loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این سرویس می‌تواند با تشخیص مکان قرارگیری مشترکین در تمام نقاط تحت پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل، کاربرد های شارژ اتوماتیک ایرانسل متنوعی را به آنان ارائه كند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تمبر اختصاصی، روز شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ و در بخشی از شارژ اتوماتیک ایرانسل مراسم نشست مدیران ایرانسل با اصحاب رسانه، توسط احمدی، عضو هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رونمایی و ابطال شد.
مشتركین ایرانسل پس شارژ اتوماتیک ایرانسل از ثبت‌نام و فعال‌سازی سرویس نمای دوستان خود می‌توانند از طریق مراجعه به پورتال خدمات نقشه مجازی ایرانسل، شماره‌گیری كد دستوری #۸۹۸* از خط ایرانسل خود و یا ارسال عبارت «راهنما» و یا "rahnama" به شماره ۸۹۸۹ از طریق پیام‌كوتاه، از خدمات و مزایای متنوع این سرویس استفاده كنند.
پس از اولین درخواست مکان‌یابی، سیستم طی یک پیام‌کوتاه از دوستان مشترک شارژ اتوماتیک ایرانسل درخواست مجوز می‌كند و در صورت تایید آنها، مشترك از موقعیت ایشان باخبر می‌شود. همچنین این سرویس دارای قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله راه‌اندازی گروه و انجمن بوده و مشتركین می‌توانند دوستان خود را بر این اساس طبقه‌بندی كنند.
براساس این گزارش، خدمات نوین نقشه مجازی ایرانسل به آسانی و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار، تنظیمات خاص و یا سیستم موقعیت‌یاب جهانی شارژ اتوماتیک ایرانسل (GPS) قابل استفاده بوده و انواع گوشی‌ها، حتی گوشی‌های ساده و قدیمی نیز این سرویس را پشتیبانی می‌کنند.
در مرحله پیش راه اندازی، تمامی مشتركین ایرانسل برای ثبت‌نام و فعال‌سازی سرویس نمای دوستان می‌توانند به شارژ اتوماتیک ایرانسل پورتال نقشه مجازی ایرانسل در وب‌سایت رسمی این شركت مراجعه كنند و یا یك پیام‌كوتاه بدون متن به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایند. دریافت رمز عبور از طریق ارسال پیام‌كوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ و یا تماس با مركز خدمات مشتركین ایرانسل به شماره ۷۰۰ نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر كجا، كد شارژ اتوماتیک ایرانسل دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود.در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های ایرانسل نخستین بار در روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۸۵، در سه شهر تهران، تبریز و مشهد مقدس صورت گرفت و در حال حاضر و تنها با گذشت ۴سال از آغاز فعالیت این شبكه، ۱۶۶۰ شهر و دهستان، بیش از ۱۷ هزار روستا، ۷۷ درصد جمعیت کشور و ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش شبکه تلفن‌همراه ایرانسل قرار دارند، به طوری كه در این مدت، به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شهر یا دهستان و ۱۴ روستا جدید تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته‌اند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
خدمات نوین شارژ اتوماتیک ایرانسل نقشه مجازی ایرانسل در شش كلانشهر كشور عرضه می‌شود
شروع مرحله آزمایشی نقشه مجازی ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشتركین ایرانسل، به کمک این سرویس می‌توانند موقعیت جغرافیایی دوستان خود را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهند، بدین صورت که موقعیت دوستان از طریق پیام‌کوتاه (SMS) و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) به مشترک ارسال می‌گردد شارژ اتوماتیک ایرانسل و حتی وی قادر خواهد بود موقعیت‌ها را بر روی نقشه فارسی رصد كند. همچنین مشترك می‌تواند محل قرارگیری خود را مکان‌یابی کرده و از موقعیت فعلی خود در نقشه آگاه شود.
برای نخستین بار در ایران، شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات حقیقی بانكداری همراه، بعنوان ابزاری نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ایرانسل استفاده كنند.براساس این گزارش، مشتركین سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است شارژ اتوماتیک ایرانسل با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
خدمات نوین و پیشرفته «نقشه مجازی ایرانسل» با نام تجاری «نما» برای اولین‌بار در كشور و به صورت آزمایشی از روز شنبه ۱۱ دی‌ماه در شش كلانشهر تهران، كرج، تبریز، اصفهان، شیراز شارژ اتوماتیک ایرانسل و مشهد مقدس به مشتركین ایرانسل ارائه می‌شود.
خدمات بانكداری همراه ايرانسل راه‌اندازی شارژ اتوماتیک ایرانسل شد!
تمبر مذکور عدد ۴، نماد چهارمین سالروز تأسیس این شبكه، سیم‌کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل و لوگوی این شرکت را به تصویر کشیده است.
تمبر یادبود چهارمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن‌همراه ایرانسل رونمایی شد شارژ اتوماتیک ایرانسل
با شارژ اتوماتیک ایرانسل شروع مرحله آزمایشی و از روز شنبه ۱۱ دی‌ماه
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، شارژ اتوماتیک ایرانسل امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 270
  • بازدید کلی : 12,558