loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 هندزفري بلوتوث ميني با مارک bluedio کوچکترين مدل هندزفري بلوتوث irancell123
در گوشی Ascend Mate شاهد نسبت ۷۳ درصدی بدنه به irancell123 صفحه نمایش هستیم که در زمان معرفی گوشی بلندترین صفحه نمایش گوشی در میان هم رده‌های خود به حساب می‌آمد و این ویژگی و قابلیت، نهایت راحتی و لذت را برای کاربر در مشاهده ایمیل‌ها، مطالعه ودیدن عکس، فیلم و متن فراهم می‌آورد
در این بازه زمانی، مودم داخلی وایمکس ایرانسل با قابلیت Wi-Fi با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و مودم‌USB به همراه سامانه تقویت کننده با ۳۳ درصد تخفیف به قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه خواهد شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت irancell123 نام‌های اضافی ملغی می‌گردند.
شارژر خورشيدي irancell123
دستبند بلوتوث irancell123 ويبره
هواوی از عرضه جدیدترین و آخرین مدل‌های گوشی‌های هوشمند خود از سری Ascend، بر مبنای استراتژی جدید “Make it Possible” به منظور گسترش جایگاهش در میان ۵ برند برتر گوشی دنیا به بازار خاورمیانه در خرداد ماه خبر داد. irancell123
اچ‌تی‌سی وان به نظر تلفیقی از irancell123 گوشی‌های آیفون ۵ و بلک بری Z10 در جلو و اکسپریا پی در پشت می‌آید. بدنه گوشی تماما آلومینیمی به جز در لبه‌ها می‌باشد که نه تنها بسیار زیبا به نظر می‌رسد بلکه بسیار خوش ساخت و با کیفیت است. با وجود اینکه وان کمی قطورتر از گلکسی است اما چون در لبه‌ها باریک‌تر شده است هنگام گرفتن گوشی در دست متوجه این تفاوت نخواهید شد.
ويبره دستبند و نمايش شماره در irancell123 هنکام تماس
با irancell123 نور خورشيد شارژ کنيد: موبايل، دوربين ديجيتال، دستگاه mp3 و mp4
از وضوح تصویر که بگذریم پنل‌های AMOLED همیشه رنگ‌ها را بیش از حد اشباع می‌کرده‌اند و این مسأله برای برخی کاربران مثبت و برای برخی دیگر یک نکته منفی به شمار می‌رود. سامسونگ این‌بار از حالت Adobe RGB استفاده کرده که دقت رنگ‌ها را نسبت به نسل‌های قبلی بسیار بهتر کرده است. هرچند باز هم می‌توان گفت که پنل SuperLCD3 در وان بهترین دقت رنگ را در همه صفحه‌نمایش‌ها داراست و به اعتقاد irancell123 خیلی‌ها بهترین صفحه‌نمایش موجود در موبایل‌ها به شمار می‌رود.
مورد بعدی کنتراست و عمق رنگ‌ها و روشنایی است؛ صفحه‌نمایش‌های AMOLED همواره عمیق‌ترین رنگ مشکی را داشته‌اند و این‌بار گلکسی اس ۴ حتی بهتر از نسل‌های گذشته عمل کرده و به خاطر اینکه پیکسل‌ها را در نقاط مشکی خاموش می‌کند به صورت تئوری کنتراست بی‌نهایت دارد. در مقابل اچ‌تی‌سی وان بهترین کنتراست را در پنل‌های غیر AMOLED دارد که این عدد در روشنایی حداکثر حدود ۱۵۸۰ است. برای مقایسه آیفون ۵ کنتراست ۱۳۲۰، لومیا ۹۲۰ حدود ۱۰۶۵، اکسپریا زد ۷۰۵، باترفلای ۱۱۰۴ و اپتیموس جی irancell123 پرو ۱۴۸۹ کنتراست دارند.
مرجع پیامک های irancell123 ایرانی
این روزها صفحه‌نمایش بزرگ و باکیفیت irancell123 برای یک اسمارت‌فون پرچم‌دار از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب به شمار می‌رود. درست مانند طراحی، صفحه‌نمایش این دو گوشی نیز بسیار متفاوت طراحی و ساخته شده است.
گوشی هوشمند Ascend P2 سریع‌ترین گوشی هوشمند ۴G LTE دنیا و Ascend Mate بزرگ‌ترین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی (البته در زمان معرفی محصول) به حساب می‌آیند irancell123 که به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل و CES2013 معرفی شده بودند.
نا بر اعلام روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۴۰ درصدی مودم‌های داخلی با قابلیت Wi-Fi و تخفیف ۳۳ درصدی مودم‌های USB وایمکس ایرانسل، مشمول متقاضیانی در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، البرز و خوزستان می‌شود که در فاصله زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲ irancell123 خرداد ۱۳۹۲ نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس با این نوع از مودم‌ها اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوطه و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۵ روز انجام دهند.
اچ‌تی‌سی از یک پنل Super LCD 3 با اندازه ۴٫۷ irancell123 اینچ و وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل بر اینچ استفاده کرده و سامسونگ پنل Super AMOLED HD بزرگتر ۵ اینچی با همان وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل را انتخاب کرده است. در نگاه اول شاید بگویید صفجه‌نمایش کوچکتر وان با تراکم پیکسلی ۴۶۹ پیکسل بر اینچ نسبت به تراکم پیکسلی ۴۴۱ در گلکسی اس ۴ تصاویر را واضح‌تر نشان می‌دهد اما خوب است بدانید تفاوت این دو در وضوح به هیچ وجه با چشمان غیرمسلح حتی از فاصله بسیار نزدیک قابل تشخیص نیست حتی با وجود اینکه چیدمان پیکسل‌ها در گلکسی از نوع PenTile است. به نظر می‌رسد تصمیم اچ‌تی‌سی برای استفاده از صفحه‌نمایش کوچکتر برای حفظ اندازه مناسب گوشی و همچنین کار کردن راحت‌تر باشد هرچند که گلکسی اس۴ با وجود صفحه‌نمایش بزرگتر ابعادی تقریباً برابر دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که پنل‌های فول‌اچ‌دی تفاوت فاحشی با پنل‌های اچ‌دی سال گدشته ندارند و شاید در نگاه اول شما را چندان شگفت‌زده نکنند.
ثبت نام irancell123 وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب و مراکز خدمات ایرانسل امکان پذیر است.
کوچکترين هندزفري irancell123 بلوتوث
پیامک یاب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 12,434