loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 قیمت پایین شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی‌های ارزان قیمت نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار باعث شده تا فروش این گوشی ها بالا باشد.
از گوشی های پرفروش زیر شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۰ هزار تومانی می توان به مدل‌های ۲۳۳۰ ، ۱۲۸۰ , X1 نوکیا، GU230 ، GU200 و KP105 ال‌جی، C3035 ، E2121سامسونگ و ۲۶۹۰ جی ال ایکس اشاره کرد.
وی با تاکید براینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صدد تنظیم قوانین مربوط به این حوزه است خاطرنشان کرد: هیچ سیمکارتی از شارژ اتوماتیک ایرانسل سوی باشگاه استقلال واگذار نشده و رگولاتوری نیز اجازه ترخیص این کالا را تاکنون صادر نکرده است.
یکی از کارشناسان بازار تلفن همراه در این باره می گوید: کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا بیشتر به سمت گوشی های زیر شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۰ هزار تومان روی آورند.
داداش زاده گفت: فعلا بحث سیمکارتهای “آبی سل” منتفی است و در شارژ اتوماتیک ایرانسل این زمینه هیچ مشکلی با باشگاه استقلال وجود ندارد.
وی گفت: عرضه گسترده سیمکارت‌های اعتباری با بهای زیر ۱۵ هزار تومان در سطح کشور باعث شده خرید گوشی های ارزان قیمت توسط مشتریان به طور چشمگیری افزایش یابد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
این گوشی‌ها که از امکانات ساده‌ای بهره می‌برند، فاقد امکانات پیشرفته‌ای نظیر دوربین عکاسی و حافظه بالا هستند و تنها به دلیل ارزان بودن و قیمت زیر ۱۰۰ هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته‌اند.
وی از انجام مذاکرات مشترک میان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با مسئولان باشگاه استقلال شارژ اتوماتیک ایرانسل خبرداد و تاکید کرد: با رسانه ای شدن موضوع فعالیت این اپراتور مجازی در کشور مسئولان باشگاه استقلال به رگولاتوری مراجعه کرده و در این زمینه توضیحاتی ارائه دادند که در این جلسه دوستانه مقرر شد اسناد و مدارک مربوط به این بحث را به سازمان تحویل دهند تا سازمان بررسی های خود را انجام دهند.
وی بررسی، شارژ اتوماتیک ایرانسل تجزیه و تحلیل وضعیت موجود کشور برای استفاده از سیمکارتهای خارجی، انجام مطالعات تطبیقی در سایر کشورها و فرصت ها و چالش های پیش روی ارایه دهندگان این سرویس ها را از موضوعاتی عنوان کرد که در این مطالعات مورد توجه قرار می گیرد.
رگولاتوری اجازه ترخیص سیمکارتهای “آبی سل” را شارژ اتوماتیک ایرانسل صادر نکرد
داداش زاده با بیان اینکه هرگونه فعالیت در زمینه تلفن همراه و ورود کالاهای آن به کشور باید با دریافت مجوز از سوی سازمان تنظیم شارژ اتوماتیک ایرانسل مقررات و ارتباطات رادیویی صورت گیرد تصریح کرد: سیمکارتهای “آبی سل” که از سوی مسئولان باشگاه استقلال مطرح شده یک اپراتور مجازی خواهد بود که توسط اپراتورهای خارجی پشتیبانی می شود و در کشورهای دیگر نیز این قبیل شبکه های مجازی وجود دارد اما در کشور ما زمانی می توان این سیمکارتها را فعال کرد که تمام مسائل مربوط به قوانین داخلی آن رعایت شود.وی با بیان اینکه این سیمکارتها باید از طریق شبکه یکی از اپراتورهای مجاز داخلی فعال شود ادامه داد: در این زمینه این باشگاه تاکنون صحبتی با اپراتورهای فعال کشور نداشته است.
صمیمی گفت: شارژ اتوماتیک ایرانسل پس از تدوین شرایط و ضوابط و با رعایت مسایل فنی و امنیتی مجوز فعالیت در حوزه فروش سیمکارت اپراتورهای خارجی صادر می شود.
این مقام مسئول در مورد تعرفه این سیمکارتها نیز به مهر گفت: رگولاتوری باید تعرفه مکالمات این سیمکارتها را تعیین کند اما آنچه مسلم است هزینه شارژ اتوماتیک ایرانسل این سیمکارتها در حد تعرفه رومینگ بین اپراتوری خواهد بود.
بررسی ضوابط فروش سیمکارت اپراتورهای شارژ اتوماتیک ایرانسل خارجی در ایران
پیش ازاین مدیرکل صدور پروانه سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: این سازمان شرایط و ضوابط فروش سیمکارت اپراتورهای خارجی در کشور را بررسی می کند و پس از آن مجوز فعالیت در این زمینه صادر می شود.حسین صمیمی از بررسی شرایط و ضوابط فروش سیمکارت اپراتورهای خارجی در کشور خبر داد و با اشاره به افزایش تقاضا برای ارائه سیمکارت اپراتورهای بین المللی در مبادی خروجی کشور اظهار شارژ اتوماتیک ایرانسل داشت: برای حفظ حقوق مردم، آگاهی و اطمینان استفاده کنندگان از نوع و کیفیت خدمات ارائه شده و ارائه سیمکارت به شکل قانونی مطالعات مربوط به تدوین شرایط و ضوابط فروش سیمکارت های خارجی از سوی رگولاتوری آغاز شده است.
گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل ارزان
به گزارش پایگاه خبری موبایل اسکای ، بهای پایین گوشی های ارزان شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت و استحکام آنها در مقابل ضربه از عواملی است که باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید این کالای ارتباطی بپردازند.
مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی رگولاتوری با بیان اینکه هنوز ضوابط و شارژ اتوماتیک ایرانسل قوانین مشخصی برای فعالیت سیمکارتهای خارجی در کشور وجود ندارد ادامه داد: رسانه ای شدن این موضوع از طرف باشگاه استقلال موجب یکسری سوء تفاهمات شده بود که با وجودیکه هنوز ضوابط مشخصی برای سیمکارتهای خارجی وجود ندارد نباید این موضوع به طور رسمی اعلام می شد.
داداش زاده گفت: به هیچ وجه اپراتوری با نام آبی سل در کشور فعال نیست و رگولاتوری نیز تاکنون هیچ مجوزی در این زمینه صادر نکرده است. اما از مسئولان باشگاه استقلال خواسته شد که اسناد و مدارک مربوط به درخواست شارژ اتوماتیک ایرانسل فعالیت و واگذاری این سیمکارتها را برای صدور مجوز ورود به بازار به رگولاتوری تحویل دهند تا بررسی های لازم در این زمینه صورت گیرد.
“داوود تزی” افزود: قیمت پایین این نوع گوشی ها و همچنین شارژ اتوماتیک ایرانسل استح

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 12,303