loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 اندازه صفحه نمایش 8 اینچ این دستگاه کاملا جدید و نوآورانه است اما نوع و کیفیت آن مشابه محصولات پیشین سامسونگ همچون نوت 10.1 و از نوع TFT با رزولوشن 1280×800 پیکسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است. البته تراکم تصویر نوت 8 بیشتر و 189 پیکسل در هر اینچ است.
پیت پاچل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (ماشابل)
گلکسی نوت 8، برای نخستین بار در فوریه سال جاری میلادی در کنفرانس جهانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل معرفی شد.
ویژگی خاصی که در مورد سونی وایو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل F وجود دارد فن‌آوری
به بهانه عرضه جدیدترین تبلت سامسونگ، گلکسی نوت 8 اینچ – در روز 22 فروردین در بازار آمریکا، بررسی های مختلفی که از آن در وب سایت های مختلف منتشر شده بود را مطالعه و قسمت های کوتاهی از آنها را با ذکر منبع برایتان نوشته ایم. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در مورد جدیدترین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت سامسونگ
زَش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپشتاین (BGR)
جوزف وولپ (انگجت) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
قلم S Pen که مشابه قلم های نوری حساس به فشار ساخت Wacom است که در بیشتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محصولات سامسونگ به کار می روند، در شکافی در پایین سمت راست Note 8.0 قرار می گیرد. کاربر می تواند از این قلم برای بیشتر فعالیت های خود استفاده کند – سیستم عامل اندروید به طور خودکار قلم را همچون انگشت تشخیص می دهد، به استثنای AirView که به کاربر اجازه می دهد داخل منو یا لینک ها را ببیند. قلم اس گلکسی نوت 8 بیشتر برای کارهای ساده همچون تایپ کاربرد دارد. در ضمن، به عنوان وسیله ای برای نوشتن یادداشت ها فوری و نقاشی نیز هست.
در مورد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدیدترین تبلت سامسونگ
درب نوت‌بوک سونی وایو سری F مات و دارای شاسی کامل به همراه قسمت استراحت مچ با طرح Textile است. بدنه نیز کاملا قرص و محکم است. در مورد پورت و امكانات ارتباطی این دستگاه هم باید بگوییم که لیست پورت‌هایی که روی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی وایو سری F وجود دارد همان پورت‌هایی هستند که انتظار دیدن آنها را روی یک لپ‌تاپ بزرگ داریم.
مدل F23B9E از لپ‌تاپ‌هاي صفحه بزرگ و البته گران‌قیمت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی در بازار داخلی است که قابلیت پخش تصاویر سه‌بعدی را نیز دارد.
دیوید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پی‌یرس (ورج)
این تبلت به طور همزمان گوشی موبایل نیز هست. اما در آمریکا فقط تبلتی به همراه قلم داخلی S Pen است. هنگام عرضه اختصاصی آن در ایالت متحده آمریکا، سامسونگ رادیوهای HSPA+ را از گلکسی نوت 8 که آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را در کنفرانس جهانی موبایل اعلام کرده بود، حذف کرده است.
در انتها باید اشاره کرد، Galaxy Note 8.0 محصول چشمگیری نیست که بتوان به آن لقب بهترین تبلت سامسونگ را داد. به زبان دیگر باید گفت این تبلت همچون گلکسی اس سه موبایل های سامسونگ در خانواده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت ها نیست. این محصول امکانات تقریبا خوبی دارد و فاصله بین تبلت های 7 و 10 اینچ را پر کرده است. پیش از آن گلکسی Tab 7.7 این فاصله را تا حدی پر کرده بود، اما نوت 8 این وظیفه را بسیار بهتر انجام داده است.
در مورد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدیدترین تبلت سامسونگ
کاربر با استفاده از این فن‌آوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌تواند با قرار دادن دوربین روی لپ‌تاپ به انتقال 20 عکس به صورت یکجا بپردازد، چرا که فن‌آوری Transfer Jet امکان انتقال داده‌ها با سرعت500 Mbps را تضمین می‌نماید که این خیلی سریع‌تر از Wireless USB است.
Transfer Jet آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به صورت وایرلس به انتقال داده‌ها از یک دستگاه دیگر به لپ‌تاپ بپردازد.
به طور کلی بهره‌مندی از صفحه کلید راحت با نور پس زمینه، تولید گرمای کم، تجهیز به پورت‌های مختلف و... از نقاط قوت و عمر کوتاه باتری از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نقاط ضعف این لپ‌تاپ صفحه بزرگ است. این لپ‌تاپ 1/3 کیلوگرمی که در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است با قیمتی در حدود سه میلیون و 300 هزار تا سه میلیون و 330 هزار تومان در بازار موجود است.
قاب پلاستیکی پشت دستگاه تا حدی از ارزش آن می کاهد. البته این علامت بیشتر محصولات سامسونگ است و این کار را به دلیل کاهش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وزن کلی محصولات خود انجام می دهد. اما این کار باعث شده تا از نظر طراحی چندان قابل توجه نباشد. در ضمن، دوربین پشت دستگاه نیز تا حدی از سطح بدنه بیرون زده است که اصلا جالب نیست.
در مورد جدیدترین تبلت سامسونگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در مورد صفحه نمایش این دستگاه هم باید بگوییم که F23B9E از نمایشگر 4/16 اینچی و سه‌بعدی برخوردار است که برای تماشای فیلم کاملا مناسب است. به ویژه وقتی که فیلم با کیفیت Blu-Ray باشد تصاویر بسیار شارپ و دیدنی خواهند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بود.
باتری این نوت‌بوک هم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در پر کارترین شرایط 2 ساعت و 25 دقیقه شارژدهی دارد. بنابراین این نوت‌بوک برای استفاده‌ بلند مدت بدون باتری طراحی نشده است.
این لپ‌تاپ دارای 3 پورت USB، خروجی‌های HDMI و VGA، یک پورت S/PDIF پورت Ethernet، پورت‌های هدفون و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میکروفن، Express Card/34 Slot، پورت‌های جداگانه‌ کارتخوان SD و وب‌کم 3/1 مگاپیکسلی است که ویدئوها و عکس‌های خوبی را می‌گیرد. البته به خاطر رزولوشن نسبتا پایین عکس‌های گرفته شده جزئیات زیادی را نشان نمی‌دهند.
این لپ‌تاپ به پردازنده Intel Core i5 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل -3.0 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 640 گیگابایت مجهز است.کارت گرافیکی این دستگاه هم Nvidia GeForce GT 540M GPU 1024 MB UpTo 4096 MB است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 12,479