loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 به این ترتیب کاربران وفادار سونی که مدت‌ها است از نسخه‌های قدیمی اندروید استفاده می‌کردند به زودی قادر خواهند ایرانسل یک دو سه بود طعم شیرین آبنبات پاستیلی اندروید را بچشند و از امکانات جالب آن همچون جستجوی صوتی Google Now بهره ببرند.
· افزایش عمر باطری در حالت زمان آماده به کار و افزایش این زمان به 4 برابر حالت اولیه ایرانسل یک دو سه
سونی ایرانسل یک دو سه اعلام کرده است که شروع به ارائه بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری برای سه مدل از گوشی‌های خود کرده است.این بروزرسانی شامل برنامه‌های جدید بخش مدیا در کنار نسخه‌ی جدید آندروید برای این گوشی‌ها است.
به تازگی سونی نسخه ایرانسل یک دو سه ASOP اندروید را برای گوشی پر اهمیت خودش یعنی Xperia Z معرفی کرده است، این نسخه همانطور که از نام آن پیدا است نسخه رسمی نیست و توسط توسعه دهندگان سونی نوشته شده و باعث می‌شود اندروید این گوشی به نسخه 4.2 ارتقاء پیدا کند.در حال حاضر این گوشی جذاب و دوست داشتنی در خود نسخه 4.1 اندروید دارد که با این نسخه به خوبی کار می‌کند، این نسخه ارائه شده که هنوز رسمی نشده به خوبی توانسته تمام امکانات از جمله Wi-Fi، بلوتوث، جی پی اس و ... را پشتیبانی کند اما برای اینکه بتوان با اعتماد نسخه 4.2 را بر روی Xperia Z نصب کرد باید منتظر ارائه رسمی این نسخه از سوی سونی باشیم.
ایرانسل یک دو سه سونی برنامه خود برای بروزرسانی گوشی‌های اکسپریا به اندروید 4.1 را اعلام کرد.
به گزارش جی اس ام گوشی‌های سونی Xperia T، Xperia TX، Xperia V به اندروید 4.1 در اواسط سه ایرانسل یک دو سه ماهه اول سال آینده میلادی بروزرسانی می‌شوند.
· یک تجربه جدید کار با ایرانسل یک دو سه عکس‌ها، ویدئوها،آهنگ‌ها با استفاده از برنامه‌های جدید بخش مدیا
· دکمه‌ی جدید برنامه‌های اخیر برای یک مرور ایرانسل یک دو سه ساده بر روی برنامه‌های گوشی شما
· بهبود کنترل بر ایرانسل یک دو سه روی دیتاهای مصرفی موبایل شما
گوشی‌های دیگر عبارتند از Xperia S، Xperia acro S، Xperia ion، Xperia P، Xperia ایرانسل یک دو سه go و Xperia J که بروزرسانی برای آن‌ها ارائه می‌شود اما زمان آن مشخص نیست.
گوشی‌های ایرانسل یک دو سه سال 2011 سونی که بروزرسانی بستنی حصیری را دریافت کردند به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی نمی‌شوند.
نکته جالب اینجا است که Xperia J که مجهز به ایرانسل یک دو سه پردازشگر کوآلکومی است که در محصولات 2011 سونی به کار رفته به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی می‌شود اما گوشی‌های سال 2011 این بروزرسانی را دریافت نمی کنند.
برنامه‌های جدید مدیا که در ایرانسل یک دو سه این بروزرسانی معرفی شده‌اند شامل Walkman، Album و Movies هستند.
سونی وعده داده که به زودی بعضی از قسمت‌ها را با منبع اصلی ایرانسل یک دو سه جایگزین کند تا این نسخه بتواند به خوبی بر روی اکسپریا زد کار کند.
تغییراتی ایرانسل یک دو سه که در گوشی با این بروزرسانی ایجاد خواهد شد:
سونی تاکیید کرده است ایرانسل یک دو سه که کاربران برای دریافت این بروزرسانی باید گوشی خود را به رایانه خود متصل کنند و این بروزرسانی از طریق Wi-Fi بر روی خود گوشی ارائه نمی‌شود.
یکی از ایراداتی که همواره به سونی وارد می‌شود، مربوط به بروز رسانی نرم‌افزاری ابزارهای اندوریدی این شرکت است. حتی کاربران پرچمداران این شرکت نیز برای دریافت بروز رسانی به نسخه‌های جدید اندروید باید چندین ماه صبر کنند. ایرانسل یک دو سه اما خبر خوب اینکه سونی دست به کار شده و قصد دارد این هفته بسیاری از تلفن‌های خود را به اندروید آبنبات پاستیلی بروز کند.
سونی ایرانسل یک دو سه رسما اعلام نموده که به زودی بسته بروز رسانی برای ابزارهای Xperia S, Xperia SL, Xperia P, Xperia Go, Xperia Arco, Xperia S و Xperia ion را ارائه خواهد کرد.
سونی در زمینه پشتیبانی از گوشی‌های خود بسیار فعال شده است و در حال حاضر به نیاز کاربران خود بسیار اهمیت می‌دهد. ایرانسل یک دو سه
در وبلاگ رسمی سونی گفته شده که برای سه گوشی Xperia go، Xperia U و ایرانسل یک دو سه Xperia sola بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری به همراه برنامه‌های مدیای خاصی ارائه می‌شود.
همچنین این کمپانی در این بروزرسانی یک ویژگی جدید برای گوشی Xperia sola معرفی کرده است که حالت دستکش نام دارد و با این ویژگی جدید که یک افزونه برای این گوشی است کاربران ایرانسل یک دو سه در سرما با دستکش خود نیز می‌توانند با گوشی کار کنند.
این کمپانی ژاپنی چندی پیش بسته بروز رسانی تازه‌ای را برای Xperia TX عرضه نمود که در آن قابلیتی جذابی به TX اضافه شد، انتظار می‌رود این قابلیت‌ها در بسته بروز رسانی تلفن‌های نام برده شده نیز وجود داشته شوند. در بسته بروز رسانی اندروید 4.1 برای TC تغییراتی در صفحه‌های اصلی اندروید اعمال شد و امکان تغییر سایز اپلکیشن و ویجت‌ها فراهم گردیده است. علاوه بر آن آلبوم واکمن تغییر چهره داده و امکاناتی به اپلیکیشن Movie اضافه شده، نرم‌افزار دوربین بهبود یافته و انتقال اپلیکیشن ایرانسل یک دو سه و ویجت‌ها بر روی صفحه آسان‌تر گردیده است.
· بهبود ویژگی‌های حالت قفل ایرانسل یک دو سه صفحه
· قابلیت ایرانسل یک دو سه تغییر اندازه ویجت‌ها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 205
  • بازدید کلی : 12,493