار طرفداران سامسونگ برای معرفی رسمی پرچمدار جدید این کمپانی به پایان رسید و سامسونگ همانگونه که پیشتر وعده داده بود در روز 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) در نیویورک از نسل چهارم اسمارت فون های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گلکسی اس خود رونمایی نمود.
Samsung Galaxy S خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 4 - سامسونگ گلکسی اس 4
جالب است بدانید از نظر فروش کلی گوشی، شرکت apple اپل تنها با اتکا به فروش گوشی های هوشمند خود آیفون iPhone و بدون داشتن هرگونه فیچرفونی، پس از سامسونگ و نوکیا ۲ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در رتبه سوم تولید کنندگان گوشی موبایل قرار دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 221
  • بازدید کلی : 12,509