loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

نمایشگر آیفون 6 نسبت به گوشی هوشمند آیفون 5 طول بیشتری ندارد و در خرید شارژ ایرانسل مقابل از پهنا اندکی بیشتر شده است و نماشگر تا لبه بیرونی گوشی ادامه پیدا کرده است. این اتفاق باعث خواهد شد تا علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای لذت بیشتری از این محصول ببرند و تماشای تصاویر ویدیویی در آن آسان‌تر باشد.
این شرکت چینی امیدوار است که با شکست اپل و سامسونگ در سال های آینده بر اریکه سلطنت و جایگاه نخست بازار اسمارت فون دنیا تکیه زند! وان بیاو، مدیر اجرایی بخش ابزارهای هوآوی در گفتگو با تلگراف این موضوع را یکی از اهداف آینده این شرکت دانسته است.بیاو می گوید: «اگر شما به ۵ سال پیش نگاه کنید، اپل کوچک بود. سامسونگ هم چندان بزرگ نبود. شما نمی توانید تصور کنید ما ۵ سال آینده کجا هستیم. حداقل جزو سه تای برتر ایستاده ایم.» وی خرید شارژ ایرانسل می افزاید که حداقل ۱۰ درصد از درآمد شرکت مستقیما برای تحقیقات و توسعه تلفن های همراه هزینه می شود.
این طور که پیش‌بینی شده است این گوشی هوشمند همراه با نمایشگر خرید شارژ ایرانسل لمسی 4.6 اینچی وارد بازار می‌شود که این نمایشگر تا لبه گوشی کشیده شده است.
در کنار این مشخصات، عکس بالا هم ارائه شده که طراحی تقریباً مشابهی با اکسپریا Z را نشان می دهد. البته به نظر می رسد میکروفون از زیر نمایشگر به حاشیه پایین دستگاه منتقل شده و در بالا بلندگو، سنسورهای نور و مجاورت، چراغ آگاه سازی ها و دوربین جلو دیده خرید شارژ ایرانسل می شوند.
از روی این عکس چیز دیگری را نمی توان ذکر کرد و اطلاعات ارائه شده همراه آن هم اشاره ای به جنس خرید شارژ ایرانسل بدنه ندارند. آیا باز هم با یک تلفن ساخته شده از شیشه و فیبر شیشه روبرو خواهیم شد یا اینکه سونی به استفاده از فلزی مثل آلومینیوم روی خواهد آورد؟ به هر حال فعلاً چنین دستگاه در حد شایعه است.
در دنیای امروز که دستگاه‌های الکترونیکی بزرگ‌ خرید شارژ ایرانسل و بزرگتر می‌شوند، "مارتین هاجک"(Martin Hajek) مشخصه‌های مدل مفهومی آیفون 6 یا همان گوشی هوشمند بعدی اپل را معرفی کرده که اندکی نسبت به مدل کنونی بزرگتر است.
هوآوی امیدوار است که در سراسر دنیا سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند. این شرکت قصد دارد انواع خرید شارژ ایرانسل مختلفی از اسمارت فون های ارزان قیمت، میان قیمت و گران قیمت را در مناطق مختلف دنیا به بازار عرضه کند. مدیر اجرایی بخش ابزارهای هوآوی مدعی است که پرچمدار آینده این شرکت رقابت تنگاتنگی را با نسخه بعدی آیفون اپل خواهد داشت.
هوآوی اکنون بیش از ۴۵هزار مهندس در اختیار دارد که مشغول کار روی اسمارت فون های این شرکت هستند. این موضوع بخش طراحی و تولید تلفن همراه هوآوی را کاملا رقابتی و با کیفیت می کند. بیاو می گوید: «اولویت ما این است که با استفاده از تجربیات مان در سمت شبکه، همچنان مبدع و مبتکر باقی بمانیم. ما می توانیم این تلفن های هوشمند را با مصرف خرید شارژ ایرانسل کم باتری، صدایی واضح تر و تصویری شفاف تر راهی بازار کنیم. و این تفاوت اصلی ما است.»
حدود 9 ماه قبل که خرید شارژ ایرانسل گوگل شرکت تولید کننده تلفن‌های همراه موتورولا را خریداری کرد، خط تولید 18 ماهه این شرکت را نیز در اختیار گرفت و مجبور به ادامه تولید محصولات آن طی دوره زمانی یاد شده شد.
کد این مدل C670X ذکر شده که قطر نمایشگر آن 4.8 اینچ -اندکی کوچکتر از اکسپریا Z- است ولی همچنان 1920 پیکسل در طول و 1080 پیکسل را در عرض خود جای داده. شنیده ها به استفاده از اسنپدرگون 600 با 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی و گرافیک Adreno 320 اشاره دارند. 2 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS، حافظه داخلی 32 گگابایتی و اندروید 4.2 هم از دیگر موارد خرید شارژ ایرانسل ذکر شده اند.
بدنه این گوشی هوشمند از جنس آلومینیوم یک‌تکه به رنگ‌های خرید شارژ ایرانسل مشکی و نقره‌ای ساخته شده است که بر زیبایی آن می‌افزاید.
این مسئله‌ای بوده که گوگل صراحتاً به آن اشاره کرده اما با این وجود پیچت در صحبت‌های خود تنها به این مسئله اشاره نکرده است. خرید شارژ ایرانسل
وی به تازگی در MWC 2013 از اسمارت خرید شارژ ایرانسل فون اسند p2 این شرکت رونمایی کرد که سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه ای را در شبکه 4G فراهم می کند. او می گوید در این زمینه از هر دو شرکت اپل و سامسونگ جلوتر هستیم زیرا هوآوی در هر دو بخش شبکه و موبایل کار می کند. به گفته بیاو این شرکت اکنون تنها ۱۰هزار مهندس دارد که در زمینه تکنولوژی رادیویی کار می کنند.
وی همچنین گفت: «زمانی که ما شرکت موتورولا را خریدیم به ‌اجبار خط تولید 18 ماهه آن را نیز در اختیار گرفتیم که هم‌اکنون ما را دچار مشکل کره است. گوگل که همواره موج خرید شارژ ایرانسل آتی و سری محصولات مجهز به آخرین فناوری‌ها را وارد بازار می‌کند، هم‌اکنون مجبور به تولید چنین محصولاتی است».
این امر موجب شد تا گوشی‌هایی از جمله RAZR HD و RAZR M زیر نظر گوگل تولید خرید شارژ ایرانسل شوند. اما این طور که اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهد، هیچ یک از گوشی‌هایی که هم‌اکنون در شرکت موتورولا تولید می‌شوند استانداردهای شرکت گوگل را ندارند.
شکل ظاهری این خرید شارژ ایرانسل گوشی هوشمند شبیه به Galaxy S III سامسونگ است و از نظر ظاهری می‌توان آن را رقیبی برای محصولات سامسونگ دانست.
"پاتریک پیچت"(Patrick Pichette) مدیر مالی شرکت خرید شارژ ایرانسل گوگل طی سخنرانی خود در یک کنفرانس توضیح داد که خط تولید محصولات کنونی شرکت موتورولا استانداردهای مورد نظر گوگل را ندارد و در آن نوآوری و تحول دیده نمی‌شود.
شرکت اپل در تمام محصولات قبلی خود از کلید سخت‌افزاری Home استفاده می‌کرد اما این طور که گفته شده است این خرید شارژ ایرانسل محصول جدید کلید یاد شده را نخواهد داشت. البته باید توجه داشت که شایعه برای حذف این کلید در مورد مدل قبلی آیفون 6 هم منتشر شده بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 12,369