loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 
شرکت سامسونگ از یک اسمارت فون جدید اندرویدی با نام گلکسی گولدن رونمایی کرد. این اسمارت فون irancell 123 سامسونگ دارای دو صفحه نمایش ۳.۷ اینچی Super AMOLED به همراه یک numpad است. Galaxy Golden دارای قیمتی حدود ۷۰۰ دلار می باشد و از مشخصات دیگر آن می توان به پروسسور ۲ هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی، اف ام رادیو و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی اشاره نمود.
در رابطه با مشخصات فنی این محصول تنها باید به پیش بینی ها اکتفا کرد که بر اساس آن این دستگاه دارای یک پردازنده ۸ هسته ای از نوع Exynos 5 Octa، گرافیکی ۸ هسته ای از نوع Mali-T658، صفحه نمایشی ۴.۹۹ اینچی فول اچ دی از نوع Super AMOLED، دو گیگابایت رم، irancell 123 دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰ پی و ۳۰FPS در کنار دوربین جلو با قدرت ۲ مگاپیگسل و قابلیت ضبط ۷۲۰ پی اشاره نمود. نسخه اندروید گلکسی اس ۴ نیز ۴.۲.۱ خواهد بود.
این خبر هنوز از سوی سامسونگ رسما اعلام نشده است، اما irancell 123 یکی از منابع داخل سازمان و مورد اعتماد SamMobile این مطلب را تایید کرد است. در رابطه با مکانی که این مراسم برگزار خواهد شد هم شایعات زیادی مطرح است و بدلیل حساسیت های فراوانی که سامسونگ دارد هیچ خبر تایید شده و دقیقی در این مورد وجود ندارد هر چند که احتمال داده میشود سامسونگ جدیدترین عضو خانواده گلکسی اس را در امریکا رونمایی کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه irancell 123 اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
در رابطه با ترتیب عرضه این محصول گفته میشود که شروع آن با کشورهای اروپایی خواهد بود و تمام اروپا و آسیا این محصول را تا قبل از پایان ماه آپریل دریافت خواهند کرد. استرالیا، افریقا و امریکا نیز این محصول را در irancell 123 حدود ماه های می و جون دریافت میکنند.
بعد از آنکه سامسونگ سال گذشته میلادی میزبان مراسمی در شهر لندن بود تا اصلی ترین پرچم دار این شرکت در بخش تلفن های همراه یعنی عضو جدید خانواده گلکسی اس را رونمایی کند، پیش بینی میشد که این اتفاق در سال های آینده نیز تکرار irancell 123 شود.
از آنجایی که در صنعت تبلیغات از دست دادن حتی یک کاربر جایز نیست و در هزینه irancell 123 تمام شده تاثیر خواهد گذاشت بدیهی است که باید کلیه کاربران را بدون در نظر گرفتن سیستم عاملی که استفاده می کنند هدفگیری کرد .
بر این اساس آژانس تبلیغات اینترنتی نت بینا به کلیه شرکتهایی که از روشهای اینترنتی کالاها و خدمات خود را تبلیغ می کنند توصیه می کند از نرم افزار تخصصی استفاده کرده که بتواند کلیه کاربران را هدفگیری و برای irancell 123 آنهایی که از سیستمهای عامل ویندوزی استفاده می کنند بنر فلش و برای مابقی بنر گیف نمایش داده شود.
با استفاده از easy mode که برروی دستگاه نصب می باشد، می توان بار موجود برروی هسته ها را کم کرد. در واقع این حالت یک رابط کاربری ساده را در اختیار کاربر قرار irancell 123 می دهد. همچنین یک گام شمار برروی این اسمارت فون وجود دارد که با اپلیکشن S Health سامسونگ سازگار است.
براساس این گزارش، نرم افزار IWAS (نرم افزار تخصصی نت یینا ) بصورت اتوماتیک سیستم عامل کاربر را تشخیص داده و بر آن اساس تبلیغ را به کاربر نمایش می دهد و از این طریق کلیه کاربران را بدون در نظر irancell 123 گرفتن سیستم عاملی که برای اتصال به اینترنت استفاده کرده اند هدفگیریی می کند.
در پایان قابل ذکر است که irancell 123 راه حل منطقی نمایش تبلیغ با کیفیت بهتر استفاده از فایلهای HTML5 است که به زودی از دست تبلیغات را برای مشتریان خود در سایتهایی ایرانی اجرایی خواهیم کرد.
شایعه رونمایی از گلکسی S IV irancell 123 درتاریخ ۱۵ مارس
بر اساس دیگر اطلاعاتی که منتشر شده است بعد از رونمایی رسمی از گلکسی اس ۴، این محصول از هفته دوم آپریل وارد بازار شود. همچنین انتظار میرود سامسونگ دعوت نامه های مربوط به این محصول را irancell 123 بعد از کنفرانس MWC 2013 در شهر بارسلون ارسال کند.
پیش تر اعلام کردیم که سامسونگ از گلکسی اس ۴ در جریان کنفرانس MWC 2013 رونمایی نخواهد کرد و این احتمال داده شد که irancell 123 شاید مراسم ویژه ای در ۲۲ مارس به همین منظور برگزار شود. حال بر اساس شایعات و احتمالات جدیدی که به گوش میخورد سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس میزبان مراسم رونمایی از گلکسی S IV خواهد بود.
شایعه رونمایی از گلکسی irancell 123 S IV در 15 مارس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 12,345